Aldebaran
Πορτοκαλί μέλος.
- Όνομα
- Γιάννης
- Μοτό
-
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Βοήθειά σου μαναμ'Ίσα με 62 πόντους... Μετά συγχωρησεως
Βοήθειά σου μαναμ'Ίσα με 62 πόντους... Μετά συγχωρησεως
Μπορεί να βάλει και πανιά όταν με το καλό τελειώσει μπας και βγάλει κάνα χιλιόμετρο παραπάνω...Ξεγελαει η φωτο ή το πλαισιο ειναι λιγο ορτσα?
Ναι Κωστή.Το πιρούνι είναι από wr 200?
Του το πα πάλι.Αντε Κωστή, η επόμενη μόντα που μπορείς να κάνεις στον Γκαντι είναι να του πάρεις ένα 690.
Όταν βγάλει η ktm dual μηχανάκι, θα το σκεφτωΑντε Κωστή, η επόμενη μόντα που μπορείς να κάνεις στον Γκαντι είναι να του πάρεις ένα 690.
Θα σε προλάβει το πουλί..Όταν βγάλει η ktm dual μηχανάκι, θα το σκεφτω
Ίδιο KTM...Σε όσα έχω δει με ανάποδο.. Έτσι φαινονται
Advphone....
WR----->Εχω την ελαφριά υποψία ότι δεν θα έχεις τιμόνι.
Θα στρίβεις και θα πηγαίνεις ευθεία.
Τετοια λέτε και μετα φταίω εγώ...Βοήθειά σου μαναμ'
Σκληρότερα ελατήρια μπήκαν ήδη.Aυτο το πιρούνι είναι καλό, δεν έχει στατικές τριβές αλλά είναι σεταρισμένο για δίχρονη μοτοσικλέτα 115 κιλών με κάπως γρήγορες αποσβέσεις, έτσι τα ήθελαν τότε οι χωμάτινοι.
Θα χρειαστεί σίγουρα πιο σκληρά ελατήρια και μετά ίσως re-valving για να ταιριάξει το εύρος των αποσβέσεων με τα πιο σκληρά ελατηρια. Ίσως και να δουλέψει κατευθείαν βέβαια, θα δείξει...
FixedΝα πούμε για ένα πρόβλημα που παρουσιάστηκε στις μετρήσεις.
Το 45ρι μπροστινό του fmx "έβρισκε" στο τεποζιτο κ στη σιδεριά του μούτρου όταν έστριβε.
Και αυτό του wr οριακά χώρεσε, οπότε δεν είναι και πολύ εύκολες αυτές οι μοντες... Γενικά.
Καλή συνέχεια μάστορα, εύχομαι να παει καλά.Fixed
Μα γιαυτό παλεύουνΕχω την ελαφριά υποψία ότι δεν θα έχεις τιμόνι.
Θα στρίβεις και θα πηγαίνεις ευθεία.
Άλλος κόσμος εκειΣτην Αμερική το μοναδικό πραγματικό dual sport θεωρείται το 690. Το Tenere και το 790 θεωρούνται adventure bikes λόγω όγκου και βάρους. Το 690 είναι ακριβώς στη μέση από εντουρο και adventure μηχανήματα.