Μία Αγγλίδα από την Ιταλία!!

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Τα 950 εχουν ανεβει παγκοσμιως σε τιμη, μιας και δεν υπαρχουν πολλα, και ειναι πλεον ξεκαθαρο οτι μιλαμε για future classic μηχανακι...πλεον δεν ειναι εμπορικο το μηχανακι εξαλλου, κοντευει 20ετια...

Για ενα μετριο 950 ταβανι θα ελεγα τα 3.5κ, για ενα 950 μπιμπελο (μιλαμε για μοτοσυκλετες εξαιρετικης καταστασης απο καθε αποψη και συνηθως λιγων χιλιομετρων) απο 5 μεχρι...μετα ειναι θεμα συμφωνιας αγοραστη και πωλητη.

Το 950 τι σχεση εχει στη συζητηση ομως τωρα;
[/QUOTE
Τα 950 εχουν ανεβει παγκοσμιως σε τιμη, μιας και δεν υπαρχουν πολλα, και ειναι πλεον ξεκαθαρο οτι μιλαμε για future classic μηχανακι...πλεον δεν ειναι εμπορικο το μηχανακι εξαλλου, κοντευει 20ετια...

Για ενα μετριο 950 ταβανι θα ελεγα τα 3.5κ, για ενα 950 μπιμπελο (μιλαμε για μοτοσυκλετες εξαιρετικης καταστασης απο καθε αποψη και συνηθως λιγων χιλιομετρων) απο 5 μεχρι...μετα ειναι θεμα συμφωνιας αγοραστη και πωλητη.
...

Το 950 τι σχεση εχει στη συζητηση ομως τωρα;
Έχει και παραέχει. Μπούσουλας για εμάς τους μη έχοντες και ενδιαφερόμενους .
Θεωρείς το ίδιο και για 990;
Ποιά τα λίγα χιλιόμετρα ;
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Τα 950 εχουν ανεβει παγκοσμιως σε τιμη, μιας και δεν υπαρχουν πολλα, και ειναι πλεον ξεκαθαρο οτι μιλαμε για future classic μηχανακι...πλεον δεν ειναι εμπορικο το μηχανακι εξαλλου, κοντευει 20ετια...

Για ενα μετριο 950 ταβανι θα ελεγα τα 3.5κ, για ενα 950 μπιμπελο (μιλαμε για μοτοσυκλετες εξαιρετικης καταστασης απο καθε αποψη και συνηθως λιγων χιλιομετρων) απο 5 μεχρι...μετα ειναι θεμα συμφωνιας αγοραστη και πωλητη.

Αυτο βεβαια δεν ισχυει μονο για το 950, αλλα για πολλα μηχανακια αντιστοιχης καταστασης και ηλικιας...

Το 950 τι σχεση εχει στη συζητηση ομως τωρα;
Καμια σχεση , προσωπικό ενδιαφέρον , αλλά κοιτούσα τις τιμες και ειναι πολυ ψηλα .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Καμια σχεση , προσωπικό ενδιαφέρον , αλλά κοιτούσα τις τιμες και ειναι πολυ ψηλα .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

αν σου λεει κατι, οταν εγω εψαχα 950 πριν απο 6-7 χρονια (δε θυμαμαι ακριβως χρονια) αγανακτησα με το τι υπηρχε στο καρ, και απλα εφερα απο Γερμανια το δικο μου σε λιγο υψηλοτερη τιμη και πολυ πολυ καλυτερη κατασταση, και τελειωσε η υποθεση

αλλα το 950 ανεβαινει παντου πλεον σε ολο τον πλανητη
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Έχει και παραέχει. Μπούσουλας για εμάς τους μη έχοντες και ενδιαφερόμενους .
Θεωρείς το ίδιο και για 990;
Ποιά τα λίγα χιλιόμετρα ;

τα χιλιομετρα ειναι σχετικα, περισσοτερο μετραει η κατασταση που βρισκεται το μηχανακι...πολλα εξαλλου εκαναν σκληρο χωμα και ταλαιπωρηθηκαν...τα πρωτα 990 δεν ειναι ιδιαιτερα θελκτικα για διαφορους λογους, τα τελευταια 990 εχουν επισης αρκετη ζητηση...

αν καποιος θελει 9χ0 μηχανακι για συλλογη κλπ, σιγουρα αυτο που πρεπει να παρει ειναι το 950 για πολλους και διαφορους λογους...
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
αν καποιος θελει 9χ0 μηχανακι για συλλογη κλπ, σιγουρα αυτο που πρεπει να παρει ειναι το 950 για πολλους και διαφορους λογους...
Θεωρώ ότι είναι αρκετά νωρίς για να μπουν , αν μπουν ,τα 950 σε συλλογή. Τα μηχανάκια αυτά έχουν πολύ περισσότερα να προσφέρουν στον κάτοχο τους από το απλό ξεσκόνισμα τους. Νομίζω ότι η σχετικά υψηλή τιμή που διατηρούν είναι εξαιτίας των δυνατοτήτων τους αλλά και της έλλειψης ανταγωνισμού στην κατηγορία τους.
Κάτι τελευταίο. Ένα 950 με 10 χιλιόμετρα θα μπορούσε να ήταν future classic και μάλλον θα έμπαινε μπαούλο. Ένα ίδιο με 20000 χιλ θα ήταν ένα ωραίο μηχανάκι για να το ευχαριστηθείς. Όσο υπάρχουν ανταλλακτικά , δεν υπάρχει λόγος να εξαφανίζονται μηχανάκια σε αναμονή μιας αμφίβολης υπεραξίας
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μιλάτε λες και η Άφρικα 1000/1100, το Τ700, το 790R, το Norden σύντομα δεν υπάρχουν. Ενδιαφέρον, αλλά εκτός πραγματικότητας. Εννοείται πως αν συζητάμε για κατηγορία "χιλιάρι ον-οφ στα 5000 ευρώ" ναι δεν έχει ανταγωνισμό αλλά γενικότερα όχι μόνο έχει, έχει πολύ καλύτερες προτάσεις πιά. (το καλύτερες σηκώνει συζήτηση, το ξέρω).

