Στο 701 μόλις ανέβει πάνω -χωρίς να γυρίσει κλειδί- απλά θα κατέβει. Το λέω με μια σχετική σιγουριά, και όχι για έναν μόνο λόγο. Είναι μοτό ψυχαγωγίας και σε καμία περίπτωση δε μπορεί να καλύψει το καθημερινό commuting. Δε θα καλύψει ούτε το 10% των αναγκών του.Σχετικά με το 701 που αναφέρθηκε, μια χαρά κάνει και για ασφάλτινες μέχρι 200-300 χλμ, όχι Εθνικές βέβαια, δεδομένου ότι φοράς ένα λαστιχο 50-50. Μην ξεχνάμε ότι τέτοια μηχανάκια σε ορεινά στροφιλικια είναι άκρως διασκεδαστικά.
Τον έκανες χειρότερα τώρα.... Του γκρέμισες το όνειρο του τεστ ραιντ!!!Λοιπόν να μερικές ενδιαφέρουσες απόψεις που έπεσαν. Το αγώι κάνει τον αναβάτη να ψωνίσει ή ο αναβάτης παίρνει κάτι και το αγώι ας είναι ό,τι θέλει;
Σκέφτομαι συχνά, το 950 είναι το "περιττό" μηχανάκι στο γκαράζ. Έτσι για το γούστο αγοράστηκε δηλαδή και τώρα το X είναι το περιττό μηχανάκι στο γκαράζ. Που το έβγαλα βόλτα μετά από καιρό και δεν είναι καθόλου περιττό μηχανάκι στο γκαράζ απλά επικαλύπτεται σε τεράστιο βαθμό από το 950 (και θέλει λάστιχα). Με το οποίο 950 ξεκινήσαμε στραβά και καταλήξαμε στο ότι κάλλιστα θα μπορούσα να φανταστώ να μένω μόνο με αυτό αντί για το XR γιατί δικάβαλο δεν πάω πουθενά (ενώ θα ήθελα) και τάπα επίσης δεν πάω πουθενά. Με χαλάει η έλλειψη ABS για να μείνει ως ένα και μοναδικό, θα καταντήσει όπως το fazer που δεν το έπαιρνα εκτός από τέλειες συνθήκες λόγω ψυχολογίας. Και επειδή κουράζει σε μεγάλες μέρες στην σέλα πάλι ίσως ήταν ξενερωτικό στο τέλος. Το θέμα είναι όμως ότι έχει άλλη ποιότητα στην βόλτα με τον ζεν χαλαρωτικό τρόπο που κινείται, τις απλωτές γραμμές, το γκάζι που δεν είναι τρομακτικό. Αν δεν το αγόραζα να το ζήσω λίγο σαν χρήση, θα έμενα στην αρχική εντύπωση που αποκόμισα από το τεστ ράιντ με το 990 κάποτε που ήταν πραγματικά κακή και θα είχα χάσει μιά αξιόλογη εμπειρία. Το αστείο στην όλη φάση είναι ότι δεν έχει αλλάξει το θέλω μου, δηλαδή ημέρες που να είναι 500 χιλιόμετρα και πάνω. Ανακαλύπτω διαφορετικούς τρόπους να τις πραγματοποιήσω και ευελπιστώ ότι θα τις φέρω και με μεικτή επιφάνεια κάποια στιγμή.
Από την στιγμή που κάτι δεν σου έκανε στο Τ700 δεν έχεις λόγο να ξαναδείς την κατηγορία, ούτε για Τ700, ούτε για Τουαρέγκ ή για 890/901. Σου άρεσε το Ντουκάτι ΧΤ500 θέλω να πω το σκράμπλερ, οπότε λογικά θα σου αρέσει και το Triumph 1200, αλλά το είχες και το έδωσες, οπότε γιατί να γυρίσεις πίσω;
Δεν χάνεις τίποτα να δοκιμάσεις και τα άλλα της λίστας. Τίποτα δεν θα πάει στραβά, θα περάσεις καλά και θα διευρύνεις -με ίδια εμπειρία- το θέλω σου.
