Η αναγέννηση ενός "Κυριαρχου"... Αμερικλανικου Dominator

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πολύ χαίρομαι που συνεχίζεις να βάζεις προσωπικές πινελιές παντού στο μηχανάκι, δεν είναι πλέον η αξία του, είναι ότι φτιάχνεται ειδικά για εσένα το οποίο είναι μεγάλο πράγμα από μόνο του.
Είδα (και θα κάνω στην πρώτη ευκαιρία) ότι αλλάζεται το μπεκ του ψεκασμού στο δικό μου με νέο με πιο πολλές τρύπες, ίδιας παροχής, ευτελούς αξίας (20-25 ευρώ), το οποίο επειδή κάνει καλύτερη διασπορά στο καύσιμο διαβάζω ότι βελτιώνει την απόδοση και ίσως είναι ευκαιρία να το δει κάποιος και στην πράξη, έδωσες καλή ιδέα με τις δικές σου αλλαγές.

Το ένα ερωτηματικό που έχω βλέποντας το διάγραμμα είναι, η ιπποδύναμη φαίνεται να αυξήθηκε από 32,62 σε 35.86, η ροπή όμως φαίνεται να μειώθηκε από 61,42 σε 50,04. Υπάρχει εξήγηση για αυτό;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πολύ χαίρομαι που συνεχίζεις να βάζεις προσωπικές πινελιές παντού στο μηχανάκι, δεν είναι πλέον η αξία του, είναι ότι φτιάχνεται ειδικά για εσένα το οποίο είναι μεγάλο πράγμα από μόνο του.
Είδα (και θα κάνω στην πρώτη ευκαιρία) ότι αλλάζεται το μπεκ του ψεκασμού στο δικό μου με νέο με πιο πολλές τρύπες, ίδιας παροχής, ευτελούς αξίας (20-25 ευρώ), το οποίο επειδή κάνει καλύτερη διασπορά στο καύσιμο διαβάζω ότι βελτιώνει την απόδοση και ίσως είναι ευκαιρία να το δει κάποιος και στην πράξη, έδωσες καλή ιδέα με τις δικές σου αλλαγές.

Το ένα ερωτηματικό που έχω βλέποντας το διάγραμμα είναι, η ιπποδύναμη φαίνεται να αυξήθηκε από 32,62 σε 35.86, η ροπή όμως φαίνεται να μειώθηκε από 61,42 σε 50,04. Υπάρχει εξήγηση για αυτό;
Θα μας τα εξηγήσει ο Απόστολος αυτά, το θέμα δεν ήταν τα άλογα, αλλά ότι ήθελα δύναμη από χαμηλά... Πράγμα που εγινε
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Πολύ χαίρομαι που συνεχίζεις να βάζεις προσωπικές πινελιές παντού στο μηχανάκι, δεν είναι πλέον η αξία του, είναι ότι φτιάχνεται ειδικά για εσένα το οποίο είναι μεγάλο πράγμα από μόνο του.
Είδα (και θα κάνω στην πρώτη ευκαιρία) ότι αλλάζεται το μπεκ του ψεκασμού στο δικό μου με νέο με πιο πολλές τρύπες, ίδιας παροχής, ευτελούς αξίας (20-25 ευρώ), το οποίο επειδή κάνει καλύτερη διασπορά στο καύσιμο διαβάζω ότι βελτιώνει την απόδοση και ίσως είναι ευκαιρία να το δει κάποιος και στην πράξη, έδωσες καλή ιδέα με τις δικές σου αλλαγές.

Το ένα ερωτηματικό που έχω βλέποντας το διάγραμμα είναι, η ιπποδύναμη φαίνεται να αυξήθηκε από 32,62 σε 35.86, η ροπή όμως φαίνεται να μειώθηκε από 61,42 σε 50,04. Υπάρχει εξήγηση για αυτό;
Η ροπη σε όλους τους κινητήρες πάντα είναι περισσότερη οταν το μειγμα ειναι πιο πλούσιο και η δύναμη λιγότερη.

Σε εναν ψεκαστο κινητηρα είναι η λειτουργία "acceleration enrichment" με την οποία μπορούμε να ρυθμισουμε με ποσο επιπλέον καυσιμο μπορούμε να εμπλουτιστουμε τον κινητηρα κατά το απότομο άνοιγμα του γκαζιου και για ποσο χρονικό διάστημα να διατηρήσουμε τον εμπλουτισμό....Το πρώτο το εχω ρυθμισει στο καρμπυρατερ του Κώστα έχοντας ρύθμισει σωστα την αντλία επιτάχυνσης στο mikuni tm40 ομως το δεύτερο και εννοω τον χρόνο παραμονής του εμπλουτισμού δεν μπορω να το ρυθμισω λόγω καρμπυρατερ.
Όπως και να έχει η ροπη μεταφέρθηκε χαμηλότερα και η δουλειά μας ήταν να ρυθμισουμε σωστα το μίγμα σε όλο το φάσμα. Από εκεί και στο εξής αφήνουμε τον κινητηρα να αποδοσει αυτα που πρέπει....
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Το ένα ερωτηματικό που έχω βλέποντας το διάγραμμα είναι, η ιπποδύναμη φαίνεται να αυξήθηκε από 32,62 σε 35.86, η ροπή όμως φαίνεται να μειώθηκε από 61,42 σε 50,04. Υπάρχει εξήγηση για αυτό;
Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρουμε αν ο Γκάντις και ο αναβάτης του θα μπορέσουν να αντέξουν ταυτόχρονη αυξηση σε ιπποδυναμη και ροπή...το Πουλι τα λέει αλλα ποιος το ακούει.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρουμε αν ο Γκάντις και ο αναβάτης του θα μπορέσουν να αντέξουν ταυτόχρονη αυξηση σε ιπποδυναμη και ροπή...το Πουλι τα λέει αλλα ποιος το ακούει.
Είναι ξεκάθαρο ότι έχεις ποντάρει στο κουτσό το αλογο
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Κάποιος πρέπει να πει στον φίλο μας τον Ιταλό πώς το κόκκινο πλαίσιο δεν το κάνει Ducati σε αισθητική! Το χαλάει το μηχανάκι..
Νομίζω είναι προστατευτικά καπάκια για το πλαίσιο, πιο ψηλά είναι ασημί. Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Νομίζω είναι προστατευτικά καπάκια για το πλαίσιο, πιο ψηλά είναι ασημί. Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια.
Βαμμένο είναι όλο... ;)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ηταν κοκκινο το πλαισιο , απτη μανα του. Απλα δεν το εβαψε ασημί.
Νομίζω ότι το Rd08 δεν έβγαζε κόκκινο πλαισιο
Τα γράμματα όντως είναι μικρά και από τη μέση και πίσω δείχνει πιο μοντέρνο τα πλαστικά του rd08
Κάτι που δεν θελουμε
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Νομίζω ότι το Rd08 δεν έβγαζε κόκκινο πλαισιο
Τα γράμματα όντως είναι μικρά και από τη μέση και πίσω δείχνει πιο μοντέρνο τα πλαστικά του rd08
Κάτι που δεν θελουμε
Ηταν ενα απο τα παρακατω λογικα. 1993 δλδ. Πλαισιο rd02

 
Top Bottom