Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας: Yamaha WR250R - T2 Adventure Project

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σήμερα τοποθέτησα (επιτέλους) τη παροχή ρεύματος.
Γραμμή πήρα κατευθείαν από τη μπαταρία, με μια 10άρα ασφάλεια. Τη διαδρομή των επενδυμένων καλωδίων τη πήγα παράλληλα με τη πλεξούδα της μηχανής. Δοκιμή έγινε με μια ηλεκτρική τρόμπα που είναι περισσότερο ενεργοβόρα από ένα κινητό ή το GPS. Φουσκώσα 4 ελαστικά, με σβηστό και με αναμμένο τον κινητήρα της μηχανής. Καμία υπερθέρμανση σε καλώδια και ασφαλειοθήκη, όλα καλά και απλά.

*Μου αρέσει πολύ η τάπα της παροχής η οποία εξασφαλίζει 100% αδιαβροχοποίηση από νερά όταν δεν χρησιμοποιείται.

 
Τελευταία επεξεργασία:

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Σήμερα τοποθέτησα (επιτέλους) τη παροχή ρεύματος.
Γραμμή πήρα κατευθείαν από τη μπαταρία, με μια 10άρα ασφάλεια. Τη διαδρομή των επενδυμένων καλωδίων τη πήγα παράλληλα με τη πλεξούδα της μηχανής. Δοκιμή έγινε με μια ηλεκτρική τρόμπα που είναι περισσότερο ενεργοβόρα από ένα κινητό ή το GPS. Φουσκώσα 4 ελαστικά, με σβηστό και με αναμμένο τον κινητήρα της μηχανής. Καμία υπερθέρμανση σε καλώδια και ασφαλειοθήκη, όλα καλά και απλά.

*Μου αρέσει πολύ η τάπα της παροχής η οποία εξασφαλίζει 100% αδιαβροχοποίηση από νερά όταν δεν χρησιμοποιείται.

Καλησπέρα Στέφανε,
Τί μάρκα είναι? Μήπως έχεις το λινκ? Έβαλα κι εγώ μια υποτείθεται καλή και όχι από τα βάθη της Κίνας, αλλά η τάπα δεν ειναι στεγανη...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλησπέρα Στέφανε,
Τί μάρκα είναι? Μήπως έχεις το λινκ? Έβαλα κι εγώ μια υποτείθεται καλή και όχι από τα βάθη της Κίνας, αλλά η τάπα δεν ειναι στεγανη...
Κλασικά, ως προς τις παροχές ρεύματος ή θα πάρεις μια φθηνή από τα ναυτιλιακά -έχουν συνήθως καλή στεγάνωση- και θα φτιάξεις μόνος σου τη καλωδίωση και την ασφαλειοθήκη ή θα πας "τσιμπημένα" με κάποια καλά στάνταρς. Επέλεξα το δεύτερο δρόμο κυρίως λόγω έλλειψης χρόνου αλλά είναι πολύ καλή και δεν μετάνιωσα.

Από motoraid λοιπόν μια Interphone, στα 18 ευρώ με την έκπτωση του forum μας: https://www.motoraid.eu/accessories/12v/12V-motoraid?mfp=70f-filtra-12v%5B616%5D
 
Τελευταία επεξεργασία:

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Σήμερα τοποθέτησα (επιτέλους) τη παροχή ρεύματος.
Γραμμή πήρα κατευθείαν από τη μπαταρία, με μια 10άρα ασφάλεια. Τη διαδρομή των επενδυμένων καλωδίων τη πήγα παράλληλα με τη πλεξούδα της μηχανής. Δοκιμή έγινε με μια ηλεκτρική τρόμπα που είναι περισσότερο ενεργοβόρα από ένα κινητό ή το GPS. Φουσκώσα 4 ελαστικά, με σβηστό και με αναμμένο τον κινητήρα της μηχανής. Καμία υπερθέρμανση σε καλώδια και ασφαλειοθήκη, όλα καλά και απλά.

*Μου αρέσει πολύ η τάπα της παροχής η οποία εξασφαλίζει 100% αδιαβροχοποίηση από νερά όταν δεν χρησιμοποιείται.

