Μία Αγγλίδα από την Ιταλία!!

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ας πάρω εγώ το ρόλο του δικηγόρου του διαβόλου...

Κοιτάω στο car.gr και βλέπω multistrada 1260 του 2018 με 10 χιλιάδες χιλιόμετρα και πωλείται 18.000€ (που σημαίνει πως μάλλον θα του το πάρεις 17.000€ καθώς το παζάρι -ως εθνικό σπορ του Έλληνα- είναι στα υπόψη του πωλητή και ξέρει πως θα το υποστεί, οπότε έχουμε το αστείο φαινόμενο να προσαυξάνουν ελαφρώς τη τιμή αναφοράς ώστε να πάρουν ΑΝ μπορούν αυτά που θέλουν..
Με άλλα λόγια, μια μηχανή που στοιχίζε 24.000€, και που μέσα σε δυο χρόνια η τιμή της είναι κάτω κατά 6.000€-7000€ (και με 3 βαλίτσες και κεντρικό σταντ, τα οποία υποπτεύομαι πως άνετα θα στοιχίζουν άλλα 1500€, πάμε στις περίπου 8500€ κάτω μέσα σε 2 χρόνια από το κόστος κτήσης).

Μου προκύπτουν κάποιες ερωτήσεις:

α) Πόσο έπρεπε να πωλείται κατά τη γνώμη σας μια τέτοια μοτοσυκλέτα διετίας;

β) Τα έξτρα (όταν υπάρχουν) είναι χρυσή δωρεάν χορηγία του πωλητή προς τον νέο ιδιοκτήτη;

γ) Η αντίστοιχη μοτοσυκλέτα που αγοράζεται με αυτά τα δεδομένα από Αγγλία 10.000€ χαμηλότερα και είναι 4ετίας, την επόμενη 4ετία (ας πούμε το 2024) θα πουληθεί από τον νέο ιδιοκτήτη (2ο χέρι) στην ανάλογα έντιμη τιμή των 8.000€ ως μοτοσυκλέτα 8ετίας; Δηλαδή κατά 16.000€ λιγότερο;

και...
δ) Όλοι οι συνειδητοποιημένοι και λογικοί πωλητές βρίσκονται στο forum μας, ενώ όλοι οι "ότι να'ναι" είναι στο car.gr;


Καταλαβαίνω πως το να δώσει κανείς 18.000€ για μια μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα δεν είναι εύκολη υπόθεση. Αυτό δεν ακυρώνει το γεγονός ότι η μοτοσυκλέτα στοίχιζε 24.000€ + 1500€ και είναι μόλις 2ετίας...

Παρακαλώ να μην προσωποποιηθούν τα παραδείγματα. Είπαμε... δικηγόρος του διαβόλου και κουβέντα να γίνεται...
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στο κουβέντα να γίνεται.

Αγγλία, κατά κανόνα, στην τριετία η τιμή είναι μισή του καινούριου.

12000 ευρώ gs Rallye, τριβαλιτσο αλουμίνιο, GPS navi6, tankbag, upper bars, όλος ο κατάλογος έξτρα, κάπου 25000 χιλιόμετρα, πρώτη κυκλοφορία μέσα του 17. Τιμή Αγγλίας καινούριο λίγο πάνω από Ελλάδα, χρηματοδοτικά τα ίδια με εδώ.

Σημερινή νομίζω αγγελία του γνωστού πλέον εμπόρου, XR φίλου του με κάγκελα και συναγερμό, 16500 μοντέλο 16 με 25000 χιλιόμετρα. Ίδια μοντέλα Αγγλία με ίδιο εξοπλισμό (Euro 3 πριν την ανανέωση) έφταναν κάτω από 7000 λίρες, πλέον λόγω θέρους έφυγαν, αλλά όποιος ψώνισε Απρίλιο Μάιο είχε επιλογές. Αγοράστηκαν καινούρια λίγο πιο ακριβά από εδώ.



Είναι ηλίθιοι οι Άγγλοι; Μπορεί. Η αγορά εδώ δουλεύει έτσι, εκεί αλλιώς, όσο υπάρχει η επιλογή θα θεωρώ κακό για την τσέπη μου να ψωνίσω εδώ. Δεν τα βρήκα στον δρόμο για να τα σκορπίσω στον αέρα. Δες το νήμα του 1200 και την συζήτηση του Θοδωρή forester πριν δύο χρόνια για τις τιμές στα τελευταία αερόψυκτα, έχουν ανέβει από τότε αρκετά. Νόμοι της αγοράς θα πεις, οκ. Άλλοι εδώ, άλλοι εκεί, διαλέγουμε ως καταναλωτές αυτό που εξυπηρετεί.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Ας πάρω εγώ το ρόλο του δικηγόρου του διαβόλου...

