Μία Αγγλίδα από την Ιταλία!!

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε.....σε ότι αφορά αυτά που με ρωτάς,νομίζω ότι δημόσια δεν θα πρέπει να δώσω τιμές και αυτό λόγω του εγχώριου ανταγωνισμού.Αυτό που μπορώ να πω δημόσια είναι ότι αυτές οι αγορές από Αγγλία αξίζουν σε μεγάλα κυβικά γιατί εκεί πραγματικά κερδίζεις χρήματα, όπως επίσης περισσότερο αξίζει η αγορά όχι απο ιδιώτες αλλά απο εξουσιοδοτημένα καταστήματα αντιπροσωπειών.Δεν τους παίρνει στην Αγγλία να ρισκάρουν σάπια πράγματα...τα αφήνουν γιά άλλους...τα λεγόμενα Super Market Moto!!
Επειδή από UK ψώνισα και εγώ να πω ότι πέτυχα τ τιμή αρκέτα καλύτερη από ελλάδα σε μεταχειρισμένο F800GSA.

Εγώ εμπιστεύθηκα επαγγελματία για τον ψάξιμο έλεγχο παζάρι εκτελωνισμό κτλ και όλα
πήγανε κομπλέ.

Οποίος θέλει πληροφορίες ας μου στείλει πμ

Κούκλα το μουλτι καλοτάξιδο φίλε μου
Παιδιά κάνω την παρέμβαση για να θυμίσω ότι εδώ και κάτι δεκαετίες ζούμε στην ελεύθερη αγορά, δε θα αποκαλύψετε και κανά μεγάλο μυστικό....

Αυτό που θα κάνετε είναι ότι θα διευκολύνετε με τις γνώσεις σας ανθρώπους που το σκέφτονται και δεν τολμούν. Το forum στο οποίο βρισκόμαστε και ανταλλάζουμε μεταξύ μας απόψεις, έχει περισσότερο "πρόσωπο" από σκόρπιες πληροφορίες στο διαδίκτυο. Ένας λόγος παραπάνω είναι να δίνονται και να μοιράζονται οι τιμές λόγω του εγχώριου ανταγωνισμού ώστε να γίνουν περισσότερο ανταγωνιστικοί ή έστω να φέρνουν πιο καλά προϊόντα. Αρκετά χρόνια μας πούλησαν φύκια για μεταξωτές κορδέλες.

Αν δε θέλετε για δικούς σας -προσωπικούς- λόγους είναι άλλη συζήτηση. Για κάθε άλλη περίπτωση δε βλέπω το λόγο της μυστικότητας, εδώ μέσα έχουμε συνηθίσει να τα λέμε όλα.
 

Jhon

Μέλος
Περιοχή
Άργος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Ducati Multi Strada 1200 Enduro
Kαλως τον και καλοριζικη, καλοταξιδη και αγρατζουνιστη η κουκλα!

Μην σκας για τις μοναδες μετρησης, ολα τα καινουργια με τις ταμπλετες για οθονη εχουν υπομενου που μπαινεις και ρυθμιζεις εσυ μοναδες μετρησης αποστασης, ταχυτητας, θερμοκρασιας κτλ. Oσο για τα φαναρια, πλεον σχεδον ολοι οι κατασκευαστες βαζουν φαναρια με επιπεδη δεσμη στις μηχανες τους, οποτε δεν "σηκωνει" ουτε αριστερα-ουτε δεξια, αρα δεν εχεις ουτε με αυτο θεμα.
Καλώς σας βρήκα λοιπόν και ευχαριστώ πολύ και γιά το καλωσόρισμα και γιά την γραφή σου.
Και εγω αυτό ξέρω.....δεν είναι πλέον τα πράγματα όπως παλιά...απλά απο ότι έψαξα λίγο είναι κάπως μπέρδεμα στα νέα 1200 να αλλάξεις τις μετρήσεις, αλά σίγουρα γίνεται,μάλλον με τον τρόπο που ανέφερα πριν.
 

Jhon

Μέλος
Περιοχή
Άργος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Ducati Multi Strada 1200 Enduro
μουν@ρος!!!
καλοριζικη φιλε!
Οντως είναι φίλε...γιά εμάς τουλάχιστον!!
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου...καλή μας συνέχεια και εδω.
 

Jhon

Μέλος
Περιοχή
Άργος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Ducati Multi Strada 1200 Enduro
Επειδή από UK ψώνισα και εγώ να πω ότι πέτυχα τ τιμή αρκέτα καλύτερη από ελλάδα σε μεταχειρισμένο F800GSA.

Εγώ εμπιστεύθηκα επαγγελματία για τον ψάξιμο έλεγχο παζάρι εκτελωνισμό κτλ και όλα
πήγανε κομπλέ.

Οποίος θέλει πληροφορίες ας μου στείλει πμ

Κούκλα το μουλτι καλοτάξιδο φίλε μου
Δεν ξέρω πόσο καιρό την έχεις,αλλά έτσι και αλλιώς καλά χιλιόμετρα.
Επραξες σοφά.......σε ευχαριστώ πολύ.
 

Jhon

Μέλος
Περιοχή
Άργος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Ducati Multi Strada 1200 Enduro
Εκτός από μια εμμονική γερμανική εταιρεία που τα κάνει όλα με τον δικό της τρόπο και αρκετοί "ευαίσθητοι" φλασάρουν από απέναντι, σχεδόν όλοι ξεχνώντας πόσο άσχημα είναι τα led, φτηνοxenon ή αρρυθμιστα συμβατικά δικά τους.
Τι κάνει νιάου...νιάου στα κεραμίδια; :D
 

Jhon

Μέλος
Περιοχή
Άργος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Ducati Multi Strada 1200 Enduro
Kαλα , τοσα ξερουν τοσα κανουν... Πχ απο τη φυση της η μηχανη σε δεξια στροφη θα τυφλωσει τον απεναντι, οσο καλα ρυθμισμενα και να ειναι τα φωτα. Επισης εαν ειναι σωστα ρυθμισμενα για να βλεπεις στην πορεια χωρις να τυφλωνεις, σε ενα καλο αρπαγμα του γκαζιου θα σηκωθει η δεσμη και θα τυφλωσει.

Εξαιρουνται απο τα παραπανω τα Βουστρομ/βαρκαδερο με στανταρ ΧΕΝΟΝ/LED λαμπες που τυφλωνουν και τον Ray Charles ακομη και σταματημενα.
:ha
 

Jhon

Μέλος
Περιοχή
Άργος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Ducati Multi Strada 1200 Enduro
Παιδιά κάνω την παρέμβαση για να θυμίσω ότι εδώ και κάτι δεκαετίες ζούμε στην ελεύθερη αγορά, δε θα αποκαλύψετε και κανά μεγάλο μυστικό....

Αυτό που θα κάνετε είναι ότι θα διευκολύνετε με τις γνώσεις σας ανθρώπους που το σκέφτονται και δεν τολμούν. Το forum στο οποίο βρισκόμαστε και ανταλλάζουμε μεταξύ μας απόψεις, έχει περισσότερο "πρόσωπο" από σκόρπιες πληροφορίες στο διαδίκτυο. Ένας λόγος παραπάνω είναι να δίνονται και να μοιράζονται οι τιμές λόγω του εγχώριου ανταγωνισμού ώστε να γίνουν περισσότερο ανταγωνιστικοί ή έστω να φέρνουν πιο καλά προϊόντα. Αρκετά χρόνια μας πούλησαν φύκια για μεταξωτές κορδέλες.

