Για τα Σαχαρα υπαρχουν διφορουμενες αποψεις: καποιοι που τα φορεσανε σε σχετικα δυνατα/ροπατα μονοκυλινδρα on-off, λενε οτι γλυστρανε και δεν τους αρεσανε. Απο την αλλη, οσοι ταχουνε φορεσει σε μεσαια δικυλινδρα on-off (Transalp/Africa/KLE) λενε τα καλυτερα, και γω μεσα σ'αυτους. Για το Transalp 650 ειναι πιστευω το καλυτερο all round λαστιχο, φοβερο κρατημα στο στεγνο, απολυτα αποδεκτο στο βρεγμενο και μια χαρα σε περιηγητικο++ ρυθμο στο χωμα εκτος απο λασπες. Το μειονεκτημα τους βεβαια ειναι οτι ειναι ακριβα.
Μια συμβουλη: βαζε πιεσεις 30-33 μονος και 32-36 δικαβαλος με καποια μπαγκαζια, με μικροτερες πιεσεις το πισω θα φθαρει πολυ γρηγορα. Με τετοιες πιεσεις και χρηση καθημερινη στην πολη και καποια ταξιδια/χωματαδες, το πισω βγαζει 11-12Κ χμ στο Τρανσαλπ (βεβαια μετα τα 8-9Κ εχει πολυ λιγο τακουνι για χωμα αλλα στην ασφαλτο κραταει μεχρι να γινει ..σλικ).
Πως τα βρισκεις μεχρι στιγμης στο 640 Adv?