Ας γραψω και εγω τωρα που εχω χρονο..
Θα κανω σεντονακι και θα γινω καπως ρομαντικος..
Πρωτο μηχανακι ενα πραγματικα σπανειο gilera ice 50αρι (δυστυχως δεν βρισκω καμια φωτο αλλα ηταν ακριβως σαν της φωτο.. Με κιτρινες ζαντουλες
) το οποιο αγορασα απο φιλαρακι μου..
Φυσικα με το που πηρα το κλειδι στο χερι φορτωσα τον κολλητο και μεσα σε μια εβδομαδα ειχα γυρισει ολη την αθηνα προφανως ασκοπα..
Ηρθε και η πρωτη τουμπα με αυτο και πολλες αλλες ιστοριες που θα εχω να θυμαμαι.. Aλλα η μεγαλυτερη χαρα απολες ηταν οτι επεισα τους γονεις μου να παρω μηχανακι!!
Επομενο ηταν ενα xr 125.. Εχοντας συνηθισει μονο λαδακι στην βενζινη με το σκουτερακι το xr περασε αρκετα ασχημα στα χερια μου μεχρι που μετα απο 20,000 χλμ αλλαξα πιστονι και μετα απο καιρο το πουλησα.
Το διπλωμα μετα απο 2 χρονια γινοταν απευθειας απεριοριστο αλλα εγω σαν βιαστικος και ξεροκεφαλος που ημουνα πηρα 2 μηνες νωριτερα ενα ΧΤ 600.
Πραγματικα σε απιστευτα καλη κατασταση.. Αρχισα να κανω τα πρωτα μου ταξιδακια και παραεξω εκδρομουλες με αυτο..
Μεγαλος ενθουσιασμος τοτε το ΧΤ αλλα δυστυχως μονο τον πρωτο μηνα.
Ουτε ενα χρονο μετα πηρα ενα απτα καλυτερα μηχανακια της κατηγοριας..
Το ονομα αυτου CCM 404.
Το πηρα φθηνα και σε κακη κατασταση.. Με τον καιρο φτιαξαμε τα μεσα, φτιαξαμε και τα εξω...
Το αγορασα ετσι..
Και το εκανα ετσι..
Kαι εδω να σταθω λιγο καθως το ccm το θεωρω μηχανη "σταθμο" για μενα..
Με εμαθε καθε εξαρτημα του μοτερ καθως αλλαξα σχεδον τα παντα και ακουσα σχεδον τα παντα.
Απο κυλινδροπιστονο που κολλησε, μεχρι καδενες μπιελες και ολους τους "χαριτωμενους" ηχους που ολοι παρακαλαμε να μην ακουσουμε ποτε..
(φυσικα τονιζω οτι γνωριζα εξαρχης την κακη του κατασταση αλλα το πηρα φθηνα με σκοπο να το φτιαξω)
Επισης περα απο καθε ειδους καγκουρια που σου εβγαινε χωρις να θες οταν το καβαλας με αυτο μπηκα πιστα supermoto και φυσικα ξεκινησα το εντουρο..
Φυσικα ακομα και σημερα ξερω ποιος το εχει... Και αυτη την στιγμη κυκλοφορει στον βολο..
Τα λεφτα που εδινα πολλα και επειδη τοτε δουλευα σε μια εταιρια που τον μισο μηνα δουλευα και τον αλλον καθομουνα και εμενα αρκετα χωρις μηχανη λογω του οτι πιο πολυ συνεργειο ηταν μεχρι να φτιαχτει πηρα απο φιλαρακι ενα crypton r σε 1342352352 ατοκες δοσεις στην τιμη των 350 ευρω.
Το ειχανε παρατημενο στο φαναρτζιδικο τους για εξωτερικες δουλειες και για περιπου 2 χρονια ηταν αραχτο και επιανε ιστους..
Το θεμα εκδρομη μου ελειπε λογω του οτι το ccm ΔΕΝ εκανε οποτε και το εδωσα και πηρα το πρωτο μου ΚΤΜ σαν πιο ανετο και πιο "μακρυ".
Το μικροβιο του εντουρο ομως ειχε κολλησει και δεν με αφηνε οποτε την θεση του παπιου πηρε ενα TTR250 για χρηση παπιου αλλα και εντουρο το σκ.
Το οποιο βεβαιως βεβαιως αγοραστηκε ετσι..
Και εγινε ετσι...
Kαι καπου εκει εχασα την μπαλα.. Πουλησα το ΚΤΜ για να παρω ενα WRF250 αφου ειχα αποφασισει να κανω το ttr πληρως πολιτικο για παπι και εκδρομες και να εχω το wrf για βουνο..
Δυστυχως αμετρητα προβληματα και μπλεξιμο με μ@λακα μηχανικο ο οποιος μου εφαγε πολλα λεφτα και καπου εκει βαρεθηκα και στεναχωρεθηκα πολυ οποτε το πουλησα οσο οσο..
Ετσι λοιπον και ενω ημουνα πολυ ξενερωμενος πουλησα το ttr και πηρα ενα daytona sprinter κουτα το οποιο με απογοητευσε αρκετα γιατι εβγαλε καποια προβληματακια μεσα στα πρωτα 14.000 χλμ και με τα λεφτα απτο wrf πηρα ενα husqvarna 410 μεχρι να επανορθωσω οικονομικα..
Πουλησα λοιπον το sprinter και την θεση του πηρε ενα innova injection το οποιο με συντροφευει ακομα και σημερα μετροντας εγω πανω του πανω απο 70.000 χλμ εχοντας αυτο σαν παπι τερματισει το κοντερ και ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΒΑΡΕΣΕΙ ΜΠΙΕΛΑ!!!
Eτσι λοιπον μια ωραια μερα που ημουνα σπιτι για καφε με το φιλαρακι που μου πουλησε το σκουτερ του κανω
-Ρε συ? το exc που ειχες τι κανει? Ολο με το σκουτερ εισαι.
-Στο γκαραζ παρατημενο κανα χρονο.. Θελει κατι μαζεματακια.. Λεω να το πουλησω.
Δεν χρειαζεται να πω παραπανω. Εντος εβδομαδας ηταν στο ονομα μου σε φιλικη τιμη παπιου..
Και καπου εκει βρισκομαι με 3 μηχανακια..
Δουλευω πρωι βραδυ και εχω βαλει ενα στοχο..
Ενα παιδικο στοχο και ονειρο. ADVENTURE 950.
Πουλαω το husqvarna και μενω με το innova και το exc (μηχανακια που εχω ακομα και σημερα) και πεφτω με τα μουτρα στη δουλεια οσο πιο πολυ μπορω να πραγματοποιησω το ονειρο..
Καπου στην πορεια και ενω ειχα μαζεψει ενα καλο ποσο μου λεει ενας φιλος οτι πουλαει ενας φιλος του ενα dorsoduro 750.. Επεσε την πρωτη εβδομαδα που το πηρε και θελει λιγα μαζεματακια σε πλαστικα και ξενερωσε, και θα παρει παπι καθως ηταν η πρωτη μηχανη που πηρε και δεν ειχε καν παπι.
Του λεω και εγω <διαθετω τοσα, αν θελει το παιρνω πες του>..
Και οντως το πηρα.. Η τιμη κατι παραπανω απτην μιση αξια του και τα μαζεματα ηταν της ταξης των 300 ευρω σε πλαστικα και βαση μαρσπιε..
Το κρατησα καποιο διαστημα μαζευοντας παραλληλα λεφτα για το 950 καθως ηταν μια ιδεα που δεν ελεγε να βγει απτο κεφαλι μου.
Ετσι λοιπον μολις μαζεψα ικανοποιητικα λεφτα (και εχοντας κατα νου και τα λεφτα που θα εχω πουλωντας το aprilia μιλαγα με ενα φιλαρακι ο οποιος εδειξε ενδιαφερον. Τοσο μεγαλο σε φαση <παμε αυριο για μεταβιβαση>..)
Επειδη ειχα ηδη 3 καλες πραξεις απο μηχανακια που αγορασα απο φιλους με διδαξαν οτι στους φιλους παντα κανουμε την καλη.
Κατι που εκτιμησα και εν τελει κατι που εκανα..
Πουλησα το aprilia ακριβως οσο το πηρα+τα μαζεματα του χωρις να βγαλω ουτε 1 ευρω ενω θα μπορουσα να βγαλω ενα χιλιαρικο πουλοντας το σε αγνωστο..
Ετσι λοιπον μετα απο ψαξιμο βρεθηκε επιτελους και το καταλληλο 950..
Πλεον το exc και το adventure βγαζουνε ιστους και περιμενουνε υπομονετικα για βολτα.
Δυσκολοι οι καιροι και ελπιζω να μην αναγκαστω να αποχωριστω καποιο..
Προς το παρον το innova τραβαει ολα τα ζορια αλλα δεν παραπονιεται!!!