Θα συμφωνήσω μόνο από θέμα ύψους σέλας, το έγραψα και παραπάνω.Στο 701 μόλις ανέβει πάνω -χωρίς να γυρίσει κλειδί- απλά θα κατέβει. Το λέω με μια σχετική σιγουριά, και όχι για έναν μόνο λόγο. Είναι μοτό ψυχαγωγίας και σε καμία περίπτωση δε μπορεί να καλύψει το καθημερινό commuting. Δε θα καλύψει ούτε το 10% των αναγκών σου.
Λοιπόν να μερικές ενδιαφέρουσες απόψεις που έπεσαν. Το αγώι κάνει τον αναβάτη να ψωνίσει ή ο αναβάτης παίρνει κάτι και το αγώι ας είναι ό,τι θέλει;
Σκέφτομαι συχνά, το 950 είναι το "περιττό" μηχανάκι στο γκαράζ. Έτσι για το γούστο αγοράστηκε δηλαδή και τώρα το X είναι το περιττό μηχανάκι στο γκαράζ. Που το έβγαλα βόλτα μετά από καιρό και δεν είναι καθόλου περιττό μηχανάκι στο γκαράζ απλά επικαλύπτεται σε τεράστιο βαθμό από το 950 (και θέλει λάστιχα). Με το οποίο 950 ξεκινήσαμε στραβά και καταλήξαμε στο ότι κάλλιστα θα μπορούσα να φανταστώ να μένω μόνο με αυτό αντί για το XR γιατί δικάβαλο δεν πάω πουθενά (ενώ θα ήθελα) και τάπα επίσης δεν πάω πουθενά. Με χαλάει η έλλειψη ABS για να μείνει ως ένα και μοναδικό, θα καταντήσει όπως το fazer που δεν το έπαιρνα εκτός από τέλειες συνθήκες λόγω ψυχολογίας. Και επειδή κουράζει σε μεγάλες μέρες στην σέλα πάλι ίσως ήταν ξενερωτικό στο τέλος. Το θέμα είναι όμως ότι έχει άλλη ποιότητα στην βόλτα με τον ζεν χαλαρωτικό τρόπο που κινείται, τις απλωτές γραμμές, το γκάζι που δεν είναι τρομακτικό. Αν δεν το αγόραζα να το ζήσω λίγο σαν χρήση, θα έμενα στην αρχική εντύπωση που αποκόμισα από το τεστ ράιντ με το 990 κάποτε που ήταν πραγματικά κακή και θα είχα χάσει μιά αξιόλογη εμπειρία. Το αστείο στην όλη φάση είναι ότι δεν έχει αλλάξει το θέλω μου, δηλαδή ημέρες που να είναι 500 χιλιόμετρα και πάνω. Ανακαλύπτω διαφορετικούς τρόπους να τις πραγματοποιήσω και ευελπιστώ ότι θα τις φέρω και με μεικτή επιφάνεια κάποια στιγμή.
Από την στιγμή που κάτι δεν σου έκανε στο Τ700 δεν έχεις λόγο να ξαναδείς την κατηγορία, ούτε για Τ700, ούτε για Τουαρέγκ ή για 890/901. Σου άρεσε το Ντουκάτι ΧΤ500 θέλω να πω το σκράμπλερ, οπότε λογικά θα σου αρέσει και το Triumph 1200, αλλά το είχες και το έδωσες, οπότε γιατί να γυρίσεις πίσω;
Δεν χάνεις τίποτα να δοκιμάσεις και τα άλλα της λίστας. Τίποτα δεν θα πάει στραβά, θα περάσεις καλά και θα διευρύνεις -με ίδια εμπειρία- το θέλω σου.
Οπότε να διοργανώσω μοτοσυνάντηση όχι για ομαδική εκδρομή αλλά για ομαδικό test ride...να ξαμολυθουμε στις αντιπροσωπείες...να τα οδηγήσουμε όλα και μετά όποιο συγκεντρώσει την πιο υψηλή βαθμολογία να πάω να παρω αυτό...Τον έκανες χειρότερα τώρα.... Του γκρέμισες το όνειρο του τεστ ραιντ!!!
Αν δεν "ζήσεις" ένα μηχανάκι, δεν γίνεται να το γνωρίσεις.Οπότε να διοργανώσω μοτοσυνάντηση όχι για ομαδική εκδρομή αλλά για ομαδικό test ride...να ξαμολυθουμε στις αντιπροσωπείες...να τα οδηγήσουμε όλα και μετά όποιο συγκεντρώσει την πιο υψηλή βαθμολογία να πάω να παρω αυτό...
To προηγουμενο Σαββατο που επινα εναν καφε στην παλια πολη σταματαει μπροστά μου για λίγα δευτερολεπτα ενα Multistrada 950 λόγω μποτιλιαρίσματος. Τουριστας από το εξωτερικό απο οσο πρόλαβα να δω. εγκαθετος...βαλτός. Φοβερός ήχος αλλά είμαι πιο πολύ για downsize. Θα είχα παει ταμείο π.χ. για ενα Hyper 796 που είναι και αεροελαιοψυκτο, είναι και V2...αλλά χωρίς abs εδω στις αποτομες ανηφορες κατηφορες φθινοπωρο χειμώνα με βροχές είναι ζόρικα...άτιμοι ιταλοί δεν είναι όλα σουζα και εντο...Εγώ νομίζω πως το φως το αληθινό ο Alex θα το βρει μόνο με το καινούριο Ducati V2 Multistrada του 2022. Είναι ποτισμένος με την εταιρεία. Ειλικρινά από τα λίγα που έχουμε συζητήσει παρέα νομίζω πως θα του ταίριαζε.
Αρκεί βέβαια να αντέχει αγορά και συντήρηση.
Το 701 έναν για έναν σχετικά άπειρο στο χώμα είναι πολύ επιθετικό ΚΑΙ σε θέση οδήγησης σε σχέση π.χ, με ένα Τ700.... και αυτή η θέση δεν αλλάζει ούτε στην άσφαλτο. Για τον κινητήρα δεν θα αναφερθώ, είναι βέβαιο πως αρέσει σε όλους μας. Όμως μη κοιτάς εσύ που έχεις μάθει στα Σπαρτιάτικά, είναι άλλα τα δικά μας στάνταρντς (άσε που είναι τεράστιο πλεονέκτημα οι δυνατότητα να έχει κανείς δυο μοτό). Ότι ήταν το 640 την εποχή του (σκληροπυρηνικό για commuting) είναι τα 701/690 για τη σημερινή εποχή, δεδομένου των ευκολιών που προσφέρουν οι περισσότερες σύγχρονες μοτοσυκλέτες. Εγώ το πάω στοίχημα, πάνω από 6 μήνες δε θα μείνει στα χέρια του.Θα συμφωνήσω μόνο από θέμα ύψους σέλας, το έγραψα και παραπάνω.
Έχω κάνει αρκετό commuting με το 640 και με έχει βολέψει πολύ, ιδιαιτερα μέσα στην κίνηση. Μόνο το γεγονός ότι (συγκριτικά με ένα δικύλινδρο ον-οφφ) χωνεται παντού, περνάει με ευκολία πάνω από καθρέπτες, είναι ελαφρύ, έχει σχετ χαμηλή κατανάλωση, ανεβοκατεβαινει για πλάκα πεζοδρόμια κτλ προσωπικά για μένα το κάνει τοπ επιλογή για ένα μηχανάκι που τα κάνει ΟΛΑ εκτός από εθνικές βέβαια.
Ήμουν στην πρίζα ένα διάστημα να δώσω και το 990 και το 640 για να πάρω το 690R, με σκοπό να κόψω τις μακρινές ασφάλτινες, αλλά δεν το προχώρησα για άλλους λόγους.
