Δεν λέω ότι δεν μπορείς να πας και με το σβάρνα του πουλιου, ακομαΕδω παμε Χαιδαρι-Γερακα καθε μερα με το 750...
Ψυχολογικό είναι το θέμα του.Ναι βρε ανθρωπε, αλλα απο ποια αποψη? Να μπορεις να βαλεις βαλιτσα πχ?
Άμα ξεκίναγα κάθε μέρα να πάω στη δουλειά με το 640, θα είχα 17 κλήσεις για επικίνδυνη οδήγηση, 8 καταδιώξεις, 3 rebuilt μοτέρ, θα έφτανα στη δουλειά στο μισό χρόνο και θα είχα πρόβλημα στους όρχεις απο τον πριαπισμό να φτάνω κάθε πρωί ταυλωμένος. Δεν κάνουν για κάθε μέρα ΄οντως!Άλλος κόσμος εκει
Ξεκινα καλοκαίρι από τον Πειραιά να πας στον Χολαργό, μέσω κέντρου με ένα 690
Εγω την κάνω σχεδόν κάθε ημέρα αυτή την διαδρομή και δεν με φαντάζομαι σε 690 για κατι τετοιο
Εγώ το dual, το θεωρώ και για καθημερινή χρηση
Εγω ζητησα του Γατου ΚΤΜ για καθε μερα και βουνο και 200αρες και σουπερμαρκετ και μποτιλιαρισμα και δικαβαλα, ...... τι δεν υπαρχει τετοιοΨυχολογικό είναι το θέμα του.
Με τόσα που έχει ακούσει ,ΔΕΝ πιστεύει οτι ,ένα ΚΤΜ ,θα ΜΠΟΡΕΙ να ΚΙΝΕΙΤΑΙ καθημερινά.
Aldebaran σε ζητάνε εσένα και το 990 σουΕγω ζητησα του Γατου ΚΤΜ για καθε μερα και βουνο και 200αρες και σουπερμαρκετ και μποτιλιαρισμα και δικαβαλα, ...... τι δεν υπαρχει τετοιο
Παρ'το απόφαση εσύ ,κ θα σου σιάξω εγώ ένα με ούλες τσι μόντες για τα πάντα ούλα.Εγω ζητησα του Γατου ΚΤΜ για καθε μερα και βουνο και 200αρες και σουπερμαρκετ και μποτιλιαρισμα και δικαβαλα, ...... τι δεν υπαρχει τετοιο
Αυτό... Και λίγα λέει ο κορυδαλιωτηςΆμα ξεκίναγα κάθε μέρα να πάω στη δουλειά με το 640, θα είχα 17 κλήσεις για επικίνδυνη οδήγηση, 8 καταδιώξεις, 3 rebuilt μοτέρ, θα έφτανα στη δουλειά στο μισό χρόνο και θα είχα πρόβλημα στους όρχεις απο τον πριαπισμό να φτάνω κάθε πρωί ταυλωμένος. Δεν κάνουν για κάθε μέρα ΄οντως!
Με ένα KTM δεν χρειάζεται να είσαι.. Σε κάνει αυτό.. Του διαβόλου πράματα είναι μακρυά!!Καλα, θα κανω τον Αλεξη του διαβολου, τετοια κανεις και με ταουνμειτ 50αρι αμα εισαι απο δαυτους...
Στην Αμερικη εδω κ πολλα χρονια το απολυτο dual sport....ειναι το Κουλουρι...μετα ακολουθουν ολα τα αλλα....!!!!Στην Αμερική το μοναδικό πραγματικό dual sport θεωρείται το 690. Το Tenere και το 790 θεωρούνται adventure bikes λόγω όγκου και βάρους. Το 690 είναι ακριβώς στη μέση από εντουρο και adventure μηχανήματα.
Μη λες τέτοια.... Είσαι ο πρωτομαστορας...TηνΚάνωΤώρα...
Πάω να πιάσωτο "Γεφύρι της Αρτας"τον Γκάντι.
Over & Out
Πήρε μέντα στη γλώσσα των συνεργείων...Το ρδελο είναι στραβό .....
Αυτά !!!!
Μιλάμε για μηχανάκι που μπορεί να αγοραστεί στην Ευρώπη καινούριο...Στην Αμερικη εδω κ πολλα χρονια το απολυτο dual sport....ειναι το Κουλουρι...μετα ακολουθουν ολα τα αλλα....!!!!