Πολύ όμορφη η πρίζα Στέφανε και καλοδούλευτη να είναι.
Μια ένσταση μόνο αν μου επιτρέπεις, προσωπικά δεν θα λειτουργούσα το κομπρεσεράκι με σβηστό τον κινητήρα γιατί ξελιγώνεται η μπαταρία κι όταν πας να μιζάρεις στην ερημιά, μπορεί να βρεθείς προ εκπλήξεως.
Κατά τα άλλα ότι έχεις βάλει επάνω στο μηχανάκι είναι τέλειο...το παρακολουθώ το νήμα από την αρχή.
Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Κλασικά, ως προς τις παροχές ρεύματος ή θα πάρεις μια φθηνή από τα ναυτιλιακά -έχουν συνήθως καλή στεγάνωση- και θα φτιάξεις μόνος σου τη καλωδίωση και την ασφαλειοθήκη ή θα πας "τσιμπημένα" με κάποια καλά στάνταρς. Επέλεξα το δεύτερο δρόμο κυρίως λόγω έλλειψης χρόνου αλλά είναι πολύ καλή και δεν μετάνιωσα.

Από motoraid λοιπόν μια Interphone, στα 18 ευρώ με την έκπτωση του forum μας: https://www.motoraid.eu/accessories/12v/12V-motoraid?mfp=70f-filtra-12v%5B616%5D
Έλα που κι εγώ έκανα την αγορά με τα ίδια κριτήρια με σενα... Πήρα ένα της sw-motech και μάλιστα ακριβότερο για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο αλλά εγώ το μετάνιωσα μιας και δεν είναι καθόλου στεγανό. Το καπάκι δεν έχει τις εσοχές που έχει το δικό σου.
Κιτ παροχής ρεύματος 12V SW-Motech με βάση στήριξης και αντάπτορα USB

Να είσαι καλα!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πολύ όμορφη η πρίζα Στέφανε και καλοδούλευτη να είναι.
Μια ένσταση μόνο αν μου επιτρέπεις, προσωπικά δεν θα λειτουργούσα το κομπρεσεράκι με σβηστό τον κινητήρα γιατί ξελιγώνεται η μπαταρία κι όταν πας να μιζάρεις στην ερημιά, μπορεί να βρεθείς προ εκπλήξεως.
Κατά τα άλλα ότι έχεις βάλει επάνω στο μηχανάκι είναι τέλειο...το παρακολουθώ το νήμα από την αρχή.
Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
Καλησπέρα, καλή εβδομάδα!
Εννοείτε πως δε θα δουλεύω ηλεκτρική τρόμπα με σβηστό κινητήρα. Το έκανα κάτω από το σπίτι μου μόνο ως δοκιμή. Με ενδιέφερε να ελεγξω τυχόν -αν και απίθανη- υπερθέρμανση καλωδίων σε όλες τις συνθήκες.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Έλα που κι εγώ έκανα την αγορά με τα ίδια κριτήρια με σενα... Πήρα ένα της sw-motech και μάλιστα ακριβότερο για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο αλλά εγώ το μετάνιωσα μιας και δεν είναι καθόλου στεγανό. Το καπάκι δεν έχει τις εσοχές που έχει το δικό σου.
Κιτ παροχής ρεύματος 12V SW-Motech με βάση στήριξης και αντάπτορα USB

Να είσαι καλα!
Κρίμα! Πάντως της Interphone είναι δύσκολο ακόμη και να το βγάλεις το κάλυμμα. Εφαρμόζει ερμητικά μέσα κι έξω από τον κύλινδρο της παροχής. Επίσης χρησιμοποιεί αρκετά χονδρά καλώδια τα οποία "ντύνονται" με ένα εξωτερικό μακαρόνι που τους επιτρέπει να έχουν έναν αέρα χωρίς να τα σφίγγει μεταξύ τους (που είναι ένας επιπλέον λόγος υπερθέρμανσης υπό συνθήκες). Τη συνιστώ ανεπιφύλακτα!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πριν από δυο μήνες αγόρασα δοκιμαστικά έναν αναδιπλούμενο καθρέπτη της Touratech τον οποίο έβαλα αριστερά (με σκοπό αργότερα να αγοράσω κι έναν δεύτερο για τη δεξιά πλευρά).





Από ποιοτικής άποψης ήταν πολύ καλός. Όμως βρέθηκα μπροστά σε ένα πρόβλημα εργονομίας με αυτόν. Αν ήθελα να τον διπλώνω μπροστά έπρεπε η γωνία του μπράτσου του να πηγαίνει σχεδόν παράλληλα με το ακρόμπαρο του τιμονιού. Αποτέλεσμα η γωνία θέασης να είναι τέτοια που με ανάγκαζε να στρίβω αρκετά το κεφάλι σε μια ασυνήθιστη γωνία (παρ' ότι με αυτόν το τρόπο είχα τεράστια οπτική προς τα πίσω, ίση σχεδόν με αυτή δυο καθρεπτών). Επίσης δε μου άρεσε ότι η βάση του ίδιου του καθρέπτη στο -τελείωμα του μπράτσου- είχε μικρή περιστροφική ικανότητα.

