Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας: Yamaha WR250R - T2 Adventure Project

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Οταν σουζαρεις δεν "γραφει".
Fixed
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Μέσο όρο ναι, στη πράξη έκανα περίπου:
2018: 2.000 χλμ
2019: 4.500 χλμ
2020: 3.500 χλμ (λόγω του lockdown).

Τα χιλιόμετρα αυτά είναι μόνο εκδρομικά (όταν έχω χρόνο), δεν το χρησιμοποιώ πουθενά αλλού.

Το κοντέρ σήμερα γράφει 10250 χλμ.

Edit: διόρθωσα και έβαλα με σχετική ακρίβεια (στρογγυλοποιημένα) τα χιλιόμετρα που έκανα κοιτώντας το αρχείο συντήρησης που έχω στον υπολογιστή μου.

Εχω και εγω τα D952 στο δικο μου μπρος πισω και εχω απορια ποσο μπορει να αντεξει το πισω σε μεικτες διαδρομες.
Εχω κανει περιπου 1000χλμ με αρκετη ασφαλτο αλλα φθορα δεν πολυβλεπω ειναι η αληθεια...

Ειναι λιγο τρομακτικη η αισθηση μετα τα 70χαω βεβαια....! :laugh:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εχω και εγω τα D952 στο δικο μου μπρος πισω και εχω απορια ποσο μπορει να αντεξει το πισω σε μεικτες διαδρομες.
Εχω κανει περιπου 1000χλμ με αρκετη ασφαλτο αλλα φθορα δεν πολυβλεπω ειναι η αληθεια...

Ειναι λιγο τρομακτικη η αισθηση μετα τα 70χαω βεβαια....! :laugh:
Με το D952 μπροστά και το D606 δεν είχα κανένα πρόβλημα στις "υψηλές" (sic), μέχρι τη τελική του στα 140 χλμ/ω (ιδανικές συνθήκες - μέτρηση GPS - στο κοντέρ έδειχνε 152).

Δε περιμένω παρόμοια συμπεριφορά από τα EN91, αλλά αν πατάνε καλά μέχρι τα 110 θα είμαι ΟΚ, έτσι και αλλιώς δεν είναι για παραπάνω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Στεφανε, εχεις τσεκαρει μεχρι στιγμης τον ανεμοθωρακα σε 100ρες?
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στεφανε, εχεις τσεκαρει μεχρι στιγμης τον ανεμοθωρακα σε 100ρες?
Από τότε που έχω βάλει τον ανεμοθώρακα δεν έχω βγει σε ανοιχτό δρόμο. Επίσης... γενικότερα είναι ένα θέμα που δε με απασχόλησε ποτέ, ειδικά σε ταχύτητες μέχρι τα 120 Km/h. Υπόσχομαι όμως πως μόλις έχω τη μηχανή στα χέρια μου θα ασχοληθώ και θα μεταφέρω εντυπώσεις.

Δυστυχώς έμεινε πίσω η παράδοση της μηχανής και θα πάω να τη πάρω από εβδομάδα ενώ περίμενα πως και πως αυτό το ΣΚ...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πλύσιμο της εργοστασιακής σέλας, θα πάρει το δρόμο προς την αποθήκη....







Χθες αργά το απόγευμα παρέλαβα τη μηχανή από τον Σωτήρη (ShockMaster) στον οποίο την είχα αφήσει για revalving. Κατά τη παραλαβή διορθώσαμε και το sag με τα νέα δεδομένα.
Ήταν δύσκολη άσκηση για το Σωτήρη καθώς δεν υπάρχει έτοιμη η πληροφορία (κονσέρβα) στο διαδίκτυο και ότι υπάρχει έχει ακολουθήσει άλλες επιλογές που δεν μου αρέσαν, π.χ. κόντεμα του αμορτισέρ κατά 1 εκατοστό (που μειώνει γεωμετρικά και τη διαδρομή) σε συνδυασμό με κοντύτερο ελατήριο κατά 2 εκατοστά αφού στο εμπόριο δεν υπάρχει ελατήριο με ελεύθερο μήκος 210mm και ID στις δυο πλευρές με διαμέτρους 59/63 (ή έστω κάτι κοντά σε αυτά τα νούμερα).
Πληροφοριακά η διαδρομή της πίσω ανάρτησης είναι 270mm και φοράει ελατήριο που το ελεύθερο μήκος του είναι 220mm ενώ η αντίσταση του είναι 80 N/mm (ή 8,16 kgf/mm).

