Η εργαλειοθήκη της μοτοσυκλέτας

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ερωτηση/απορια: Πλην του gsmaniac που ως γνωστον κουβαλαει τη μιση αποθηκη του Σαρακακη με τον Γκαντι, κουβαλατε και ανταλλακτικα/αναλώσιμα μαζι σας;
Όλοι με ΚΤΜ και Σοϊχιρο εργαλεία.... Κουβαλάνε. :fun
Όσοι δεν.... Τους κουβαλάνε.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Ερωτηση/απορια: Πλην του gsmaniac που ως γνωστον κουβαλαει τη μιση αποθηκη του Σαρακακη με τον Γκαντι, κουβαλατε και ανταλλακτικα/αναλώσιμα μαζι σας;
Εγώ δεν κουβαλάω τίποτα.... Αλλά δεν πάω και πουθενά
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Ρελε μίζας πάντα!!!Φυσικα και εργαλεία γιατί με το δάχτυλο δουλειά δεν γίνεται.Μαλλον μου έχει μείνει συνήθεια από κάποτε που είχα ένα rover :ha
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Έξτρα ασφάλειες, ανορθωτή και μανετες.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Μόνο ασφάλειες! Αν και πρέπει να αρχίσω να συμπεριλαμβάνω και καμία ντίζα χωρίς άκρο με σφιγκτήρα! Προφανώς και σαμπρέλες αν θεωρούνται ανταλλακτικό!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μανέτες τις κόβεις λίγο για να σπάνε εύκολα στην άκρη και να μη ξεμένεις, επίσης ελαφρύ σφίξιμο για να περιστρέφονται στο χτύπημα.

Ντίζες με σφιγκτήρες και σαμπρέλες. Τίποτα άλλο Japan rules.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Έξτρα ασφάλειες, ανορθωτή και μανετες.
μανετα γινεται το μπουζοκλειδο,το κατσαβιδι ζουμπας, και ενα μυτοτσιμπιδο επισης. Ολα αυτα σε συνδυασμο με duct tape και tire up.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Απλα για ενα λαστιχο 150/70 , 3 φυαλιδια CO2 δε φτανουν ουτε για ζητω... Μια τρομπιτσα μικρη ομως κανει δουλεια.



Ο λογος που ρωτησα για ανταλλακτικα/αναλωσιμα ειναι το θεμα βαρους. Δηλαδη για να κουβαλας μαζι πχ κλειδια για γραναζια ή πρεσες/κοφτες αλυσιδας, παει να πει οτι κουβαλας μαζι και αλυσιδογραναζα. Το βαρος ετσι ανεβαινει κατακορυφα, γιατι και τα εργαλεια αυτα αλλα και τα ιδια τα ανταλλακτικα ειναι μεγαλο βαρος. Αντιλαμβανομαι οτι εαν καποιος ταξιδευει στη μεση της Ασιας θα πρεπει να ειναι εξοπλισμενος , αν και πλεον τα συνεργεια μοτο εχουν εξαπλωθει κι εκει.

Στο ΧΤΖ εχω μονιμα πανω εκτος απο τα κλασσικα εργαλεια του εναν 2ο ανορθωτη και μια 2η ντιζα συμπλεκτη. Και τα δυο περασμενα και μονιμα τοποθετημενα πανω, ο ανορθωτης κατω απο τη σελα (τον κυριο τον εχω βγαλει σε βαση εξω απο τα πλαστικα) και η ντιζα του συμπλεκτη παραλληλα με την τωρινη ντιζα. Ετσι, εαν καποιο απο αυτα χαλασει (συνηθες στο ΧΤΖ) κουμπωνω αμεσα τις φισες στον 2ο ανορθωτη ή τη 2η ντιζα στη μανετα και στον ατερμονα. Φυσικα εχω μαζι μπαλωματα σαμπρελας με κολλα, κλειδια για αξονες και δαγκανες και ενα κλειδι για την ταπα του λαδιου. Αυτα. Στο δε ΚΤΜ κουβαλαω τη μαμα εργαλειοθηκη (εμπλουτισμενη/τσεκαρισμενη να εχει τα απαραιτητα για ολες τις εργασιες), σκουλικια για λαστιχα, και φυσικα (αλιμονο) ενα φιλτρακι βενζινης.

