Ηρθε η ώρα για λάστιχα στο ΚΤΜ

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Χώσε τα και λίγο χώμα, έτσι για το καλό ;)
Φίλε...τά τελευταία ( 6 χρόνια ) έκανα μόνο χώμα ..:thumbsdown: ...αρκετά !! Τώρα μόνο άσφαλτο..:biker:..:ok:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Για τα Σαχαρα υπαρχουν διφορουμενες αποψεις: καποιοι που τα φορεσανε σε σχετικα δυνατα/ροπατα μονοκυλινδρα on-off, λενε οτι γλυστρανε και δεν τους αρεσανε. Απο την αλλη, οσοι ταχουνε φορεσει σε μεσαια δικυλινδρα on-off (Transalp/Africa/KLE) λενε τα καλυτερα, και γω μεσα σ'αυτους. Για το Transalp 650 ειναι πιστευω το καλυτερο all round λαστιχο, φοβερο κρατημα στο στεγνο, απολυτα αποδεκτο στο βρεγμενο και μια χαρα σε περιηγητικο++ ρυθμο στο χωμα εκτος απο λασπες. Το μειονεκτημα τους βεβαια ειναι οτι ειναι ακριβα.

Μια συμβουλη: βαζε πιεσεις 30-33 μονος και 32-36 δικαβαλος με καποια μπαγκαζια, με μικροτερες πιεσεις το πισω θα φθαρει πολυ γρηγορα. Με τετοιες πιεσεις και χρηση καθημερινη στην πολη και καποια ταξιδια/χωματαδες, το πισω βγαζει 11-12Κ χμ στο Τρανσαλπ (βεβαια μετα τα 8-9Κ εχει πολυ λιγο τακουνι για χωμα αλλα στην ασφαλτο κραταει μεχρι να γινει ..σλικ).

Πως τα βρισκεις μεχρι στιγμης στο 640 Adv?
 
Τελευταία επεξεργασία:

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Για τα Σαχαρα υπαρχουν διφορουμενες αποψεις: καποιοι που τα φορεσανε σε σχετικα δυνατα/ροπατα μονοκυλινδρα on-off, λενε οτι γλυστρανε και δεν τους αρεσανε. Απο την αλλη, οσοι ταχουνε φορεσει σε μεσαια δικυλινδρα on-off (Transalp/Africa/KLE) λενε τα καλυτερα, και γω μεσα σ'αυτους. Για το Transalp 650 ειναι πιστευω το καλυτερο all round λαστιχο, φοβερο κρατημα στο στεγνο, απολυτα αποδεκτο στο βρεγμενο και μια χαρα σε περιηγητικο++ ρυθμο στο χωμα εκτος απο λασπες. Το μειονεκτημα τους βεβαια ειναι οτι ειναι ακριβα.

Μια συμβουλη: βαζε πιεσεις 30-33 μονος και 32-36 δικαβαλος με καποια μπαγκαζια, με μικροτερες πιεσεις το πισω θα φθαρει πολυ γρηγορα. Με τετοιες πιεσεις και χρηση καθημερινη στην πολη και καποια ταξιδια/χωματαδες, το πισω βγαζει 11-12Κ χμ στο Τρανσαλπ (βεβαια μετα τα 8-9Κ εχει πολυ λιγο τακουνι για χωμα αλλα στην ασφαλτο κραταει μεχρι να γινει ..σλικ).

Πως τα βρισκεις μεχρι στιγμης στο 640 Adv?
Φίλε :thinking:...δεν είναι pirelli..:waiting:..θα δούμε !! ..(Σε νερά έχει θέμα:UH:)
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Σε άσφαλτο στεγνή που λένε δεν έχει θέμα είναι αρκετά καλό θα έλεγα..:ok:.. έως τώρα έχω κάνει 2300χλμ...:biker:...σε νερά τώρα θα δούμε..:waiting:
 
Top Bottom