Είχαμε συζητήσει με το Σωτήρη ότι θα το πάμε ψάχνοντας. Του έδωσα όσες πληροφορίες είχα συγκεντρωμένες σε μορφή διαδικτυακών συνδέσμων (links), σε έντυπη μορφή, το service manual της μοτοσυκλέτας και τις συζητήσεις που είχα μέσω e-mail με τον Nick Dole από την Teknik Motosports Αυστραλίας.

Αν έχει ένα πρόβλημα το WR250R είναι πως η απόσβεση επαναφοράς της πίσω ανάρτησης είναι σχεδόν ανύπαρκτη, έπρεπε να την έχω τέρμα σφιχτή (παρά ένα κλικ) και πάλι ήταν γρήγορη αλλά κυρίως δεν σταματούσε την ταλάντωση. Υλοποιήθηκαν τρία διαφορετικά revalving μέχρι που στο τρίτο καταλήξαμε σε μια αρκετά ακραία διάταξη. Αντικαταστάθηκαν οι περισσότερες από τις υπάρχουσες ροδέλες με παχύτερες αλλά και κάποιες μεγαλύτερης διαμέτρου. Επίσης προστέθηκαν επιπλέον πέντε ροδέλες από τον υπάρχοντα αριθμό. Εκτός των άλλων αυξήθηκε και η πίεση του αζώτου και επιτέλους η ανάρτηση άρχισε να "ακούει" με καλή συμπεριφορά στα μεσαία κλικ. Δεν δίνω τις τιμές για να προστατέψω την εργασία του Σωτήρη που ήταν μια πραγματική άσκηση για αυτόν παρά την εμπειρία που κουβαλά αν και δεν μου ζητήθηκε από τον ίδιο κάτι τέτοιο. Επικοινωνούσε τακτικά μαζί μου και με ενημέρωνε για τα αποτελέσματα του ακόμη και όταν αυτά ήταν απογοητευτικά. Πραγματικά εκτίμησα πολύ ότι όλο αυτό το διάστημα δεν αισθάνθηκα ποτέ ότι δε ξέρω που βρισκόμαστε αν και του είχα δώσει όλο το ελεύθερο να μην πιεστεί χρονικά αφού λόγω της κατάστασης και της δουλειάς μου δεν υπήρχε περίπτωση να πάω κάπου.
Για να είμαι ειλικρινείς δεν περίμενα πως θα τα καταφέρει χωρίς να θυσιαστεί κάτι άλλο στο συνολικό αποτέλεσμα (είχε συζητηθεί και αυτό το ενδεχόμενο). Το συνολικό αποτέλεσμα είναι μια περισσότερο σφιχτή ανάρτηση (χωρίς να είναι κουραστική) οπότε επέλεξα να μείνω με το εργοστασιακό ελατήριο μέχρι να κάνω ένα διήμερο με τον έξτρα εξοπλισμό διανυκτέρευσης και να δω πως θα τα πάει και εκεί. Δώσαμε ελάχιστη παραπάνω προφόρτιση και αυτό ήταν όλο σε σχέση με το ελατήριο.

Σήμερα οι δοκιμές λοιπόν, τις οποίες έκανα με την εργοστασιακή σέλα γιατί ήθελα να δω τις διαφορές με ίδιες συνθήκες οδήγησης.





Η ανάρτηση πλέον διαβάζει πολύ καλύτερα το έδαφος και αυτό που έκανε αισθητή διαφορά ήταν η δύναμη, η οποία μεταφέρεται με πολύ καλύτερο τρόπο. Έχει γίνει πολύ πιο παιχνιδιάρικη η αίσθηση της μηχανής αφού και το μούτρο της σηκώνεται σημαντικά ευκολότερα. Επίσης μεταφέρει ακόμη μεγαλύτερο αίσθημα ασφάλειας όταν χουφτώνω το γκάζι σε συνεχόμενα σαμαράκια. Η απόσβεση μετά από μικρά άλματα πλέον είναι όπως πρέπει, πράγμα που με έκανε να καταλάβω καλύτερα το πρόβλημα που είχα μέχρι πρότινος.



Επιστροφή στο σπίτι, λύσιμο σέλας και αντικατάσταση με τη νέα της Seat Concept... και ξανά για νέα βόλτα στο πιστάκι.