Κοιτάω στο car.gr και βλέπω multistrada 1260 του 2018 με 10 χιλιάδες χιλιόμετρα και πωλείται 18.000€ (που σημαίνει πως μάλλον θα του το πάρεις 17.000€ καθώς το παζάρι -ως εθνικό σπορ του Έλληνα- είναι στα υπόψη του πωλητή και ξέρει πως θα το υποστεί, οπότε έχουμε το αστείο φαινόμενο να προσαυξάνουν ελαφρώς τη τιμή αναφοράς ώστε να πάρουν ΑΝ μπορούν αυτά που θέλουν..
Με άλλα λόγια, μια μηχανή που στοιχίζε 24.000€, και που μέσα σε δυο χρόνια η τιμή της είναι κάτω κατά 6.000€-7000€ (και με 3 βαλίτσες και κεντρικό σταντ, τα οποία υποπτεύομαι πως άνετα θα στοιχίζουν άλλα 1500€, πάμε στις περίπου 8500€ κάτω μέσα σε 2 χρόνια από το κόστος κτήσης).

Μου προκύπτουν κάποιες ερωτήσεις:

α) Πόσο έπρεπε να πωλείται κατά τη γνώμη σας μια τέτοια μοτοσυκλέτα διετίας;

β) Τα έξτρα (όταν υπάρχουν) είναι χρυσή δωρεάν χορηγία του πωλητή προς τον νέο ιδιοκτήτη;

γ) Η αντίστοιχη μοτοσυκλέτα που αγοράζεται με αυτά τα δεδομένα από Αγγλία 10.000€ χαμηλότερα και είναι 4ετίας, την επόμενη 4ετία (ας πούμε το 2024) θα πουληθεί από τον νέο ιδιοκτήτη (2ο χέρι) στην ανάλογα έντιμη τιμή των 8.000€ ως μοτοσυκλέτα 8ετίας; Δηλαδή κατά 16.000€ λιγότερο;

και...
δ) Όλοι οι συνειδητοποιημένοι και λογικοί πωλητές βρίσκονται στο forum μας, ενώ όλοι οι "ότι να'ναι" είναι στο car.gr;


Καταλαβαίνω πως το να δώσει κανείς 18.000€ για μια μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα δεν είναι εύκολη υπόθεση. Αυτό δεν ακυρώνει το γεγονός ότι η μοτοσυκλέτα στοίχιζε 24.000€ + 1500€ και είναι μόλις 2ετίας...

Παρακαλώ να μην προσωποποιηθούν τα παραδείγματα. Είπαμε... δικηγόρος του διαβόλου και κουβέντα να γίνεται...
Ωραίες απορίες Στέφανε
Και λέω τώρα σα βοηθός του δικηγόρου του διαβόλου
Πόσο θα έδινες το δικό σου,που του έχεις ρίξει δουλίτσα και λεφτά εννοείται και είναι και μπιμπελο :)και νέο μοντέλο
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ωραίες απορίες Στέφανε
Και λέω τώρα σα βοηθός του δικηγόρου του διαβόλου
Πόσο θα έδινες το δικό σου,που του έχεις ρίξει δουλίτσα και λεφτά εννοείται και είναι και μπιμπελο :)και νέο μοντέλο
Δεν είναι θέμα πόσο δίνεις ένα μηχανάκι φτιαγμένο στα μέτρα σου. Είναι αν βρεθεί άλλος με ίδια μυαλά για να το πάρει.

Η συζήτηση είναι για "κανονικά" μηχανάκια τώρα.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Ποια είναι τα κανονικά και ποια τα άλλα δλδ ρε Γιάννη, όλοι εχουν- έχουμε ρίξει φράγκα σε μοτο που πέρασαν από τα χέρια μας
 

Jhon

Μέλος
Περιοχή
Άργος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Ducati Multi Strada 1200 Enduro
Και λες για τα ακριβά και εννοείται ποιοτικα μοντέλα
Να μην αρχίσουμε να πιάνουμε μηχανάκια που κόστιζαν κανα 7-8000 πριν από καμία 15 χρόνια περίπου πόσο κάνουν τώρα....
Για γνωστά λίγο παλαιότερα μοντέλα εκεί κι αν δεν έχει ενδιαφέρον...
Δε λέω περισσότερα κατάλαβε όποιος κατάλαβε..
Έτσι για να το πω,πάω πριν λίγες μέρες να δω 2 μοντέλα πολύ εμπορικά, για λογαριασμό φίλου, και απογοητεύτηκα...
Χρεπια που για να γίνουν αξιοπρεπείς μοτοσυκλέτες (Με τα δεδομένα του βλαμμενου αναβάτη, δλδ εμένα) ήθελαν κανα 1000αρικο χαλαρά επιπλέον, με προσωπική εργασία του ιδιοκτήτη εννοείται..
Αυτά και τέλος
Λυπάμαι...αλά αυτή είναι η πικρή αλήθεια.
 

Jhon

Μέλος
Περιοχή
Άργος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Ducati Multi Strada 1200 Enduro
Ας πάρω εγώ το ρόλο του δικηγόρου του διαβόλου...

Κοιτάω στο car.gr και βλέπω multistrada 1260 του 2018 με 10 χιλιάδες χιλιόμετρα και πωλείται 18.000€ (που σημαίνει πως μάλλον θα του το πάρεις 17.000€ καθώς το παζάρι -ως εθνικό σπορ του Έλληνα- είναι στα υπόψη του πωλητή και ξέρει πως θα το υποστεί, οπότε έχουμε το αστείο φαινόμενο να προσαυξάνουν ελαφρώς τη τιμή αναφοράς ώστε να πάρουν ΑΝ μπορούν αυτά που θέλουν..
Με άλλα λόγια, μια μηχανή που στοιχίζε 24.000€, και που μέσα σε δυο χρόνια η τιμή της είναι κάτω κατά 6.000€-7000€ (και με 3 βαλίτσες και κεντρικό σταντ, τα οποία υποπτεύομαι πως άνετα θα στοιχίζουν άλλα 1500€, πάμε στις περίπου 8500€ κάτω μέσα σε 2 χρόνια από το κόστος κτήσης).

Μου προκύπτουν κάποιες ερωτήσεις:

α) Πόσο έπρεπε να πωλείται κατά τη γνώμη σας μια τέτοια μοτοσυκλέτα διετίας;

β) Τα έξτρα (όταν υπάρχουν) είναι χρυσή δωρεάν χορηγία του πωλητή προς τον νέο ιδιοκτήτη;

γ) Η αντίστοιχη μοτοσυκλέτα που αγοράζεται με αυτά τα δεδομένα από Αγγλία 10.000€ χαμηλότερα και είναι 4ετίας, την επόμενη 4ετία (ας πούμε το 2024) θα πουληθεί από τον νέο ιδιοκτήτη (2ο χέρι) στην ανάλογα έντιμη τιμή των 8.000€ ως μοτοσυκλέτα 8ετίας; Δηλαδή κατά 16.000€ λιγότερο;

και...
δ) Όλοι οι συνειδητοποιημένοι και λογικοί πωλητές βρίσκονται στο forum μας, ενώ όλοι οι "ότι να'ναι" είναι στο car.gr;


Καταλαβαίνω πως το να δώσει κανείς 18.000€ για μια μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα δεν είναι εύκολη υπόθεση. Αυτό δεν ακυρώνει το γεγονός ότι η μοτοσυκλέτα στοίχιζε 24.000€ + 1500€ και είναι μόλις 2ετίας...

Παρακαλώ να μην προσωποποιηθούν τα παραδείγματα. Είπαμε... δικηγόρος του διαβόλου και κουβέντα να γίνεται...
Το καινούργιο είναι καινούργιο, και το μεταχειρισμένο είναι μεταχειρισμένο,όπως και να έχει.Εαν αύριο πρωί αγοράσω απο βιτρίνα ένα μηχανάκι 15.000 ευρώ, και μετά απο μία εβδομάδα με 100 χιλιόμετρα θέλω να το πουλήσω,είναι δεδομένο ότι θα έχω χάσει ένα μεγάλο μέρος της αξίας εάν θέλω να το πουλήσω.Με την λογική του δικηγόρου του διαβόλου θα πρέπει να το πουλήσω 14.500 χιλιάρικα...σωστά;....και εάν ναι γιατί ένας αγοραστής να πάρει αυτό όταν με 500 ευρώ παραπάνω το αγοράζει απο βιτρίνα;.....και μην πούμε ότι θα τσιγκουνευτεί τα 500 ευρώ όταν μπορεί να δώσει 15 χιλιάρικα!!
Επίσης...τα πολλά extra δεν μπαίνουν στην μηχανή γιά να ανέβει η εμπορική αξία μεταπώλησης, αλλά γιατί πρώτιστα εξυπηρετούν τον αρχικό αγοραστή.Εγω τουλάχιστον με αυτη την λογική προσθέτω extra στην μηχανή...γιατί εξυπηρετούν εμένα...γιατί αρέσουν σε εμένα και σε πολλές περιπτώσεις τα έχω δώσει πακέτο δίχως αύξηση τιμής.
Εν κατακλείδι στις μέρες μας απο εκεί που χάνεις λιγότερα σε μεταπώληση είναι στα καινούργια και όχι στα μεταχειρισμένα.Είναι δεδομένο και νόμος της αγοράς, ότι στο καινούργιο θα χάσεις περισσότερα,είτε μας αρέσει είτε όχι.
Η διαφορά είναι ότι πολλοί πωλητές στο εξωτερικό και ιδιαίτερα στην Αγγλία που η αγορά κινείται πάρα πολύ...(ακόμη και στην κρίση πανδημίας) το έχουν καταλάβει και το έχουν κάνει πράξη,σε αντίθεση με εμάς.
Ακόμη επειδή λέχθηκε ότι εδω το χιλιάρικο είναι σίγουρο στο παζάρι ότι θα το κόψεις...διαφωνώ.....δεν είναι κανόνας.... τουλάχιστον σε 5 περιπτώσεις πρόσφατα δεν μου κατέβαζαν ούτε 200 ευρώ...να μην πω ονόματα και εκτεθούμε ομαδικώς!!
Οσο γιά το θέμα ανταλλαγής σε καταστήματα, ας μην μιλήσουμε καλύτερα γιατί μας βλέπω σε πομπή κηδείας!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Jhon

Μέλος
Περιοχή
Άργος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Ducati Multi Strada 1200 Enduro
Ποια είναι τα κανονικά και ποια τα άλλα δλδ ρε Γιάννη, όλοι εχουν- έχουμε ρίξει φράγκα σε μοτο που πέρασαν από τα χέρια μας
Προφανώς εννοεί το extra ποσό που ο κάθε ένας έχει ρίξει στην μηχανή του.Εγω είχα ρίξει στο Busa σχεδόν περισσότερα χρήματα από ότι άξιζε σκέτο,και από την αρχή ήξερα ότι ποτέ δεν πρόκειται να πάρω πίσω σε περίπτωση μεταπώλησης ούτε το 1/3 από αυτά,και ούτε το ζήτησα.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Προφανώς εννοεί το extra ποσό που ο κάθε ένας έχει ρίξει στην μηχανή του.Εγω είχα ρίξει στο Busa σχεδόν περισσότερα χρήματα από ότι άξιζε σκέτο,και από την αρχή ήξερα ότι ποτέ δεν πρόκειται να πάρω πίσω σε περίπτωση μεταπώλησης ούτε το 1/3 από αυτά,και ούτε το ζήτησα.
Καταλαβαίνω τι λες απόλυτα
 

Jhon

Μέλος
Περιοχή
Άργος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Ducati Multi Strada 1200 Enduro
Αμεσο παράδειγμα:
12.400 ευρώ περίπου σήμερα 21-6-2020 στην Αγγλία
Εάν το βρείτε εδώ τόσο, σφυρίξτε μου κλέφτικα!!.....και όχι δεν κάνω διαφήμιση σε κάνεναν.
Το πιό φθηνό εδω και με τα ίδια περίπου χιλιόμετρα 17.500 ευρώ,δηλαδή πάνω απο 5.000 ευρώ λιγότερα,βάλε μεταφορικά και τελωνείο + αμοιβή εταιρείας (Εάν το επιλέξετε) , και δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχεις κερδίσει ένα διχίλιαρο στο νερό.Ποιός λοιπόν ο λόγος εάν το θέλω, να το αγοράσω απο Ελλάδα με τέτοιες τιμές;...συγνώμη αλλά δεν μου περισσεύουν,και στερούμαι πολλά γιά να μαζέψω τα χρήματα !!

https://www.autotrader.co.uk/classified/advert/202006170222905?advertising-location=at_bikes

(Εάν σας ζητήσει κωδικό περιοχής βάλτε SW18 2AF )
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εν τω μεταξύ το αστείο με το παρόν νήμα είναι ότι πρέπει να αποδειχτεί και ζητείται συχνά το οικονομικό, δηλαδή το λες και δεν σε πιστεύει κανείς, πρέπει να πεις πόσα ΑΚΡΙΒΩΣ πλήρωσες. Δεν θυμάμαι σε άλλη περίπτωση αγοράς ή πώλησης μέλους με τόση επιμονή να συζητείται το ΑΚΡΙΒΩΣ τι έχει βγει από την ή τι έχει μπει στην τσέπη με τόση ζέση. Κατά κανόνα γράφει ο κόσμος "καλοπούλητο", "καλοτάξιδο", "με το καλό το επόμενο" κλπ αναλόγως την περίπτωση.


STF Για το θέμα "έξτρα", σε κάθε περίπτωση ανεβάζουν την τιμή. Πχ οι πλαϊνές βαλίτσες της BMW έχουν περίπου χιλιάρικο (δεν ξέρω με τι έκπτωση τις παίρνεις αν τις πάρεις μαζί με την μοτοσικλέτα, στο εξωτερικό τουλάχιστον δίνουν πολύ καλύτερες τιμές). Αλλά όποιος περιμένει ότι (πχ) ένα "γυμνό" XR έχει 16500 (η αγγελία που είδα) και βαλίτσες 17500 και τοπ κέις 18000 και ένα GPS 19000 άρα τόσα θα ζητήσει για το δικό του δεν ξέρω αν θα τα πάρει. Αυτό το βλέπεις και έξω να γίνεται. Ένα μοντέλο "γυμνό" και ένα μοντέλο με τριβάλιτσο μπορεί να διαφέρουν κατά την τιμή του τριβάλιτσου ακριβώς, οπότε γιατί να μην πάρεις τις βαλίτσες μόνος σου (αν τις θες κιόλας) ή αν είναι αντιπροσωπεία ο πωλητής να τις πάρεις φτηνότερα και να έχεις και καινούριες βαλίτσες και όφελος στην τιμή. Είχα ρωτήσει σχετικά και η απάντηση ήταν "υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο πουλάω και στο βάζω αγγελία".

Για την μεταπώληση, όταν και αν. Πες ότι πήρε κάποιος σήμερα ένα μηχανάκι μεταχειρισμένο 10,000 ευρώ όπως λες. Σε δύο χρόνια πόσο θα το δώσει; Δεν έχω ιδέα. Σε κάθε περίπτωση, είναι στο χέρι του υποψήφιου αγοραστή να το κρίνει.

Η τελευταία ερώτηση είναι πιο πολύ τρολάδικη παρά σοβαρή μάλλον. Πχ, μπήκα να δω τα XR πάλι και βλέπω ότι έχει σε αντιπροσωπεία μοντέλο 2019 με 16700 ευρώ και μόλις 12000 χιλιόμετρα, με ολόσωμη ακράποβιτς (που ένα διχίλιαρο το έχει, λογικά), έχει ακόμα ένα HP ιδιώτη ίδιας χρονιάς και χιλιομέτρων στα 17000. Αν μπορείς/θέλεις να τα δώσεις, είναι μιά χαρά τιμές (το αντιπροσωπείας λογικά το παίρνεις με χρηματοδότηση) και σίγουρα δεν αξίζει να φέρεις 19άρι απ' έξω. Αυτόν που πουλάει μοντέλο 2016 στα ίδια χρήματα περιμένω να μου πεις εσύ σε ποιά κατηγορία τον βάζεις.
 

Karellen

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda Dax 72
Σεβαστές οι απόψεις και από τις 2 μεριές μόνο που: Δεν είναι ακριβή η αγορά της Ελλάδας,είναι φθηνή της Βρεττανίας ή της Γερμανιας.Με την τιμή της μοτοσυκλέτας στο ίδιο επιπεδο πανευρωπαϊκά αλλά το μέσο μισθό διπλάσιο από εμάς είναι πιο εύκολο για τον ξένο να κάνει παιχνίδι στο πάρε-δώσε του μεταχειρισμένου.Είναι συνήθης τακτική στον Γεμανό ή τον Άγγλο,ειδικά στα bmw,μόλις τελειώσει το χρηματοδοτικό να δίνει την παλιά μοτό πίσω(τριετίας!) και να παίρνει το καινούργιο μοντέλο και πάλι απο την αρχή.
Δεν τον ενοχλούν οι δόσεις γιατί έχει μια σταθερότητα στη δουλειά,στο εισόδημά του και υπάρχει μια σιγουριά.Πράγμα που ΔΕΝ συμβαίνει με τον Έλληνα που πήρε το μηχανάκι του μετά κόπων και φυσικά βασίζεται στην τιμή μεταπώλησης για να πάρει το επόμενο.
Δε μιλάω για τους λίγους που έχουν την ευχέρεια να 'παίξουν' αλλά για την πλειοψηφια που έχει πονέσει για το μηχανάκι του.

Εννοείται πως δεν είναι κατακριτέο να ψάχνει κάποιος τη συμφερότερη αγορά εδώ ή έξω,πρωτίστως η τσέπη του,είναι όμως σίγουρο πως αν τα πράγματα ήταν διαφορετικά κανείς δεν εμπαινε στη φασαρία του εξωτερικού με ό,τι αυτό συνεπάγεται,διαμεσολαβητές-τελωνεία-μεταφορές κλπ και εν τέλει μηχανάκι γουρούνι στο σακί.Θα είχε την άνεση να ψωνίσει από την εγχώρια,να ελέγξει να μπριζώσει να βολτάρει τη μοτοσυκλέτα και να είναι πιο άνετο το παζάρι και από τις 2 μεριές.
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αμεσο παράδειγμα:
12.400 ευρώ περίπου σήμερα 21-6-2020 στην Αγγλία
Εάν το βρείτε εδώ τόσο, σφυρίξτε μου κλέφτικα!!.....και όχι δεν κάνω διαφήμιση σε κάνεναν.
Το πιό φθηνό εδω και με τα ίδια περίπου χιλιόμετρα 17.500 ευρώ,δηλαδή πάνω απο 5.000 ευρώ λιγότερα,βάλε μεταφορικά και τελωνείο + αμοιβή εταιρείας (Εάν το επιλέξετε) , και δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχεις κερδίσει ένα διχίλιαρο στο νερό.Ποιός λοιπόν ο λόγος εάν το θέλω, να το αγοράσω απο Ελλάδα με τέτοιες τιμές;...συγνώμη αλλά δεν μου περισσεύουν,και στερούμαι πολλά γιά να μαζέψω τα χρήματα !!

https://www.autotrader.co.uk/classified/advert/202006170222905?advertising-location=at_bikes

(Εάν σας ζητήσει κωδικό περιοχής βάλτε SW18 2AF )
Λοιπόν ,το συγκεκριμένο ,όντως είναι σε καλή τιμή ,ΕΥΚΑΙΡΙΑ όπως θα λέγαμε στην εδώ αγορά ,αλλά...υπάρχουν κ κάποια "αλλά"
  1. Εχει φάει τουλάχιστον μία πτώση (δεξιά) ελαφριάς μορφής (ίσως-αλλά θέλει έλεγχο) αλλά με σούρσιμο...κάποια περιφερειακά εχουν αλλαχτεί (πχ.κάγκελα) ,κάποια απλά εχουν γυαλιστεί με αλοιφές κ γυαλιστικά όσο γινόταν (πχ άσημί καπάκι φαίρινγκ) ,κάποια έσπασαν-αφαιρέθηκαν-κ δεν αντικαταστάθηκαν (πχ.φρύδι εμπρός φτερού) κ έμειναν τα σημάδια τοποθέτησής τους ,γυαλισμένα κι αυτά όσο μπορούν.
  2. Οι ζάντες ,μπρός + πίσω ,έχουν άσχημους τσαμπουκάδες στις βάσεις των στεφανιών από ΚΑΚΟ εφαρμοστή ελαστικών (βλ.Λαστιχάς)
Και αυτά ,μόνον από τις φωτό.
Από κοντά ,δεν γνωρίζουμε τι άλλο θα μπορούσαμε να διαπιστώσουμε.

Επίσης ,από Χτρά ,δεν έχει τίποτα απολύτως.
Οταν τα "Ελληνικά" δίνονται τουλάχιστον με μια βάση + top case ,tank-bag ,φρύδι φτερού ,Navi ,μεγαλύτερη ζελατίνα ,κλπ ,τα οποία ,αν καποιος τα χρειάζεται (που τα χρειάζεται) κ αποφασίσει να τα βάλει (που θα τα βάλει) αυξάνουν κι άλλο την τιμή.

Γενικά ,σαφώς κ συμφέρει οικονομικά (μαθηματικά) η αγορά μοτό από Αγγλία (για λίγο καιρό ακόμα) ,αλλά νομίζω οτι οι γενικοί αφορισμοί της Ελληνικής αγοράς μεταχ/νων είναι υπερβολική.
Ο κύριοι λόγοι διαφοράς τιμής είναι κυρίως
  1. Η πολύ μεγαλύτερη προσφορά μεταχ/νων (πουλημένα καινούργια τεμάχια ανά μοντέλο)
  2. Η χαμηλότερη τιμή απόκτησης καινούργιων σε κάποια (πχ το CRF1000 είχε 2000€ λιγότερο στη βιτρίνα σε σχέση με Ελλάδα όταν εμφανίστηκε)
  3. Η δυνατότητα συχνής αλλαγής ακριβών μοτοσυκλετών (βλ.διαφορά μηνιαίων αποδοχών + χρηματοδοτικά κίνητρα))
  4. Η παντελώς ΑΣΥΜΦΟΡΗ διαδικασία συντήρησης (110 λίρες η εργατώρα τα συνεργεία) που κάνει την διατήρηση-συντήρηση της ίδιας μοτοσυκλέτας μετά την 2ετία-3ετία ασύμφορη σε σχέση με απόκτηση καινούργιας.
  5. Ο μικρός αριθμός επαγγελματιών επισκευαστών ανά την επικράτεια (σε πολλές περιπτώσεις ο ιδιοκτήτης καλείται να κάνει 70-80 χλμ για να την πάει για σερβις)
Πιθανόν υπάρχουν κι άλλες παράμετροι ,που αυτή τη στιγμή μου διαφεύγουν.

Ολα αυτά λοιπόν ,έρχονται κ ρυθμίζουν τις τιμές μιά αγοράς ,κ δημιουργούν τους μέσους όρους τιμών.

Και είναι φυσιο-λογικό ,η Ελληνική αγορά ,λόγω άλλων παραμέτρων ,αντιδιαμετρικά αντίθετων από της Αγγλικής αγοράς ,να έχει σαν αποτέλεσμα την διαμόρφωση διαφορετικού κ ελαφρά υψηλότερου μέσου όρου τιμων μεταχ/νων.

Ενδεικτικά να αναφέρω
  1. Η πολύ μικρότερη προσφορά μεταχ/νων (λίγα πουλημένα καινούργια τεμάχια ανά μοντέλο)
  2. Η υψηλότερη τιμή απόκτησης καινούργιων σε κάποια (πχ το CRF1000 είχε 2000€ περισσότερο στη βιτρίνα σε σχέση με Αγγλία όταν εμφανίστηκε)
  3. Η ΜΗ δυνατότητα συχνής αλλαγής ακριβών μοτοσυκλετών (βλ.διαφορά μηνιαίων αποδοχών)
  4. Η συμφέρουσα διαδικασία συντήρησης (35-45 € η εργατώρα στους επίσημους ,αλλά πολύ λιγότερο στους "εξειδικευμένους ,καθώς κ η υψηλή κατα μέσο όρο προσωπική ενασχόληση εργασιών συντήρησης) που κάνει την διατήρηση-συντήρηση της ίδιας μοτοσυκλέτας μετά την 2ετία-3ετία συμφέρουσα σε σχέση με απόκτηση καινούργιας , κ ταυτόχρονα την χασούρα σε περίπτωση μεταπώλησης μικρότερη.
  5. Ο μεγάλος αριθμός επαγγελματιών επισκευαστών ανά την επικράτεια (σχεδόν όλοι εχουμε 3-4 επιλογές στη γειτονιά μας ,που μπορούμε να την αφήσουμε κ να γυρίσουμε σπίτι με τα πόδια ,κάτι που αυξάνει τον ανταγωνισμό κ ρίχνει τις τιμες εργατώρας -ανεπίσημα- κάτω επό την επίσημη αναγραφόμενη τιμή ταμπέλας)
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Κατ αρχην, ενα καινουριο οχημα με το που εχει βγει απο τη βιτρινα, εχει χασει 25-30%, την ιδια μερα, μονο και μονο επειδη απο καινουριο κουτας εγινε μεταχειρισμενο, σε μια υγειη αγορα...Τα εξτρα συνηθως ειναι εκει για να ξεχωρισουν απλα το οχημα απο το σωρρο, οχι για να ανεβασουν την τιμη

Οπως παντα, η κριση οδηγει τις τιμες στα μεταχειρισμενα πανω, απλα στην Ελλαδα το εχουμε ξεφτυλισει (οπως εχουμε την ταση να κανουμε στα παντα)...Το τραγικο δεν ειναι οι ανεβασμενες τιμες, ειναι η κατασταση που βρισκονται τα μεταχειρισμενα στην Ελλαδα, οπου οι ιδιοκτητες τα εχουν ρημαδοποιησει, τα εχουν αφησει χωρις αλυσιδες, λαδια, λαστιχα 4ετιας-5ετιας με λινα εξω, και γενικα στο συντομο διαστημα που περασε ο τελευταιος ιδιοκτητης απο πανω τους, το μονο που αλλαζε ηταν το καυσιμο...

αντε για λοιπον, και ελπιζω και αλλοι να ακολουθησουν το παραδειγμα...η Ελληνικη αγορα ειναι για γελια και στο 90% των περιπτωσεων δεν αξιζει καν να ασχοληθεις, ακομα και το να πας να δεις ενα μηχανακι ειναι χαμενος χρονος στις περισσοτερες περιπτωσεις
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Λοιπόν ,το συγκεκριμένο ,όντως είναι σε καλή τιμή ,ΕΥΚΑΙΡΙΑ όπως θα λέγαμε στην εδώ αγορά ,αλλά...υπάρχουν κ κάποια "αλλά"
  1. Εχει φάει τουλάχιστον μία πτώση (δεξιά) ελαφριάς μορφής (ίσως-αλλά θέλει έλεγχο) αλλά με σούρσιμο...κάποια περιφερειακά εχουν αλλαχτεί (πχ.κάγκελα) ,κάποια απλά εχουν γυαλιστεί με αλοιφές κ γυαλιστικά όσο γινόταν (πχ άσημί καπάκι φαίρινγκ) ,κάποια έσπασαν-αφαιρέθηκαν-κ δεν αντικαταστάθηκαν (πχ.φρύδι εμπρός φτερού) κ έμειναν τα σημάδια τοποθέτησής τους ,γυαλισμένα κι αυτά όσο μπορούν.
  2. Οι ζάντες ,μπρός + πίσω ,έχουν άσχημους τσαμπουκάδες στις βάσεις των στεφανιών από ΚΑΚΟ εφαρμοστή ελαστικών (βλ.Λαστιχάς)
Αυτό και αν είναι σκανάρισμα !
Απο κοντά θα μπορούσες να πεις στον υπεύθυνο τι νούμερο μποτες φόραγαν οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
pumba ποσο θα κοστολογουσες ενα 950 σε μέτρια κατασταση στην παγκόσμια αγορα ;

Εγω βλεπω τις τιμες στην Αμερική αλλα και στην Αγγλία σε υψηλά επίπεδα.


Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
....
Έτσι για να το πω,πάω πριν λίγες μέρες να δω 2 μοντέλα πολύ εμπορικά, για λογαριασμό φίλου, και απογοητεύτηκα...
Χρεπια που για να γίνουν αξιοπρεπείς μοτοσυκλέτες (Με τα δεδομένα του βλαμμενου αναβάτη, δλδ εμένα) ήθελαν κανα 1000αρικο χαλαρά επιπλέον, με προσωπική εργασία του ιδιοκτήτη εννοείται..
Αυτά και τέλος
Ναι ρε φίλε...αυτό ισχύει...ειδικά για μοτό χαμηλής αξιας.
Αυτό που βλέπω να γράφεται κατα κόρον στις αγγελίες "ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ" ,κ οι φωτό δείχνουν σκισμένη σέλα ,σκουριές παντού ,λιωμένα λάστιχα κτλ ,ΔΕΝ μπορώ να το κατανοήσω.
Αν πας κ το δεις από κοντά ,διακρίνεις κ το μοτερ λουσμένο στο λάδι από διαρροές ,κι έρχεται κ δένει το γλυκό.

....
Επίσης...τα πολλά extra δεν μπαίνουν στην μηχανή γιά να ανέβει η εμπορική αξία μεταπώλησης, αλλά γιατί πρώτιστα εξυπηρετούν τον αρχικό αγοραστή.Εγω τουλάχιστον με αυτη την λογική προσθέτω extra στην μηχανή...γιατί εξυπηρετούν εμένα...γιατί αρέσουν σε εμένα και σε πολλές περιπτώσεις τα έχω δώσει πακέτο δίχως αύξηση τιμής.
Εν κατακλείδι στις μέρες μας απο εκεί που χάνεις λιγότερα σε μεταπώληση είναι στα καινούργια και όχι στα μεταχειρισμένα.Είναι δεδομένο και νόμος της αγοράς, ότι στο καινούργιο θα χάσεις περισσότερα,είτε μας αρέσει είτε όχι.
Συμφωνώ σε αυτό
"..τα πολλά extra δεν μπαίνουν στην μηχανή γιά να ανέβει η εμπορική αξία μεταπώλησης, αλλά γιατί πρώτιστα εξυπηρετούν τον αρχικό αγοραστή."
Ομως ,όταν εγώ σαν υποψήφιος αγοραστής μεταχ/νης μοτό ,έχω προ-αποφασίσει στο μυαλό μου πως την θελω στημένη (αναρτήσεις-εξτρα-κλπ)
όταν βλέπω μιά γυμνή μοτό της αρεσκείας μου με 6000 € ,
κ γνωρίζω ότι τα εξτρα που θέλω και ΘΑ της βάλω θα μου στοιχίσουν μαζί με εργατικά τοποθέτησης άλλα 4000 €
κ στην επόμενη αγγελία βρώ ένα ίδιο ακριβώς μοντέλο ,σε ίδια ακριβώς χλμ κ κατάσταση ,αλλά με όλα τα έξτρα που θα ήθελα στα 8000 €
ε τότε ,ΠΑΝΤΑ-->ΑΥΤΗΝ παίρνω ,γιατί γνωρίζω οτι έχω κέρδος 2000 € + το χρόνο ενασχόλησής μου για να την φέρω σε αυτό το επίπεδο.

Ας Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

Η διαφορά είναι ότι πολλοί πωλητές στο εξωτερικό και ιδιαίτερα στην Αγγλία που η αγορά κινείται πάρα πολύ...(ακόμη και στην κρίση πανδημίας) το έχουν καταλάβει και το έχουν κάνει πράξη,σε αντίθεση με εμάς.
Αυτό το εξήγησα παραπάνω.
Δεν είναι θέμα πωλητών.
Είναι θέμα παραμετροποίησης κ αυτορύθμισης τοπικής αγοράς.

Ακόμη επειδή λέχθηκε ότι εδω το χιλιάρικο είναι σίγουρο στο παζάρι ότι θα το κόψεις...διαφωνώ.....δεν είναι κανόνας.... τουλάχιστον σε 5 περιπτώσεις πρόσφατα δεν μου κατέβαζαν ούτε 200 ευρώ...να μην πω ονόματα και εκτεθούμε ομαδικώς!!
Οσο γιά το θέμα ανταλλαγής σε καταστήματα, ας μην μιλήσουμε καλύτερα γιατί μας βλέπω σε πομπή κηδείας!!
Αν μιλάς για εμπόρους (αυτό καταλαβα εγώ) ,ισχύει.
Η λύση είναι απλή:
Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων (γιατί δεν είναι όλοι ίδιοι) ΔΕΝ ασχολείσαι.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
pumba ποσο θα κοστολογουσες ενα 950 σε μέτρια κατασταση στην παγκόσμια αγορα ;

Εγω βλεπω τις τιμες στην Αμερική αλλα και στην Αγγλία σε υψηλά επίπεδα.


Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τα 950 εχουν ανεβει παγκοσμιως σε τιμη, μιας και δεν υπαρχουν πολλα, και ειναι πλεον ξεκαθαρο οτι μιλαμε για future classic μηχανακι...πλεον δεν ειναι εμπορικο το μηχανακι εξαλλου, κοντευει 20ετια...

Για ενα μετριο 950 ταβανι θα ελεγα τα 3.5κ, για ενα 950 μπιμπελο (μιλαμε για μοτοσυκλετες εξαιρετικης καταστασης απο καθε αποψη και συνηθως λιγων χιλιομετρων) απο 5 μεχρι...μετα ειναι θεμα συμφωνιας αγοραστη και πωλητη.

Αυτο βεβαια δεν ισχυει μονο για το 950, αλλα για πολλα μηχανακια αντιστοιχης καταστασης και ηλικιας...

Το 950 τι σχεση εχει στη συζητηση ομως τωρα;
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ομως ,όταν εγώ σαν υποψήφιος αγοραστής μεταχ/νης μοτό ,έχω προ-αποφασίσει στο μυαλό μου πως την θελω στημένη (αναρτήσεις-εξτρα-κλπ)
όταν βλέπω μιά γυμνή μοτό της αρεσκείας μου με 6000 € ,
κ γνωρίζω ότι τα εξτρα που θέλω και ΘΑ της βάλω θα μου στοιχίσουν μαζί με εργατικά τοποθέτησης άλλα 4000 €
κ στην επόμενη αγγελία βρώ ένα ίδιο ακριβώς μοντέλο ,σε ίδια ακριβώς χλμ κ κατάσταση ,αλλά με όλα τα έξτρα που θα ήθελα στα 8000 €
ε τότε ,ΠΑΝΤΑ-->ΑΥΤΗΝ παίρνω ,γιατί γνωρίζω οτι έχω κέρδος 2000 € + το χρόνο ενασχόλησής μου για να την φέρω σε αυτό το επίπεδο.
Σε αυτό έχεις δίκιο. Η συζήτηση όμως στο νήμα δεν αφορά αυτές τις περιπτώσεις, δεν υπάρχουν τέτοια GS/XR/Multi διετίας και τριετίας.
 
Top Bottom