Η Öhlins εξαγοράστηκε από αμερικανικό όμιλο εταιρειών

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Ο αμερικανικός όμιλος εταιρειών Tenneco εξαγόρασε την Öhlins έναντι του ποσού των 160 εκ.δολαρίων.
Η Tenneco στο παρελθόν είχε εξαγοράσει και την Μarzocchi την οποία πούλησε πριν από τρία χρόνια.
Επίσης κατέχει και την εταιρεία Monroe η οποία κατασκευάζει αναρτήσεις αυτοκινήτων.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Όχι ρε φίλε!!!!!!!
Τους έδωσα 150 σε κλειστό διαγωνισμό
Τεσπα αναγκαστικα θα αγοράσω την τενεκε......
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Άλλο ένα άσχημο νέο για την Ευρώπη και την Ευρωπαϊκή αγορά. Κρίμα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Άλλο ένα άσχημο νέο για την Ευρώπη και την Ευρωπαϊκή αγορά. Κρίμα.
Γιατι Στεφ;
Μεχρι πριν λιγα χρονια, της Γιαμαχα ηταν η ολινς.
Πανε πολλα χρονια που ηταν ευρωπαικη αμιγως.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αν δε κάνω λάθος ο Kenth Ohlin (ιδιοκτήτης της Ohlins) κρατούσε πάντοτε τον μεγαλύτερο αριθμό των μετοχών.
Το θέμα είναι πως η Ευρώπη είναι η δική μας γειτονιά, μια γειτονιά που φημιζόταν για τη παραγωγή Premium προϊόντων με υψηλή τεχνογνωσία με βασικό ανταγωνιστή τους Ιάπωνες από τη δεκαετία του '80 και μετά. Μετά την επέλαση των Κινέζων τώρα ολοένα και πιο συχνά "βάζουν" χέρι και οι Αμερικάνοι.
Δυστυχώς εδώ και λίγα χρόνια ανησυχώ ιδιαίτερα για τη τύχη της γηραιάς ηπείρου, τα πράγματα δε πάνε καθόλου καλά σε πολλά-πολλά επίπεδα. Φοβάμαι πως σιγά-σιγά διαμορφώνονται συνθήκες για το κλείσιμο ενός κύκλου. Κάθε εταιρεία που αλλάζει χέρια εκτός Ευρώπης είναι ένα επιπλέον πλήγμα.
Η συζήτηση είναι πολιτικού χαρακτήρα και τη σταματώ εδώ, ίσως σε έναν καφέ.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
50% εχει χασει η ευρωπη σε σχεση με παλιοτερα στο παγκοσμιο γυρολοι του χρηματος..
Λογικο μιας και οι ιδιοι πηγαν κατα κινα και λοιπες δημοκρατικες δυναμεις,αλλα και οι κινεζοι οσοι δεν ερχοντουσταν τους τσιμπησαν οι ιδιοι.Οι αμερικανοι θα αντιδρασουν σε αυτο για να μην βρεθουν σε ιδια μοιρα,ειναι σιγουρο,διοτι αν δεν το καταφερουν οικονομικα,μπορει να θεωρηθει και τραβηγμενο, θα μιλησουν τα στακαμπαμ!!!!που δεν το ευχεται ο πλανητης
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αν δε κάνω λάθος ο Kenth Ohlin (ιδιοκτήτης της Ohlins) κρατούσε πάντοτε τον μεγαλύτερο αριθμό των μετοχών.
Το θέμα είναι πως η Ευρώπη είναι η δική μας γειτονιά, μια γειτονιά που φημιζόταν για τη παραγωγή Premium προϊόντων με υψηλή τεχνογνωσία με βασικό ανταγωνιστή τους Ιάπωνες από τη δεκαετία του '80 και μετά. Μετά την επέλαση των Κινέζων τώρα ολοένα και πιο συχνά "βάζουν" χέρι και οι Αμερικάνοι.
Δυστυχώς εδώ και λίγα χρόνια ανησυχώ ιδιαίτερα για τη τύχη της γηραιάς ηπείρου, τα πράγματα δε πάνε καθόλου καλά σε πολλά-πολλά επίπεδα. Φοβάμαι πως σιγά-σιγά διαμορφώνονται συνθήκες για το κλείσιμο ενός κύκλου. Κάθε εταιρεία που αλλάζει χέρια εκτός Ευρώπης είναι ένα επιπλέον πλήγμα.
Η συζήτηση είναι πολιτικού χαρακτήρα και τη σταματώ εδώ, ίσως σε έναν καφέ.
Παγκοσμιοποιηση το λενε αλλιως αυτο φιλε μου Τα κεφαλαια γυριζουν γυρω γυρω "χωρις" περιορισμους
...Με τις οποιες συνεπειες αυτο σημαινει
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Παγκοσμιοποιηση το λενε αλλιως αυτο φιλε μου Τα κεφαλαια γυριζουν γυρω γυρω "χωρις" περιορισμους
...Με τις οποιες συνεπειες αυτο σημαινει
Θα σου απαντούσα αλλά δε μου αρέσουν αυτού του είδους οι συζητήσεις να γίνονται στα fora, τις προτιμώ face to face!
Οπότε όπως καταλαβαίνεις θα περιμένεις στις επόμενες μπύρες :friendship:
 
Top Bottom