Στο χώμα δεν είδα σημαντικές διαφορές σε σχέση με τη σέλα. Το ύψος σέλας ανέβηκε κατά ένα εκατοστό περίπου, παρ' όλο που η συγκεκριμένη ήταν η στάνταρ επιλογή (υπάρχει ψηλότερη όπως υπάρχει και χαμηλότερη). Αν μείνει έτσι (γιατί μπορεί να κάτσει λίγο εν καιρό) θα μου αρέσει διότι με έφερε σε καλύτερη θέση όταν χρειάζεται να οδηγήσω κοντά στο ντεπόζιτο. Ως προς την άνεση δε μπόρεσα να καταλάβω πολλά πράγματα στο μισάωρο που σπατάλησα με φορεμένη τη νέα σέλα. Αυτό θα το δω και θα μεταφέρω εντυπώσεις από κάποια OnOff-άδα διαρκείας.


 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σήμερα ήταν η μέρα που δοκίμασα εκτενέστερα το νέο σετάρισμα στις αναρτήσεις αλλά και τη σέλα. Όλα άψογα και οι δυο επιλογές αποδείχθηκαν εξαιρετικές. Ο πίσω τροχός διαβάζει πολύ καλύτερα και πλέον υπάρχει πολύ καλή συνέργεια με το μπροστινό το οποίο πάντοτε ήταν εξαιρετικό.
Η σέλα είναι καταφέρνει να είναι ξεκούραστη χωρίς να εμποδίζει στο παραμικρό τα πόδια ακόμη και σε κατηφορικά μονοπάτια.

Ήταν μια βόλτα στο Ποικίλο όρος που είχε φλαταδούρα με μπόλικο γαρμπίλη και αρκετά τμήματα με σπαστήρια. Ο Λευκάδιος ήταν ορεξάτος και μας έβαλε σχετικά νωρίς σε μονοπάτια με πέτρα και μια όμορφη τουμπίτσα φρόντισε να μου θύμισε τη πολύμηνη απουσία μου από τις βόλτες. Από εκεί και πέρα όμως ζεσταθήκαμε και ο ρυθμός ανέβηκε αρκετά. Η βόλτα έκλεισε με μια επίσκεψη στο πιστάκι της Πετρούπολης.





 

Iraklio1000

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Suzuki V-strom 1000 Vespa px150 Beta alp 4.0
Ωραίος ο ιπτάμενος!!! Να το χαίρεσαι το Γιαπωνεζάκι σου φίλε και καλά χιλιόμετρα... Το είχα ακριβώς το ίδιο (ήταν και μπλε), το 2009 - 2016 ότι καλύτερο για σοβαρό on off. Το κακό ήταν πως το πήρα αμέσως μετά τα καθαρόαιμα εντούρο τότε και μου φαινόταν πάντα πολύ αδύναμο, κι αυτός ήταν ο λόγος που το έδωσα τότε πακέτο και οι αυξημένες οικογ. υποχρεώσεις!!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ωραίος ο ιπτάμενος!!! Να το χαίρεσαι το Γιαπωνεζάκι σου φίλε και καλά χιλιόμετρα... Το είχα ακριβώς το ίδιο (ήταν και μπλε), το 2009 - 2016 ότι καλύτερο για σοβαρό on off. Το κακό ήταν πως το πήρα αμέσως μετά τα καθαρόαιμα εντούρο τότε και μου φαινόταν πάντα πολύ αδύναμο, κι αυτός ήταν ο λόγος που το έδωσα τότε πακέτο και οι αυξημένες οικογ. υποχρεώσεις!!!!
Οι δυνατότητες του είναι τεράστιες. Ναι υπάρχει ένας συμβιβασμός στο γεγονός ότι έχεις να κάνεις με ένα On/Off 250cc το οποίο όμως... όσο περνάει ο καιρός μου επιστρέφει πολύ περισσότερα από αυτά που θα ήθελα. Το να συμβιώνεις μαζί του είναι μια υπέροχη περίπτωση. Στα χώματα δεν υπάρχει περίπτωση να επιστρέψω με κάποιο μεγάλο On/Off... ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ από το πλανάρισμα να περάσω στο wrestling ξανά...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Έχει κιτρινισει λίγο το τεποζιτο ή είναι η ιδέα μου?
Τα έχουμε πει. Έχει κιτρινήσει αλλά παρακολουθώντας τις φωτογραφίες μου βλέπω ότι η κιτρινίλα έχει μείνει πλέον σε αυτό το επίπεδο, δεν επιδεινώνεται άλλο.
Κάποια στιγμή θα πειραματιστώ με αυτοκόλλητα αλλά δεν είναι εύκολη άσκηση, γιατί πρέπει να είναι και σωστό (δεν εννοώ χρωματικά αλλά ως κόψιμο). Δε με απασχολεί και πολύ, το εργαλείο είναι Ελβετικός σουγιάς.
Μέχρι τότε μόνο ΑΕΚ.
 
Top Bottom