τα περισσοτερα μηχανακια πλεον ειναι τρομερα αξιοπιστα σε θεμα κινητηρα...πλεον ειναι τρομερα σπανιο να ακους για αστοχιες σε κινητηρε, οι πιο καινουριες μοτοσυκλετες πλεον πασχουν απο τα τριγυρω πραγματα, ελεω μειωσης κοστους παραγωγης...οι κινητηρες ομως λογω της προοδου στις διαδικασιες κατεργασιας και μηχανουργιας πλεον δεν καταλαβαινουν χριστο...
δεν εινια τυχαιο πως τα περισσοτερα μηχανακια ειδικα ελλαδα που βαζουν και χιλιομετρα εχουν γυρισμενα τα κοντερ 2-3 φορες...το πλαφον στα ελληνικα μοτο ηταν για πολλα χρονια τα 45,000 χλμ, δεν υπηρχε μηχανακι πανω απο αυτα τα χιλιομετρα, και ας ειχαν παει μεχρι το φεγγαρι και πισω δυο τρεις φορες :fun
τωρα στο θεμα του ντομι, μιλαμε για ενα σχεδιο κινητηρα 1983 (???) και μαλιστα οχι ιδιαιτερα πετυχημενο (rfvc, δηλαδη οχι και το πιο αξιοπιστο συνολο)...χωρις κανενα πλεονεκτημα λογω της ιδιαιτερης διαταξης των βαλβιδων, αφαιρεσαν μονο απο αξιοπιστια, ενω την ιδια ωρα το μοτερ του χτ ηταν αλεξισφαιρο (αυτα και αν εχουν γυρισμενα κοντερ)
οπως ειπωθηκε παραπανω, εξωτερικο που δεν θεωρουνται ταμπου τα χιλιομετρα, υπαρχουν παραδειγματα απο πολλα μηχανακια με πανω απο 200κ χλμ