Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας: Yamaha WR250R - T2 Adventure Project

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ημερολόγιο καταστρώματος: Σάββατο 6/11/2021, 12.100 χλμ.

Αντικατέστησα για πρώτη φορά τα τακάκια του πίσω φρένου. Ο δίσκος σε άριστη κατάσταση χωρίς καθόλου νύχι στα τελειώματά του! Για αυτό το λόγο προτίμησα να ξαναβάλω τα γνήσια τακάκια της Yamaha έστω και αν είναι πιο ακριβά (αλλά είναι και made in Japan).





Επόμενη αντικατάσταση, φίλτρο αέρος. Αγόρασα άλλο ένα για να μη περιμένω το στέγνωμα του υπάρχοντος όταν το πλένω, χειμώνιασε και όλας...

 
Τελευταία επεξεργασία:

$py

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
YAMAHA WR250R
2 Σεπτεμβρίου 2017

Σήμερα ήρθε η μέρα να τοποθετηθούν οι προστασίες πλαισίου (από μπότες και λοιπά "ατυχήματα")




Λίγα tie wrap, ταινία 2πλής όψης και σε λίγα λεπτά είμαστε έτοιμοι!





Καλησπέρα, τις προστασίες πλαισίου τις έφτιαξες ή τις αγόρασες από κάπου?
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλησπέρα, τις προστασίες πλαισίου τις έφτιαξες ή τις αγόρασες από κάπου?
Στη πρώτη και δεύτερη σελίδα του παρόντος η απάντηση για προστασίες ψαλιδιού και πλαισίου.

Έλα να κερδίζουμε και κανά view σε αυτό το εξαιρετικό θέμα!
 

$py

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Στη πρώτη και δεύτερη σελίδα του παρόντος η απάντηση για προστασίες ψαλιδιού και πλαισίου.

Έλα να κερδίζουμε και κανά view σε αυτό το εξαιρετικό θέμα!

Ναι ωραίο θέμα και το διαβάσαμε όλο, αλλά δε λέει από που τα προστατευτικά πλαισίου.
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Χθες είχα μπει κ διάβαζα το συγκεκριμένο θέμα.
Κρίμα να μην υπάρχει διαθέσιμο στην αγορά αντίστοιχο μηχανάκι.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Χθες είχα μπει κ διάβαζα το συγκεκριμένο θέμα.
Κρίμα να μην υπάρχει διαθέσιμο στην αγορά αντίστοιχο μηχανάκι.
η μόνη εναλλακτική αυτή τη στιγμή είναι να πάρεις ένα CRF300L και να ρίξεις 1000-1200 ευρό σε αναρτήσεις. Και πάλι βέβαια θα βλέπεις το ΜΗ διαιρούμενο πλαίσιο πίσω και θα σου ανάβουν τα λαμπάκια!! Οι Κινέζοι θα μας σώσουν!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ναι ωραίο θέμα και το διαβάσαμε όλο, αλλά δε λέει από που τα προστατευτικά πλαισίου.
Σόρυ δικό μου λάθος, ήμουν σίγουρος ότι το ανέφερα.
Από το ebay τις είχα πάρει και ήταν για το συγκεκριμένο μοντέλο. Έψαξα λίγο να βρω το link αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει πλέον.
 
Reactions: $py

Dimitris Dims

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Tenere 700
Χθες είχα μπει κ διάβαζα το συγκεκριμένο θέμα.
Κρίμα να μην υπάρχει διαθέσιμο στην αγορά αντίστοιχο μηχανάκι.
ισχύει κρίμα που δεν υπάρχει το συγκεκριμένο πλέον στην Ευρώπη ....
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
η μόνη εναλλακτική αυτή τη στιγμή είναι να πάρεις ένα CRF300L και να ρίξεις 1000-1200 ευρό σε αναρτήσεις. Και πάλι βέβαια θα βλέπεις το ΜΗ διαιρούμενο πλαίσιο πίσω και θα σου ανάβουν τα λαμπάκια!! Οι Κινέζοι θα μας σώσουν!!
Έχει πολύ 'ψευτιά' το crf πάνω του για τα λεφτά του. Αλλά βαράει διότι είναι μονοπώλιο....
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Where’s the Yamaha WR300R?
Εδώ ρωτήσανε τη Yamaha για ποιο λόγο δεν παράγει πια το πολιτικό wr...
Λόγω παραγωγικής επάρκειας λέει γισ όποιον βαριέται να το διαβάσει.
Κρίμα. Μακάρι να δούμε κάτι νέο ώστε να υπάρχει ποικιλία και ανταγωνισμός.
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Where’s the Yamaha WR300R?
Εδώ ρωτήσανε τη Yamaha για ποιο λόγο δεν παράγει πια το πολιτικό wr...
Λόγω παραγωγικής επάρκειας λέει γισ όποιον βαριέται να το διαβάσει.
Κρίμα. Μακάρι να δούμε κάτι νέο ώστε να υπάρχει ποικιλία και ανταγωνισμός.
Καλά τη τελευταία παράγραφο την υπογράφουμε όλοι οι κάτοχοι του 250 (καθώς γνωρίζουμε περί τίνος πρόκειται) αλλά και πολλοί άλλοι. Ένα WR450R ίσως με έβαζε σε σκέψεις για μια μελλοντική ανανέωση, οτιδήποτε άλλο... όχι (αν και έχω συνηθίσει πλέον τη όμορφη αίσθηση του να δουλεύει ένας κινητήρας ψηλά).
O άλλος στα σχόλια που υπάρχουν από κάτω, γράφει πως με το 250 του 2008 έχει κάνει 230.000 χλμ...
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ημερολόγιο συντήρησης, Ημερ/νία: 10/06/2022, Χλμ: 14550

Εχθές μετά από 3900 χλμ και ένα έτος η μηχανή επισκέφθηκε το οικείο λημέρι της για τη φροντίδα και συντήρηση της







Μέχρι να κρυώσει λίγο ο κινητήρας της, αφαιρέσαμε το λερωμένο φίλτρο αέρα και τοποθετήσαμε το νέο. Πάντως βρήκα το φιλτροκούτι και το φίλτρο αρκετά καθαρότερα από ότι θα περίμενα.









Μετά περιστρέψαμε τη λάμπα led. Είχε δυστυχώς τοποθετηθεί ανάποδα (από τον βοηθό του ηλεκτρολόγου που είχα πάει). Αυτή είναι μια από τις περιπτώσεις εκείνες που για μια τόσο απλή εργασία δίνεις τελικά παρατάσεις... ετών.
Το πρόβλημα που είχα ήταν ότι η δέσμη φωτός -στη μεσαία σκάλα κυρίως- αντί να κόβει προς τα πάνω έκοβε προς τα κάτω με αποτέλεσμα όταν πλησίαζα τα προπορευόμενα αυτοκίνητα ή μοτοσυκλέτες να τους στραβώνω μέσα στους καθρέπτες τους. Τώρα και αυτό επιτέλους αποκαταστάθηκε.

Μεσαία σκάλα:





Μεγάλη σκάλα:







Αλλαγή λαδιών και φίλτρου με τη ποδιά του κινητήρα να κουβαλάει ακόμη λίγο από το Θεσσαλικό χώμα... οπότε ήταν μια ευκαιρία να καθαριστεί και αυτή εσωτερικά.











Τελευταία εργασία ήταν η αφαίρεση των αυτοκόλλητων προστασίας στα καλάμια και επανατοποθέτηση καινούριων.
Μικρά τραύματα πάνω τους μαρτυρούσαν πως έκαναν τη δουλειά τους, ενώ ένα λίγο μεγαλύτερο που άφησε το ίχνος του και στο σώμα του καλαμιού αποκαταστάθηκε πλήρως με ντουκόχαρτο από τα χέρια του Δημήτρη surikenjim .
Α ναι.., αυτή τη φορά μπήκαν και τα δυο με τη σωστή φορά/κατεύθυνση...