*παρασύρθηκα και ξέχασα τα 1090R και 1290R...
 

Jhon

Μέλος
Περιοχή
Άργος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Ducati Multi Strada 1200 Enduro
Εννοείται πως δεν είναι κατακριτέο να ψάχνει κάποιος τη συμφερότερη αγορά εδώ ή έξω,πρωτίστως η τσέπη του,είναι όμως σίγουρο πως αν τα πράγματα ήταν διαφορετικά κανείς δεν εμπαινε στη φασαρία του εξωτερικού με ό,τι αυτό συνεπάγεται,διαμεσολαβητές-τελωνεία-μεταφορές κλπ και εν τέλει μηχανάκι γουρούνι στο σακί.Θα είχε την άνεση να ψωνίσει από την εγχώρια,να ελέγξει να μπριζώσει να βολτάρει τη μοτοσυκλέτα και να είναι πιο άνετο το παζάρι και από τις 2 μεριές.
Το μόνο σίγουρο.....
 

Jhon

Μέλος
Περιοχή
Άργος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Ducati Multi Strada 1200 Enduro
Λοιπόν ,το συγκεκριμένο ,όντως είναι σε καλή τιμή ,ΕΥΚΑΙΡΙΑ όπως θα λέγαμε στην εδώ αγορά ,αλλά...υπάρχουν κ κάποια "αλλά"
  1. Εχει φάει τουλάχιστον μία πτώση (δεξιά) ελαφριάς μορφής (ίσως-αλλά θέλει έλεγχο) αλλά με σούρσιμο...κάποια περιφερειακά εχουν αλλαχτεί (πχ.κάγκελα) ,κάποια απλά εχουν γυαλιστεί με αλοιφές κ γυαλιστικά όσο γινόταν (πχ άσημί καπάκι φαίρινγκ) ,κάποια έσπασαν-αφαιρέθηκαν-κ δεν αντικαταστάθηκαν (πχ.φρύδι εμπρός φτερού) κ έμειναν τα σημάδια τοποθέτησής τους ,γυαλισμένα κι αυτά όσο μπορούν.
  2. Οι ζάντες ,μπρός + πίσω ,έχουν άσχημους τσαμπουκάδες στις βάσεις των στεφανιών από ΚΑΚΟ εφαρμοστή ελαστικών (βλ.Λαστιχάς)
Και αυτά ,μόνον από τις φωτό.
Από κοντά ,δεν γνωρίζουμε τι άλλο θα μπορούσαμε να διαπιστώσουμε.
Ενα γρήγορο παράδειγμα έδωσα δίχως να το ψάξω πολύ και δίχως να κάνω ακτινογραφία της μηχανής.Εάν πάντως πράγματι είναι έτσι, να στέλνουμε και άλλες τέτοιες περιπτώσεις εδώ μέσα, γιά να τις σκανάρουμε αμέσως.
 

Jhon

Μέλος
Περιοχή
Άργος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Ducati Multi Strada 1200 Enduro
Κατ αρχην, ενα καινουριο οχημα με το που εχει βγει απο τη βιτρινα, εχει χασει 25-30%, την ιδια μερα, μονο και μονο επειδη απο καινουριο κουτας εγινε μεταχειρισμενο, σε μια υγειη αγορα...Τα εξτρα συνηθως ειναι εκει για να ξεχωρισουν απλα το οχημα απο το σωρρο, οχι για να ανεβασουν την τιμη

Οπως παντα, η κριση οδηγει τις τιμες στα μεταχειρισμενα πανω, απλα στην Ελλαδα το εχουμε ξεφτυλισει (οπως εχουμε την ταση να κανουμε στα παντα)...Το τραγικο δεν ειναι οι ανεβασμενες τιμες, ειναι η κατασταση που βρισκονται τα μεταχειρισμενα στην Ελλαδα, οπου οι ιδιοκτητες τα εχουν ρημαδοποιησει, τα εχουν αφησει χωρις αλυσιδες, λαδια, λαστιχα 4ετιας-5ετιας με λινα εξω, και γενικα στο συντομο διαστημα που περασε ο τελευταιος ιδιοκτητης απο πανω τους, το μονο που αλλαζε ηταν το καυσιμο...

αντε για λοιπον, και ελπιζω και αλλοι να ακολουθησουν το παραδειγμα...η Ελληνικη αγορα ειναι για γελια και στο 90% των περιπτωσεων δεν αξιζει καν να ασχοληθεις, ακομα και το να πας να δεις ενα μηχανακι ειναι χαμενος χρονος στις περισσοτερες περιπτωσεις
Πριν την αγορά μου είδα απο κοντά πολλά μηχανάκια και απο ιδιώτες και απο καταστήματα...η κατάσταση απο ιδιώτες σχεδόν απογοητευτική.Στα καταστήματα κάπως καλύτερα τα πράγματα σε κατάσταση μηχανών, αλά τραγικά στις τιμές.
 

Jhon

Μέλος
Περιοχή
Άργος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Ducati Multi Strada 1200 Enduro
Αν μιλάς για εμπόρους (αυτό καταλαβα εγώ) ,ισχύει.
Η λύση είναι απλή:
Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων (γιατί δεν είναι όλοι ίδιοι) ΔΕΝ ασχολείσαι.
Οχι...δεν μιλάω μόνο γιά αυτό.
Παράδειγμα:
Συζήτηση με ιδιώτη γιά KTM 1290 T (2015),με 35.000 χιλιόμετρα και τιμή αγγελίας 12.800 € πριν 3 μήνες περίπου.
"Μπορούμε να πάμε στα 12.500 εάν μου κάνει η μηχανή;
-Οχι φίλε, δεν γίνεται...να αγοράσεις το 1190 καλύτερα αφού δεν έχεις τα χρήματα
Εντάξει...σε ευχαριστώ.
Αποτελέσματα:
Μετά από λίγο διάστημα η μηχανή κατέβηκε στην αγγελία 12.500.....μετά 12.100....μετά 12.000 και η κατηφόρα θα συνεχιστεί ,ενώ απο κάτω συνεχίζει να γράφει: Παρακαλώ μόνο σοβαρές προτάσεις, όχι παζάρια!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Θεωρώ ότι είναι αρκετά νωρίς για να μπουν , αν μπουν ,τα 950 σε συλλογή. Τα μηχανάκια αυτά έχουν πολύ περισσότερα να προσφέρουν στον κάτοχο τους από το απλό ξεσκόνισμα τους. Νομίζω ότι η σχετικά υψηλή τιμή που διατηρούν είναι εξαιτίας των δυνατοτήτων τους αλλά και της έλλειψης ανταγωνισμού στην κατηγορία τους.
Κάτι τελευταίο. Ένα 950 με 10 χιλιόμετρα θα μπορούσε να ήταν future classic και μάλλον θα έμπαινε μπαούλο. Ένα ίδιο με 20000 χιλ θα ήταν ένα ωραίο μηχανάκι για να το ευχαριστηθείς. Όσο υπάρχουν ανταλλακτικά , δεν υπάρχει λόγος να εξαφανίζονται μηχανάκια σε αναμονή μιας αμφίβολης υπεραξίας

ειπαμε, ειναι future, οχι κλασικ, οποτε σιγουρα καποιοι ηδη τα κυνηγάνε για αυτο το λογο...εδω ηδη βλεπουμε παλια αφρικα σε καλη κατασταση η ελεφαντες να κρατανε τιμη αν ειναι σε καλη κατασταση, ανεξαρτητων χιλιομετρων..προφανως δε θα φτασει ενα μηχανακι που εχει χρησιμοποιηθει αρκετα να ξεπερασει την αρχικη αξια αγορας του, αλλα οπως δειχνουν τα πραγματα, πλεον δεν χανουν αλλο και η τιμη τους φαινεται να εχει πιασει το χαμηλοτερο τους, πηγαινοντας μονο προς τα πανω...

τωρα οπως σε ολα τα μηχανακια παραγωγης, το να βρεις κατι με 3ψηφιο αριθμο χιλιομετρων ειναι εξαιρετικα σπανιο και ταυτοχρονα το καθιστα μοναδικο, αλλα μιλαμε τωρα γενικα για την αγορα και οχι για εξαιρετικα ιδιαιτερες περιπτωσεις...σε καθε περιπτωση, το μηχανακι εξακολουθει να ειναι 100% αξιομαχο σε σχεση με τα μηχανακια που βγαινουν σημερα, οποτε και αυτο συμβαλει στην ανηφορα της τιμης του, ελλειψει επιλογων στην αγορα των μεταχειρισμενων...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Να πω πως το σχόλιο μου ως "δικηγόρος του διαβόλου" αλλά και προς "χάρη της συζήτησης" πέτυχε το σκοπό του που δεν ήταν τίποτα παρά να αναδειχθεί αν όντως οι τιμές των μεταχειρισμένων στην Ελλάδα είναι παρανοϊκές; Τα συμπεράσματα που διεξάγονται από τη συζήτηση είναι προσωπικά, οι δε πληροφορίες που ανταλλάχθηκαν πολλές και ποικίλες.

Φυσικά ο κάθε ένας από εμάς κοιτάζει το συμφέρον του, ωστόσο για να μην πλατιάζω παρατήρησα στη συζήτηση όπως εξελίχθηκε πως η φιλοσοφία του προσωπικού συμφέροντος αλλάζει ραγδαία όταν μετατρεπόμαστε από αγοραστές σε πωλητές. Δεν το κατηγορώ, είναι υγιές αλλά είναι και τροφή για σκέψη ώστε να δικαιολογούμε όσα δικαιολογούνται.

Σε όσα λέει ο pumba με τον οποίο συμφωνώ συχνά σε όσα γράφει, θέλω να πω πως θα εξαιρέσω από τη συζήτηση τα χρέπια. Εκεί που θα διαφωνήσω μαζί του είναι πως για τα δεδομένα της Ελληνικής αγοράς -και άρα αυτά μιας εσωτερικής αγοράς- με απόλυτα κριτήρια, μια μοτοσυκλέτα από κατάσταση πολύ καλή έως άριστη μπορεί να αγοραστεί και στη χώρα μας σε λογική τιμή. Μπορεί να χρειαστεί να παζαρέψεις ή να περιμένεις, αυτό όμως που τελικά μετράει είναι το αποτέλεσμα. Η αγορά μας είναι μικρή, οι μισθοί μας είναι χαμηλοί, η προσφορά ως λογικό επακόλουθο είναι μικρή και άρα οι ευκαιρίες λίγες και εξαφανίζονται επί τη εμφανίσει...

Κάτι έγραψε ο Γιάννης amyroukai για το τρόπο που βρίσκει τα χρήματα (προφανώς όχι στο δρόμο). Είναι το ίδιο δύσκολο για αυτόν που αγοράζει μια μοτοσυκλέτα καινούρια στη χώρα μας. Σε μεγάλο βαθμό ΚΑΙ αυτό προσδιορίζει τη τιμή του ως μεταχειρισμένο και για τον ίδιο λόγο η αγορά του μεταχειρισμένου "κολάει", καθώς οι αξιόλογες μοτοσυκλέτες δύσκολα δίνονται σε τιμή ευκαιρίας.


