Η αναγέννηση ενός "Κυριαρχου"... Αμερικλανικου Dominator

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Το μηχανάκι του Κωστή ,εδειξε κατανάλωση λαδιού εξ'αρχής.
Χωρίς όμως να βγάζει λευκό καπνό όταν είναι κρύο ,ούτε μυρωδιά σε δυνατά ανοίγματα.
Αυτοί οι κινητήρες ,έχουν ανοχές ,κ πίνουν λάδι.
Τα ημι/συνθ 15/50 τα ρούφαγε κανονικά.
Γι'αυτό κ στην τελευταία αλλαγή βάλαμε ορυκτό 20/50.
Του πα να το τσεκάρει συχνά ,ειδικά σε παρατεταμένη ολοήμερη χρήση ,σαν κι αυτή που έκανε το 3ήμερο.
Τα 1700 που έκανε συνολικά από την τελευταία αλλαγή ,ήταν μίλια.
Τα χλμ υπολογίστε τα.
Και τα'κανε όλα "κεφάτα".
Μόνο που...συνηθισμένος από τα ζημιάρικα ΜπεΜπε...δεν τσέκαρε τα λαδια.
Βέβαια ,έχω δεί τετοιους κινητήρες ,να μένουν με 1 λίτρο λάδι ,κ να μην παθαίνουν κάτι ,όχι άμεσα εμφανές τουλάχιστον.
Κι επειδή το όλο σκηνικό έγινε απότομα ,ενώ μεχρι τότε το μοτέρ "έραβε ζουζουνίζοντας" ,μια αστοχία της αντλίας λαδιού ,είναι πιθανή.
Δυστυχώς ,αυτή την περίοδο ,έχω πολύ πιεσμένο πρόγραμμα ,κ ελάχιστο ελεύθερο χρόνο ,οπότε δεν μπορούσα να βοηθήσω.
Ευτυχώς ,είναι σε καλά χέρια.
Θα του ρίξει τόσα μπινελίκια ο Πάρις ,που δεν θα ξανακάνει κιχ.
Ασε που το νέο μοτέρ θα είναι ΤΟΥΜΠΑΝΟΝ.

Κωστή ,ξέχνα ότι ήξερες.
Τα αξιόπιστα Χόνδα ,θέλουν συχνό ΤΣΕΚ στο λάδι.
....ζουζουνίζοντας ? :geek:
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Δεν ξερω την αιτια.........λογικο μου φαινεται παντως !!!!
Γεροντας ο οδηγος......γερικα κ τα "αλογα" του !!!!
Κριμα ομως.......πρεπει να αλλαξει κ ο τιτλος του θεματος....( ακου κυριαρχος ).....μηπως κατι σε.....αμερικανο βετερανο του πολεμου......χαχαχα !!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ξερει τι γράφει ο μαστρογατος..... Γατακια.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Ξερει τι γράφει ο μαστρογατος..... Γατακια.
...τι γραφει?
Οτι το νεο μοτερ θα ειναι τουμπανο.
Εγω τουμπανα ξερω τα Roland και τα Yamaha. :muted: Ουπς λες?
:laugh::laugh:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
το μόνο τούμπανο είναι ο βροντακσς που θα έρθει στο τροφυ και θα δείξει τους δρόμους του μέλλοντος
 

Nikolas77

Adventure Traveller
Όνομα
Nikolas
Μοτό
LC4 ADV'02
Μην βασίζεστε στα χοντρά λάδια. Στην africa που έχω μόνο 10-40 της βάζω και δεν καίει λάδια όπως τα περισσότερα. Έτσι και στο 640 που του βάζω το 10-60 φουλ συνθετικό και πάλι δεν καίει..


Το έχω παρατηρήσει και σε VAG αυτοκίνητο που έχω, το 20 - 50 το καίει ενώ το 0-60 το σέβεται, δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλά δουλεύει...

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Περαστικα
Παρέχω πιστοποιημένη ψυχολογική υποστήριξη στο Γκάντι. Θα γίνει καλά σύντομα


Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θέλουμε να λερωσεις τα χέρια σου!
:p
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ευτυχώς ήρθε ο λιακος ο κατεμας και προχώρησε η δουλειά.

Βρέθηκε μοτέρ ανακατασκευασμενο από φίλο και προχωραμε στο δέσιμο, με στόχο το advtroffy.



Advphone....
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ευτυχώς ήρθε ο λιακος ο κατεμας και προχώρησε η δουλειά.

Βρέθηκε μοτέρ ανακατασκευασμενο από φίλο και προχωραμε στο δέσιμο, με στόχο το advtroffy.



Advphone....
βάλε πετάλια!!!!!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κώστα gsmaniac αν θες να με ακούσεις όχι ορυκτέλαια σε μονοκύλινδρο αυτής της παλαιότητας (ούτε συνθετικό).
Ένα ημισυνθετικό 15-50 και να είναι επώνυμο (εγώ θα εμπιστευόμουν τα Bel ray Thumper).
 

Nikolas77

Adventure Traveller
Όνομα
Nikolas
Μοτό
LC4 ADV'02
Κώστα gsmaniac αν θες να με ακούσεις όχι ορυκτέλαια σε μονοκύλινδρο αυτής της παλαιότητας (ούτε συνθετικό).
Ένα ημισυνθετικό 15-50 και να είναι επώνυμο (εγώ θα εμπιστευόμουν τα Bel ray Thumper).
10-40 Denicol θα πρότεινα εγώ και αλλαγή κάθε 4000 χλμ αν είσαι σε ταξίδι ή κάθε 2.500 χλμ με 3000 χλμ αν πρόκειται για χλμ μέσα σε πόλη.

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αν τα 46000 που λεει ο μανιακ οτι ειχε ο Γκαντι δεν ηταν χλμ αλλα μιλια τοτε μιλαμε για κατι παραπανω απο 74000 χλμ
Αν τα 1700 απο την τελευταια αλλαγη λαδιων που λεει ο μανιακ δεν ηταν χλμ αλλα μιλια τοτε μιλαμε για 2700+χλμ απο την τελευταια αλλαγη
Και δεδομενου οτι:
Το ντομι εχει εναν παλιας σχεδιασης αεροψυκτο μοτερ που απο κατασκευης του οπως και ολοι οι μεγαλοι αεροψυκτοι κινητηρες εχει μεγαλες ανοχες και αρα καινε αρκετο λαδι
Τα 74000 χλμ ειναι οριακα κοντα σε μια επισκευη ενος τετοιου κινητηρα
Και αν το λαδι που χρησιμοποιηθηκε δεν ηταν γνωστο επωνυμο ή/και με ποιοτικα χαρακτηριστικα
Τοτε δεν μου κανει εντυπωση που εμεινε με ενα λιτρο λαδι και η οποια ζημια Εντυπωση ομως μου κανει η εκταση της ζημιας!

Σχετικα με το κατα sae ιξωδες του λαδιου που χρησιμοποιηθηκε την τελευταια φορα και που οπως αναφερθηκε ηταν 20W-50 να πω και αυτο:
Αν μεινουμε μονο στο ιξωδες και παραβλεψουμε (χαριν της κουβεντας) τα οποια αλλα χαρακτηριστικα του λαδιου (προσθετα, προδιαγραφες) τοτε ειτε βαλουμε σε εναν κινητηρα 20W-50 ειτε 15W-50 απο αποψη υψηλων θερμοκρασιων λειτουργειας, καψιμο του λαδιου, και προστασια του κινητηρα σε αυτες τις υψηλες θερμοκρασιες καμια διαφορα δεν θα εχει Τα δυο ανωτερω Sae διαφοροποιουνται μονο κατα τον πρωτο αριθμο, (ακολουθουμενος απο το W οπου W=Winter) Και ο οποίος αυτος πρωτος αριθμος αφορα μονο και αποκλειστικα την κρυα εκιννηση
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τα πραγματικά μίλια του Γκάντι.. Ηταν αυτά στην τελευταία αλλαγή λαδιου.. Και τώρα έχει 1700 μιλια παραπάνω
Μέχρι να γίνει η νεκροψία όλα αυτά που λέτε είναι σωστά.
Εμενα κάτι μου λέει όμως ότι τα "αξιόπιστα" δεν είναι και τόσο αξιόπιστα σε σκληρή χρήση.
Μακάρι να κάνω λάθος.





Advphone....
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Συμφωνω με τον Κωστα...σε αυτα τα χλμ. ειναι λογικο να εκαψε λαδι !!!!
Στο κουλουρι εχω παρατηρησει οτι μετα απο αλλαγη μεχρι 2800-3000χλμ δεν θελει συμπληρωμα...μετα ομως εως τις 5000χλμ που τα αλλαζω θελει τακτικα ειδικα μετα απο ημερησιες 500αρες με το φορουμ κ κυνηγωντας τα θηρια.....εχω ομως 120.000 + χωρις να εχω ανοιξει κινητηρα !!!!
Για τα λαδια παντα 15-50 ημισυνθετικα....πολυ καλα Belray thumber....οπως κ τα Denicol που βαζω 2χρονια κ ειμαι πολυ ευχαριστημενος !!!!!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Η διαφορά ενός λιτρου "mineral" oil & ενός λίτρου "synthetic base" oil ,είναι η επί τις % αναλογία χημικών πρόσθετων στο λίτρο λαδιού.

Ολα τα σύγχρονα λαδια έχουν πρόσθετα (κ τα ορυκτέλαια) ,κ αναγράφουν στις συσκευασίες τους προδιαγραφές ,οι οποίες ΥΠΕΡκαλύπτουν αυτές που απαιτούν τα μανιουάλια κινητήρων 30ετίας.
Τα οποία παρεπιπτόντως ,τότε ,συνιστούσαν ορυκτέλαια.

Είναι επίσης διαπιστωμένο ότι ,όσο περισσότερο λάδι/λίτρο μπουκαλιού ,τόσο μικρότερη κατανάλωση λαδιού.
Αυτός είναι ο κύριος λόγος που ,σε αερόψυκτους κινητήρες παλαιάς τεχνολογίας ,προτείνονται κ προτιμούνται ορυκτέλαια (τα οποία σαφώς κ έχουν πρόσθετα κ σαφώς κ καλύπτουν προδιαγραφές)

Η BMW MOTORRAD πχ ,για τους αερόψυκτους R1200 κινητήρες μέχρι του 2009 ,επισήμως ,προτείνει κ βάζει ορυκτό 20/50 ,
κ επίσης επισήμως ,προτείνει επόμενο σερβις μετά από 10,000χλμ ,ναι ,με το ορυκτ-έλαιοΝ.

Αν ξεκινήσουμε γενική λαδο-συζήτηση όμως ,δεν θα'χει τελειωμό.


Τα BelRay Thumper συγκεκριμένα ,μια κ αναφέρθηκαν ,τα εχω δοκιμάσει εκτενώς σε διάφορα μοτέρ.
Στο Τενερέ μου πχ ,όπου κ κατανάλωση μεγάλη είδα ,κ κουράστηκαν γρήγορα(μηχανικοί θόρυβοι & αίσθηση σασμάν)
Στο TTR μια από τα ίδια.
Το XR400R ,τα ρούφαγε σαν τον Ορέστη Μακρή.
Ο Γκάντις ,το ίδιο.
Μετά από δαύτα ,μια κ μιλάμε για τον Γκάντι ,μπήκαν LiquiMoly 15/50.
Eπίσης έδειξε σοβαρή κατανάλωση λαδιού /1000χλμ.
Κατόποιν τούτων ,το δεδομένο ήταν οτι ο Γκάντις πίνει λαδι.
Οπότε κ αποφασίστηκε
1)να έχει περισσότερο λάδι κ λιγότερα χημικά πρόσθετα(βλ.mineral)
2)να ελέγχεται συχνά η στάθμη
3)να αλλάζονται συχνότερα ,αντί να συμπληρώνονται ,ώστε να έχει συνεχώς καθαρό & φρέσκο λάδι

Ο Κωστής ,μετά από 12 χρόνια συμβίωσης με την "ζημιάρα" ΜπέΜπα ,απλά δεν έδωσε την πρέπουσα σημασία στον τρόπο ,με τον οποίο έχουν αποδειχτεί "αξιόπιστα" ,τα (παλαιάς κοπής τουλάχιστον) Χόνδα.
>>"ΛΑΔΙ να'χει μέσα φίλε ,κ δεν παθαίνει τίποτα."
ε
αμα δεν έχει όμως
ΠΑΘΑΙΝΕΙ
βασικά
ΠΕΘΑΙΝΕΙ
όπως κ όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης άλλωστε.




ΥΓ.1. Η κατανάλωση λαδιού παραμετροποιείται τραγικά +&- ,αναλόγως συνθηκών.
Ειδικά στα μεγάλα μονοκύλινδρα.
Καποιος που κινείται μόνιμα σα να "κουβαλάει αυγά" ,δεν θα δει την ίδια κατανάλωση λαδιού ,μέ κάποιον που "τον σπάει τον καρπό" του.

ΥΓ.2. Παίζει ακόμα η πιθανότητα κάποιου προβλήματος στην αντλία λαδιού ,ή στο κύκλωμα ,κάτι το οποίο πιθανόν προκάλεσε ελλειπή λίπανση ,κ το οποίο ακόμα δεν έχει διερευνυθεί.
 
Top Bottom