Αν δε θέλετε για δικούς σας -προσωπικούς- λόγους είναι άλλη συζήτηση. Για κάθε άλλη περίπτωση δε βλέπω το λόγο της μυστικότητας, εδώ μέσα έχουμε συνηθίσει να τα λέμε όλα.
Ok.....σωστή η τοποθέτηση σου.......ας πάρω λίγο τον χρόνο μου, μέχρι να την παραλάβω και στην συνέχεια θα σας μιλήσω και γιά αυτό.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Παιδιά κάνω την παρέμβαση για να θυμίσω ότι εδώ και κάτι δεκαετίες ζούμε στην ελεύθερη αγορά, δε θα αποκαλύψετε και κανά μεγάλο μυστικό....
Μυστικό δεν είναι και έχει αναφερθεί πολλές φορές το ποιός, το Λεωνίδιο είναι γεμάτο πελάτες. Το θέμα δεν είναι το ποιός (δεν μπορεί να υπάρχει μόνον ένας) αλλά το ότι ψωνίζοντας από έξω τελικά πετυχαίνεις 3000-3500 ευρώ χαμηλότερη τιμή από το φτηνότερο σε ελληνική αγγελία.
Κάποια στιγμή σκεφτόμουν να φέρω CB1300S, πινακιδωμένο έβγαινε περίπου 4000 ευρώ σε αντίθεση με τα ελληνικά 7000 για μηχανάκια ίδιας χρονιάς με τα διπλά/τριπλά χιλιόμετρα "γιατί είναι σπάνιο μόνο για γνώστες". Αν δεν έβρισκα ΧR που να μου αρέσει, είχα στο στόχαστρο R1200GS rallye του 2017 με 25000 χιλιόμετρα, με αλουμινένιο τριβάλιτσο/GPS/tankbag με όλα τα έξτρα του καταλόγου, κάγκελα για το πάνω μισό κλπ θα ερχόταν περίπου 13500 ευρώ, το φτηνότερο 2017 στο γνωστό site είναι 15400 ευρώ με 52000 χιλιόμετρα και έχει απλά πλαστικό top case. ΚΤΜ 1290S και R του 2017 (ίσως και 2018) βγαίνουν τελική τιμή κάτω από 13000 ευρώ. Η διαφορά είναι από μεγάλη ως χαοτική σε περιπτώσεις.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Μυστικό δεν είναι και έχει αναφερθεί πολλές φορές το ποιός, το Λεωνίδιο είναι γεμάτο πελάτες. Το θέμα δεν είναι το ποιός (δεν μπορεί να υπάρχει μόνον ένας) αλλά το ότι ψωνίζοντας από έξω τελικά πετυχαίνεις 3000-3500 ευρώ χαμηλότερη τιμή από το φτηνότερο σε ελληνική αγγελία.
Κάποια στιγμή σκεφτόμουν να φέρω CB1300S, πινακιδωμένο έβγαινε περίπου 4000 ευρώ σε αντίθεση με τα ελληνικά 7000 για μηχανάκια ίδιας χρονιάς με τα διπλά/τριπλά χιλιόμετρα "γιατί είναι σπάνιο μόνο για γνώστες". Αν δεν έβρισκα ΧR που να μου αρέσει, είχα στο στόχαστρο R1200GS rallye του 2017 με 25000 χιλιόμετρα, με αλουμινένιο τριβάλιτσο/GPS/tankbag με όλα τα έξτρα του καταλόγου, κάγκελα για το πάνω μισό κλπ θα ερχόταν περίπου 13500 ευρώ, το φτηνότερο 2017 στο γνωστό site είναι 15400 ευρώ με 52000 χιλιόμετρα και έχει απλά πλαστικό top case. ΚΤΜ 1290S και R του 2017 (ίσως και 2018) βγαίνουν τελική τιμή κάτω από 13000 ευρώ. Η διαφορά είναι από μεγάλη ως χαοτική σε περιπτώσεις.
Σωστός.
Οι διαφορές είναι μεγάλες, αλλά μάλλον αξίζει σε ακριβά μηχανάκια. Πράγματι στην Ελλάδα οι τιμές σε ακριβά μηχανάκια είναι υψηλές αλλά αυτό ισχύει μόνο σε "κινήσιμα" μοντέλα. Προσωπικά, το Multistrada 1200S του 2013 που έφερα, μου στοίχισε 2500Ε λιγότερο από το φθηνότερο 13αρι (2μπουζο) στο car τότε, το οποίο δεν ήταν S.
Ο Σπύρος (Kamikaze Motorcycles) ήταν άψογος, έχει γνώσεις και βοηθάει ώστε όλα να γίνουν πιο εύκολα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Άγγλος ντίλερ που ρωτήσαμε για μηχανάκι προ ενάμιση έτους κέρασε καφέ, τα είπαμε χαλαρά, στέλνει ακόμα newsletter με τα μεταχειρισμένα του και προσκαλεί τον φίλο που μένει εκεί σε κάθε νέο μοντέλο για τεστ. Οποιαδήποτε σύγκριση με αντίστοιχο ελληνικό μαγαζί προκαλεί θλίψη. Αυτό μάλλον είναι και η απάντηση στο "πως ψωνίζεις χωρίς να το δεις από κοντά" που έγινε νωρίτερα.
 

Jhon

Μέλος
Περιοχή
Άργος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Ducati Multi Strada 1200 Enduro
Άγγλος ντίλερ που ρωτήσαμε για μηχανάκι προ ενάμιση έτους κέρασε καφέ, τα είπαμε χαλαρά, στέλνει ακόμα newsletter με τα μεταχειρισμένα του και προσκαλεί τον φίλο που μένει εκεί σε κάθε νέο μοντέλο για τεστ. Οποιαδήποτε σύγκριση με αντίστοιχο ελληνικό μαγαζί προκαλεί θλίψη. Αυτό μάλλον είναι και η απάντηση στο "πως ψωνίζεις χωρίς να το δεις από κοντά" που έγινε νωρίτερα.
Μεγάλη αλήθεια...έτη φωτός οι sellers εκεί απο τους δικούς μας εδω, και στεναχωριέμαι που το λέω, αλά έτσι είναι.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Λίγο πολύ αυτές τις συζητήσεις εννοούσα, ίσως και λίγο πιο αναλυτικά παραδείγματα με π.χ. πόσο ήταν το επιπλέον κόστος εκτελωνισμού πέρα από τη τιμή αγοράς.

Πάντως το περασμένο καλοκαίρι έφτασα πολύ κοντά στο να φέρω για λογαριασμό φίλου ένα R1250GS. Με έβαλε σε σκέψεις Γερμανός που μου είπε ότι θέλει πολύ προσοχή η αγορά μοτοσυκλέτας από Γερμανία, ειδικά από αναβάτες που τις χρησιμοποιούν χειμώνα-καλοκαίρι. Πολλοί από αυτούς τις αλλάζουν στην τριετία με λίγα χιλιόμετρα. Το μυαλό σας θα πάει στα αλάτια και στα χημικά που ρίχνουν στους δρόμους τους αλλά η υπόδειξη ήταν διαφορετική. Αφορά το σπάσιμο του κινητήρα με χαμηλές θερμοκρασίες όπου ξεκινάνε και γκαζώνουν υπερβολικά τους κινητήρες -χωρίς να τους προθερμάνουν προηγουμένως- γιατί από το κρύο βιάζονται να φθάσουν το συντομότερο δυνατό στις δουλειές τους. Συνήθως αυτές οι μοτοσυκλέτες απαιτούν άνοιγμα του κινητήρα πολύ πριν τις 100 χιλιάδες χλμ, ενώ η εμφάνιση τους μπορεί να είναι καταπληκτική.
 

Jhon

Μέλος
Περιοχή
Άργος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Ducati Multi Strada 1200 Enduro
Λίγο πολύ αυτές τις συζητήσεις εννοούσα, ίσως και λίγο πιο αναλυτικά παραδείγματα με π.χ. πόσο ήταν το επιπλέον κόστος εκτελωνισμού πέρα από τη τιμή αγοράς.

Πάντως το περασμένο καλοκαίρι έφτασα πολύ κοντά στο να φέρω για λογαριασμό φίλου ένα R1250GS. Με έβαλε σε σκέψεις Γερμανός που μου είπε ότι θέλει πολύ προσοχή η αγορά μοτοσυκλέτας από Γερμανία, ειδικά από αναβάτες που τις χρησιμοποιούν χειμώνα-καλοκαίρι. Πολλοί από αυτούς τις αλλάζουν στην τριετία με λίγα χιλιόμετρα. Το μυαλό σας θα πάει στα αλάτια και στα χημικά που ρίχνουν στους δρόμους τους αλλά η υπόδειξη ήταν διαφορετική. Αφορά το σπάσιμο του κινητήρα με χαμηλές θερμοκρασίες όπου ξεκινάνε και γκαζώνουν υπερβολικά τους κινητήρες -χωρίς να τους προθερμάνουν προηγουμένως- γιατί από το κρύο βιάζονται να φθάσουν το συντομότερο δυνατό στις δουλειές τους. Συνήθως αυτές οι μοτοσυκλέτες απαιτούν άνοιγμα του κινητήρα πολύ πριν τις 100 χιλιάδες χλμ, ενώ η εμφάνιση τους μπορεί να είναι καταπληκτική.
Πόσο πιά υπερβολικά να γκαζώσεις στην αρχή αυτά τα θηρία και μάλιστα στην Γερμανία ;oπου οι νόμοι και αυστηροί είναι και εφαρμόσιμοι σε σχέση με την Ελλάδα;
Ακόμη όμως και έτσι να είναι, νομίζουμε ότι στην Ελλάδα τα μεταχειρισμένα πάνε καλύτερα; η μήπως όποιος αγοράζει used κατεβάζει τον κινητήρα εδώ γιά να δεί τι έχει συμβεί;
Το μεταχειρισμένο είναι μεταχειρισμένο και όσο και εάν ψάξεις απόλυτα σίγουρος δεν θα είσαι ποτέ.Απλά κοιτάς γιά το καλύτερο με ότι μέσα και χρήμα διαθέτεις.
Πέρα όμως απο αυτό, ταπεινή μου γνώμη είναι ότι στην πλειοψηφία η οδηγική κουλτούρα των Γερμανών και των Αγγλων, απέχει κατά πολύ σε σχέση με την δική μας...και πάλι δυστυχώς!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πόσο πιά υπερβολικά να γκαζώσεις στην αρχή αυτά τα θηρία και μάλιστα στην Γερμανία ;oπου οι νόμοι και αυστηροί είναι και εφαρμόσιμοι σε σχέση με την Ελλάδα;
Ακόμη όμως και έτσι να είναι, νομίζουμε ότι στην Ελλάδα τα μεταχειρισμένα πάνε καλύτερα; η μήπως όποιος αγοράζει used κατεβάζει τον κινητήρα εδώ γιά να δεί τι έχει συμβεί;
Το μεταχειρισμένο είναι μεταχειρισμένο και όσο και εάν ψάξεις απόλυτα σίγουρος δεν θα είσαι ποτέ.Απλά κοιτάς γιά το καλύτερο με ότι μέσα και χρήμα διαθέτεις.
Πέρα όμως απο αυτό, ταπεινή μου γνώμη είναι ότι στην πλειοψηφία η οδηγική κουλτούρα των Γερμανών και των Αγγλων, απέχει κατά πολύ σε σχέση με την δική μας...και πάλι δυστυχώς!!
Επειδή έχω ζήσει στη Γερμανία και συνεχίζω να πηγαίνω, και νόμους έχουν αυστηρούς και κάγκουρες έχουν πολλούς!
Με -5... αν σε κάθε φανάρι επιταχύνεις στα κόκκινα... αρκεί για να ξεχειλώσεις τον κινητήρα. Δεν λέω ότι είναι "νόμος" απλά είναι μια πληροφορία που μου μεταφέρθηκε και τη καταθέτω.
 