Σωτήρη... είσαι μαμούνι...
Ωραίες απορίες Στέφανε
Και λέω τώρα σα βοηθός του δικηγόρου του διαβόλου
Πόσο θα έδινες το δικό σου,που του έχεις ρίξει δουλίτσα και λεφτά εννοείται και είναι και μπιμπελο :)και νέο μοντέλο
Ποτέ δε πούλησα καμία από τις μοτοσυκλέτες μου μαζί με τα αξεσουάρ της. Όταν αποφασίσω να "πουλήσω" μια μοτοσυκλέτα ξεκινάει και η ιερή διαδικασία επαναφοράς της στην εργοστασιακή κατάσταση. Ο υποψήφιος αγοραστής έχει τη δυνατότητα να αγοράσει ΑΝ και ΟΣΑ από αυτά τα αξεσουάρ θέλει, σε τιμή μειωμένη από 40-50% από την αρχική αξία αγοράς τους.

Η τιμή πώλησης της μοτοσυκλέτας που πουλώ βγαίνει από τις τιμές που βλέπω στο car.gr (λίγο πάνω, λίγο κάτω...) με τη διαφορά ότι ΠΟΤΕ δε πούλησα χρέπι... αλλά όταν λέω ποτέ, εννοώ ΠΟΤΕ! Και είναι σταθερή απορία φίλων και γνωστών γιατί "μαζεύω" το "παραμικρό" σε μια μηχανή που θα ξαναγρατζουνιστεί, θα ξαναπέσει κτλ...
Αν η τιμή αγοράς που βλέπω δεν μου αρέσει ή αυτή που θα ήθελα να πετύχω είναι ανέφικτη, απλά ΔΕΝ ΠΟΥΛΩ. Κάθομαι στα αυγά μου και συνεχίζω να απολαμβάνω την επιλογή που έκανα πριν από μερικά χρόνια. Αν θέλω να φύγει για "X" λόγους, φυσικά θα ελαχιστοποιήσω τις απαιτήσεις μου σε βαθμό που δεν θα με κάνει να αισθάνομαι κορόιδο του ίδιου μου του εαυτού (τα κριτήρια είναι πάντοτε προσωπικά). Θα φανεί παράξενο, αλλά σε όσους πούλησα μοτοσυκλέτες ήταν ή φίλοι μου ή... έγιναν φίλοι μου.

Πιο συγκεκριμένα για το WR250R... με το χέρι στη καρδιά δε μπορώ να σου δώσω τιμή. Αν έδινα μια τιμή αυτή μάλλον θα ήταν "τσιμπημένη". Όμως δε πρόκειται να το πουλήσω διότι τα πράγματα που φοράει συγκεντρώθηκαν κυριολεκτικά από τις 4 γωνιές του πλανήτη. Δεν μου είναι κοστοβόρο ως προς τη χρήση και ως προς τη συντήρηση και επιπλέον είναι "άθραυστο". Με αυτά τα δεδομένα, εξ'αρχής ήρθε για να μείνει.
Η αγάπη που του έχω είναι τέτοια που ηθικά θα μου ερχόταν πιο εύκολο να το δωρίσω σε πρόσωπο που αγαπώ και που θεωρώ πως θα του αξίζει, παρά να το πουλήσω. Αυτό είναι κανόνας για εμένα, για πράγματα που έχουν αξία... ανεκτίμητη.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Να πω πως το σχόλιο μου ως "δικηγόρος του διαβόλου" αλλά και προς "χάρη της συζήτησης" πέτυχε το σκοπό του που δεν ήταν τίποτα παρά να αναδειχθεί αν όντως οι τιμές των μεταχειρισμένων στην Ελλάδα είναι παρανοϊκές; Τα συμπεράσματα που διεξάγονται από τη συζήτηση είναι προσωπικά, οι δε πληροφορίες που ανταλλάχθηκαν πολλές και ποικίλες.

Φυσικά ο κάθε ένας από εμάς κοιτάζει το συμφέρον του, ωστόσο για να μην πλατιάζω παρατήρησα στη συζήτηση όπως εξελίχθηκε πως η φιλοσοφία του προσωπικού συμφέροντος αλλάζει ραγδαία όταν μετατρεπόμαστε από αγοραστές σε πωλητές. Δεν το κατηγορώ, είναι υγιές αλλά είναι και τροφή για σκέψη ώστε να δικαιολογούμε όσα δικαιολογούνται.

Σε όσα λέει ο pumba με τον οποίο συμφωνώ συχνά σε όσα γράφει, θέλω να πω πως θα εξαιρέσω από τη συζήτηση τα χρέπια. Εκεί που θα διαφωνήσω μαζί του είναι πως για τα δεδομένα της Ελληνικής αγοράς -και άρα αυτά μιας εσωτερικής αγοράς- με απόλυτα κριτήρια, μια μοτοσυκλέτα από κατάσταση πολύ καλή έως άριστη μπορεί να αγοραστεί και στη χώρα μας σε λογική τιμή. Μπορεί να χρειαστεί να παζαρέψεις ή να περιμένεις, αυτό όμως που τελικά μετράει είναι το αποτέλεσμα. Η αγορά μας είναι μικρή, οι μισθοί μας είναι χαμηλοί, η προσφορά ως λογικό επακόλουθο είναι μικρή και άρα οι ευκαιρίες λίγες και εξαφανίζονται επί τη εμφανίσει...

Κάτι έγραψε ο Γιάννης amyroukai για το τρόπο που βρίσκει τα χρήματα (προφανώς όχι στο δρόμο). Είναι το ίδιο δύσκολο για αυτόν που αγοράζει μια μοτοσυκλέτα καινούρια στη χώρα μας. Σε μεγάλο βαθμό ΚΑΙ αυτό προσδιορίζει τη τιμή του ως μεταχειρισμένο και για τον ίδιο λόγο η αγορά του μεταχειρισμένου "κολάει", καθώς οι αξιόλογες μοτοσυκλέτες δύσκολα δίνονται σε τιμή ευκαιρίας.


