Η αναγέννηση ενός "Κυριαρχου"... Αμερικλανικου Dominator

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Nα πω και εγω τα λιγα που ξερω για το χωμα..

Το ορθιος η καθιστος ειναι σχετικο... Οταν λεμε καθιστος σε καμμια περιπτωση δεν εννοουμε να καθομαστε στην σελα λες και καθομαστε σε καναπε..
Ο σκοπος και το ζητουμενο ειναι να ασκουμε πιεση στα πατακια ωστε να κατεβαινει το κεντρο βαρους..
Το ιδιο βαρος στα πατακια ισχυει οταν στριβουμε...Βαζουμε βαρος στο εξωτερικο πατακι.

Προσωπικα στο χωμα οδηγαω ορθιος και μονο σε σημεια καθομαι αλλα οταν λεω καθομαι, στηριζομαι στα ποδια και εχω τα ποδια μου στα πατακια..
Θεωρω πολυ επιπονη την καθιστη οδηγηση και επισης παρατηρω διαφορα στον τροπο λειτουργιας της μοτο.

Περαστε απο ενα σημειο με ανωμαλιες βαζοντας βαρος στα πατακια και ξανα ενω καθεστε απλα στην σελα.
Θα δειτε οτι χανεις πολυ πιο ευκολα προσφυση οταν εισαι καθιστος...

Επισης ορθιος κανεις πιο ευκολα μετατοπισεις σε γρηγορες εναλλαγες τερεν...
Εδώ μια μικρή διόρθωση. Το κέντρο βάρους δεν αλλάζει ανάλογα με τις δυνάμεις που ασκούνται στο σύνολο. Αλλάζει μόνο με το αν είμαστε όρθιοι, δικάβαλο, καθιστοί κλπ. Δεν κατεβαίνει το κέντρο βάρους, αλλάζει το πώς εφαρμόζονται οι δυνάμεις στο σύνολο. Ψηλότερο κέντρο βάρους, μεγαλύτερη ευκολία αλλαγής κατεύθυνσης. Χαμηλότερο κέντρο βάρους, μεγαλύτερη σταθερότητα.
Όπως είχα κουβεντιάσει με έναν καλό φίλο κάποτε. Καθίστε σε ένα ψηλό σκαμπό σε ένα μπαράκι. Βάλτε τα πόδια σας στις βάσεις που έχει αριστερά δεξιά και καθίστε καλά στην επιφάνειά του. Σπρώξτε όσο θέλετε τα πόδια σας, αριστερό, δεξί, εναλλάξ... αν τα οπίσθιά σας ακουμπάνε στο σκαμπό δεν θα γίνει απολύτως τίποτα. Κάντε το ίδιο όρθιοι στο σκαμπό και δείτε τα αποτελέσματα. Αυτό γίνεται όταν λένε ''να πατάς τον εξωτερικό μασπιέ'' . Ακόμα και στα street για να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα πρέπει τα οπίσθιά σου να μην εφάπτονται όπως είπες στην σέλλα.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Εδώ μια μικρή διόρθωση. Το κέντρο βάρους δεν αλλάζει ανάλογα με τις δυνάμεις που ασκούνται στο σύνολο. Αλλάζει μόνο με το αν είμαστε όρθιοι, δικάβαλο, καθιστοί κλπ. Δεν κατεβαίνει το κέντρο βάρους, αλλάζει το πώς εφαρμόζονται οι δυνάμεις στο σύνολο. Ψηλότερο κέντρο βάρους, μεγαλύτερη ευκολία αλλαγής κατεύθυνσης. Χαμηλότερο κέντρο βάρους, μεγαλύτερη σταθερότητα.
Όπως είχα κουβεντιάσει με έναν καλό φίλο κάποτε. Καθίστε σε ένα ψηλό σκαμπό σε ένα μπαράκι. Βάλτε τα πόδια σας στις βάσεις που έχει αριστερά δεξιά και καθίστε καλά στην επιφάνειά του. Σπρώξτε όσο θέλετε τα πόδια σας, αριστερό, δεξί, εναλλάξ... αν τα οπίσθιά σας ακουμπάνε στο σκαμπό δεν θα γίνει απολύτως τίποτα. Κάντε το ίδιο όρθιοι στο σκαμπό και δείτε τα αποτελέσματα. Αυτό γίνεται όταν λένε ''να πατάς τον εξωτερικό μασπιέ'' . Ακόμα και στα street για να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα πρέπει τα οπίσθιά σου να μην εφάπτονται όπως είπες στην σέλλα.
Aυτο εννοουσα αλλα πρωτον δεν το εχω με τον γραπτο και δευτερον ειμαι στην δουλεια οποτε ο συνδιασμος ειναι καταστροφικος οταν γραφω...!:p
Συμφωνουμε
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Aυτο εννοουσα αλλα πρωτον δεν το εχω με τον γραπτο και δευτερον ειμαι στην δουλεια οποτε ο συνδιασμος ειναι καταστροφικος οταν γραφω...!:p
Συμφωνουμε
Μην παίζεις με το κινητό όταν είσαι στα δικαστήρια.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Σας επαναφέρω στο θεμα

Επειδή το εργαλειο είναι τακαρισιο πλέον... Ο βαγγος ο κορυδαλιωτης καθάρισε στεγνά.

Αφιερωμένη στον al800



Advphone....
Σίγουρα πιο βαρύ απ'το μαμά
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σας επαναφέρω στο θεμα

Επειδή το εργαλειο είναι τακαρισιο πλέον... Ο βαγγος ο κορυδαλιωτης καθάρισε στεγνά.

Αφιερωμένη στον al800



Advphone....
Ερώτηση....λίγο άσχετη...
Στο τακαρ έχει περισσότερη σκόνη απ' την Εύβοια...?:p
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ερώτηση....λίγο άσχετη...
Στο τακαρ έχει περισσότερη σκόνη απ' την Εύβοια...?:thumbsdown:
Έχει γιατί η Εύβοια είναι αντρική ενώ το τακαρ είναι για bysexual.. Αντε από εκεί μεσοελλαδιτες βρεγμένα γατιά, θα μας κάνετε και σχόλια για τη σκόνη μας. Να πάτε εκεί στα παλιό μέρη σας και να μη μας μιλάτε..
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Έχει γιατί η Εύβοια είναι αντρική ενώ το τακαρ είναι για bysexual.. Αντε από εκεί μεσοελλαδιτες βρεγμένα γατιά, θα μας κάνετε και σχόλια για τη σκόνη μας. Να πάτε εκεί στα παλιό μέρη σας και να μη μας μιλάτε..
Κάτι ξέχασες κορυδαλιώτη... :p:p:p
 

tasosdr

Μέλος
Περιοχή
νεα μακρη
Όνομα
tasos
Μοτό
Husqvarna te630
Honda forza 350
Honda vision 110
Αυτό που λέει ο Παντελής, έπιασε πάτο το πηρούνι.Πάντως με pirelli ΜΤ21 μπροστά δεν την πάλευα στο Καντήλι.
Στις τελευταίες κατηφοριές πριν βγούμε στην αντιπυρική σημάδευα σε κάθε στροφή τον γκρεμό.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αυτό που λέει ο Παντελής, έπιασε πάτο το πηρούνι.Πάντως με pirelli ΜΤ21 μπροστά δεν την πάλευα στο Καντήλι.
Στις τελευταίες κατηφοριές πριν βγούμε στην αντιπυρική σημάδευα σε κάθε στροφή τον γκρεμό.
Καλό είναι να δουλέυει το πηρούνι σε όλη του τη διαδρομή, κι εμένα στο 640 κάπως έτσι είναι. Το πρόβλημα είναι άμα νιώσεις σε σημείω πώς τερματίζει το πηρούνι και΄εχεις χτυπημα.

Όσο για το MT21, ενώ τα έχω φορέσει σε διαφορετικές μηχανές δεν έχω καταλήξει πλήρως αν είναι τελικά το ιδανικό λάστιχο. Μάλλον είναι ένας τίμιος συμβιβασμός (για μπροστά μιλάω πάντα) ώστε να κάνεις αξιοπρεπώς και άσφαλτο. Για την ιστορία πάντως δεν είχε καλή πρόσφυση η Εύβοια αυτό το σκ έτσι κι αλλιώς. Παντού γλύστραγε πολύ, δεν νομίζω δηλαδή πως έφταιγε τόσο το ΜΤ21, εκτός αν το δικό σου είναι φαγωμένο πολύ.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Κάποιοι ευαγγελίζοντε ότι η ιδανική ρύθμιση για τα μπροστινα είναι να αφήνεις 10% μέχρι το τερματισμό τους.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κάποιοι ευαγγελίζοντε ότι η ιδανική ρύθμιση για τα μπροστινα είναι να αφήνεις 10% μέχρι το τερματισμό τους.
Αυτοί οι κάποιοι να έρθουν να τα πουν μπροστά μας άν έχουν άντερα...




:p:p
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αυτοί οι κάποιοι να έρθουν να τα πουν μπροστά μας άν έχουν άντερα...




:p:p
Τι να πουνε ρε τα γατάκια στον άρχοντα :roflmao:
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Κάποιοι ευαγγελίζοντε ότι η ιδανική ρύθμιση για τα μπροστινα είναι να αφήνεις 10% μέχρι το τερματισμό τους.
Αν το μηκανακι πηδάει :happy:, δηλαδή αν κάνει και αλματακια θέλει λίγο παραπάνω για να μη τερματίζει στα άλματα.

Αν όχι το 10% είναι μια χαρά.

Αν υπάρχει πρόβλημα με "τερμάτισμα" της διαδρομής προσθέτουμε 5ml λαδακι σε κάθε καλάμι και δοκιμάζουμε. Το περισσότερο λάδι βοηθά την ανάρτηση στο τέλος της διαδρομής.

Kι όλα αυτά σε συνεργασία με το αμορτισέρ.

Οπότε αφήστε τα όπως είναι και πάτε θάλασσα να κάνετε καμμία βουτιά, με το καφεδάκι σας την ξαπλώστρα και με αιθεριες υπάρξεις τριγύρω.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Να μας πει την γνώμη του και ο KORAX για την σωστή θέση οδήγησης στο χώμα . Όρθιος η καθιστός?

Στάλθηκε από το SM-G970F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μας την είπε προχθές στο trophy, και συνοψίζεται στο εξής :

Εάν τα ρουλεμάν τροχού επιτρέπουν στους τροχούς να γυρίζουν, στίβεις το γκάζι και φεύγεις.
Ελατήρια, αποσβέσεις, θέση οδήγησης, κλπ. (ακόμα και αέρας στα λαστιχα). είναι για αδερφές.

:ha:ha:ha
 
Top Bottom