Το bmw έχει δεχθεί από εμένα 280000 χλμ, από τα οποία πάνω από 50000 είναι χωμάτινα και τα περισσότερα ασφάλτινα είναι δικαβαλο και τριβάλιτσο.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει γιαπωνέζικο μοτέρ που θα αντέξει όλο αυτό.... Με μόνη αγάπη το προγραμματισμένο σέρβις.
Γελάει ο σοιχιρο.... Λεμεεεεεε
Ο κλασικός Ευρω-Ιαπωνικός εμφύλιος.... και λέω εμφύλιος γιατί είτε Ευρωπαϊκή είτε Ιαπωνική είναι η μηχανή κάποιος μοτοσυκλετιστής τη καβαλάει.
Εγώ συνεχίζω να πιστεύω πως οι Ιαπωνικές μηχανές είναι πιο αξιόπιστες από τις Ευρωπαϊκές. Αυτό σαν γενικός κανόνας, δηλαδή δε μπαίνω στην ανάλυση ανά εταιρεία γιατί θα χαθούμε...
Επίσης πιστεύω πως οι σύγχρονες Ιαπωνικές μηχανές δεν είναι πλέον τόσο αξιόπιστες όσο οι παλιές Ιαπωνικές.
Επίσης πιστεύω πως οι σύγχρονες Ευρωπαϊκές έχουν βελτιωθεί σε σχέση με τις Ευρωπαϊκές του παρελθόντος, άρα η ψαλίδα αρχίζει να κλείνει, αλλά η ζυγαριά συνεχίζει να γέρνει υπέρ των Ιαπωνικών.
Όλα αυτά με τη παλιά ερμηνεία της αξιοπιστίας μιας μηχανής, τότε που λέγαμε θα πάρω ένα Japan να έχω το κεφάλι μου ήσυχο ακόμη και όταν δε θα μπορώ να είμαι on-time στα σέρβις της...
Αυτά όμως είναι ότι πιστεύω εγώ και απλά εκφράζω τη δική μου άποψη χωρίς να επιμένω πως έχω δίκιο και για τον διπλανό μου. Αυτό είναι το δικό μου δίκιο.
Επειδή αυτές οι συζητήσεις είναι ατέρμονες και επειδή έχει να κάνει:
- με τις συνήθειες μας
- τις ιδιοσυγκρασίες μας
- τις ηλικίες μας (ναι, ναι, ναι!)
- τη φιλοσοφία μας εν γένει και...
- τελικά με το τι μεταφράζει το μυαλό του καθενός ως "αξιοπιστία"
Για παράδειγμα, ένα ερώτημα μπορεί να είναι: το συμπέρασμα αξιοπιστίας παράγεται από τη συχνότητα των βλαβών; Και αν ναι, μιλάμε για βλάβες του κινητήρα ή μιλάμε για βλάβες και στα σημαντικά περιφερειακά; (φρένα, εγκέφαλοι, ηλεκτρονικά, πηγές τροφοδοσίας κτλ). Για σκεφτείτε τώρα πόσο αξιόπιστο είναι το εργαλείο του καθενός μας.
Άλλο ερώτημα: η μια εταιρεία λέει μεγάλο σέρβις ανά 40.000 χλμ, η άλλη εταιρεία λέει ανά 20.000 χλμ. Ποιο μοτέρ από τα δυο είναι πιο αξιόπιστο; Βλάβη δεν έχει βγάλει κανένα από τα δυο, αλλά για να συνεχίσει να μη βγάζει βλάβες κανένα από τα δυο, ποιες είναι οι απαιτήσεις του ενός και ποιες του άλλου. Και για πόσα τμήματα ζητάει προβλεπόμενες αντικαταστάσεις ανταλλακτικών το καθένα από τα δυο; Ας το ξανασκεφτούμε, αυτό έχει σχέση με την έννοια αξιοπιστίας στα δικά μας θέλω, απαιτήσεις, δυνατότητες συντήρησης κτλ;
Τρίτο παράδειγμα: Κανένα αγωνιστικό μηχανοκίνητο όχημα ΔΕΝ είναι αξιόπιστο... αλλά είναι τόσο όμορφα υπέροχο να το οδηγάς... αν μπορείς, αν ξέρεις, αν έχεις τα χρήματα!
Θα υπάρχουν κι άλλα παραδείγματα ερμηνείας της "αξιοπιστίας" απλά λίγη τροφή για σκέψη έδωσα.
Για ένα είμαι σίγουρος, ότι χαίρομαι με τη ποικιλία επιλογών που έχουμε και μπορούμε να χαιρόμαστε με αυτά που φθάνει το χέρι του καθενός μας.