Η αναγέννηση ενός "Κυριαρχου"... Αμερικλανικου Dominator

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Επειδή η συζήτηση ζητάει και μια οικονομική ματιά να υπερθεματίσω καταρχήν σε όσα λέει αρχικά ο πρωτίστως αρμόδιος και γνώστης του θέματος 640 Armageddon .

Δεν μπορούμε χωρίς προσεκτική μελέτη να γνωρίζουμε απο ένα στεγνό κόστος αγοράς αν είναι μια τίμια αγορά ή όχι. Μπορεί να τα αξίζει τα χρήματα της και με το παραπάνω.

Βέβαια πάντα στον χώρο του Customizing ο καθένας κρίνει διαφορετικά το πόσο και άν αξίζει μια τέτοια επένδυση.

Εκεί που πάσχουν πολλές φορές βέβαια οι μικρές επιχειρήσεις είναι η δυνατότητα τους να κάνουν μια ψύχραιμη και με στοιχεία μελέτη σκοπιμότητας όπως λέμε για την αξία προώθησης ενός Project. Υπάρχει το κοινό να την υποστηρίξει? Σε ποιές χώρες και τί εισοδήματα απευθυνόμαστε. Πόσοι είναι οι εν ενεργεία ιδιοκτήτες κλπ.

Το μεγάλο ερώτημα είναι πόσο κόστισε εν τέλε το R&D Πάνω σε ένα τέτοιο project, πόσο κοστίζει η διαδικασία παραγωγής του και τα υλικά και αν αφήνει ικανό περιθώριο κέρδους στην επιχείρηση και πόσα ΚΙΤ πρέπει να πουληθούν για να αποσβεστεί η επένδυση και να μπει η εταιρεία στο κέρδος απο την πώληση αυτών των κιτ.

Αυτή είναι η επιχειρηματική πλευρά της ιστορίας. Και η κάθε εταιρεία παίρνει τα ρίσκα της και ποντάρει ενδεχομένως σε κάποια αγορά (που πλέον είναι παγκόσμια, σημαντικό αυτό) που η επένδυση της μπορεί να αποδόσει ή όχι.

Συνεπώς με μια κλεφτή ματιά σε μια τιμή δεν καταλαβαίνουμε πολλά. Αν μερώταγε κάποιος εμένα αν θα επένδυα 7 χιλιάρικα σε ένα Dominator η απάντηση θα ήταν μάλλον όχι αλλά μπορεί να μην είμαι εγώ το χαρακτηριστικό δείγμα πελατών της εταιρείας ειδικά ως Έλλην με το εκλπηκτικό εισόδημα!

Παρόλα αυτά οτι υπάρχει παγκόσμια ζήτηση σε παρόμοια ΚΙΤ υπάρχει, υπάρχουν οι αγορές να το υποστηρίξουν και απο εκεί και πέρα κρίνει ο κάθε αγοραστής μελετώντας τις διαθέσιμες επιλογές αν τον συμφέρει και αν αξίζει να πληρώσει και το μέρος του R&D που του αναλογεί για να έχει κάτι πιο ιδιαίτερο στην ιδιοκτησία του.

Μην ξεχνάμε πώς πέρα απο την μαζική παραγωγή και τις οικονομίες κλίμακας υπάρχει και η πιο ελίτ αγοραστών που ψάχνουν το ειδικό, το ιδιαίτερο, το μοναδικό.

Εταιρείες όπως η ferrari φτιάχνουν μέχρι και one-off υπεραυτοκίνητα με τεςράστιες τιμές καθώς πρέπει σε ένα προϊόν να αποσβεστεί R&D, παραγωγή, υλικά και να βγεί και κέρδος.
Το κόστος μεταποίησης σε ένα μηχανάκι μπορεί να είναι μεγάλο σαν καθαρή αξία αγοράς όταν το βλέπεις σαν πρόταση για ένα ολοκληρωμένο προϊόν. Όπως είναι η λύση για το dominator ή για τα dr από τον Hessler. Όμως μεγάλο είναι και το κόστος σε κάθε μηχανάκι που σε ένα βάθος 10ετίας έχει αντίστοιχες αλλαγές. Και δεν το λέω για να ευλογήσω τα γένια του gsmaniac αλλά τα δικά μου καθώς με τις μετατροπές στο DR τόσα χρόνια παίζει να έχω δώσει αντίστοιχα ποσά. Ένα 500άρικο κάθε χρόνο σε μικρο βελτιώσεις απο δώ και απο εκεί και σε μια 10ετία έχεις μαζέψει 5κ.

Το κόστος παραγωγής κάποιον εξαρτημάτων δυστυχώς καθορίζεται και σε μεγάλο βαθμό των αριθμό των παραγόμενων εξαρτημάτων. Το ποσοστό κέρδους εξαρτάται και απο την αγορά που απευθύνεται. πχ ο cogent dynamics φτιάχνει τάπες για τα καλάμια του DR για να μπορείς να ρυθμίσεις την προφόρτιση. Τιμή 195 usd. Αξίζει? Εγώ λέω ότι για το μέγεθος παραγωγής, υλικών, χρόνο για r&d είναι μια λογική τιμή.

Προσωπικά μιας και το μηχανάκι δεν θα φύγει ποτέ από τα χέρια μου και έχοντας ένας προσδόκιμο να το καβαλάω ακόμα μια 15αετία (μέχρι να τελειώσουν οι βενζίνες δηλαδή :roflmao: ) το κόστος κτήσης δεν θα φανεί πολύ.

Νομίζω η διαφορά 10κ για ένα μηχανάκι 20ετίας (3κ) με κιτ (+7κ) και ενός καινούργιου με 10κ είναι ότι για το παλιό μηχανάκι χρειάζεσαι περισσότερες εργατοωρες και επιπλέον ανταλλακτικά για την συντήρηση ώστε να έρθει στην ίδια κατάσταση με το καινούργιο. Αυτό για κάποιους δεν είναι επιλογή είτε γιατί δεν υπάρχουν τα εργαλεία και ο χώρος είτε γιατί οι επί πληρωμή εργατοώρες είναι πολύ ακριβές.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Κουφο νούμερο το 7000 και κάτι ψιλά.
Αλλά για να τα δίνουν τόσο κάτι θα ξερουν
Ααααα δεν είναι το δικό σου ωρρεε;;;

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ααααα δεν είναι το δικό σου ωρρεε;;;

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Συγκεντρώσου...
Το δικό μου είναι το ορθόδοξο το γνήσιο τζαπαν



advphone
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Λοιπόν, επειδή μου αρέσει το κάθε πέρσι και καλύτερα, η πρώτη μεγάλη μοτοσυκλέτα που απέκτησα σε ηλικία 20 ετών ήταν ένα bmw r51/3, και αφού πήρα αυτό έδωσα το πρώτο μου μηχανάκι ένα xr125 του κουτιού. Όπως καταλαβαίνετε όλοι η παρέα με κορόιδευε για την παλιατζουρα που πήρα 4500€. Σε βάθος χρόνου έδωσα μαζί με την αγορά πάνω από 12 με 13 χιλιάρικα. Μιλάμε για μια μηχανή που με αυτήν πήγενα για δουλειά για βόλτα για οτιδήποτε, με κάθε θερμοκρασία και όλες τις καιρικές συνθήκες. Η ευχαρίστηση από το πατ πατ που άκουγα και από το πώς την έβλεπα να στέκεται στο σταντ 50 + ετών μηχανή και να περιμένει για βόλτα είναι απερίγραπτη. Με αυτά τα λεφτά θα μπορουσα να πάρω οποία μηχανή ήθελα, με γκάζι με abs και κάθε τελευταίας τεχνολογίας ασφάλεια. Την ευχαρίστηση αυτή που μου έδωσε αυτή η μοτοσυκλέτα δεν νομίζω να μου την έδινε άλλη. Ναι τα άξιζε τα λεφτά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Λοιπόν, επειδή μου αρέσει το κάθε πέρσι και καλύτερα, η πρώτη μεγάλη μοτοσυκλέτα που απέκτησα σε ηλικία 20 ετών ήταν ένα bmw r51/3, και αφού πήρα αυτό έδωσα το πρώτο μου μηχανάκι ένα xr125 του κουτιού. Όπως καταλαβαίνετε όλοι η παρέα με κορόιδευε για την παλιατζουρα που πήρα 4500€. Σε βάθος χρόνου έδωσα μαζί με την αγορά πάνω από 12 με 13 χιλιάρικα. Μιλάμε για μια μηχανή που με αυτήν πήγενα για δουλειά για βόλτα για οτιδήποτε, με κάθε θερμοκρασία και όλες τις καιρικές συνθήκες. Η ευχαρίστηση από το πατ πατ που άκουγα και από το πώς την έβλεπα να στέκεται στο σταντ 50 + ετών μηχανή και να περιμένει για βόλτα είναι απερίγραπτη. Με αυτά τα λεφτά θα μπορουσα να πάρω οποία μηχανή ήθελα, με γκάζι με abs και κάθε τελευταίας τεχνολογίας ασφάλεια. Την ευχαρίστηση αυτή που μου έδωσε αυτή η μοτοσυκλέτα δεν νομίζω να μου την έδινε άλλη. Ναι τα άξιζε τα λεφτά.
Πολύ ωραία άποψη..!!!!!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Λοιπόν, επειδή μου αρέσει το κάθε πέρσι και καλύτερα, η πρώτη μεγάλη μοτοσυκλέτα που απέκτησα σε ηλικία 20 ετών ήταν ένα bmw r51/3, και αφού πήρα αυτό έδωσα το πρώτο μου μηχανάκι ένα xr125 του κουτιού. Όπως καταλαβαίνετε όλοι η παρέα με κορόιδευε για την παλιατζουρα που πήρα 4500€. Σε βάθος χρόνου έδωσα μαζί με την αγορά πάνω από 12 με 13 χιλιάρικα. Μιλάμε για μια μηχανή που με αυτήν πήγενα για δουλειά για βόλτα για οτιδήποτε, με κάθε θερμοκρασία και όλες τις καιρικές συνθήκες. Η ευχαρίστηση από το πατ πατ που άκουγα και από το πώς την έβλεπα να στέκεται στο σταντ 50 + ετών μηχανή και να περιμένει για βόλτα είναι απερίγραπτη. Με αυτά τα λεφτά θα μπορουσα να πάρω οποία μηχανή ήθελα, με γκάζι με abs και κάθε τελευταίας τεχνολογίας ασφάλεια. Την ευχαρίστηση αυτή που μου έδωσε αυτή η μοτοσυκλέτα δεν νομίζω να μου την έδινε άλλη. Ναι τα άξιζε τα λεφτά.
Ωραίο αλλά δεν έριξες Κιτ τρου σντβέ επάνω ή φραπέ ρεισερ, μιλάς για κόστος χρήσης
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Ωραίο αλλά δεν έριξες Κιτ τρου σντβέ επάνω ή φραπέ ρεισερ, μιλάς για κόστος χρήσης
Δεν είναι απαραίτητα φθηνότερο ένα restored από ένα custom. Ίσως ένα cafe να ειναι πιο φθηνό από ένα restore. Κάτσε να δεις άμα βρω λεφτά θα φτιάξω το ΤΑ που θέλω εδώ και μια διετία :p.
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Λοιπόν, επειδή μου αρέσει το κάθε πέρσι και καλύτερα, η πρώτη μεγάλη μοτοσυκλέτα που απέκτησα σε ηλικία 20 ετών ήταν ένα bmw r51/3, και αφού πήρα αυτό έδωσα το πρώτο μου μηχανάκι ένα xr125 του κουτιού. Όπως καταλαβαίνετε όλοι η παρέα με κορόιδευε για την παλιατζουρα που πήρα 4500€. Σε βάθος χρόνου έδωσα μαζί με την αγορά πάνω από 12 με 13 χιλιάρικα. Μιλάμε για μια μηχανή που με αυτήν πήγενα για δουλειά για βόλτα για οτιδήποτε, με κάθε θερμοκρασία και όλες τις καιρικές συνθήκες. Η ευχαρίστηση από το πατ πατ που άκουγα και από το πώς την έβλεπα να στέκεται στο σταντ 50 + ετών μηχανή και να περιμένει για βόλτα είναι απερίγραπτη. Με αυτά τα λεφτά θα μπορουσα να πάρω οποία μηχανή ήθελα, με γκάζι με abs και κάθε τελευταίας τεχνολογίας ασφάλεια. Την ευχαρίστηση αυτή που μου έδωσε αυτή η μοτοσυκλέτα δεν νομίζω να μου την έδινε άλλη. Ναι τα άξιζε τα λεφτά.
Pin post άνετα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Στο ADVtrOFFy το μπροστινό έσκασε λαδακια, μετά από τόσο σκισιμο που έχει φάει το κακόμοιρο και πήγε στον γατούλη για σερβακι και με την ευκαιρία καθάρισε και τις αρκούδες που είχε μαζέψει εκεί μέσα από τις βουτιές κλπ ομορφιές του βουνού.



advphone
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
3-4 κιλα δεν είναι ακριβώς ελαφρύς. Τουλάχιστον για τα δικά μου μυαλά.
Τα σποτάκια της Hella φωτίζουν ικανοποιητικά?
Όπως κατάλαβες ακόμα ψάχνομαι τι να κάνω με fairing στο DR...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
3-4 κιλα δεν είναι ακριβώς ελαφρύς. Τουλάχιστον για τα δικά μου μυαλά.
Τα σποτάκια της Hella φωτίζουν ικανοποιητικά?
Όπως κατάλαβες ακόμα ψάχνομαι τι να κάνω με fairing στο DR...
Θα μάθω ακριβώς και θα σου πω
Τα φώτα είναι πολύ δυνατα
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Καλησπέρα παίδες....μια που με τρώει ο άπαυτοςςς μου έχω ερώτησεις ... Η παρακάτω φωτό είναι από nx250 .... Αρχικά έχω μπερδεύτει αλλά Ντομί έχουν δισκόφρενο και άλλα ταμπούρο ...πρώτη ερώτηση είναι το 250 με το 650 έχουν ίδιο σκελετό για βρω ολόκληρο πίσω σύστημα και να βάλω για να γίνει με δισκοφρενο ......και δεύτερον από τι μπορεί να είναι το πίσω ψαλίδι της φωτό..... Τα Ντομί φοράνε 17 πίσω 21 εμπρός;;;;







Χαλάνε;;; (Το γιατί ρωτάω μην ρωτάς!!!)


Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Καλησπέρα παίδες....μια που με τρώει ο άπαυτοςςς μου έχω ερώτησεις ... Η παρακάτω φωτό είναι από nx250 .... Αρχικά έχω μπερδεύτει αλλά Ντομί έχουν δισκόφρενο και άλλα ταμπούρο ...πρώτη ερώτηση είναι το 250 με το 650 έχουν ίδιο σκελετό για βρω ολόκληρο πίσω σύστημα και να βάλω για να γίνει με δισκοφρενο ......και δεύτερον από τι μπορεί να είναι το πίσω ψαλίδι της φωτό..... Τα Ντομί φοράνε 17 πίσω 21 εμπρός;;;;







Χαλάνε;;; (Το γιατί ρωτάω μην ρωτάς!!!)


Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ε όχι και Ντομί ο Dominator.
Υπαρχουν τα εισαγωγης ΑΧ1 και τα ΝΧ250 με ιδιιο κινητηρα (νομιζω) jimmatas ακουει?

Aλλα 03:10 όλα ιδια είναι. :laugh:
 
Τελευταία επεξεργασία:

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Καλησπέρα παίδες....μια που με τρώει ο άπαυτοςςς μου έχω ερώτησεις ... Η παρακάτω φωτό είναι από nx250 .... Αρχικά έχω μπερδεύτει αλλά Ντομί έχουν δισκόφρενο και άλλα ταμπούρο ...πρώτη ερώτηση είναι το 250 με το 650 έχουν ίδιο σκελετό για βρω ολόκληρο πίσω σύστημα και να βάλω για να γίνει με δισκοφρενο ......και δεύτερον από τι μπορεί να είναι το πίσω ψαλίδι της φωτό..... Τα Ντομί φοράνε 17 πίσω 21 εμπρός;;;;







Χαλάνε;;; (Το γιατί ρωτάω μην ρωτάς!!!)


Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε τι μηχανάκι θες να το βάλεις? Τα AX-1 είχαν δισκόφρενο ξέρω, τα dominator 250 ταμπούρο. Στο group στο fb κάποιος έβαλε ψαλίδι από 250 στο 650 και είπε ήταν εύκολο. Σκελετό δεν έχουν ίδιο.
Το 650 έχει 21''-17'' , το 250 19''-16''
 
Top Bottom