Τελικά δεν μου άρεσε. Αποφάσισα και τον αντικατέστησα καταφεύγοντας σε λύση -εξ Αμερικής- που είχα εντοπίσει στο παρελθόν. Ο ίδιος φίλος που μου είχε φέρει τις σχάρες της TUSK έφυγε στις αρχές του μήνα για ταξίδι αστραπή στις ΗΠΑ κι έτσι από τις αρχές της εβδομάδας οι καθρέπτες είχαν έρθει στην Ελλάδα και με περίμεναν.

Οι κυρίως καθρέπτες κατασκευάζονται από την Doubletake Mirror και για την τοποθέτηση τους συνεργάζονται με τα προϊόντα στήριξης της γνωστής RAM Mounts. Προϊόντα της RAM Mounts βρίσκουμε και στην Ελλάδα, δυστυχώς το ίδιο δεν ισχύει για τους καθρέπτες της Doubletake Mirror.

Παρακάτω θα βρείτε τα δυο link των εταιρειών:













Αυτό που είναι πραγματικά εντυπωσιακό δεν είναι μόνο η ευκολία ρύθμισης προς όλες τις κατευθύνσεις αλλά και η στιβαρότητα τους παρ' όλο που όλη την δουλειά την κάνει μία βίδα σύσφιξης τριών μερών, της μπίλιας RAM Mount (που βιδώνει πάνω στην αναμονή καθρεπτών στο τιμόνι), του μπράτσου RAM Mount και του καθρέπτη της Doubletake Mirror.

 
Τελευταία επεξεργασία:

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Τους double take adventure τους έχω στο 990 σχεδόν 2 χρόνια. Ακριβοί άλλα πολύ καλοί. Τον touratech τον έχω στο ttr. Μόνο αριστερά. Όντως πρέπει να τον ε, ω πολύ χαμηλά για να βλέπω. Αλλά μου αρέσει μέχρι στιγμής. Είναι ελαφρύς, σταθερός και πολύ φθηνός σε σχέση με τους double take.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τους double take adventure τους έχω στο 990 σχεδόν 2 χρόνια. Ακριβοί άλλα πολύ καλοί. Τον touratech τον έχω στο ttr. Μόνο αριστερά. Όντως πρέπει να τον έχω πολύ χαμηλά για να βλέπω. Αλλά μου αρέσει μέχρι στιγμής. Είναι ελαφρύς, σταθερός και πολύ φθηνός σε σχέση με τους double take.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
Ναι Σπύρο, όπως έγραψα οι καθρέπτες της Touratech είναι αρκετά ποιοτικοί και σε καλή τιμή. Τους συνιστώ ανεπιφύλακτα!

Δε με ενοχλούσε σε αυτούς το ύψος τοποθέτησης, εγώ έβλεπα καλά και σε ψηλή θέση. Είχα συγκεκριμένο πρόβλημα, που δεν προέβλεψα! Στο κέντρο του τιμονιού έχω τη βάση του GPS, έτσι για να αναδιπλώνεται ο καθρέπτης μπροστά από αυτό (το GPS), έπρεπε να έχω τοποθετημένο το μπράτσο του καθρέπτη παράλληλα με το ακρόμπαρό του τιμονιού, ώστε όταν μαζεύεται ο καθρέπτης να έρχεται μπροστά από το GPS και όχι πάνω σε αυτό. Το αποτέλεσμα ήταν μια γωνία θέασης που απαιτούσε ασυνήθιστο στρίψιμο του κεφαλιού, δηλαδή problem!!!

Δε βαριέσαι, τίποτα δε πάει χαμένο, ο καθρέπτης της Touratech σύντομα θα κοσμεί το τιμόνι TT600R φίλου μου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τα νέα ρουχαλάκια είχαν έρθει εδώ και πολλές μέρες. Σήμερα όμως βρέθηκε ο κατάλληλος χρόνος και διάθεση ώστε να αφαιρεθούν τα παλιά, να γίνει ο σχολαστικός καθαρισμός των πλαστικών και τελικά να τοποθετηθούν τα νέα. Αύριο θα τα κουμπώσουμε με το καλό και πάνω στη μηχανή.



 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όλοι Husqvarna θέλουμε τελικά

Αντε θέλουμε φώτο, ακόμα;
Τα χρώματα δεν είναι Husqvarna (όχι ότι δε θέλουμε).
Τα χρώματα τα εμπνεύστηκα από τα αγωνιστικά ρούχα της Yamaha!

 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το ντεπόζιτο πλέον είναι επηρεασμένο από τη βενζίνη και θα πρέπει να φτιάξω πατρόν για να το ντύσω και αυτό. Κάποια στιγμή θα το κάνω και αυτό. Σιγά-σιγά όλες οι εργασίες για να αποφεύγονται τα λάθη.



 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
Όμορφο πολύ, τι να λέμε.
Δύο flow κίτρινα προστατευτικα( η μπορεί να ένα) έτσι για αλλαγή

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όμορφο πολύ, τι να λέμε.
Δύο flow κίτρινα προστατευτικα( η μπορεί να ένα) έτσι για αλλαγή

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
:yew:

Τα έχω παραγγείλει εδώ και 10-15 μέρες. Έπεσα στον coved19 ...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
:yew:

Τα έχω παραγγείλει εδώ και 10-15 μέρες. Έπεσα στον coved19 ...
Δεν το κοιτάς πάλι.
Παραγγελια 2/4 παραλαβή την Πέμπτη που πέρασε.
Μια βδομάδα ακριβώς
Δεν είχε ροζ μονο. Πήρα κίτρινες τι να έκανα


Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν το κοιτάς πάλι.
Παραγγελια 2/4 παραλαβή την Πέμπτη που πέρασε.
Μια βδομάδα ακριβώς
Δεν είχε ροζ μονο. Πήρα κίτρινες τι να έκανα


Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τέλη του Μάρτη πήρα τηλέφωνο και μου είπανε πως τις High Vision τις πήρε κάποιος με TENERE 700.
Οπότε τις παράγγειλα αλλά επειδή πέρασαν οι μέρες τον ξανά πήρα τηλέφωνο χθες και μίλησα με το γιο του αυτή τη φορά.
Κράτησε το τηλέφωνο μου και μου είπε πως θα με πάρει τηλέφωνο αλλά καταλαβαίνω πως οι συνθήκες είναι ιδιαίτερες λόγω του COVID19. Ίδωμεν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γέμισα το ντεπόζιτο (συνολική χωρητικότητα 14,2 λίτρα)
Μετά ζύγισα τη μηχανή με κλασική ψηφιακή ζυγαριά με τη μέθοδο βάρους ανά τροχό.
Φωτογραφία ήταν αδύνατο να καταφέρω να βγάλω μόνος μου γιατί έπρεπε να κρατάω ίσα-ίσα τη μηχανή σε ισορροπία ώστε να πετύχω το καλύτερο δυνατό ζύγισμα.
Βάρος στον εμπρός άξονα 72,2 Kgr
Βάρος στον Πίσω άξονα 78,8 Kgr

Συνολικό βάρος μοτοσυκλέτας πλήρης υγρών 151 κιλά.

Σε αυτό το βάρος συμπεριλαμβάνονται όλα τα αυτοφερόμενα αξεσουάρ της μοτοσυκλέτας και η ακριβώς διπλάσια χωρητικότητα καυσίμου.
Άρα "κουβαλάω" 17 παραπανίσια κιλά από τη στοκ κατάσταση. Τα περίπου 134 κιλά πλήρης υγρών και τα 124 κιλά στεγνή που δίνει η Yamaha, πρέπει να είναι πολύ κοντά στη πραγματικότητα, αφού μόνο οι πλαϊνές σχάρες και τα καύσιμα, είναι τα 12 από τα συνολικά 17 παραπάνω κιλά.