Αλέξανδρε, επειδή πέρασα μια 5ετία με το να εναλλάσσω -θεωρητικές- επιλογές μου σε καταλαβαίνω. Τελικά κατέληξα στη πρώτη καψούρα χωρίς να βάζω μπροστά τη λογική. Αλλά έχω ένα τεράστιο πλεονέκτημα, η μοτοσυκλέτα για μένα είναι μόνον μέσο ψυχαγωγίας πλέον οπότε δεν έχω να σκεφθώ την κάλυψη πολλαπλών αναγκών. Τη μόνη ιδιότητα που θέλω να έχουν οι μοτοσυκλέτες που θα περνούν στη κατοχή μου είναι να φέρνουν το χαμόγελο στο πρόσωπο μου με το πάτημα της μίζας εξυπηρετώντας με ψυχαγωγικά και μόνο.To προηγουμενο Σαββατο που επινα εναν καφε στην παλια πολη σταματαει μπροστά μου για λίγα δευτερολεπτα ενα Multistrada 950 λόγω μποτιλιαρίσματος. Τουριστας από το εξωτερικό απο οσο πρόλαβα να δω. εγκαθετος...βαλτός. Φοβερός ήχος αλλά είμαι πιο πολύ για downsize. Θα είχα παει ταμείο π.χ. για ενα Hyper 796 που είναι και αεροελαιοψυκτο, είναι και V2...αλλά χωρίς abs εδω στις αποτομες ανηφορες κατηφορες φθινοπωρο χειμώνα με βροχές είναι ζόρικα...άτιμοι ιταλοί δεν είναι όλα σουζα και εντο...
Είναι αλήθεια αυτό. Ακόμη και τα αυτοκίνητα της μικρής κατηγορίας έχουν ψηλώσει.Αυτό με τους καθρέφτες.... Έχουν ψηλωσει τα ιχ τελευταία ή είναι η ιδέα μου?
Μάλλον δεν έγινα αντιληπτός.Το 701 έναν για έναν σχετικά άπειρο στο χώμα είναι πολύ επιθετικό ΚΑΙ σε θέση οδήγησης σε σχέση π.χ, με ένα Τ700.... και αυτή η θέση δεν αλλάζει ούτε στην άσφαλτο. Για τον κινητήρα δεν θα αναφερθώ, είναι βέβαιο πως αρέσει σε όλους μας. Όμως μη κοιτάς εσύ που έχεις μάθει στα Σπαρτιάτικά, είναι άλλα τα δικά μας στάνταρντς (άσε που είναι τεράστιο πλεονέκτημα οι δυνατότητα να έχει κανείς δυο μοτό). Ότι ήταν το 640 την εποχή του (σκληροπυρηνικό για commuting) είναι τα 701/690 για τη σημερινή εποχή, δεδομένου των ευκολιών που προσφέρουν οι περισσότερες σύγχρονες μοτοσυκλέτες. Εγώ το πάω στοίχημα, πάνω από 6 μήνες δε θα μείνει στα χέρια του.
Πάνω από τους καθρέπτες περνάνε και είναι ευκολοοδήγητα σχεδόν όλα τα συγχρονα On/Off και τα περισσότερα έχουν παρόμοιες καταναλώσεις.
Φαίνεται είμαι ζογκλερ εγώΜάλλον δεν έγινα αντιληπτός.
Αναφέρομαι καθαρά για κάποιον ο οποίος θέλει να έχει μια μοτοσυκλέτα κυρίως για χώμα, όπου με αυτήν να μπορεί να κάνει και άλλες δραστηριότητες.
Γράφω για το 701 γιατί το έβαλε στην εξίσωση ο αλ800 και αναφέρω απλά προσωπική εμπειρία.
Δεν περνάνε όλα τα σύγχρονα ον οφφ πάνω από καθρέπτες δυστηχως. Με το 990 πρέπει να έχω το νου μου γιατί σε πολλά αυτοκίνητα περνάω οριακά, μάλιστα μια φορά πήρα παραμαζωμα έναν καθρέπτη και ένιωσα απίστευτη στεναχωρια γιατί γρατζούνισα την αριστερή μου χούφτα
Με το 640 δεν το έχω αυτό το πρόβλημα και είναι ένας παράγοντας όπου σου δίνει αρκετή αυτοπεποίθηση στις διηθήσεις δεδομένου ότι δεν σου αποσπάει την προσοχή όταν κίνησαι ανάμεσα στα οχήματα. Όχι πλέον γρατζουνισμένες χούφτες!
Ετσι......προσεγγιση k.i.s.s (keep it simple stupid), αλλα λειπει το speed triple 1200RS απο την λιστα.Σας εχω βάλει δύσκολα για Κυριακή πρωί...και πού είναι αυτός ο mousitsas να σας πει να αγοράσετε κανενα ποδήλατο ή κανενα ηλεκτροκίνητο μηχανάκι για να λύσετε τα προβλήματα της ζωής σας, του κόσμου και του σύμπαντος;