Η λίστα της ανωμαλίας...

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Γιατι δεν παίρνεις ενα panigale v2 να ζήσεις μια εμπειρία ζωής;
Δεν το λεω για πλακα
Πριν μπλέξω με αυτά τα μηχανηματα του διαβολου δεν τον σκεφτόμουν καθολου τον 17αρη μπροστινό. Αυτά είναι μηχανάκια για λιγους...ποτέ δεν ξέρεις όμως...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ετσι......προσεγγιση k.i.s.s (keep it simple stupid), αλλα λειπει το speed triple 1200RS απο την λιστα.
Η λίστα είναι μια δυναμική διαδικασία...αμα μας προτείνεις 1200RS θα μπει και 1200RS στη λίστα...
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Πριν μπλέξω με αυτά τα μηχανηματα του διαβολου δεν τον σκεφτόμουν καθολου τον 17αρη μπροστινό. Αυτά είναι μηχανάκια για λιγους...ποτέ δεν ξέρεις όμως...
Με ποια έννοια ειναι για λίγους;
Κόστους απόκτησης, συντήρησης η κατι αλλο;
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Και αποκτησης και συντηρησης. Δλδ αυτά τα μηχανάκια είναι για Αθήνα που υπαρχει η κεντρικη αντιπροσωπεια. Εδω που μενω εχει αρκετες ανηφορες, στενους δρόμους κτλ και δεν ειναι για καθημερινη χρηση. αυτα τα μηχανακια τα ευχαριστιεσαι αν εχεις και καμια πιστα κοντα...θα μου πεις αν βγεις εθνικη όλες οι πιστες κοντα θα ειναι με αυτο...
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Και αποκτησης και συντηρησης. Δλδ αυτά τα μηχανάκια είναι για Αθήνα που υπαρχει η κεντρικη αντιπροσωπεια. Εδω που μενω εχει αρκετες ανηφορες, στενους δρόμους κτλ και δεν ειναι για καθημερινη χρηση. αυτα τα μηχανακια τα ευχαριστιεσαι αν εχεις και καμια πιστα κοντα...θα μου πεις αν βγεις εθνικη όλες οι πιστες κοντα θα ειναι με αυτο...
Άρα μολις βγαλαμε εξω 6 μηχανες απο την λίστα, τα Ducati δηλαδη.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Ducatiεξω από την λίστα;;;;
Αμαρτία!!
Έχει κ σοβαρή αντιπροσώπευση στην Θεσσαλονίκη.
Και με το κόστος των service δεν αλλάζει κάτι εκτός των 30000 χλδ, κατά 100-150€ παραπάνω
 
Τελευταία επεξεργασία:

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Ducatiεξω από την λίστα;;;;
Αμαρτία!!
Έχει κ σοβαρή αντιπροσώπευση στην Θεσσαλονίκη.
Αν και δεν γνωρίζω τον τόπο διαμονής, ανέφερε οτι αποτρεπτικός παράγοντας ειναι η αποσταση της αντιπροσωπείας.
Εγω εφόσον αγοράζα μηχανη για να αγοράσω θα αγόραζα οτι μου αρεσε περισσοτερο στο ματι.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Το βρήκα !!!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Είναι δύσκολες αυτές οι συζητήσεις και τα διλήμματα (αν και εδω δεν μιλάμε καν για δίλημμα ή τρίλημμα, έχει κατέβει τρελή λίστα για συζήτηση κ επιλογή).

Το Τ7 το είχε, το γεύτηκε και το έδωσε, πάμε για άλλα. Νομίζω δεν πρέπει να μπει στην τελική λίστα. Φαίνεται πως τις μοτοσυκλέτες του δεν τις παντρεύεται, ας δοκιμάσει κάτι άλλο.
Εδώ θα είμαστε για τη λίστα της ανωμαλίας Νο.2.

Ιούλιος του 2020 πήγα πολύ χαρούμενος να δοκιμάσω το Τ7. Το επέστρεψα στα 20 λεπτά (ενώ μπορούσα να το είχα για 1.5 τουλάχιστον ώρα).
Την ίδια μέρα στο καπάκι μετά από Yamaha πέρασα από Husqvarna μεριά να ρωτήσω για το Norden (αν είχαν ακούσει καμία φήμη, πότε και αν θα φανεί στην αγορά κτλ) και αν είχαν το 701 για δοκιμή. Είχαν μόνο το 701 super moto κ οχι το εντούρο. Tο πήρα και το ευχαριστήθηκα, χαμογέλαγα σε όλη τη διαδρομή.

Στην αρχή αγόρασα το 701 LR για να μου φύγει η απορία πως είναι το μονοκύλινδρο και ελαφρύ μέχρι να εμφανιστεί το Norden. Και το κυριότερο: επειδή δεν είναι σαν το απλό που θέλεις γέμισμα κάθε 230 χλμ (και επειδή μου άρεσε εμφανισιακά).
Πλέον μετά από 5500 χλμ (δυστυχώς δεν έκανα όσα ήθελα κ είχα σχεδιάσει) μπορώ να πω πως το 701 ήρθε για να μείνει.
ΑΛΛΑ Νο.1: εγώ το 701 δεν το χρησιμοποιώ για καθημερινή μετακίνηση. Το έχω για ψυχαναλυτή, απογευματινές τσάρκες και 2/3ήμερες χωμάτινες αποδράσεις.

Πράγματι δεν κάνει για εθνική αλλά για επαρχιακό στροφιλίκι και χώμα το βρίσκω εξαιρετικό.
Και εθνική θα πάει με 130 συνεχόμενα αλλά σε κουράζει. Με το που μπεις όμως χώμα το απολαμβάνεις (εννοώ πως θα διασχίσεις εθνική με σκοπό να μπεις χώμα).

Το ξέρω οτι δεν λεω κάτι καινούργιο, είναι μια σχετικά ελαφριά μοτοσυκλέτα που με συμβιβασμούς θα απολαύσεις και Ον και Οφφ διαδρομές.

ΑΛΛΑ Νο.2: πρέπει να πέσει χρήμα για να το φέρεις στα μέτρα σου, είτε εργονομικά είτε λειτουργικά.
Δεν είναι τυχαίο που στα φόρουμς, φεισμπουκ και ινσταγκραμ δεν έχω συναντήσει ούτε έναν να το έχει μαμα.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
230 κιλα μοτο γκουζι με το βαρος εκει ψηλα πρεπει να τον μισεις πολύ τον άλλο...Καλύτερα το φρούριο και ας ζυγίζει 350. Αρκει να μη σε τρομάζει ο 21 μπροστά και η συμπεριφορά του στα λιγα χλμ.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
230 κιλα μοτο γκουζι με το βαρος εκει ψηλα πρεπει να τον μισεις πολύ τον άλλο...
Παρά ένα για βόλτα, θα τα πάρεις όλα πίσω μέσα σε 100 μέτρα.


*Πάρε γμτ
 
Τελευταία επεξεργασία:

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
230 κιλα μοτο γκουζι με το βαρος εκει ψηλα πρεπει να τον μισεις πολύ τον άλλο...Καλύτερα το φρούριο και ας ζυγίζει 350. Αρκει να μη σε τρομάζει ο 21 μπροστά και η συμπεριφορά του στα λιγα χλμ.
Το γκούτσι δεν έχει το βάρος εκεί ψηλά
χαμηλά το έχει και είναι πολύ μανιτζέβελο

Τα προβλήματα είναι αλλού
Βασικότερο όλων όμως ότι υπάρχει ΕΝΑ σοβαρό συνεργείο
σ όλη την Ελλάδα

Το κλονγκ στο αρχαίο κιβώτιο το συνηθίζεις :ha
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Νομίζω ότι πολύ σημαντικό ρόλο παίζει για όσους ζούμε στην επαρχία η ευκολία εύρεσης μάστορα που να έχει τεχνογνωσία πάνω στο μηχανάκι που θες να έχεις. Δεν μιλάω φυσικά για ένα μεγάλο σέρβις ή κάτι προγραμματισμένο αλλά για οτιδήποτε έκτακτο που μπορεί να προκύψει και θα πρέπει να αρχίσεις τα τηλ, περιγραφές, και διαγνώσεις απο μακριά. Προσωπικά εμένα με απέτρεψε απο συγκεκριμένα μηχανάκια 701-690- ducati desert sled, που αν ζούσα Αθήνα θα έπαιζαν πολύ δυνατά .
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Λοιπόν να μερικές ενδιαφέρουσες απόψεις που έπεσαν. Το αγώι κάνει τον αναβάτη να ψωνίσει ή ο αναβάτης παίρνει κάτι και το αγώι ας είναι ό,τι θέλει;


Σκέφτομαι συχνά, το 950 είναι το "περιττό" μηχανάκι στο γκαράζ. Έτσι για το γούστο αγοράστηκε δηλαδή και τώρα το X είναι το περιττό μηχανάκι στο γκαράζ. Που το έβγαλα βόλτα μετά από καιρό και δεν είναι καθόλου περιττό μηχανάκι στο γκαράζ απλά επικαλύπτεται σε τεράστιο βαθμό από το 950 (και θέλει λάστιχα). Με το οποίο 950 ξεκινήσαμε στραβά και καταλήξαμε στο ότι κάλλιστα θα μπορούσα να φανταστώ να μένω μόνο με αυτό αντί για το XR γιατί δικάβαλο δεν πάω πουθενά (ενώ θα ήθελα) και τάπα επίσης δεν πάω πουθενά. Με χαλάει η έλλειψη ABS για να μείνει ως ένα και μοναδικό, θα καταντήσει όπως το fazer που δεν το έπαιρνα εκτός από τέλειες συνθήκες λόγω ψυχολογίας. Και επειδή κουράζει σε μεγάλες μέρες στην σέλα πάλι ίσως ήταν ξενερωτικό στο τέλος. Το θέμα είναι όμως ότι έχει άλλη ποιότητα στην βόλτα με τον ζεν χαλαρωτικό τρόπο που κινείται, τις απλωτές γραμμές, το γκάζι που δεν είναι τρομακτικό. Αν δεν το αγόραζα να το ζήσω λίγο σαν χρήση, θα έμενα στην αρχική εντύπωση που αποκόμισα από το τεστ ράιντ με το 990 κάποτε που ήταν πραγματικά κακή και θα είχα χάσει μιά αξιόλογη εμπειρία. Το αστείο στην όλη φάση είναι ότι δεν έχει αλλάξει το θέλω μου, δηλαδή ημέρες που να είναι 500 χιλιόμετρα και πάνω. Ανακαλύπτω διαφορετικούς τρόπους να τις πραγματοποιήσω και ευελπιστώ ότι θα τις φέρω και με μεικτή επιφάνεια κάποια στιγμή.


Από την στιγμή που κάτι δεν σου έκανε στο Τ700 δεν έχεις λόγο να ξαναδείς την κατηγορία, ούτε για Τ700, ούτε για Τουαρέγκ ή για 890/901. Σου άρεσε το Ντουκάτι ΧΤ500 θέλω να πω το σκράμπλερ, οπότε λογικά θα σου αρέσει και το Triumph 1200, αλλά το είχες και το έδωσες, οπότε γιατί να γυρίσεις πίσω;

Δεν χάνεις τίποτα να δοκιμάσεις και τα άλλα της λίστας. Τίποτα δεν θα πάει στραβά, θα περάσεις καλά και θα διευρύνεις -με ίδια εμπειρία- το θέλω σου.
Νομίζω ότι έχεις βγάλει βιαστικό συμπέρασμα ότι το 950 καλύπτει σε μεγάλο ποσοστό το Χ.
Νομίζω θα αναθεωρήσεις αν ξεκινήσεις τις χωμάτινες βολτες και δεις τελικά ότι η διαφορά τους είναι αρκετά μεγάλη.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νομίζω ότι έχεις βγάλει βιαστικό συμπέρασμα ότι το 950 καλύπτει σε μεγάλο ποσοστό το Χ.
Νομίζω θα αναθεωρήσεις αν ξεκινήσεις τις χωμάτινες βολτες και δεις τελικά ότι η διαφορά τους είναι αρκετά μεγάλη.
Στο χώμα εννοείται ότι δεν υπάρχει σύγκριση, διαφέρουν 60 κιλά περίπου και κάνει καραμπάμ αυτό ακόμα και στον πιο απλό δρόμο με χαλίκι.

Για "κάθε μέρα" που το δικό μου δεν είναι πήξιμο πρώτη νεκρά στην κίνηση και ασφάλτινη χρήση μικρών διαδρομών (δεν έχω πάει ακόμα μακριά με το Χ αλλά έχω μιά στο μυαλό που θα κάνω μέχρι να γυρίσει ο Μπούδρος και να πάρω καινούρια goldentyre) οι διαφορές τους είναι πολύ μικρές στην πράξη.

Επιφυλάσσομαι να επανέλθω στο θέμα κάποια στιγμή πριν το τέλος του χρόνου.
 

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
Στο χώμα εννοείται ότι δεν υπάρχει σύγκριση, διαφέρουν 60 κιλά περίπου και κάνει καραμπάμ αυτό ακόμα και στον πιο απλό δρόμο με χαλίκι.

Για "κάθε μέρα" που το δικό μου δεν είναι πήξιμο πρώτη νεκρά στην κίνηση και ασφάλτινη χρήση μικρών διαδρομών (δεν έχω πάει ακόμα μακριά με το Χ αλλά έχω μιά στο μυαλό που θα κάνω μέχρι να γυρίσει ο Μπούδρος και να πάρω καινούρια goldentyre) οι διαφορές τους είναι πολύ μικρές στην πράξη.

Επιφυλάσσομαι να επανέλθω στο θέμα κάποια στιγμή πριν το τέλος του χρόνου.
Πουλάς Χ και 950, αγοράζεις 790R μεταχειρισμένο ή 890R και είσαι καρότος!!

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
 
Top Bottom