Εαν προκειται να ταξιδεψουμε μακρια, ειναι προτιμοτερο να αλλαξουμε απο πριν τα αναλωσιμα αν μιλαμε για πολλα χιλιομετρα (λαστιχα, τακακια, αλυσιδα, λαδια κτλ) παρα να κουβαλαμε μαζι 15+ κιλα εργαλειων και υλικων. Αυτο το εκανα σαν αρχαριος, αλλα σιγα-σιγα αρχισα να αντιλαμβανομαι το πακετωμα που επιφερει να κουβαλας τοσο βαρος σε ουσιαστικα αχρειστα υλικα. Γιατι 15κιλα ειναι στην ουσια μια βαλιτσα με ρουχα/εξοπλισμο για να τη βγαλεις 20+ μερες στο δρομο.
 

meiva

mechanized
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
XRV 750
Απλα για ενα λαστιχο 150/70 , 3 φυαλιδια CO2 δε φτανουν ουτε για ζητω... Μια τρομπιτσα μικρη ομως κανει δουλεια.



Ο λογος που ρωτησα για ανταλλακτικα/αναλωσιμα ειναι το θεμα βαρους. Δηλαδη για να κουβαλας μαζι πχ κλειδια για γραναζια ή πρεσες/κοφτες αλυσιδας, παει να πει οτι κουβαλας μαζι και αλυσιδογραναζα. Το βαρος ετσι ανεβαινει κατακορυφα, γιατι και τα εργαλεια αυτα αλλα και τα ιδια τα ανταλλακτικα ειναι μεγαλο βαρος. Αντιλαμβανομαι οτι εαν καποιος ταξιδευει στη μεση της Ασιας θα πρεπει να ειναι εξοπλισμενος , αν και πλεον τα συνεργεια μοτο εχουν εξαπλωθει κι εκει.

Στο ΧΤΖ εχω μονιμα πανω εκτος απο τα κλασσικα εργαλεια του εναν 2ο ανορθωτη και μια 2η ντιζα συμπλεκτη. Και τα δυο περασμενα και μονιμα τοποθετημενα πανω, ο ανορθωτης κατω απο τη σελα (τον κυριο τον εχω βγαλει σε βαση εξω απο τα πλαστικα) και η ντιζα του συμπλεκτη παραλληλα με την τωρινη ντιζα. Ετσι, εαν καποιο απο αυτα χαλασει (συνηθες στο ΧΤΖ) κουμπωνω αμεσα τις φισες στον 2ο ανορθωτη ή τη 2η ντιζα στη μανετα και στον ατερμονα. Φυσικα εχω μαζι μπαλωματα σαμπρελας με κολλα, κλειδια για αξονες και δαγκανες και ενα κλειδι για την ταπα του λαδιου. Αυτα. Στο δε ΚΤΜ κουβαλαω τη μαμα εργαλειοθηκη (εμπλουτισμενη/τσεκαρισμενη να εχει τα απαραιτητα για ολες τις εργασιες), σκουλικια για λαστιχα, και φυσικα (αλιμονο) ενα φιλτρακι βενζινης.

Εαν προκειται να ταξιδεψουμε μακρια, ειναι προτιμοτερο να αλλαξουμε απο πριν τα αναλωσιμα αν μιλαμε για πολλα χιλιομετρα (λαστιχα, τακακια, αλυσιδα, λαδια κτλ) παρα να κουβαλαμε μαζι 15+ κιλα εργαλειων και υλικων. Αυτο το εκανα σαν αρχαριος, αλλα σιγα-σιγα αρχισα να αντιλαμβανομαι το πακετωμα που επιφερει να κουβαλας τοσο βαρος σε ουσιαστικα αχρειστα υλικα. Γιατι 15κιλα ειναι στην ουσια μια βαλιτσα με ρουχα/εξοπλισμο για να τη βγαλεις 20+ μερες στο δρομο.
O κόφτης αλυσίδας κάθε άλλο, κάνει τη δουλειά που θα σε σώσει από το την ανάγκη να βάλεις μια καινούρια αλυσίδα σε περίπτωση ζημιάς της, μέχρι την επιστροφή. Αν έχεις καινούρια αλυσίδα με master link δεν χρειάζεσαι κόφτη.

Αν αναφέρεσαι στο δικό μου ποστ για το πολύγωνο που 19mm μόνο τα πούλλια του γραναζιού μου είναι, αυτά είναι όλα τα εργαλεία με τα οποία φτιάχνω γενικά τη μηχανή, η 2η θήκη κάτι σαν η μεγάλη εργαλειοθήκη ένα πράμα που τσιμπάω ότι πιστεύω ότι θα χρειαστώ για την εκδρομή. Οπότε θα ήταν παράλειψη εάν δεν το συμπεριλάμβανα. Σε μια βόλτα, για παράδειγμα, δικάβαλλος μόνο άσφαλτο Ελλάδα δεδομένου ότι έχω οδική βοήθεια δεν θα έμπαινα στον κόπο να μπαλώσω σαμπρέλα, επομένως λεβιέδες, τρόμπα, κλπ μένουν. Δεν είναι και το φόρτε μου.

Από ανταλλακτικά εγώ, πέραν αυτών που έγραψα, μία 21' σαμπρέλλα για εκτός δρόμου. Αν και ίσως θα έπρεπε να έχω και εγώ έναν ανορθωτή...
Το πλεονέκτημα πιστεύω του να έχει κάποιος τα επιρρεπή εξαρτήματα της μηχανής του μαζί είναι ότι επέλεξε αυτός την τιμή και όχι η τιμή αυτόν στην ανάγκη.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R


Αυτά είναι της θήκης 1ης. Tα βασικά που δεν μένουν ποτέ πίσω, ανεξαρτήτου διαδρομής. Και zip ties.
Αύριο να βγάλω φωτογραφία και τη 2η. :ok:
Ωραίος! Ερώτηση, το γαλλικό σε έχει βολέψει; Γιατί είχα κι εγώ αρχικά ένα αλλά τελικά είδα πως δεν το χρησιμοποιώ και το αφαίρεσα από τη συλλογή. Για πες μπας και δεν έχει πάει το μυαλό μου σε περιστατικό;
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ωραίος! Ερώτηση, το γαλλικό σε έχει βολέψει; Γιατί είχα κι εγώ αρχικά ένα αλλά τελικά είδα πως δεν το χρησιμοποιώ και το αφαίρεσα από τη συλλογή. Για πες μπας και δεν έχει πάει το μυαλό μου σε περιστατικό;
Μηπως χρειαστει σε καποιο αλλο μηχανακι!!!!!!! :laugh:
 

meiva

mechanized
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
XRV 750
Ωραίος! Ερώτηση, το γαλλικό σε έχει βολέψει; Γιατί είχα κι εγώ αρχικά ένα αλλά τελικά είδα πως δεν το χρησιμοποιώ και το αφαίρεσα από τη συλλογή. Για πες μπας και δεν έχει πάει το μυαλό μου σε περιστατικό;
Για τις βίδες με παξιμάδι από την άλλη, αντίσταση, στο σφύξιμο κυρίως. Εγώ το χρησιμοποιώ σχεδόν πάντα. Έχω λύσει και πίσω ρόδα με αυτό στην ανάγκη, αν και δεν είναι ότι καλύτερο...
Βέβαια ακόμα πιο χρήσιμο ήταν παλιότερα όταν δεν είχα τα πολύγωνα 10, 12, 14 να χρησιμοποιω σε συνδιασμό με την καστάνια. Τώρα θα μπορούσε να αντικατασταθεί με τα κλειδιά 13, 17 και 24 υποθέτω αλλά και πάλι προτιμώ να παίρνω το ρυθμιζόμενο. Και πιο ελαφρύ βγαίνει.
Η Gedore πενσα που έχεις, μου φαίνεται, κάνει μέχρι ένα σημείο αυτή τη δουλειά. Η δικιά μου δεν πιάνει εξάγωνη με τίποτα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για τις βίδες με παξιμάδι από την άλλη, αντίσταση, στο σφύξιμο κυρίως. Εγώ το χρησιμοποιώ σχεδόν πάντα. Έχω λύσει και πίσω ρόδα με αυτό στην ανάγκη, αν και δεν είναι ότι καλύτερο...
Βέβαια ακόμα πιο χρήσιμο ήταν παλιότερα όταν δεν είχα τα πολύγωνα 10, 12, 14 να χρησιμοποιω σε συνδιασμό με την καστάνια. Τώρα θα μπορούσε να αντικατασταθεί με τα κλειδιά 13, 17 και 24 υποθέτω αλλά και πάλι προτιμώ να παίρνω το ρυθμιζόμενο. Και πιο ελαφρύ βγαίνει.
Η Gedore πενσα που έχεις, μου φαίνεται, κάνει μέχρι ένα σημείο αυτή τη δουλειά. Η δικιά μου δεν πιάνει εξάγωνη με τίποτα.
Εντάξει, κόντρα παξιμάδι άντε να έχω μέχρι νούμερο 14 οπότε καλύπτομαι.
 
Top Bottom