Η αναγέννηση ενός "Κυριαρχου"... Αμερικλανικου Dominator

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Τα πραγματικά μίλια του Γκάντι.. Ηταν αυτά στην τελευταία αλλαγή λαδιου.. Και τώρα έχει 1700 μιλια παραπάνω
Μέχρι να γίνει η νεκροψία όλα αυτά που λέτε είναι σωστά.
Εμενα κάτι μου λέει όμως ότι τα "αξιόπιστα" δεν είναι και τόσο αξιόπιστα σε σκληρή χρήση.
Μακάρι να κάνω λάθος.





Advphone....
Ειναι αξιοπιστα Κωστη......εγραψα πιο πανω.... θελουν ομως τακτικο ελεγχο λαδιου...ειδικα αν τα χλμ. ειναι πολλα η ειναι 2ρο-3το χερι χωρις αληθινα χλμ. κ πως εχει δουλευτει κ συντηρηθει !!!!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Τα πραγματικά μίλια του Γκάντι.. Ηταν αυτά στην τελευταία αλλαγή λαδιου.. Και τώρα έχει 1700 μιλια παραπάνω
Μέχρι να γίνει η νεκροψία όλα αυτά που λέτε είναι σωστά.
Εμενα κάτι μου λέει όμως ότι τα "αξιόπιστα" δεν είναι και τόσο αξιόπιστα σε σκληρή χρήση.
Μακάρι να κάνω λάθος.





Advphone....
Κωστή ,αυτά είναι τα χλμ που λέει το κοντέρ ,το οποίο μπορεί να'χει μηδενίσει Χ φορές.
Επίσης ,το μοτέρ ,εις γνώσιν σου ,ήταν επισκευασμένο.
Επίσης ,είχε δείξει εξ'αρχής κατανάλωση λαδιού.

Τα 1700 μίλια ,είναι 2,735 χλμ ,και είναι πολλά για να μην χρειαστεί συμπλήρωμα ένα τέτοιο μοτέρ ,όχι μόνο το δικό σου ,οποιοδήποτε τέτοιο μοτερ.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κωστή ,αυτά είναι τα χλμ που λέει το κοντέρ ,το οποίο μπορεί να'χει μηδενίσει Χ φορές.
Επίσης ,το μοτέρ ,εις γνώσιν σου ,ήταν επισκευασμένο.
Επίσης ,είχε δείξει εξ'αρχής κατανάλωση λαδιού.

Τα 1700 μίλια ,είναι 2,735 χλμ ,και είναι πολλά για να μην χρειαστεί συμπλήρωμα ένα τέτοιο μοτέρ ,όχι μόνο το δικό σου ,οποιοδήποτε τέτοιο μοτερ.
Έχω εμπιστοσύνη στον προηγούμενο κάτοχο για την αξιοπιστία των πραγματικών μιλίων.
Αλλά και όσα αεροψυκτα τέτοια μηχανάκια 20 ετών περίπου έχω δει δεν έχουν πολλά χλμ.
Το μεγαλύτερο ποσοστό κινείται στον αστικό κύκλο... Μόνο.
Μετα το περασμένο τριήμερο θα έχω σίγουρα ένα λίτρο λάδι και θα τσεκάρω κάθε μέρα τα λάδια.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
το μοτέρ έχει θέμα στην τρόμπα λαδιού που είναι πλαστική και τονε παίρνει μη ανεβάζοντας σωστά το λάδι πάνω
και αυτό θα δείτε αν ανοιχτεί ο μοτέρ
Ληξεις!!!!!
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i-gs 1200
το μοτέρ έχει θέμα στην τρόμπα λαδιού που είναι πλαστική και τονε παίρνει μη ανεβάζοντας σωστά το λάδι πάνω
και αυτό θα δείτε αν ανοιχτεί ο μοτέρ
Ληξεις!!!!!
Και πολυ τους αφησες. :fun
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Spam On

το μοτέρ έχει θέμα στην τρόμπα λαδιού που είναι πλαστική και τονε παίρνει μη ανεβάζοντας σωστά το λάδι πάνω
και αυτό θα δείτε αν ανοιχτεί ο μοτέρ
Ληξεις!!!!!
Μ'αρέσεις.



SPAM Off
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Συμφωνω με τον Κωστα...σε αυτα τα χλμ. ειναι λογικο να εκαψε λαδι !!!!
Στο κουλουρι εχω παρατηρησει οτι μετα απο αλλαγη μεχρι 2800-3000χλμ δεν θελει συμπληρωμα...μετα ομως εως τις 5000χλμ που τα αλλαζω θελει τακτικα ειδικα μετα απο ημερησιες 500αρες με το φορουμ κ κυνηγωντας τα θηρια.....εχω ομως 120.000 + χωρις να εχω ανοιξει κινητηρα !!!!
Για τα λαδια παντα 15-50 ημισυνθετικα....πολυ καλα Belray thumber....οπως κ τα Denicol που βαζω 2χρονια κ ειμαι πολυ ευχαριστημενος !!!!!
Το κουλούρι είναι αεροψυκτο??
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Η διαφορά ενός λιτρου "mineral" oil & ενός λίτρου "synthetic base" oil ,είναι η επί τις % αναλογία χημικών πρόσθετων στο λίτρο λαδιού.

Ολα τα σύγχρονα λαδια έχουν πρόσθετα (κ τα ορυκτέλαια) ,κ αναγράφουν στις συσκευασίες τους προδιαγραφές ,οι οποίες ΥΠΕΡκαλύπτουν αυτές που απαιτούν τα μανιουάλια κινητήρων 30ετίας.
Τα οποία παρεπιπτόντως ,τότε ,συνιστούσαν ορυκτέλαια.

Είναι επίσης διαπιστωμένο ότι ,όσο περισσότερο λάδι/λίτρο μπουκαλιού ,τόσο μικρότερη κατανάλωση λαδιού.
Αυτός είναι ο κύριος λόγος που ,σε αερόψυκτους κινητήρες παλαιάς τεχνολογίας ,προτείνονται κ προτιμούνται ορυκτέλαια (τα οποία σαφώς κ έχουν πρόσθετα κ σαφώς κ καλύπτουν προδιαγραφές)

Η BMW MOTORRAD πχ ,για τους αερόψυκτους R1200 κινητήρες μέχρι του 2009 ,επισήμως ,προτείνει κ βάζει ορυκτό 20/50 ,
κ επίσης επισήμως ,προτείνει επόμενο σερβις μετά από 10,000χλμ ,ναι ,με το ορυκτ-έλαιοΝ.

Αν ξεκινήσουμε γενική λαδο-συζήτηση όμως ,δεν θα'χει τελειωμό.


Τα BelRay Thumper συγκεκριμένα ,μια κ αναφέρθηκαν ,τα εχω δοκιμάσει εκτενώς σε διάφορα μοτέρ.
Στο Τενερέ μου πχ ,όπου κ κατανάλωση μεγάλη είδα ,κ κουράστηκαν γρήγορα(μηχανικοί θόρυβοι & αίσθηση σασμάν)
Στο TTR μια από τα ίδια.
Το XR400R ,τα ρούφαγε σαν τον Ορέστη Μακρή.
Ο Γκάντις ,το ίδιο.
Μετά από δαύτα ,μια κ μιλάμε για τον Γκάντι ,μπήκαν LiquiMoly 15/50.
Eπίσης έδειξε σοβαρή κατανάλωση λαδιού /1000χλμ.
Κατόποιν τούτων ,το δεδομένο ήταν οτι ο Γκάντις πίνει λαδι.
Οπότε κ αποφασίστηκε
1)να έχει περισσότερο λάδι κ λιγότερα χημικά πρόσθετα(βλ.mineral)
2)να ελέγχεται συχνά η στάθμη
3)να αλλάζονται συχνότερα ,αντί να συμπληρώνονται ,ώστε να έχει συνεχώς καθαρό & φρέσκο λάδι

Ο Κωστής ,μετά από 12 χρόνια συμβίωσης με την "ζημιάρα" ΜπέΜπα ,απλά δεν έδωσε την πρέπουσα σημασία στον τρόπο ,με τον οποίο έχουν αποδειχτεί "αξιόπιστα" ,τα (παλαιάς κοπής τουλάχιστον) Χόνδα.

ε
αμα δεν έχει όμως
ΠΑΘΑΙΝΕΙ
βασικά
ΠΕΘΑΙΝΕΙ
όπως κ όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης άλλωστε.




ΥΓ.1. Η κατανάλωση λαδιού παραμετροποιείται τραγικά +&- ,αναλόγως συνθηκών.
Ειδικά στα μεγάλα μονοκύλινδρα.
Καποιος που κινείται μόνιμα σα να "κουβαλάει αυγά" ,δεν θα δει την ίδια κατανάλωση λαδιού ,μέ κάποιον που "τον σπάει τον καρπό" του.

ΥΓ.2. Παίζει ακόμα η πιθανότητα κάποιου προβλήματος στην αντλία λαδιού ,ή στο κύκλωμα ,κάτι το οποίο πιθανόν προκάλεσε ελλειπή λίπανση ,κ το οποίο ακόμα δεν έχει διερευνυθεί.
Προφανως και τα ορυκτελαια εχουν προσθετα Δεν θα μπορουσαν αλλιως να κανουν την δουλεια τους σωστα (λιπανση και ψυξη του κινητηρα)

Και φυσικα αποτελεσμα του παραπνω ειναι οτι τα συνθετικης βασης (synthetic base oils) φυσικα δεν διαφοροποιουνται απο τα απλα ορυκτελαια (mineral oils) λογω της επι τις % αναλογιας χημικων προσθετων αλλα λογω της επι τις % αναλογιας σε συνθετικο λαδι (full synthetic) Τα προσθετα ειναι αλλου παπα ευαγγελιο Και μπορουν να ειναι πολλα ή λιγα σε αριθμο ή ποσοτητα σε απλο ορυκτελαιο ημισυνθετικο ή φουλ συνθετικο
Η δε αυτη αναλογια προσμιξης συνθετικου με ορυκτελαιο ειναι τελειως αυθαιρετη απο τους κατασκευαστες λαδιων (δεν καθοριζεται δηλ. απο καποιον διεθνη κανονισμο) με αποτελεσμα ενα ορυκτελαιο να μπορουν να το βαφτισουν ανετα ημισυνθετικο ή και συνθετικο (βλ semisynthetic, synthetic) ακομα και με ελαχιστα ml/λιτρο συνθετικου λαδιου στο τελικο λαδι
Και δεδομενου οτι το αρχικο συνθετικο λαδι προερχεται απο απλο ορυκτελαιο με μοριακη επεξεργασια και οτι αποδεδειγμενα ειναι πιο ανθεκτικο (πιεση, θερμοκρασια) και πιο αποτελεσματικο στην λιπανση, τοτε συναγεται οτι η αναλογια απλου/συνθετικου λαδιου καθως και η (καταλληλη) ποσοτητα και αριθμο των προσθετων ειναι βασικος παραγοντας που μπορει να καθορισει αν ενα λαδι ειναι καλυτερο απο ενα αλλο
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μου ελεγε εχθες φιλος γνωστης και επαγγελματιας, οτι το συνθετικο οσο και να ζεσταθει ανεβαζει ιδια πιεση, ενω τα ορυκτελαια χανουν αρκετη πιεση οταν ζεσταινονται.....γινονται νερο.
Εχει κανει δοκιμες με μετρησεις φυσικα, δεν το εβγαλε στην θεωρια.
 

Nikolas77

Adventure Traveller
Όνομα
Nikolas
Μοτό
LC4 ADV'02
Οι δεσμοί λόγο θερμοκρασίας η αλήθεια είναι πως σπάνε πιο εύκολα στο ορυκτελαιο συνεπώς προστατεύει λιγότερο, αλλά θεωρητικά είναι ασυμπίεστο..
Αυτό σημαίνει ίδια ροή αλλά μειωμένη προστασία....

Και ένας πολύ σοβαρός παράγοντας ψύξης του κινητήρα είναι το καύσιμο... Μην το ξεχνάμε

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Οι δεσμοί λόγο θερμοκρασίας η αλήθεια είναι πως σπάνε πιο εύκολα στο ορυκτελαιο συνεπώς προστατεύει λιγότερο, αλλά θεωρητικά είναι ασυμπίεστο..
Αυτό σημαίνει ίδια ροή αλλά μειωμένη προστασία....

Και ένας πολύ σοβαρός παράγοντας ψύξης του κινητήρα είναι το καύσιμο... Μην το ξεχνάμε

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σωστόν !!!
Γι'αυτό κ ρώτησα τον Κωστή κατ'ιδίαν ,αν έχει τιμές AFR / RPM ,από το μοντάρισμα-jetάρισμα του ΜικουΝίου.
 

Nikolas77

Adventure Traveller
Όνομα
Nikolas
Μοτό
LC4 ADV'02
Σωστόν !!!
Γι'αυτό κ ρώτησα τον Κωστή κατ'ιδίαν ,αν έχει τιμές AFR / RPM ,από το μοντάρισμα-jetάρισμα του ΜικουΝίου.
Με έπιασες άρχοντα....

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Και ένας πολύ σοβαρός παράγοντας ψύξης του κινητήρα είναι το καύσιμο... Μην το ξεχνάμε
Ναι αλλα το ντομι του μανιακ δεν "αρπαξε¨ ζημια στον θαλαμο καυσης αλλα στην κεφαλη Αρα το μικουνι που εβαλε δεν μπορει να εχει σχεση με την ζημια αυτη
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ναι αλλα το ντομι του μανιακ δεν "αρπαξε¨ ζημια στον θαλαμο καυσης αλλα στην κεφαλη Αρα το μικουνι που εβαλε δεν μπορει να εχει σχεση με την ζημια αυτη
Νομίζω ότι το πιστόνι θα είχε θέμα σε περίπτωση φτωχού μίγματος.
Ή κάνω λάθος?
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
πιστονι λαιμοι εξατμισης...αμα η δουλεια ειχε γινει απο μειγμα τουλαχιστον οι λαιμοι πιθανοτατα να κοκκινιζαν κιολας...

δε θελει και πολυ, αεροψυκτο 1κ και με 2+κ χλμ δεν ειναι και λιγα, ολα τσιμπανε λαδακια...απλα σε αυτα τα χιλιομετρα τα ηπιε ολα και ξεμεινε απο λαδια
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Νομίζω ότι το πιστόνι θα είχε θέμα σε περίπτωση φτωχού μίγματος.
Ή κάνω λάθος?
Δεν κανεις λαθος αλλα ετσι και αλλιως δεν εχει σημασια γιατι εκει που δημιουργηθηκε το προβλημα (κεφαλη) δεν εχει καμια σχεση με το μειγμα
 

Nikolas77

Adventure Traveller
Όνομα
Nikolas
Μοτό
LC4 ADV'02
Νομίζω ότι το πιστόνι θα είχε θέμα σε περίπτωση φτωχού μίγματος.
Ή κάνω λάθος?
Τον κύλινδρο τον διατρέχει το λάδι και παίρνει κάποιο ποσοστό θερμότητας του θαλάμου καύσης. Το πιστόνι ψεκαζεται από κάτω με λάδι... Ο κυρίως θάλαμος καύσης άμεσα ψύχεται από το καύσιμο και από τον αέρα εισαγωγής...

Έλειπες καύσιμο, μια σφιχτή βαλβίδα εισαγωγής, μια σφιχτή βαλβίδα εξαγωγής, ίσως μια εξάτμιση που δεν αδειάζει καλά τον κύλινδρο, ένα μπουζί που αφήνει ακαυστο μείγμα ακόμα και ένα ψυγείο λαδιού που δεν κάνει καλά τη δουλειά του, μπορούν να δημιουργήσουν θέματα...

Θα πρότεινα στο επόμενο μοτέρ ένα μεγαλύτερο ψυγείο λαδιού, κάπου ψηλά, η ένα δευτερεύον.

Σε ενδεχόμενη προβληματική κατάσταση την ακούει πρώτα η φλάντζα, μετά τα ελατήρια και τελευταίο το πιστόνι, εκτός και έχει αυξηθεί η συμπίεση με κατέβασμα της κεφαλής και το σπινθηρα πολύ δυνατό και πολύ κοντά του και δυνατό καύσιμο. Τότε ναι... Αλλά και πάλι εκεί ίσως την 'ακούσει' πρώτη η μπιέλα η κάποιο μέταλλο 'στροφάλου'.

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom