Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας: Yamaha WR250R - T2 Adventure Project

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Σε ευχαριστώ Στέφανε!


Είναι εξαιρετικά σε αίσθηση και κυρίως μου άρεσε ότι δεν επηρέασαν το ύψος σε σχέση με την εξοικείωση που είχα σε ποδόφρενο και λεβιέ ταχυτήτων. Επίσης μέσα στη συσκευασία περιέχει 10 επιπλέον βιδάκια με έτοιμη κόλλα σπειρωμάτων ως ανταλλακτικά σε περίπτωση απώλειας. Επίσης στο κάτω εσωτερικό μέρος των μαρσπιέ υπάρχει αναμονή με βόλτες για βίδα με την οποία μπορείς να ρυθμίσεις μικρομετρικά το ύψος των μαρσπιέ.
Έχουν πολλά πλεονεκτήματα τελικά!!! :l2:
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Καλοπάτητα Στέφανε και καλά χώματα!!
Πάντως με τόση δουλίτσα που ήθελαν ψευδώς αναφέρονται ως συμβατά με το WR, περισσότερο για universal τα κόβω.
Όλη η γλύκα βέβαια κρύβεται στον κόπο του D.I.Y. και στο τελικό αποτέλεσμα που μόχθησες να πετύχεις.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Χρειάστηκε να τροχίσω ελαφρά ένα εσωτερικό τμήμα των νέων μαρσπιέ. Έβρισκαν στο τεράστιο κεφάλι μιας βίδας torx στην εργοστασιακή αναμονή η οποία δεν τους επέτρεπε να αναδιπλωθούν σε μια πτώση.
Στέφανε, αυτό ακριβώς που περιγράφεις αντιμετώπισα κι εγώ στα μαρσπιέ που έβαλα στο 1190R.
Έβαλα αυτά εδώ από τον Τσέχο Rade Garage:



Οι μισοί στο advrider έγραφαν ότι τα έβαλαν χωρίς πρόβλημα και οι άλλοι μισοί έπρεπε να τροχίσουν (όπως κι εγώ).

Αν είσαι σε κάνα πιο ιντερνατιοναλ φορουμ ή φεισμπουκ περί WR250R ρώτα αν τα έβαλε κανείς και αν πήγε ΟΚ η τοποθέτηση. Πιστεύω θα πάρεις ανάμεικτες απαντήσεις.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Στέφανε, αυτό ακριβώς που περιγράφεις αντιμετώπισα κι εγώ στα μαρσπιέ που έβαλα στο 1190R.
Έβαλα αυτά εδώ από τον Τσέχο Rade Garage:



Οι μισοί στο advrider έγραφαν ότι τα έβαλαν χωρίς πρόβλημα και οι άλλοι μισοί έπρεπε να τροχίσουν (όπως κι εγώ).

Αν είσαι σε κάνα πιο ιντερνατιοναλ φορουμ ή φεισμπουκ περί WR250R ρώτα αν τα έβαλε κανείς και αν πήγε ΟΚ η τοποθέτηση. Πιστεύω θα πάρεις ανάμεικτες απαντήσεις.
Προφανώς, οι μισοί δεν τα έλεγξαν εάν αναδιπλώνονται πλήρως :laugh:!!!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Και εγώ του Rade Garage έχω, τους είχα στο 990 και τώρα τους φοράω στο 640.
Δεν αντιμετώπισα πρόβλημα στην τοποθέτηση τους.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλοπάτητα Στέφανε και καλά χώματα!!
Πάντως με τόση δουλίτσα που ήθελαν ψευδώς αναφέρονται ως συμβατά με το WR, περισσότερο για universal τα κόβω.
Όλη η γλύκα βέβαια κρύβεται στον κόπο του D.I.Y. και στο τελικό αποτέλεσμα που μόχθησες να πετύχεις.
Από ότι διάβασα στο φυλλάδιο της S3 τα ίδια πατητά δίνει σχεδόν για όλα τα εντούρο, οπότε έχεις δίκιο είναι κάτι σαν universal. Ο Καρρέρ μου είπε ότι τα έβαλε και σε Tenere 700 χωρίς πρόβλημα.

Βασικά... γενικά το δικό μου μοντέλο παρουσιάζει μικροδιαφορές από τα καθαρόαιμα ξαδέρφια του ενώ μοιράζεται αρκετά κοινά στοιχεία μαζί τους.
Όπως διάβασα κάπου το WR250R είναι μοντέλο που διέφυγε από τη Ιαπωνική αγορά για την οποία αρχικά ήταν προορισμένο.

Στέφανε, αυτό ακριβώς που περιγράφεις αντιμετώπισα κι εγώ στα μαρσπιέ που έβαλα στο 1190R.
Έβαλα αυτά εδώ από τον Τσέχο Rade Garage:



Οι μισοί στο advrider έγραφαν ότι τα έβαλαν χωρίς πρόβλημα και οι άλλοι μισοί έπρεπε να τροχίσουν (όπως κι εγώ).

Αν είσαι σε κάνα πιο ιντερνατιοναλ φορουμ ή φεισμπουκ περί WR250R ρώτα αν τα έβαλε κανείς και αν πήγε ΟΚ η τοποθέτηση. Πιστεύω θα πάρεις ανάμεικτες απαντήσεις.
Όπως βλέπω στη φωτογραφία που έβαλες, μάλλον τα S3 θα έμπαιναν χωρίς πρόβλημα. Εμένα οι βίδες που στηρίζουν τις αναμονές είναι σε άλλη θέση. Ήταν πολύ μικρή η παρέμβαση που έκανα με το τρόχισμα και ευτυχώς μου βγήκε και πολύ καλή (σα να ήταν από το εργοστάσιο). Κάποια στιγμή θα βάλω φωτογραφία από τη τελική τοποθέτηση με λεπτομέρειες.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Σπαμ ον... Κρίμα που τέτοια μηχανάκια δεν έχουν τα σωστά πατητα από την αρχή... Σπαμ οφ
Απο το λιγο που το εχω οδηγησει θα ελεγα οτι το WR250R εχει απο την μανα του τα σωστα μασπιε Το οτι ο Στεφανος εβαλε ακομα μεγαλυτερα δεν σημαινει οτι η γιαμαχα δεν ειχε τοποθετησει τα σωστα Μια χαρα ηταν και τα μαμα ακομα και σε ορθια οδηγηση
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Απο το λιγο που το εχω οδηγησει θα ελεγα οτι το WR250R εχει απο την μανα του τα σωστα μασπιε Το οτι ο Στεφανος εβαλε ακομα μεγαλυτερα δεν σημαινει οτι η γιαμαχα δεν ειχε τοποθετησει τα σωστα Μια χαρα ηταν και τα μαμα ακομα και σε ορθια οδηγηση
Ήταν δώρο αφού.... τι να κάμω; Να τονε προσβάλλω;
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σήμερα είχα κανονισμένο ραντεβού με τον Δημήτρη surikenjim για να με βοηθήσει με τη συντήρηση των μπροστινών αναρτήσεων. Μέχρι σήμερα δεν είχε τύχει να ασχοληθώ μόνος μου με κάτι τέτοιο, έτσι... απόλαυσα πολλές φορές τη "προτροπή" του που μου έλεγε: "έλα κάντο μόνος σου για να το καταλάβεις".

Το WR250R το αγόρασα του κουτιού τον Μάιο του 2017 αν και ήταν μοντέλο 2014. Αυτό σήμαινε πως καθόταν σε κάποιες αποθήκες της Yamaha σε Ευρώπη και Ελλάδα 3-3,5 χρόνια. Ενάμιση χρόνο μετά "έκλασε" η μία τσιμούχα και είχα πει τότε να πάω στο Δημήτρη αλλά πριν από αυτό πέρασα από τη Yamaha και επιβεβαιώθηκε πως η "ζημιά" ήταν εντός εγγύησης και μάλιστα μου περάσαν και τις δυο εντός εγγύησης (παρ' όλο που η άλλη ήταν μια χαρά). Έγιναν τότε κάποιες διαπραγματεύσεις σε πολύ καλό κλίμα, δέχθηκαν τις θέσεις μου και όλα μια χάρα.

Σήμερα όμως, 20 μήνες μετά την "περιποίηση" της Yamaha... η μέρα μου επιφύλασσε κάποιες δυσάρεστες εκπλήξεις.
Παρακάτω ξεκινάω το φωτορομάντζο του σέρβις και εκεί θα γραφθούν όλα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
10:30 μισή ήμουν στο μικρό -αλλά υπερπλήρες- εργαστήρι του Δημήτρη surikenjim.
Ανέβασα στο αναβατόριο τη μηχανή και πήγα σα καλό παιδί να προμηθευτώ τα καφεδάκια μας.

 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αφού χαλαρώσαμε τις βίδες της τιμονόπλακας, λασκάραμε και τη τάπα της μπουκάλας πάνω στη μηχανή.





Μετά ακολούθησε το πλήρες βγάλσιμο της με ευγένεια στα χέρια.



 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και... εμφανίστηκε η δυσάρεστη έκπληξη. Σκουριά!
Και το άνω σημείο του ελατηρίου και ο αποστάτης είχαν τσιμπήσει σκουριά...







Αφαιρέσαμε το ελατήριο, αφαιρέσαμε και τον οδηγό του ελατηρίου.






Και... εμφανίστηκε σκουριά και στη κεντρική ράβδο που αγκαλιάζεται από το ελατήριο και που μέσα της φιλοξενεί τη ντίζα που ρυθμίζει την απόσβεση.

 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το service manual αναφέρει πως αν το λάδι είναι κάτω από τη συνιστώμενη στάθμη τα επιμέρους τμήματα δεν λιπαίνονται σωστά και η ανάρτηση δε θα αποδίδει σωστά. Αλλά εδώ το τερματίσαμε....





Η συνιστώμενη στάθμη είναι 105mm από τη κορυφή της μπουκάλας.
Τι βρήκαμε όμως στη συγκεκριμένη δεξιά μπουκάλα; 155mm!!! Πέντε (5) ολόκληρα εκατοστά κάτω από τη συνιστώμενη στάθμη και δεν είχα ποτέ διαρροή καθώς ελέγχω τις μπροστινές αναρτήσεις πριν και μετά από κάθε πλύσιμο.

 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τα ίδια συμβαίναν και στην αριστερή μπουκάλα σε μικρότερο εύρος όμως. Η σκουριά ήταν λιγότερη και η διαφορά στο επίπεδο στάθμης ήταν επίσης μικρότερη.
128mm αντί 105mm, η διαφορά περιορίστηκε στα 2,3 εκατοστά... το οποίο όμως αν το εξετάσεις μεμονωμένα δεν είναι καθόλου λίγο, γιατί είναι περίπου 20% μικρότερη ποσότητα και επηρεάζει και τη λειτουργία και στη δική μου περίπτωση και την οξείδωση των μετάλλων.



 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Με 155 πρέπει να σου είχε γίνει σώβρακο εντελώς.
Σπαμ οφ.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Οι σκουριές αποκαταστάθηκαν με τρίψιμο στη βούρτσα.





Αφαιρέσαμε το λάδι από τις μπουκάλες τρομπάροντας τον άξονα σε σετ των 10. Μετά πλύθηκαν με καθαρή βενζίνη (προσοχή σε αυτό, όχι βενζίνη πρατηρίου) και ξανατρομπάραμε με σετ των 10. Μετά αφήσαμε να στραγγίξουν οι μπουκάλες περίπου μισή ώρα χαζολογόντας και ασχολούμενοι μια με τη μία μια με την άλλη μπουκάλα.







Τα λάδια πλέον είχαν σαπουνοποιηθεί...

 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Με 155 πρέπει να σου είχε γίνει σώβρακο εντελώς.
Σπαμ οφ.
Ναι Γιάννη, το κατάλαβα στο Troffy όταν σε μικρά σχετικά άλματα άκουσα το μπροστινό να τερματίζει. Τότε σκεπτόμουν ότι μπορεί να φταίει και το ότι έτρεξα όλες τις μέρες με το ντεπόζιτο γεμάτο πράγμα που επιβαρύνει αρκετά το μπροστινό όταν φοράς oversize ντεπόζιτο. Αλλά όπως φάνηκε σήμερα το πρόβλημα ήταν -κυρίως- αλλού.

Σημείωση: Τα ελατήρια του μπροστινού στο WR250R θεωρούνται επαρκέστατα για άτομα μεταξύ 90 και 100 κιλών, σε αντίθεση με το πίσω ελατήριο που θέλει αλλαγή με σκληρότερο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αφού και οι δυο μπουκάλες είχαν στραγγίξει καλά ήρθε η ώρα να βάλουμε τα καινούρια -και σωστά- λαδάκια τα οποία ήταν τα Kayaba 01.
Αυτά συστήνει η Yamaja Japan αλλά στην Ευρώπη η Yamaha είναι συμβεβλημένη με τη Rock Oil και μου έβαλαν τέτοια πριν από 20 μήνες, με ιξώδες Νο 5 που δεν έχει καμία σχέση με τις πραγματικές τιμές που έχει το αντίστοιχο Kayaba 01.





Και εκεί είδα από κοντά ένα πραγματικά πολύ χρηστικό εργαλείο το οποίο ρυθμίζεις στο ύψος της στάθμης που θέλεις να πετύχεις. Το δαχτυλίδι εφάπτεται στη κορυφή της μπουκάλας και ο άξονας ο οποίος στη πραγματικότητα είναι ένας σωλήνας καταλήγει σε μια σύριγγα η οποία θα αναροφήσει το όποιο επιπλέον λάδι μπορεί να έχει μπει.



 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom