Η αναγέννηση ενός "Κυριαρχου"... Αμερικλανικου Dominator

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ξεγελαει η φωτο ή το πλαισιο ειναι λιγο ορτσα?
Μπορεί να βάλει και πανιά όταν με το καλό τελειώσει μπας και βγάλει κάνα χιλιόμετρο παραπάνω...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αντε Κωστή, η επόμενη μόντα που μπορείς να κάνεις στον Γκαντι είναι να του πάρεις ένα 690.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Το πιρούνι είναι από wr 200?
Ναι Κωστή.
Αντε Κωστή, η επόμενη μόντα που μπορείς να κάνεις στον Γκαντι είναι να του πάρεις ένα 690.
Του το πα πάλι.
Και πουλιέται ένα καλό γνωστού.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

Blue line

Μέλος
Όνομα
Sakis
Μοτό
GS 1200 ADV
KTM EXC300 TPI
Εχω την ελαφριά υποψία ότι δεν θα έχεις τιμόνι.
Θα στρίβεις και θα πηγαίνεις ευθεία.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Aυτο το πιρούνι είναι καλό, δεν έχει στατικές τριβές αλλά είναι σεταρισμένο για δίχρονη μοτοσικλέτα 115 κιλών με κάπως γρήγορες αποσβέσεις, έτσι τα ήθελαν τότε οι χωμάτινοι.

Θα χρειαστεί σίγουρα πιο σκληρά ελατήρια και μετά ίσως re-valving για να ταιριάξει το εύρος των αποσβέσεων με τα πιο σκληρά ελατηρια. Ίσως και να δουλέψει κατευθείαν βέβαια, θα δείξει...
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Aυτο το πιρούνι είναι καλό, δεν έχει στατικές τριβές αλλά είναι σεταρισμένο για δίχρονη μοτοσικλέτα 115 κιλών με κάπως γρήγορες αποσβέσεις, έτσι τα ήθελαν τότε οι χωμάτινοι.

Θα χρειαστεί σίγουρα πιο σκληρά ελατήρια και μετά ίσως re-valving για να ταιριάξει το εύρος των αποσβέσεων με τα πιο σκληρά ελατηρια. Ίσως και να δουλέψει κατευθείαν βέβαια, θα δείξει...
Σκληρότερα ελατήρια μπήκαν ήδη.
Re-Valving δεν έκανα ,αλλά του έβαλα λαδι με μεγαλύτερο ιξώδες ,ώστε να κάνω τις αποσβέσεις πιό αργές.
Οι μόντες βέβαια είναι πάντα trial & error ,οπότε ,όντως θα δείξει...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Να πούμε για ένα πρόβλημα που παρουσιάστηκε στις μετρήσεις.
Το 45ρι μπροστινό του fmx "έβρισκε" στο τεποζιτο όταν έστριβε.
Και αυτό του wr οριακά χώρεσε, οπότε δεν είναι και πολύ εύκολες αυτές οι μοντες... Γενικά.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Να πούμε για ένα πρόβλημα που παρουσιάστηκε στις μετρήσεις.
Το 45ρι μπροστινό του fmx "έβρισκε" στο τεποζιτο κ στη σιδεριά του μούτρου όταν έστριβε.
Και αυτό του wr οριακά χώρεσε, οπότε δεν είναι και πολύ εύκολες αυτές οι μοντες... Γενικά.
Fixed
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Στην Αμερική το μοναδικό πραγματικό dual sport θεωρείται το 690. Το Tenere και το 790 θεωρούνται adventure bikes λόγω όγκου και βάρους. Το 690 είναι ακριβώς στη μέση από εντουρο και adventure μηχανήματα.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Εχω την ελαφριά υποψία ότι δεν θα έχεις τιμόνι.
Θα στρίβεις και θα πηγαίνεις ευθεία.
Μα γιαυτό παλεύουν :)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Στην Αμερική το μοναδικό πραγματικό dual sport θεωρείται το 690. Το Tenere και το 790 θεωρούνται adventure bikes λόγω όγκου και βάρους. Το 690 είναι ακριβώς στη μέση από εντουρο και adventure μηχανήματα.
Άλλος κόσμος εκει
Ξεκινα καλοκαίρι από τον Πειραιά να πας στον Χολαργό, μέσω κέντρου με ένα 690
Εγω την κάνω σχεδόν κάθε ημέρα αυτή την διαδρομή και δεν με φαντάζομαι σε 690 για κατι τετοιο
Εγώ το dual, το θεωρώ και για καθημερινή χρηση
 
Top Bottom