Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας: Yamaha WR250R - T2 Adventure Project

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τρομοκρατία έχουν καταντήσει τα site που φιλοξενούν τις φωτό μας. Μετά το Photobucket ήρθε η σειρά του Postimage να μας κάνει νερά....

Άντε να ξαναστήσουμε φωτογραφίες...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μετά από απουσία ενός κάποιου χρονικού διαστήματος κυρίως λόγω εργασιακού φόρτου (και όχι μόνο) επέστρεψα σήμερα για να "διορθώσω" το χάος που δημιούργησε το postimage αυτή τη φορά. Η postimage -για κάποιο νομικό λόγο- έχασε το δικαίωμα στη κατάληξη "org", με αποτέλεσμα όλα τα φωτό-link να πάνε περίπατο.

Ευτυχώς σε ένα forum όπως το advride όπου η επεξεργασία είναι ξεκλείδωτη η υπόθεση "επιδιόρθωση" ήταν σχετικά εύκολη υπόθεση.
Αρκεί να αντικατασταθεί η κατάληξη "org" με τη κατάληξη "cc" στο κατάλληλο σημείο και η εικόνα "επιστρέφει" στη θέαση της.

Παράδειγμα:

Από
"https://s26.postimg.org/9g8ueqk1l/20180225_154917.jpg"

Σε
"https://s26.postimg.cc/9g8ueqk1l/20180225_154917.jpg"

:yew:
 
Τελευταία επεξεργασία:

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΟΟΟ.... Η Καλητερη των καλυτερων επιλογων κατα την γνωμη μου αυτο το προτζεκτ.. Μπραβοοοοοοο :)

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΟΟΟ.... Η Καλητερη των καλυτερων επιλογων κατα την γνωμη μου αυτο το προτζεκτ.. Μπραβοοοοοοο :)

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Να 'σαι καλά Απόστολη @apos.zeitou ! Και το δικό σου δε πάει πίσω και όπως έγραψα το έχεις κάνει ΚΑΙ όμορφο εκτός από ADVέντσουρ! :friendship:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
7 Ιανουαρίου 2019

Καλωσόρισμα του 2019 με νέο setup στο εμπρός και στο πίσω γρανάζωμα της μηχανής.
Έτσι και αφού ο καιρός ήταν γλυκός και ο Νίκολας @Corki διαθέσιμος να δουλέψουμε παρέα, δε χρειαζόμασταν τίποτα άλλο και το ραντεβού μας επικυρώθηκε με συνοπτικές διαδικασίες. Έτσι βρέθηκα να ξεκινάω κερασμένος με έναν νεσκαφέ και δυο κουραμπιέδες… (τους οποίους έφαγα σερί).

Να εξηγήσω εδώ πως όταν έβαλα πίσω το Dunlop D606 με προφίλ 90 (αντί 80 που έχει από το εργοστάσιο) η σχέση μετάδοσης μάκρυνε ελαφρά. Σκοπός λοιπόν ήταν να το επαναφέρω στην εργοστασιακή σχέση μετάδοσης και να του δώσω λίγη δύναμη. Πολλοί θα αναρωτηθούν γιατί δεν θέλησα να το κοντύνω απλά και με αυτό το τρόπο να πάρω τη δύναμη που ήθελα. Η απάντηση είναι απλή, η μηχανή είναι συνειδητά στημένη ως ένα mini adventure bike αποστάσεων και όχι ως κάποιο καθαρόαιμο off road με μοναδικό προορισμό τα μονοπάτια.

Μεγάλωσα λοιπόν κατά ένα δόντι (14 από 13) το μπροστινό γρανάζι για να δώσω λίγο περισσότερο μοχλό στην αρχική μετάδοση. Μεγάλωσα ακόμη πιο πολύ (48 από 43) το πίσω γρανάζι για να αντισταθμίσω το "σφάλμα" που προήλθε από το πίσω ελαστικό, κοντύνοντας τη τελική μετάδοση κατά 5 δόντια.
Με το νέο σετάρισμα προέκυψε ως πλεονέκτημα ότι μπορώ πλέον όταν και αν θέλω να "κοντύνω" τη σχέση μετάδοσης, τοποθετώντας εύκολα μπροστά ένα 13άρι γρανάζι.

Η νέα σχέση 14-48 (από 13-43) μελετήθηκε μετά από συζητήσεις με κατόχους -κυρίως από Αμερική και Αυστραλία- αλλά και την βοήθεια της εφαρμογής SpeedoHealer v4 που σε βοηθάει να υπολογίσεις κάθε αλλαγή που θα κάνεις σε διαστάσεις γραναζιών αλλά και ελαστικών και αν έχεις το κατάλληλο ηλεκτρονικό εξάρτημα να παρέμβεις ώστε και το όργανο σου πλέον να δείχνει με ακρίβεια ταχύτητα, αποστάσεις κτλ.