Jhon

Μέλος
Περιοχή
Άργος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Ducati Multi Strada 1200 Enduro
Επειδή έχω ζήσει στη Γερμανία και συνεχίζω να πηγαίνω, και νόμους έχουν αυστηρούς και κάγκουρες έχουν πολλούς!
Με -5... αν σε κάθε φανάρι επιταχύνεις στα κόκκινα... αρκεί για να ξεχειλώσεις τον κινητήρα. Δεν λέω ότι είναι "νόμος" απλά είναι μια πληροφορία που μου μεταφέρθηκε και τη καταθέτω.
Σεβαστή η πληροφορία και δεν την αμφισβητώ....απλά τον σχετικό προβληματισμό μου κατέθεσα και εγώ.Οσο γιά "κάγκουρες" και εδώ...περισσεύουν και μάλιστα πολύ!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Καλώς σας βρήκα λοιπόν και ευχαριστώ πολύ και γιά το καλωσόρισμα και γιά την γραφή σου.
Και εγω αυτό ξέρω.....δεν είναι πλέον τα πράγματα όπως παλιά...απλά απο ότι έψαξα λίγο είναι κάπως μπέρδεμα στα νέα 1200 να αλλάξεις τις μετρήσεις, αλά σίγουρα γίνεται,μάλλον με τον τρόπο που ανέφερα πριν.
Υπαρχει στη σελιδα της Ducati online το εγχειρίδιο κατοχου, δειχνει μεσα και τα δυο που σου ειπα, και την επιπεδη δεσμη και τη ρυθμιση για τις μοναδες μετρησης μεσω του μενου/ταμπλετας, χωρις περίεργους συνδιασμους πληκτρων.
 

Jhon

Μέλος
Περιοχή
Άργος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Ducati Multi Strada 1200 Enduro
Υπαρχει στη σελιδα της Ducati online το εγχειρίδιο κατοχου, δειχνει μεσα και τα δυο που σου ειπα, και την επιπεδη δεσμη και τη ρυθμιση για τις μοναδες μετρησης μεσω του μενου/ταμπλετας, χωρις περίεργους συνδιασμους πληκτρων.
Ναι...το έχω βρεί απο το απόγευμα και το έχω κατεβάσει....σχετικά με μετατροπές, καύσιμα και θερμοκρασίες, στις σελίδες 238-245.
Οποιος το χρειάζεται και δεν το έχει μπορεί να το κατεβάσει απο εδω...
2017 Ducati Multistrada 1200 Enduro – Owner's Manual – 405 Pages – PDF

Γιά την επίπεδη δέσμη και δεν έχω προλάβει ακόμη και δεν με βοηθούν τα Αγγλικά μου πολύ.
Πάντως βλέπω ότι μπορείς να ρυθμίσεις ατελείωτα πράγματα.....δεν ξέρω εάν κάποιος κάτοχος της Moto το έχει μάθει πλήρως!!
Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι φίλε μου.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Λίγο πολύ αυτές τις συζητήσεις εννοούσα, ίσως και λίγο πιο αναλυτικά παραδείγματα με π.χ. πόσο ήταν το επιπλέον κόστος εκτελωνισμού πέρα από τη τιμή αγοράς.

Πολλοί από αυτούς τις αλλάζουν στην τριετία με λίγα χιλιόμετρα.
Σε ότι αφορά το πρώτο. Πίνακες με το πόσο είναι το ποσόν εκτελωνισμού βγαίνουν σε αναζήτηση χωρίς κόπο και με ένα τηλέφωνο σε εκτελωνιστή μαθαίνεις πολλά ακόμα. Ακριβώς τι πλήρωσε ο κάθε ένας δεν έχει λόγο να πει σε όλο το φόρουμ, όπως κανείς με αγγελία πώλησης δεν μπαίνει να δώσει λογαριασμό σε όλο το φόρουμ στο πόσο ακριβώς έκλεισε το μηχανάκι του όταν ζητάει να πάνε στις διεκπεραιωμενες.


Για το δεύτερο, απλά να θυμίσω ότι όλες οι ακριβές με δάνειο και ρήτρα επαναγοράς μοτοσυκλέτες είναι ακριβώς στην ίδια μοίρα. Ο θριζιράιντ της Αθήνας που ξέρει ότι σε 33 μήνες έχει νέο μηχανάκι με την ίδια δόση δανείου, θα το στύψει εξίσου άπονα με τον Γερμανό που λες γιατί δεν τον νοιάζει τι ζημιά θα βγει στον επόμενο. Οι "ταμπλετούχες" BMW έχουν μεταβλητό κόκκινο ανάλογα με την θερμοκρασία του κινητήρα, δεν ξέρω αν όντως έχει και κόφτη πιο χαμηλά η απλά είναι ψυχολογικό τρικ για τον αναβάτη. Σε κάθε περίπτωση, δεν νομίζω να φέρει κάποιος μηχανάκι τριετίας με 80,000 χλμ ας πούμε, ούτε ελληνικό τέτοιο δεν θα αγόραζε.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δεν ειναι μονο τα μεταχειρισμενα μοντελα που πανε κατω στο Νησι, ακομη και στα καινουργια μπορει να παρει καποιος σημαντικη εκπτωση αν ξερει που και ποτε να ψωνισει (μειον στη BMW που βαζουν κ@λοδαχτυλο παντου και παντα, αλλα κερνανε καφε :D). Οταν παραγγειλα το δικο μου CRF το Νοεμβρη του 2016 που η αγορα ειναι κατω λογω χειμωνα και απο μαγαζι που ξερω και παιρνω παντα εκπτωση, η τιμη κανουργιου ητανε 10800 λιρες και μαζι με κεντρικο σταντ και 12βολτη παροχη πηγαινε στις 11000 λιρες. Το πηρα 10200 λιρες (800 λιρες κατω) ή 11800€ οταν στην Ελλαδα εκεινη την εποχη εκανε 15200€ αν θυμαμαι καλα - χωρις κανενα αξεσουαρ. Και μιλαμε για μοντελο 2017 δηλ της επομενης χρονιας και οχι 2016 leftover (το παρελαβα τον Μαρτη του 2017). Διαβαζα προσφατα οτι καποιος πηρε Africa του 2019, δηλ περσινο μοντελο, που εχει τιμη καταλογου τωρα 12000 λιρες με 10500 λιρες δηλ 1500 λιρες κατω (οταν το απλο 1100 του 2020 εχει 13000 λιρες).

Jhon: enjoy την ιταλιδα σου! :ok:
 

Jhon

Μέλος
Περιοχή
Άργος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Ducati Multi Strada 1200 Enduro
Δεν ειναι μονο τα μεταχειρισμενα μοντελα που πανε κατω στο Νησι, ακομη και στα καινουργια μπορει να παρει καποιος σημαντικη εκπτωση αν ξερει που και ποτε να ψωνισει (μειον στη BMW που βαζουν κ@λοδαχτυλο παντου και παντα, αλλα κερνανε καφε :D). Οταν παραγγειλα το δικο μου CRF το Νοεμβρη του 2016 που η αγορα ειναι κατω λογω χειμωνα και απο μαγαζι που ξερω και παιρνω παντα εκπτωση, η τιμη κανουργιου ητανε 10800 λιρες και μαζι με κεντρικο σταντ και 12βολτη παροχη πηγαινε στις 11000 λιρες. Το πηρα 10200 λιρες (800 λιρες κατω) ή 11800€ οταν στην Ελλαδα εκεινη την εποχη εκανε 15200€ αν θυμαμαι καλα - χωρις κανενα αξεσουαρ. Και μιλαμε για μοντελο 2017 δηλ της επομενης χρονιας και οχι 2016 leftover (το παρελαβα τον Μαρτη του 2017). Διαβαζα προσφατα οτι καποιος πηρε Africa του 2019, δηλ περσινο μοντελο, που εχει τιμη καταλογου τωρα 12000 λιρες με 10500 λιρες δηλ 1500 λιρες κατω (οταν το απλο 1100 του 2020 εχει 13000 λιρες).

Jhon: enjoy την ιταλιδα σου! :ok:
Σε ευχαριστώ πολύ...να είσαι καλά.
 
Top Bottom