Σωτήρη... είσαι μαμούνι...


Ποτέ δε πούλησα καμία από τις μοτοσυκλέτες μου μαζί με τα αξεσουάρ της. Όταν αποφασίσω να "πουλήσω" μια μοτοσυκλέτα ξεκινάει και η ιερή διαδικασία επαναφοράς της στην εργοστασιακή κατάσταση. Ο υποψήφιος αγοραστής έχει τη δυνατότητα να αγοράσει ΑΝ και ΟΣΑ από αυτά τα αξεσουάρ θέλει, σε τιμή μειωμένη από 40-50% από την αρχική αξία αγοράς τους.

Η τιμή πώλησης της μοτοσυκλέτας που πουλώ βγαίνει από τις τιμές που βλέπω στο car.gr (λίγο πάνω, λίγο κάτω...) με τη διαφορά ότι ΠΟΤΕ δε πούλησα χρέπι... αλλά όταν λέω ποτέ, εννοώ ΠΟΤΕ! Και είναι σταθερή απορία φίλων και γνωστών γιατί "μαζεύω" το "παραμικρό" σε μια μηχανή που θα ξαναγρατζουνιστεί, θα ξαναπέσει κτλ...
Αν η τιμή αγοράς που βλέπω δεν μου αρέσει ή αυτή που θα ήθελα να πετύχω είναι ανέφικτη, απλά ΔΕΝ ΠΟΥΛΩ. Κάθομαι στα αυγά μου και συνεχίζω να απολαμβάνω την επιλογή που έκανα πριν από μερικά χρόνια. Αν θέλω να φύγει για "X" λόγους, φυσικά θα ελαχιστοποιήσω τις απαιτήσεις μου σε βαθμό που δεν θα με κάνει να αισθάνομαι κορόιδο του ίδιου μου του εαυτού (τα κριτήρια είναι πάντοτε προσωπικά). Θα φανεί παράξενο, αλλά σε όσους πούλησα μοτοσυκλέτες ήταν ή φίλοι μου ή... έγιναν φίλοι μου.

Πιο συγκεκριμένα για το WR250R... με το χέρι στη καρδιά δε μπορώ να σου δώσω τιμή. Αν έδινα μια τιμή αυτή μάλλον θα ήταν "τσιμπημένη". Όμως δε πρόκειται να το πουλήσω διότι τα πράγματα που φοράει συγκεντρώθηκαν κυριολεκτικά από τις 4 γωνιές του πλανήτη. Δεν μου είναι κοστοβόρο ως προς τη χρήση και ως προς τη συντήρηση και επιπλέον είναι "άθραυστο". Με αυτά τα δεδομένα, εξ'αρχής ήρθε για να μείνει.
Η αγάπη που του έχω είναι τέτοια που ηθικά θα μου ερχόταν πιο εύκολο να το δωρίσω σε πρόσωπο που αγαπώ και που θεωρώ πως θα του αξίζει, παρά να το πουλήσω. Αυτό είναι κανόνας για εμένα, για πράγματα που έχουν αξία... ανεκτίμητη.
Εγώ θα μείνω στο δωρίσω

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κάτι έγραψε ο Γιάννης amyroukai για το τρόπο που βρίσκει τα χρήματα (προφανώς όχι στο δρόμο). Είναι το ίδιο δύσκολο για αυτόν που αγοράζει μια μοτοσυκλέτα καινούρια στη χώρα μας. Σε μεγάλο βαθμό ΚΑΙ αυτό προσδιορίζει τη τιμή του ως μεταχειρισμένο και για τον ίδιο λόγο η αγορά του μεταχειρισμένου "κολάει", καθώς οι αξιόλογες μοτοσυκλέτες δύσκολα δίνονται σε τιμή ευκαιρίας.
Οι εν λόγω μοτοσικλέτες είπαμε αρκετές φορές ότι έχουν πρακτικά ίδια τιμή εδώ και εκεί. Απομονώνεις μιά φράση, αφαιρώντας το σκεπτικό μου το οποίο είναι ότι για το ίδιο προϊόν, όταν ζητείται 30% μεγαλύτερη τιμή, δεν υπάρχει λόγος να το προτιμήσω. Ακριβώς το ίδιο σκεπτικό είχε και ο συνονόματος και όλοι οι άλλοι που έκαναν το ίδιο βήμα. Δεν αγοράστηκε κάτι απ' έξω σε τιμή ευκαιρίας, αγοράστηκε στην τιμή που πωλούνται όλα τα όμοιά του, σε χρόνο που βοήθησε την αγορά, δηλαδή ακολουθώντας τους γνωστούς κανόνες που ισχύουν και εδώ.

Σπάνια θα μπει κάποιος σε μαγαζί και θα πει "ψιτ παιδί τσάκω ένα GS ADV full extra τριβάλιτζο τσιπιέ μπουλκουμέ ακραπέ και μέτρα το μαρούλι μέχρι να βγουν τα κεριά για να φύγω να ουμ γιατί πρέπει να ποτίσω τα μπαμπάκια", δεν έχουμε ΠΑΣΟΚ πια. Οπότε ανάμεσα σε δύο χώρες που οι αγορές γίνονται με χρηματοδοτικό και τα μηχανάκια αλλάζονται στην τριετία το πολύ όπως λέει και ο ελ-γάτος, η σύγκριση δεν είναι άτοπη. Επίσης έχει γίνει συχνά αντικείμενο σχολιασμού ότι αναλογικά με το μέγεθος της αγοράς μας πωλούνται δυσανάλογα πολλά ακριβά, άρα η αγορά λεφτά έχει γενικότερα ή ίσως πιο σωστά το κοινό αυτών των μοτοσικλετών είναι ανεπηρέαστο από κρίση. Αναφορικά με το ότι ο κακομοίρης ο Έλληνας κάνει τα κόπρανά του παξιμάδι δουλεύοντας τετράωρο εκ περιτροπής για να πάρει ένα μηχανάκι 25000 ενώ ο Άγγλος που είναι άααααρχοντας το παίρνει όποτε θέλει, νομίζω ότι όλοι πλέον έχουν φίλους έξω και μπορούν να κρίνουν αν είναι όντως άρχοντες οι εργαζόμενοι έξω ή αν απλά ζουν με αξιοπρέπεια και με πρόγραμμα στα έξοδα. Με Ευρωπαϊκό μισθό στην Ελλάδα ζεις όντως πολύ άνετα, αλλά λίγοι Έλληνες αμείβονται έτσι.

Το πόσο έχει μιά μοτοσικλέτα (ή οποιοδήποτε άλλο αγαθό) καινούριο προφανώς και καθορίζει την τιμή του ως μεταχειρισμένο. Αυτό που δεν καθορίζεται είναι η πτώση τιμής, για την οποία έχουμε πει και γράψει αρκετά, τα περισσότερα άσχετα γιατί η κουβέντα ξεκίνησε από συγκεκριμένα μηχανάκια το πολύ τριετίας και φτάσαμε στα future classics, στα σπεσιαλάκια 20ετίας, στο μερακλήδικο ειδικού σκοπού, στο χρέπι του κυρ αποτέτοιου που δεν άλλαζε ούτε λάδια αλλά θέλει να το δώσει χρυσό... Γιατί ο κάθε ένας μπαίνει στην θέση του πωλητή άσχετα με το αν έχει σκοπό να πουλήσει, για μιά στιγμή και σκέφτεται το δικό του μηχανάκι. Και ολίγον κακεντρεχώς κάνουμε και υποθέσεις για την μελλοντική τύχη των εξ εισαγωγής αγορασμένων μεταχειρισμένων, όπου πριν καν γυρίσουν οι ρόδες τους στην άσφαλτο πρέπει να υπογράψει συμβόλαιο ο ιδιοκτήτης, δήλωση φρονημάτων και συμπεριφοράς πωλητή, πρέπει δε να καθορίσει πριν ακουμπήσει το κλειδί και την τιμή πώλησης στο μέλλον. Κάτι είναι παράλογο σε όλο αυτό.

Η αγορά του μεταχειρισμένου γενικότερα καλά κρατεί γιατί οι καλές μοτοσικλέτες έχουν πάντα το κοινό τους και οι συγκεκριμένες ακριβές μοτοσικλέτες δεν απευθύνονται στον βασικό μισθό τετράωρης εργασίας. Από την στιγμή δε που σε αυτά τα ακριβά μεταχειρισμένα δίνεται και χρηματοδότηση, ανοίγει μιά πόρτα παραπάνω. Αυτό φαίνεται και από το πως και πόσο κινούνται οι αγγελίες.

Ειλικρινά δεν έχω καταλάβει γιατί το νήμα ενός ανθρώπου που μπήκε να μοιραστεί την χαρά του έπρεπε να καταντήσει έτσι, δεν έχει ξαναγίνει ποτέ αυτό, τόση ανάλυση για τα ξένα λεφτά. Λυπάμαι που το βλέπω σε ένα φόρουμ που αρκετός κόσμος είναι ιδιοκτήτης ακριβής μοτοσικλέτας σαν αυτές που συζητήθηκαν.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
To 2013 , που τελικα αγορασα τον Τενεροσαυρο γιατι ειχα ξενερωσει με την παρακατω ιστορια, ενα απο τα δυνατα υποψηφια που επαιζαν ηταν ενα Αφρικα 650, σε καλη τιμη. Το σταμπαρα ενω ημουν ακομη Ομαν, θα εστελνα τον αδερφο μου για τα διαδικαστικα, θα το επαιρνα οταν ερχομουν με αδεια. Η τιμη του εν λογω μηχανακιου τις επομενες μερες κυμαινοταν σαν μετοχη στον Νταου Τζωνυ... Οταν πηγε ο αδερφος μου να το δει ηταν 1300ευρω, μετα απο μια βδομαδα πηγε 1600, οταν γυρισα πισω απο αδεια ειχε παει στα 1800... Αλλα ειχα πει δε γαμις, ας παω να το δω. Το εβγαλα βολτα γυρω απο το Βιλατζ παρκ Ρεντη, το μηχανακι μπερδευε πιο πολυ και απο παπατζη στην Αιολου, ειχε φρενα απο πατινι και η εξατμιση εσκαγε πιο συχνα και απο το τουφεκι του Ελμερ Φαντ οταν κυνηγουσε τον Μπαγκς Μπανυ... Και απο πανω ο τυπος να μου λεει οχι, αποκλειεται, εμενα μια χαρα με εφερε εδω, κατι εκανες λαθος μαλλον, ξερογκαζιες κτλ.........

Φυσικα πηρα τον Νik Poulos τηλεφωνο και απομακρυνθηκα με ελαφρα απο το συγκεκριμενο, το οποιο 2-3 βδομαδες μετα πουληθηκε...

Προφανως ολα ειναι θεμα προσφορας-ζητησης. Και δικαιωμα του καθενος να πουλαει οσο θελει, εφοσον θελει να πιασει ενα συγκεκριμενο ποσο, και βλεπει οτι εχει την πιθανοτητα να το πιασει, λογω ζητησης. Και επειδη σε αυτη τη χωρα χρησιμοποιουμε μηχανακια 365 μερες τον χρονο και για ολες τις δουλειες και αγγαρειες -σε αντιθεση με τους βορειους φιλους μας- η αγορα μεταχειρισμενων καλως ή κακως παιζει πολυ με την προσφορα/ζητηση, και γι'αυτο οι τιμες ειναι υψηλες σε σχεση με την υπολοιπη Ευρωπη. Πχ στην Ιταλια που τα μεταχειρισμενα αυτοκινητα ηταν πολυ φθηνα μια φορα κι ενα καιρο που μεναμε εκει, δεν ξερω εαν ειναι ακομα, τα μηχανακια ΔΕΝ ειναι πιο φθηνα απο εδω. Μερικες σελιδες πισω εφερα και το παραδειγμα του Ντουμπαι, οπου τα Γιαπωνεζικα μεταχειρισμενα μοτο ειναι τραγικα πιο φθηνα απο τα Ευρωπαικα, μονο και μονο λογω ζητησης στη συγκεκριμενη αγορα! Στην Μπανια Λουκα οπου γενικα οι τιμες των προιοντων ειναι μισες απο εδω, πηγα να δω μηπως τσιμπησω κανενα κρανος σε καλη τιμη και μου επεσε το σαγόνι, οι τιμες ηταν στο θεο! Γιατι? Γιατι εκει οι μηχανες ΔΕΝ πουλανε οσο εδω, αρα αυτοι που εχουν φραγκα για μοτο εχουν και για ακριβα κρανη! Απλα πραγματα.
 

Jhon

Μέλος
Περιοχή
Άργος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Ducati Multi Strada 1200 Enduro
Οι εν λόγω μοτοσικλέτες είπαμε αρκετές φορές ότι έχουν πρακτικά ίδια τιμή εδώ και εκεί. Απομονώνεις μιά φράση, αφαιρώντας το σκεπτικό μου το οποίο είναι ότι για το ίδιο προϊόν, όταν ζητείται 30% μεγαλύτερη τιμή, δεν υπάρχει λόγος να το προτιμήσω. Ακριβώς το ίδιο σκεπτικό είχε και ο συνονόματος και όλοι οι άλλοι που έκαναν το ίδιο βήμα. Δεν αγοράστηκε κάτι απ' έξω σε τιμή ευκαιρίας, αγοράστηκε στην τιμή που πωλούνται όλα τα όμοιά του, σε χρόνο που βοήθησε την αγορά, δηλαδή ακολουθώντας τους γνωστούς κανόνες που ισχύουν και εδώ.

Σπάνια θα μπει κάποιος σε μαγαζί και θα πει "ψιτ παιδί τσάκω ένα GS ADV full extra τριβάλιτζο τσιπιέ μπουλκουμέ ακραπέ και μέτρα το μαρούλι μέχρι να βγουν τα κεριά για να φύγω να ουμ γιατί πρέπει να ποτίσω τα μπαμπάκια", δεν έχουμε ΠΑΣΟΚ πια. Οπότε ανάμεσα σε δύο χώρες που οι αγορές γίνονται με χρηματοδοτικό και τα μηχανάκια αλλάζονται στην τριετία το πολύ όπως λέει και ο ελ-γάτος, η σύγκριση δεν είναι άτοπη. Επίσης έχει γίνει συχνά αντικείμενο σχολιασμού ότι αναλογικά με το μέγεθος της αγοράς μας πωλούνται δυσανάλογα πολλά ακριβά, άρα η αγορά λεφτά έχει γενικότερα ή ίσως πιο σωστά το κοινό αυτών των μοτοσικλετών είναι ανεπηρέαστο από κρίση. Αναφορικά με το ότι ο κακομοίρης ο Έλληνας κάνει τα κόπρανά του παξιμάδι δουλεύοντας τετράωρο εκ περιτροπής για να πάρει ένα μηχανάκι 25000 ενώ ο Άγγλος που είναι άααααρχοντας το παίρνει όποτε θέλει, νομίζω ότι όλοι πλέον έχουν φίλους έξω και μπορούν να κρίνουν αν είναι όντως άρχοντες οι εργαζόμενοι έξω ή αν απλά ζουν με αξιοπρέπεια και με πρόγραμμα στα έξοδα. Με Ευρωπαϊκό μισθό στην Ελλάδα ζεις όντως πολύ άνετα, αλλά λίγοι Έλληνες αμείβονται έτσι.

Το πόσο έχει μιά μοτοσικλέτα (ή οποιοδήποτε άλλο αγαθό) καινούριο προφανώς και καθορίζει την τιμή του ως μεταχειρισμένο. Αυτό που δεν καθορίζεται είναι η πτώση τιμής, για την οποία έχουμε πει και γράψει αρκετά, τα περισσότερα άσχετα γιατί η κουβέντα ξεκίνησε από συγκεκριμένα μηχανάκια το πολύ τριετίας και φτάσαμε στα future classics, στα σπεσιαλάκια 20ετίας, στο μερακλήδικο ειδικού σκοπού, στο χρέπι του κυρ αποτέτοιου που δεν άλλαζε ούτε λάδια αλλά θέλει να το δώσει χρυσό... Γιατί ο κάθε ένας μπαίνει στην θέση του πωλητή άσχετα με το αν έχει σκοπό να πουλήσει, για μιά στιγμή και σκέφτεται το δικό του μηχανάκι. Και ολίγον κακεντρεχώς κάνουμε και υποθέσεις για την μελλοντική τύχη των εξ εισαγωγής αγορασμένων μεταχειρισμένων, όπου πριν καν γυρίσουν οι ρόδες τους στην άσφαλτο πρέπει να υπογράψει συμβόλαιο ο ιδιοκτήτης, δήλωση φρονημάτων και συμπεριφοράς πωλητή, πρέπει δε να καθορίσει πριν ακουμπήσει το κλειδί και την τιμή πώλησης στο μέλλον. Κάτι είναι παράλογο σε όλο αυτό.

Η αγορά του μεταχειρισμένου γενικότερα καλά κρατεί γιατί οι καλές μοτοσικλέτες έχουν πάντα το κοινό τους και οι συγκεκριμένες ακριβές μοτοσικλέτες δεν απευθύνονται στον βασικό μισθό τετράωρης εργασίας. Από την στιγμή δε που σε αυτά τα ακριβά μεταχειρισμένα δίνεται και χρηματοδότηση, ανοίγει μιά πόρτα παραπάνω. Αυτό φαίνεται και από το πως και πόσο κινούνται οι αγγελίες.