Με αυτά στο μυαλό μου ξεκινήσαμε.


Οι αλενόβιδες “σπάσαν” σχετικά εύκολα τη πρώτη βόλτα του σπειρώματος τους, οπότε ακολούθησε το τρόχισμα των πείρων της αλυσίδας και η εξαγωγή τους.











Ακολούθησε η αφαίρεση του πίσω τροχού και του γραναζιού του.









Και φτάσαμε στο σημείο που θα τοποθετούσαμε το πρώτο καλούδι. Πίσω γρανάζι Supersprox Stealth 5 δόντια μεγαλύτερο και ένα σετ από φρεζαριστές αλενόβιδες από την Moose Racing με το loctite έτοιμο πάνω στις βίδες.









Επανατοποθέτηση του τροχού και ήρθε η σειρά για το μπροστινό γρανάζι.





Πρώτη φορά είδα τέτοιο παξιμάδι/ασφάλεια σε μπροστινό γρανάζι. Ουσιαστικά υπάρχει μια φούστα που αποτελεί προέκταση του παξιμαδιού και έχει συμπιεστεί σε δυο εσοχές που έχει ο άξονας. Μάλλον αδύνατο να την αφαιρέσεις χωρίς να τη καταστρέψεις.







Τέλος πάντων ξαναμπήκε όπως-όπως και θα πάω από Yamaha να πάρω μια νέα να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Μπροστά Supersprox, κατά ένα δόντι μεγαλύτερο.











Σειρά είχε η αλυσίδα της DID (VX2) την οποία αποφάσισα να τοποθετήσω με κλιπ δίχαλο (masterlink) για να μπορώ να τη βγάζω εύκολα όταν θέλω να της κάνω μια καλή συντήρηση. Η σωστή τοποθέτηση του masterlink ήταν εύκολη υπόθεση με την Knipex, η οποία με βοήθησε να πιέσω τα “πλακάκια” όσο πρέπει χρησιμοποιώντας ως οδηγούς τα εκατέρωθεν links. Είναι το αγαπημένο μου multi εργαλείο και το έχω χρησιμοποιήσει σε πολλές εφαρμογές.













Η έκπληξη ήρθε λίγο αργότερα όταν είδαμε πως το 14άρι γρανάζι επιτρέπει οριακά να τοποθετηθεί η λαστιχένια γλύστρα που εκπληρώνει και καθήκοντα Case Saver και αποτελεί τμήμα του καλύμματος του γραναζιού. Θα μπορούσα να το βάλω, αλλά λόγω του ότι επέλεξα να "δέσω" την αλυσίδα με masterlink και όχι πριτσινώντας την, προτίμησα να μην υπάρχει τίποτα που να έρχεται σε επαφή με την αλυσίδα.

Σύντομα θα τοποθετήσω κάποιο ατσάλινο Case Saver και κάποιο ανοιχτού τύπου αλουμινένιο κάλλυμα γραναζιού. Οπότε...







Τελειώσαμε!

15 με 20 χλμ μέχρι την επιστροφή για το σπίτι μου ήταν μια καλή ευκαιρία για ένα πρώτο τσεκάρισμα.





 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά...

48/14 = 3.4
43/13 = 3.3

Eίναι πολύ μικρή η διαφορά, στην πράξη δεν θα καταλάβεις τίποτα, καλύτερα να ξαναβάλεις το 13ρι με το 48ρι.

48/13 =3.6

Mε το 3,6 θα κοντύνει ελαφρώς.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά...

48/14 = 3.4
43/13 = 3.3

Eίναι πολύ μικρή η διαφορά, στην πράξη δεν θα καταλάβεις τίποτα, καλύτερα να ξαναβάλεις το 13ρι με το 48ρι.

48/13 =3.6

Mε το 3,6 θα κοντύνει ελαφρώς.
Καλημέρα Κώστα ,ο Στέφανος πιο πάνω αναφέρει ότι δεν ήθελε να κοντύνει το γραναζωμα αλλά να έχει την δυνατότητα να το κάνει αν θελησει στο μέλλον , βάζοντας το 13αρι γρανάζι όπως αναφέρεις και εσύ .

80km speed limit -TRANSALP's just do the best you can
 
Reactions: STF

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Την ασφαλεια την εχεις βαλει με λαθος φορα Πρεπει το κλειστο της μερος να κοιτα αντιθετα απο την φορα της αλυσιδας
ωστε να μην υπαρχει η παραμικρη υποψια τασης διαφυγης της
Διορθωσε το μην εχουμε τιποτα δραματα!:brr:
Και βαλε και το προστατευτικο των καρτερ Αχριαστο να 'ναι!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Την ασφαλεια την εχεις βαλει με λαθος φορα Πρεπει το κλειστο της μερος να κοιτα αντιθετα απο την φορα της αλυσιδας
ωστε να μην υπαρχει η παραμικρη υποψια τασης διαφυγης της
Διορθωσε το μην εχουμε τιποτα δραματα!:brr:
Και βαλε και το προστατευτικο των καρτερ Αχριαστο να 'ναι!!
Κατ'αρχάς...


...και παρακαλώ να διαβάζετε και τα κείμενα:
"Η έκπληξη ήρθε λίγο αργότερα όταν είδαμε πως το 14άρι γρανάζι επιτρέπει οριακά να τοποθετηθεί η λαστιχένια γλύστρα που εκπληρώνει και καθήκοντα Case Saver και αποτελεί τμήμα του καλύμματος του γραναζιού. Θα μπορούσα να το βάλω, αλλά λόγω του ότι επέλεξα να "δέσω" την αλυσίδα με masterlink και όχι πριτσινώντας την, προτίμησα να μην υπάρχει τίποτα που να έρχεται σε επαφή με την αλυσίδα.

Σύντομα θα τοποθετήσω κάποιο ατσάλινο Case Saver και κάποιο ανοιχτού τύπου αλουμινένιο κάλλυμα γραναζιού."
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά...

48/14 = 3.4
43/13 = 3.3

Eίναι πολύ μικρή η διαφορά, στην πράξη δεν θα καταλάβεις τίποτα, καλύτερα να ξαναβάλεις το 13ρι με το 48ρι.

48/13 =3.6

Mε το 3,6 θα κοντύνει ελαφρώς.
Κώστα γνωρίζω, το γράφω άλλωστε. Μάλιστα εξήγησα πως στη πράξη δεν το έχω κοντύνει καθόλου.

Αν θυμάσαι στη μηχανή είχα αλλάξει τα ελαστικά. Επέλεξα να βάλω πίσω το Dunlop D606 και μπροστά -με δική σου προτροπή αν θυμάμαι καλά- έβαλα το D952. Η συνταγή ήταν πετυχημένη καθώς είδα τεράστια διαφορά στις χωμάτινες βόλτες χωρίς να θυσιάσω αντίστοιχη διαφορά στις ασφάλτινες, δεδομένου πως κινούμαι με μ.ω.τ. των 100 χλμ και με παίρνει να κάνω και καμιά προσπέραση με 120-130. Η μηχανή στο κοντέρ μπορεί να δείξει και 140.

Το θέμα είναι πως το πίσω ελαστικό Dunlop D606 δεν έβγαινε σε 120/80-18 που είναι η εργοστασιακή διάσταση και έτσι έβαλα ένα 120/90-18 με αποτέλεσμα να μακρύνω το βήμα της μηχανής κατά +3.7%





Επομένως έπρεπε κατ' αρχάς να διορθώσω αυτό. Βάζοντας λοιπόν ένα 14άρι εμπρός και ένα 48άρι πίσω επέστρεψα στο εργοστασιακό βήμα με απόκλιση 0% έχοντας λίγο παραπάνω δύναμη στη τελική μετάδοση λόγω μεγαλύτερου γραναζιού μπροστά.





Απλά τώρα έχοντας πλέον αντικαταστήσει το πίσω γρανάζι με 48άρι μπορώ να κοντύνω ικανοποιητικά το βήμα (κατά -7.1%) αντικαθιστώντας όποτε θέλω το εμπρός γρανάζι με ένα 13άρι εντός 10-15 λεπτών.

 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστος

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Aprilia Tuono factory - sym vf185
Κώστα γνωρίζω, το γράφω άλλωστε. Μάλιστα εξήγησα πως στη πράξη δεν το έχω κοντύνει καθόλου.

Αν θυμάσαι στη μηχανή είχα αλλάξει τα ελαστικά. Επέλεξα να βάλω πίσω το Dunlop D606 και μπροστά -με δική σου προτροπή αν θυμάμαι καλά- έβαλα το D952. Η συνταγή ήταν πετυχημένη καθώς είδα τεράστια διαφορά στις χωμάτινες βόλτες χωρίς να θυσιάσω αντίστοιχη διαφορά στις ασφάλτινες, δεδομένου πως κινούμαι με μ.ω.τ. των 100 χλμ και με παίρνει να κάνω και καμιά προσπέραση με 120-130. Η μηχανή στο κοντέρ μπορεί να δείξει και 140.