 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κάθε φορά που λύνω περισσότερα ή και λιγότερα από τα περιφερειακά και καπάκια της ανανεώνετε ο έρωτας μου για αυτή. Έχουν περάσει πέντε χρόνια από τότε που την αγόρασα καινούρια και ενώ δεν είναι μια μηχανή που κυκλοφορεί συχνά, δεν έχει ίχνος σκουριάς ούτε σε κεφάλι βίδας.
Χαζεύω τις αναρτήσεις και τα ατσάλινα αφαιρούμενα άνω και κάτω υποπλαίσια. Το αλουμινένιο πλαίσιο της είναι τόσο ντούκι που θα μπορούσε να φιλοξενεί άνετα δυο φορές ισχυρότερο κινητήρα και μπορώ να καταλάβω πως περνάει από όλα τα σαθρά και τα μεγάλα νεροφαγώματα σα να κάνει περίπατο σε φλαταδούρα.

Πραγματικά λατρεύω το μικρό γουρουνάκι μου
 
Τελευταία επεξεργασία:

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Έτοιμο για νέες περιπέτειες....!

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Reactions: STF

$py

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Το έχω στη κατοχή μου τρεις μήνες περίπου. Έχω κάνει δύο μακρινές ονοφαδες και μια καλή εντουραδα.
Στις ονοφαδες μπορεί να σε πάει από άσφαλτο παντού με 100-120 χωρίς να παραπονεθεί καθόλου (οκ μπορεί να παραπονεθουν λιγάκι οι αιμοραειδες σου) και στα μονοπάτια πετάει. Μόνο για να πας σβέλτα πρέπει να το δουλεύεις σαν 125, ψηλά συνέχεια.

Οι αλλαγές που του έκανα είναι ποδιά axp, καθρέφτες-φλασακια-usb με ένδειξη μπαταρίας Alli express, μεγάλα μαρσπιε, μπαταρία λιθίου Shido και έφτιαξα μια σχάρα στην Gref στους Αμπελόκηπους (φανταστική δουλειά).

Είμαι σε σκέψη για μεγάλο ντεπόζιτο, αλλά λυπάμαι να του φορτώσω βάρος και για έναν ελαφρύ πύργο για καλύτερη στήριξη του gps και ανεμοκαλυψη.


Στάλθηκε από το M2103K19G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το έχω στη κατοχή μου τρεις μήνες περίπου. Έχω κάνει δύο μακρινές ονοφαδες και μια καλή εντουραδα.
Στις ονοφαδες μπορεί να σε πάει από άσφαλτο παντού με 100-120 χωρίς να παραπονεθεί καθόλου (οκ μπορεί να παραπονεθουν λιγάκι οι αιμοραειδες σου) και στα μονοπάτια πετάει. Μόνο για να πας σβέλτα πρέπει να το δουλεύεις σαν 125, ψηλά συνέχεια.

Οι αλλαγές που του έκανα είναι ποδιά axp, καθρέφτες-φλασακια-usb με ένδειξη μπαταρίας Alli express, μεγάλα μαρσπιε, μπαταρία λιθίου Shido και έφτιαξα μια σχάρα στην Gref στους Αμπελόκηπους (φανταστική δουλειά).

Είμαι σε σκέψη για μεγάλο ντεπόζιτο, αλλά λυπάμαι να του φορτώσω βάρος και για έναν ελαφρύ πύργο για καλύτερη στήριξη του gps και ανεμοκαλυψη.


Στάλθηκε από το M2103K19G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για ντεπόζιτο αν μπορείς να φέρεις με κάποιο τρόπο ένα IMS των 11 λίτρων θα ήταν ιδανικό για τη χώρα μας. Το μόνο βάρος που θα προσθέτεις είναι στο ασφάλτινο κομμάτι όταν θα το φουλάρεις για να βγάζεις χιλιόμετρα (αφαιρείς μεταλλικό, προσθέτεις πλαστικό). Στο χώμα με μια σχετική πρόβλεψη μπορείς να μπαίνεις με λιγότερα.
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Το έχω στη κατοχή μου τρεις μήνες περίπου. Έχω κάνει δύο μακρινές ονοφαδες και μια καλή εντουραδα.
Στις ονοφαδες μπορεί να σε πάει από άσφαλτο παντού με 100-120 χωρίς να παραπονεθεί καθόλου (οκ μπορεί να παραπονεθουν λιγάκι οι αιμοραειδες σου) και στα μονοπάτια πετάει. Μόνο για να πας σβέλτα πρέπει να το δουλεύεις σαν 125, ψηλά συνέχεια.

Οι αλλαγές που του έκανα είναι ποδιά axp, καθρέφτες-φλασακια-usb με ένδειξη μπαταρίας Alli express, μεγάλα μαρσπιε, μπαταρία λιθίου Shido και έφτιαξα μια σχάρα στην Gref στους Αμπελόκηπους (φανταστική δουλειά).

Είμαι σε σκέψη για μεγάλο ντεπόζιτο, αλλά λυπάμαι να του φορτώσω βάρος και για έναν ελαφρύ πύργο για καλύτερη στήριξη του gps και ανεμοκαλυψη.


Στάλθηκε από το M2103K19G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Που το βρήκες; Ελλάδα; Το ψάχνω αλλα τίποτα. Βρήκα ένα σε καλή κατάσταση στην ισπανια αλλα δεν ξέρω τι διαδικασία θα χρειαστεί για Ελλάδα και αν αξίζει τελικά τον κόπο. Αλλιώς Υα φύγω για το 300l.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Που το βρήκες; Ελλάδα; Το ψάχνω αλλα τίποτα. Βρήκα ένα σε καλή κατάσταση στην ισπανια αλλα δεν ξέρω τι διαδικασία θα χρειαστεί για Ελλάδα και αν αξίζει τελικά τον κόπο. Αλλιώς Υα φύγω για το 300l.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Στη χώρα μας πουλήθηκαν από το 2008 μέχρι το 2016 λίγο περισσότερα από 100 WR250R/X (με μια επιφύλαξη 104), με τα περισσότερα να είναι WR250X. Το 2017 πουλήθηκε ένα τελευταίο κομμάτι που ήταν ξεχασμένο (εγώ πιστεύω αρχικά "κρυμμένο" και μετά ξεχασμένο) κάτω από κάποιες σκάλες στις αποθήκες του Ασπρόπυργου (Yamaha-Μοτοδυναμική), αυτό ήταν το δικό μου. Αυτό σημαίνει πως στην έκδοση R ψάχνεις να βρεις μεταχειρισμένο μεταξύ 30 και 40 υπαρκτών μοτοσυκλετών. Κατά καιρούς βγαίνουν στις αγγελίες. θέλει υπομονή.

Η μετατροπή από "Χ" σε "R" αφορά μόνο τα ζαντολάστιχα και το μπροστινό σύστημα φρένων. Όλα τα υπόλοιπα είναι ίδια, όπως π.χ. το offset και οι διαδρομές των αναρτήσεων. Εγώ πάντως θα προτιμούσα να βρω ένα έτοιμο R παρά να πω στη διαδικασία των μετατροπών. Πάντως εν ανάγκη γίνεται.

Το CRF300L δεν έχει το πλαίσιο και τις αναρτήσεις του WR250R αλλά είναι σύγχρονο με προσθαφαιρούμενο abs (το WR250R δεν έχει καθόλου abs) και έχει έναν εκπληκτικό ροπάτο κινητήρα για τη κατηγορία κυβισμού. Θα έλεγα πως αν αγοραστεί και σε βάθος χρόνου γίνει μια επένδυση σε αναρτήσεις είναι μια εξαιρετική επιλογή που δε θα μετανιώσει κανείς για την αγορά του. Αυτές οι μοτοσυκλέτες μπορεί να φαίνονται τσιμπημένες αλλά επιστρέφουν πολύ σύντομα την υπεραξία τους με οικονομία χρήσης, οικονομία συντήρησης, οικονομία παγίων εξόδων και ασφαλή διασκέδαση στα χώματα.

Εμένα μου αρέσει και το KLX250 το οποίο έχει ένα εκπληκτικά ελαστικό κινητήρα και από αναρτήσεις μια χαρά συμπεριφέρεται. μη ξεχνάμε πως οι OnOff-άδες δεν είναι αγώνες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Στη χώρα μας πουλήθηκαν λίγο περισσότερα από 100 WR250R/X (με μια επιφύλαξη 104), με τα περισσότερα να είναι WR250X. Αυτό σημαίνει πως στην έκδοση R ψάχνεις να βρεις μεταχειρισμένο μεταξύ 30 και 40 υπαρκτών μοτοσυκλετών. Κατά καιρούς βγαίνουν στις αγγελίες. θέλει υπομονή.
Η μετατροπή από "Χ" σε "R" αφορά μόνο τα ζαντολάστιχα και το μπροστινό σύστημα φρένων. Όλα τα υπόλοιπα είναι ίδια, όπως π.χ. το offset και οι διαδρομές των αναρτήσεων. Εγώ πάντως θα προτιμούσα να βρω ένα έτοιμο R παρά να πω στη διαδικασία των μετατροπών. Πάντως εν ανάγκη γίνεται.

Το CRF300L δεν έχει το πλαίσιο και τις αναρτήσεις του WR250R αλλά είναι σύγχρονο με προσθαφαιρούμενο abs (το WR250R δεν έχει καθόλου abs) και έχει έναν εκπληκτικό ροπάτο κινητήρα για τη κατηγορία κυβισμού. Θα έλεγα πως αν αγοραστεί και σε βάθος χρόνου γίνει μια επένδυση σε αναρτήσεις είναι μια εξαιρετική επιλογή που δε θα μετανιώσει κανείς για την αγορά του. Αυτές οι μοτοσυκλέτες μπορεί να φαίνονται τσιμπημένες αλλά επιστρέφουν πολύ σύντομα την υπεραξία τους με οικονομία χρήσης, οικονομία συντήρησης, οικονομία παγίων εξόδων και ασφαλή διασκέδαση στα χώματα.

Εμένα μου αρέσει και το KLX250 το οποίο έχει ένα εκπληκτικά ελαστικό κινητήρα και από αναρτήσεις μια χαρά συμπεριφέρεται. μη ξεχνάμε πως οι OnOff-άδες δεν είναι αγώνες.
Αυτό βλέπω. Προσανατολιζομαι για αγορά ενός 300l που βρήκα στα 5200€ με 3000 χιλιόμετρα και να επενδύσω σε λίγα περιφερικά αλλά και σε αναρτήσεις μπρος πίσω θα μου πάει κοντά στα 7000.
Αλλά έχω καινούργιο μηχανάκι 2022 με ohlins μπρος πίσω και αρκετά περιφερικά όπως ποδιά προστασίες πλαισίου χούφτες σχάρα μικρή πίσω. Αυτό σκέφτομαι σαν την άλλη λύση αν δεν βρεθεί κανένα wr 250r.


Nikos Note 20 ultra snapdragon
 

$py

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Που το βρήκες; Ελλάδα; Το ψάχνω αλλα τίποτα. Βρήκα ένα σε καλή κατάσταση στην ισπανια αλλα δεν ξέρω τι διαδικασία θα χρειαστεί για Ελλάδα και αν αξίζει τελικά τον κόπο. Αλλιώς Υα φύγω για το 300l.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Δε το βρήκα , με βρήκε . Θέλει όντως υπομονή γιατί δεν υπάρχουν πολλά R και αυτά που υπάρχουν δύσκολα τα πουλάνε.
 
Top Bottom