Αυτά που πρόσθεσαν βάρος (από το βαρύτερο προς το ελαφρύτερο):
  1. Πλαϊνές σχάρες (σιδερένιες, αυτές ξέρω ότι από μόνες τους είναι 7 κιλά περίπου)
  2. Προστασία κινητήρα (πλαστική ποδιά)
  3. Προστασία χεριών (πλαστικές χούφτες με αλουμινένια πλαίσια)
  4. Προστασία ψυγείου (αλουμίνιο)
  5. Διάφορες ηλεκτρικές παροχές (σύστημα εμπρός φωτισμού LED με ψύκτρα και μετασχηματιστή, βάση στήριξης GPS και πρίζα 12V)
  6. Προστασία πλαισίου και ψαλιδιών (πλαστικές, 4 τεμάχια)
  7. Πίσω σχάρα (αλουμίνιο από ελαφρύ κράμα)
  8. Επιπλέον καύσιμα (σχεδόν 5 κιλά)
Υπήρξαν και κάποια που μείωσαν από το βάρος ή ήταν περίπου μια η άλλη με αυτά που αντικατέστησαν:
  1. Fatbar τιμόνι (αλουμινένιο) και καβαλέτα / Αντικατέστησε σιδερένιο
  2. Πλαστικό ντεπόζιτο / Αντικατέστησε το μεταλλικό και 2 πλαστικά πλαϊνά καπάκια
  3. Βάση πινακίδας από πολύ ελαφρύ κράμα αλουμινίου / Αντικατέστησε τη μεγάλη βάση που ήταν συνδυασμός πλαστικού και αλουμινίου και περιείχε φωτισμό πινακίδας.
Το αφήνω εδώ για να το έχω αρχείο και κάποια στιγμή θα πάει και στη πλάστιγγα γιατί δε γνωρίζω την ακρίβεια της συγκεκριμένης μεθόδου ζυγίσματος ανά άξονα.
Πάντως καλό είναι πως έμαθα έστω και πάνω-κάτω ποιο είναι το βάρος της μοτοσυκλέτας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Γέμισα το ντεπόζιτο (συνολική χωρητικότητα 14,2 λίτρα)
Μετά ζύγισα τη μηχανή με κλασική ψηφιακή ζυγαριά με τη μέθοδο βάρους ανά τροχό.
Φωτογραφία ήταν αδύνατο να καταφέρω να βγάλω μόνος μου γιατί έπρεπε να κρατάω ίσα-ίσα τη μηχανή σε ισορροπία ώστε να πετύχω το καλύτερο δυνατό ζύγισμα.
Βάρος στον εμπρός άξονα 72,2 Kgr
Βάρος στον Πίσω άξονα 78,8 Kgr

Συνολικό βάρος μοτοσυκλέτας πλήρης υγρών 151 κιλά.

Σε αυτό το βάρος συμπεριλαμβάνονται όλα τα αυτοφερόμενα αξεσουάρ της μοτοσυκλέτας και η ακριβώς διπλάσια χωρητικότητα καυσίμου.
Άρα "κουβαλάω" 17 παραπανίσια κιλά από τη στοκ κατάσταση. Τα περίπου 134 κιλά πλήρης υγρών και τα 124 κιλά στεγνή που δίνει η Yamaha, πρέπει να είναι πολύ κοντά στη πραγματικότητα, αφού μόνο οι πλαϊνές σχάρες και τα καύσιμα, είναι τα 12 από τα συνολικά 17 παραπάνω κιλά.

Αυτά που πρόσθεσαν βάρος (από το βαρύτερο προς το ελαφρύτερο):
  1. Πλαϊνές σχάρες (σιδερένιες, αυτές ξέρω ότι από μόνες τους είναι 7 κιλά περίπου)
  2. Προστασία κινητήρα (πλαστική ποδιά)
  3. Προστασία χεριών (πλαστικές χούφτες με αλουμινένια πλαίσια)
  4. Προστασία ψυγείου (αλουμίνιο)
  5. Διάφορες ηλεκτρικές παροχές (σύστημα εμπρός φωτισμού LED με ψύκτρα και μετασχηματιστή, βάση στήριξης GPS και πρίζα 12V)
  6. Προστασία πλαισίου και ψαλιδιών (πλαστικές, 4 τεμάχια)
  7. Πίσω σχάρα (αλουμίνιο από ελαφρύ κράμα)
  8. Επιπλέον καύσιμα (σχεδόν 5 κιλά)
Υπήρξαν και κάποια που μείωσαν από το βάρος ή ήταν περίπου μια η άλλη με αυτά που αντικατέστησαν:
  1. Fatbar τιμόνι (αλουμινένιο) και καβαλέτα / Αντικατέστησε σιδερένιο
  2. Πλαστικό ντεπόζιτο / Αντικατέστησε το μεταλλικό και 2 πλαστικά πλαϊνά καπάκια
  3. Βάση πινακίδας από πολύ ελαφρύ κράμα αλουμινίου / Αντικατέστησε τη μεγάλη βάση που ήταν συνδυασμός πλαστικού και αλουμινίου και περιείχε φωτισμό πινακίδας.
Το αφήνω εδώ για να το έχω αρχείο και κάποια στιγμή θα πάει και στη πλάστιγγα γιατί δε γνωρίζω την ακρίβεια της συγκεκριμένης μεθόδου ζυγίσματος ανά άξονα.
Πάντως καλό είναι πως έμαθα έστω και πάνω-κάτω ποιο είναι το βάρος της μοτοσυκλέτας.
Αφου ξερω......οτι κ εσυ....ζυγιστικες...γιατι δεν λες το νουμερο...να γνωριζουμε...το ωφελιμο βαρος....χαχα...!!!
 
Top Bottom