Το θέμα είναι πως το πίσω ελαστικό Dunlop D606 δεν έβγαινε σε 120/80-18 που είναι η εργοστασιακή διάσταση και έτσι έβαλα ένα 120/90-18 με αποτέλεσμα να μακρύνω το βήμα της μηχανής κατά 3.7%





Επομένως έπρεπε κατ' αρχάς να διορθώσω αυτό. Βάζοντας λοιπόν ένα 14άρι εμπρός και ένα 48άρι πίσω επέστρεψα στο εργοστασιακό βήμα με απόκλιση 0% έχοντας λίγο παραπάνω δύναμη στη τελική μετάδοση λόγω μεγαλύτερου γραναζιού μπροστά.





Απλά τώρα έχοντας πλέον αντικαταστήσει το πίσω γρανάζι με 48άρι μπορώ να κοντύνω ικανοποιητικά το βήμα (κατά 12%) αντικαθιστώντας όποτε θέλω το εμπρός γρανάζι με ένα 13άρι εντός 10-15 λεπτών.

Συγγνώμη για το άσχετο με το θέμα, αλλά ποια εφαρμογή είναι αυτή?
Σε ευχαριστώ προκαταβολικά!

Στάλθηκε από το ONEPLUS A3003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Συγγνώμη για το άσχετο με το θέμα, αλλά ποια εφαρμογή είναι αυτή?
Σε ευχαριστώ προκαταβολικά!

Στάλθηκε από το ONEPLUS A3003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κανένα πρόβλημα Χρήστο, το αναφέρω παραπάνω είναι η Speedo Healer Calculator

Το λινκ από το Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=com.HealTech.SHv4_Calculator&hl=el
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Πάντα το συμπαθούσα αυτό το μηχανάκι αλλά εσύ το έχεις πάει σε άλλο επίπεδο! Να το χαίρεσαι φίλε μου καλοτάξιδο.

Κρίμα που δεν πούλησε σχεδόν καθόλου εδώ, κάποια στιγμή ήταν μέσα στις επιλογές μου για χωμάτινο, τώρα πια δεν το βρίσκεις με τίποτα.
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
το supersprox απο που το τσιμπησες?
Το Supersprox το πίσω το πήρα από τον Μπουρνά στην Αργυρούπολη Τηλ. 210 9617402. Εκεί είχα κάνει και την τοποθέτηση στο XT660Z (εμπρός/πίσω και αλυσίδα).
Τώρα όμως έχει αφήσει την αντιπροσωπεία και έχει κάποια λίγα κομμάτια. Με τηλέφωνο θα μάθεις τι έχει και αν σου κάνει.

Μπροστινό δε θα βρεις πουθενά στην Ελλάδα. Και η σημερινή αντιπροσωπεία (αν θυμάμαι καλά κάπου στη Θεσσαλονίκη) έχει επιλέξει να μην φέρνει. Γιατί δεν γνωρίζω. Το πήρα μέσω ebay από Αγγλία.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάντα το συμπαθούσα αυτό το μηχανάκι αλλά εσύ το έχεις πάει σε άλλο επίπεδο! Να το χαίρεσαι φίλε μου καλοτάξιδο.

Κρίμα που δεν πούλησε σχεδόν καθόλου εδώ, κάποια στιγμή ήταν μέσα στις επιλογές μου για χωμάτινο, τώρα πια δεν το βρίσκεις με τίποτα.
Με τίποτα όμως!!!!!!!
Η τιμή του ως καινούριου ήταν αποτρεπτική, δε βοηθούσε.
Από την άλλη αν το έψαχνες καταλάβαινες ότι υπήρχε πάνω του το κάθε παραπάνω ευρώ σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Σήμερα η εναλλακτική είναι το Honda CRF250L (όχι το rally) με καλή τιμή. Τα ελαφρώς λιγότερα άλογα θα λείψουν αλλά δεν υπάρχει κάτι άλλο. Δε θα έπαιρνα το Kawasaki KLX250, χάνει στα σημεία από το Honda.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Η τιμή του ως καινούριου ήταν αποτρεπτική, δε βοηθούσε.
Από την άλλη αν το έψαχνες καταλάβαινες ότι υπήρχε πάνω του το κάθε παραπάνω ευρώ σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Σήμερα η εναλλακτική είναι το Honda CRF250L (όχι το rally) με καλή τιμή. Τα ελαφρώς λιγότερα άλογα θα λείψουν αλλά δεν υπάρχει κάτι άλλο. Δε θα έπαιρνα το Kawasaki KLX250, χάνει στα σημεία από το Honda.
Δεν ξέρω αν μου διαφεύγει κάποιο, αλλά και εγώ νομίζω πως τα μόνα σύγχρονα 250αρια on-off σήμερα είναι το Klx και το Crf. Αλήθεια γιατί προτιμάς το απλό από το rally?
 
Top Bottom