Ειλικρινά δεν έχω καταλάβει γιατί το νήμα ενός ανθρώπου που μπήκε να μοιραστεί την χαρά του έπρεπε να καταντήσει έτσι, δεν έχει ξαναγίνει ποτέ αυτό, τόση ανάλυση για τα ξένα λεφτά. Λυπάμαι που το βλέπω σε ένα φόρουμ που αρκετός κόσμος είναι ιδιοκτήτης ακριβής μοτοσικλέτας σαν αυτές που συζητήθηκαν.
Τι να πω;...με κάλυψες απόλυτα.
 

Jhon

Μέλος
Περιοχή
Άργος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Ducati Multi Strada 1200 Enduro
Το εβγαλα βολτα γυρω απο το Βιλατζ παρκ Ρεντη, το μηχανακι μπερδευε πιο πολυ και απο παπατζη στην Αιολου, ειχε φρενα απο πατινι και η εξατμιση εσκαγε πιο συχνα και απο το τουφεκι του Ελμερ Φαντ οταν κυνηγουσε τον Μπαγκς Μπανυ... Και απο πανω ο τυπος να μου λεει οχι, αποκλειεται, εμενα μια χαρα με εφερε εδω, κατι εκανες λαθος μαλλον, ξερογκαζιες κτλ.........
:ha
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Eπειδή ο Αμυρού έχει δίκιο (για την εκτεταμένη συζήτηση τιμών έσω-έξω) όσον αφορά το εδώ θέμα ,καλό θα ήταν να κανει τον κόπο ένας mod ,να "καθαρίσει" το εδώ νήμα ,μεταφέροντας τα ανάλογα πόστς κ ανοίγωντας ένα νέο γι'αυτή την πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα.

Κι άλλο ένα νήμα για τα ΚΤΜ950 επίσης ,το οποίο μπορεί να συγκριθεί εύκολα με τα σημερινά μοτό από χρηστικής άποψης στην κατηγορία ΟνΟφφ ,θα ήταν επίσης ενδιαφέρον σαν θέμα συζήτησης.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Απομονώνεις μιά φράση, αφαιρώντας το σκεπτικό μου....

Ειλικρινά δεν έχω καταλάβει γιατί το νήμα ενός ανθρώπου που μπήκε να μοιραστεί την χαρά του έπρεπε να καταντήσει έτσι, δεν έχει ξαναγίνει ποτέ αυτό, τόση ανάλυση για τα ξένα λεφτά. Λυπάμαι που το βλέπω σε ένα φόρουμ που αρκετός κόσμος είναι ιδιοκτήτης ακριβής μοτοσικλέτας σαν αυτές που συζητήθηκαν.
Δεν απομονώνω τίποτα... απαντώ όπως καταλαβαίνει το φτωχό μου μυαλό.

Τη τελευταία παράγραφο που βρίσκεις ένα τρόπο να το τριγυρίζεις στα σχόλια σου κατ' επανάληψη θέλεις να μας την αναλύσεις;
Δηλαδή τι μας λες ότι σε κανένα άλλο θέμα η συζήτηση δεν έχει ξεφύγει από το τίτλο:
Μας λες ότι δεν είναι λογικό μια αγορά από το εξωτερικό, τα τι και τα πως της να μην ενδιαφέρουν πολύ κόσμο οπότε είναι παράδοξο που ερωτούνται τα θέματα τιμής; Αδερφέ... δε μας ενδιαφερεί πόσο το πήρατε, μας ενδιαφέρει πόσο κοστθζουν τα "άλλα" τα γύρω-γύρω... αν το θεωρείς περίεργο πάω πάσο και δεν το συνεχίζω.
Εγώ δεν καταλαβαίνω ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΜΩΣ για ποιό λόγο έχεις ενοχληθεί. Εκφράσαμε τι; Ζήλεια-ψώρα; Αυτό ένιωσες; Τι, μήπως γίνανε αδιάκριτοι;

Εγώ αντιθέτως και χάρηκα και είχα την ευκαιρία να μάθω 2 πράγματα για ένα θέμα στο οποίο είχα μερική ή αν θες και ολική άγνοια. Ο τίτλος του θέματος λογικά θα μας έφερνε στο ερώτημα του πως και πόσο...

Αν η απάντηση είναι πάρε τηλέφωνο και θα μάθεις... επέτρεψε μου να πω πως δεν είναι συμβατή με τη μοτοσυκλετιστική δεοντολογία ενός forum. Καταλαβαίνω πως είναι σύνθετό και δεν επιδέχεται απάντησης μιας και συγκεκριμένης. Δεκτόν. Για αυτό πήρα το θάρρος και γιατί με ενδιαφέρει μελλοντικά η αγορά μιας μεγαλύτερης μοτό να μάθω όσο περισσότερα μπορώ.

Στον Γιάννη Jhon λοιπόν στάλθηκαν πολλά καλορίζικα, αντ' αυτού γράφεις πράγματα που φωτογραφίζουν διαφορετικές διαθέσεις και με γενικές τοποθετήσεις. Ε δεν είναι έτσι.

Ποιος... ποιος έφερε στη συζήτηση μιας αγοράς από το εξωτερικό, το car και τα της Ελληνικής κατάντιας κτλ κτλ κτλ. Εγώ;

Λοιπόν, καλορίζικες και καλοτάξιδες να είναι οι μοτοσυκλέτες σας και πάνω από όλα να είστε πάντα όρθιοι. Μακάρι να μπορούσα κι εγώ... μα αν σας ζηλεύω είναι με χαρά και θαυμασμό. Όλα τα άλλα που διαβάζω είναι φαντάσματα.




Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom