Η αναγέννηση ενός "Κυριαρχου"... Αμερικλανικου Dominator

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
ktm 950 adv
μια χαρα ειναι τα ΤΜ, δεν υπαρχει λογος να πηγαινες σε φσρ περα της ποιοτικοτερης λειτουργειας του slide λογω ρουλεμαν (το φσρ δηλαδη εινια ας πουμε μια κλαση πανω, αντιστοιχο με το mikuni tmr αλλα κατωτερο απο αυτο)

αν πας για ρυθμισμα φροντισε να πας σε δυναμομετρο φρενου και οχι αδρανειας και να μην κανεις περασματα μονο στο τερμα γκαζι οπως κανουν οι περισσοτεροι, αλλα να δεις και τι συμβαινει σε διαφορα σημεια του γκαζιου ωστε να βρεις την σωστη θεση της βελονας, η την σωστη βελονα αν αυτη που εχεις ηδη δεν ειναι καταλληλη για σενα. Η βελονα στα καρμπς ειναι το Α και το Ω
 

Phoenix

μοτο σελεμπριτυ
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
Μετά να περάσεις και από μια δυναμική πρέσα για σκραπ να το κάνεις κύβο μεταλλικό να το κάνω σκαμπό για την από θήκη μου
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Μετά να περάσεις και από μια δυναμική πρέσα για σκραπ να το κάνεις κύβο μεταλλικό να το κάνω σκαμπό για την από θήκη μου
Εσύ θα κάτσεις..... Αλλα όχι σε σκαμπό!!
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
μια χαρα ειναι τα ΤΜ, δεν υπαρχει λογος να πηγαινες σε φσρ περα της ποιοτικοτερης λειτουργειας του slide λογω ρουλεμαν (το φσρ δηλαδη εινια ας πουμε μια κλαση πανω, αντιστοιχο με το mikuni tmr αλλα κατωτερο απο αυτο)

αν πας για ρυθμισμα φροντισε να πας σε δυναμομετρο φρενου και οχι αδρανειας και να μην κανεις περασματα μονο στο τερμα γκαζι οπως κανουν οι περισσοτεροι, αλλα να δεις και τι συμβαινει σε διαφορα σημεια του γκαζιου ωστε να βρεις την σωστη θεση της βελονας, η την σωστη βελονα αν αυτη που εχεις ηδη δεν ειναι καταλληλη για σενα. Η βελονα στα καρμπς ειναι το Α και το Ω
Το mikuni ήρθε τζεταρισμενο για τον Γκάντι, αν λένε αλήθεια οι ολανδοι.
Αυτο με το δυναμόμετρο που λες δεν το γνωρίζω... Αλλα θα το μάθω.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
ktm 950 adv
Το mikuni ήρθε τζεταρισμενο για τον Γκάντι, αν λένε αλήθεια οι ολανδοι.
Αυτο με το δυναμόμετρο που λες δεν το γνωρίζω... Αλλα θα το μάθω.
Ο λογος για να ρυθμισεις σε δυναμομετρο ειναι επι της ουσιας αυτος που ανεφερα πριν, δεν εχει κανενα απολυτως νοημα να κανεις απλα περασματα στο τερμα αν δε μιλας για ντραγκστερ γιατι ο κινητηρας θα περασει το 0,1% της λειτουργιας του εκει. ΑΝτιθετως τα ενδιαμεσα εινια που θα ζει και θα βασιλευει για παντα και ενα κακο ρυθμισμα εκει θα εχει κακη οδικη συμπεριφορα και υψηλη καταναλωση (στην καλυτερη των περιπτωσεων)

πολλοι ελληνες δυναμομετραδες για λογους αγνωστους και μαλλον λογω βαλκανικων καταβολων και πληρη ελλειψη γνωσεων κανουν μονο τερμα γκαζι περασματα κανοντας τιποτα παραπανω απο θορυβο, βαρανε κοφτες και φορτωνουν ολες τις ταχυτητες με τερμα γκαζι (???) το γιατι αγνωστο
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Φαίνεται από την τελευταία δυναμομετρηση αυτό που λες??



Advphone....
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
ktm 950 adv
ναι, ειναι η καμπυλη που κανει τα σκαμπανευασματα, το λεγομενο all drive, και δεν ειναι ιδιαιτερης σημασιας και ουσιαστικα ανουσιο για καποιον που θελει να κανει μια ρυθμιση στον κινητηρα του...

αυτο που ειναι πραγματικα χρησιμο και δεν υπαρχει στο διαγραμμα που μας εδωσες ειναι το διαγραμμα afr, το οποιο στην προκειμενη περιπτωση λαμπει δια της απουσιας του
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
ktm 950 adv
Καυσαναλυση εννοείς ή κάτι άλλο?
AFR = Air/Fuel Ration, και με εναν σενσορα μπορεις να εχεις ακριβη εκτιμηση για το τι συμβαινει μεσα στον κυλιδρο απο τα αποτελεσματα της καυσης

εδω ειδα εχουν βαλει μερικες δυναμομετρησεις με διαγραμμα ισχυος/ροπης και afr στο κατω μερος
Needle taper effects on fueling/AFR graph? Help.


αν καποιος κοιταξει τι γινεται θα δει οτι οσο πας κοντα στο 13 τοσο αυξανεται η αποδοση του κινητηρα...αυτο δεν ισχυει μονο για το τερμα γκαζι αλλα σε ολες τις περιοχες λειτουργιας του κινητηρα (αυτο οχι απολυτα, τα ταργκετ αλλαζουν αλλα αυτο ειναι αλλη κουβεντα)...μετα βεβαια παιζει και ρολο η ακριβεια αυτου του αποτελεσματος, καθως και το ιδιο το δυναμομετρο μπορει να επιρεασει απο ελαχιστα, εως παρα πολυ το αποτελεσμα της μετρησης


αμα θελετε μπορω να σας κανω αναλυση για το πως φτιαχνεις το συγκεκριμενο μηχανακι απο το λινκ που εβαλα μονο απο το διαγραμμα :eek:
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Η δυναμομετρηση που έβαλα παραπάνω έγινε για να ρυθμιστεί σωστά το μαμά καρμπυρατερ που είχε προβλήματακια.
Στην πράξη το αποτέλεσμα φάνηκε πραγματικά.
Τωρα με την αλλαγή θα ξαναγίνει στο ίδιο φυσικά δυναμόμετρο ξανά μέτρηση.

Έχει ενδιαφέρον βέβαια η ανάλυση που κάνεις και φυσικά με ενδιαφέρει η άποψη σου.
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Έρχεται με ένα βασικό σετάρισμα το οποίο θα το κουμπώσεις και θα δουλεύει, όχι μόνο το συγκεκριμένο καρμπ. , όλα.
Για την σωστότερη λειτουργία του παντού και σε όλους τους τομείς, απόκριση, κομπιάσματα, οικονομία σχέση απόδοσης και κατανάλωσης, θέλει δυναμόμετρο ή άπειρες ώρες βόλτες κοκ butt dyno.
Και όπως είπε ο φίλος το διάγραμμα του afr για να ξέρεις που να επέμβεις μόνος σου μετά εάν χρειαστεί .

Καλή δύναμη :ok::ok::ok::ok:

ΥΓ. Έχω φάει άπειρες ώρες, βόλτες, χλμ, λεφτά σε βενζίνη, βελόνες ζιγκλέρ κα μέχρι να καταφέρω να ρυθμίσω σωστά τα 2 FcrMX που.ειχα στο drz400/440/465sm που είχα...
Δυναμόμετρο μια φορά και μετά επεμβαίνεις σε μικρολεπτομέρειες!
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
ktm 950 adv
τα καρμπς ειναι γενικα πονεμενη δυστυχως υποθεση καθως πασχουν κυριως απο τους διαφορους γκουρου που βαζουν τα χερακια τους χωρις να ξερουν ιδιαιτερα τι κανουν...Το καλυτερο ειναι παντα πιο καλο απο το κακο αλλα αυτο δεν το κανει ταυτοχρονα και πραγματικα καλο...γενικα αμφιβαλω αν εκανε στην δυναμομετρηση αυτα τα πραγματα που σου ειπα (δεν ξερω φυσικα τι εκανε, θα μπορουσες να μας πεις εσυ βεβαια αν ησουν μπροστα)

το καλο με τα καρμπς ειναι οτι μπορεις σχετικα ευκολα εχοντας εναν σενσορα wb (κοστιζει λιγο αλλα τα βγαζει τα λεφτα του) να ρυθμισεις και μονος σου πετυχαινοντας κατι οχι απλα καλο αλλα τελειο...
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Ήμουν στην πρώτη δυναμομετρηση... Όταν τελείωσε έπρεπε να κρυώσει ο κινητήρας για να κάνει την δεύτερη και δεν είχα χρόνο να περιμένω για να δω.
Η διαδικασία κρυωματος έγινε και τρίτη φορά και για αυτό τον λόγο θέλει το μηχανακι ολόκληρη μέρα στο συνεργείο.
Θα του μιλήσω για το afr και θα ενημερώσω εδώ.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
ktm 950 adv
Υπάρχει κάποιο λινκ για τον wb σενσορα?

υπαρχουν πολλες επιλογες, ολες ομως δουλευουν πανω κατω το ιδιο
εγω χρησιμοποιω αυτον
https://h-tune.co.uk/aem-x-series-performance-gauges-meters-52mm-all-models/?currency=EUR&gclid=Cj0KCQjw4fHkBRDcARIsACV58_FvnENPE6Hm7sp2emTUZaNLGZLED7PJ03yTkEkwI9bJiZ63ZJCvwi8aAh89EALw_wcB#195=8909

θα χρειαστει φυσικα να βγαλεις το λαιμο της εξατμισης και να πας σε εναν εξατμισα να βαλεις υποδοχη
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Στο συγκεκριμένο δυναμόμετρο, γίνεται αποτύπωση του afr (στο δικό μου zzr έγινε)! Άλλωστε η ρύθμιση, μέσω της ανάγνωσης του συγκεκριμένου λόγου αέρα-καυσίμου γίνεται, όποτε δεν είναι δύσκολο να αποτυπώνεται και στο χαρτί, απλά τους περισσότερους δεν τους ενδιαφέρει γιατί δεν μπορούν και να το ερμηνεύσουν! Η ύπαρξη του όμως, δεν υποδηλώνει πολλά περισσότερα, γιατί αν η μέτρηση έγινε με τέρμα γκάζι, τότε θα αντιστοιχεί στο afr του τέρμα γκαζιού! Σωστά γράφτηκε ότι η μέτρηση πρέπει να γίνεται κ σε μερικό φορτίο (κοινώς σε διάφορες θέσεις του γκαζιού) και όχι μόνο σε πλήρες φορτίο κινητήρα (τέρμα γκάζι)! Η βιβλιογραφία λέει ένα μείγμα ελαφρώς πλούσιο δίνει τη μέγιστη απόδοση (ιπποδύναμη), ενώ ένα μείγμα ελαφρώς φτωχό, δίνει το μέγιστο βαθμό απόδοσης (οικονομία καυσίμου)! Στο τέρμα γκάζι δεν νοείται οικονομια καυσίμου, όποτε ξέρεις πως να το ρυθμίσεις! Στα ενδιάμεσα φορτία, η ρύθμιση έχει να κάνει με το τι θελεις να πετυχεις στο μηχανάκι! Σημείωση: στις σύγχρονες μοτο με αισθητήρα Λαμβδα (ακριβώς όπως το έγραψα είναι το σωστό) η ρύθμιση γίνεται στο auto μέσω του συγκεκριμένου συστήματος αυτόματου ελέγχου (ΣΑΕ) της μηχανής! Η όποια ρύθμιση εκεί σχετίζεται [ειδικά στα συστήματά με narrow και οχι με wide band (WB όπως γράφτηκε πάνω) αισθητηρα] με τα υψηλότερα φορτία και στροφές, όπου το ΣΑΕ δεν προλαβαίνει να ανταποκριθει, όποτε απαιτούνται έτοιμες τιμές που λαμβάνονται από το γνωστό τρισδιαστο χάρτη τροφοδοσίας καυσίμου [στροφές-φορτίο-καύσιμο (εκφρασμένο σε ms ανοίγματος των μπεκ)]. Στους κινητήρες με καρμπ, λόγω έλλειψης αισθητήρων, η ρύθμιση στα ενδιάμεσα φορτία πρέπει να γίνει μανουαλ!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
απο το μαμισιο σιγουρα ειναι καλυτερο αυτο που πηρες,αλλα το fcr ειναι αλλοοο πραγμα
και τα 2 εχουν αντλια επιταχυνσης αλλα καμια σχεση το ενα με τ αλλο
αυτοι που ειπαν οτι δουλευει καλυτερα το mikuni απο το kehinh cr or fcr πρεπει να το κοιταξουν σοβαρα χαχα
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Αγαπητέ pumba μια χαρά τα λες!

Το κακό με σένα (καλό κατά τη γνώμη μου) είναι πως μεταδίδοντας τέτοιες πληροφορίες ίσως χαλάς δουλειές. Καλά κάνεις πάντως και μας τα λες, έτσι για να ανοίγουν τα ματάκια του κοσμάκη!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom