Η πισω αναρτηση απο Tenere xt660z εχασε ολο το λαδι ξαφνικα

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Το xt660z βγήκε το 2008, δεν έχει καμία ουσιαστική διαφορά μέχρι και το τέλος παραγωγής του πέρα από χρώματα αυτοκόλλητα και τον τρόπο ρύθμισης προφορτισης του μπροστινού.
Πιο μετά βγήκε το μοντέλο με το ABS που έχει κάποιες διαφορές.

Ο τύπος που το έβγαλε - έβαλε σε '10 είχε ανοίξει μια τρύπα στο φιλτροκούτι από μέσα στην δεξιά μεριά.
Κάπου εδώ υπάρχει το θέμα με φωτογραφίες από τον STF και el-Gatto , έτσι γίνεται γρήγορα η δουλειά :ok:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ο τύπος που το έβγαλε - έβαλε σε '10 είχε ανοίξει μια τρύπα στο φιλτροκούτι από μέσα στην δεξιά μεριά.
Κάπου εδώ υπάρχει το θέμα με φωτογραφίες από τον STF και el-Gatto , έτσι γίνεται γρήγορα η δουλειά :ok:
O οποίος τύπος δεν εξηγεί πως έκανε τη πατέντα για ταχεία απελευθέρωση.

Eδώ από το θέμα μας στο advride
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
O οποίος τύπος δεν εξηγεί πως έκανε τη πατέντα για ταχεία απελευθέρωση.

Eδώ από το θέμα μας στο advride
Για να δημιουργηθεί η πατέντα ταχείας απελευθέρωσης της πίσω ανάρτηση πρέπει τη πρώτη -μόνο- φορά να λύσεις όλη την εξάτμιση και τον μεσαίο λαιμό της, να αφαιρέσεις την ανάρτηση και να χρησιμοποιήσεις ένα μακρύ σουβλί το οποίο θα περάσει μέσα από την τρύπα της άνω βίδας και θα σημαδέψει το φιλτροκούτι τόσο ώστε να δούμε να φουσκώνει το πλαστικό στο εσωτερικό μέρος από το φιλτροκούτι. Μετά χρησιμοποιούμε ένα ποτηροτρύπανο διαμέτρου 25mm και αγοράζουμε από είδη φανοποιείας μια τάπα 25mm από αυτές που στεγανώνουν το εσωτερικό των πορτμπαγκάζ αυτοκινήτων.
Αφού τελειώσουμε δένουμε την ανάρτηση αλλά προσοχή, πλέον αναποδογυρίζουμε τη πλευρά της πολύγωνης κεφαλής της βίδας για να τη ξεβιδώνουμε μέσα από το φιλτροκούτι με καρυδάκι το οποίο χωράει να περάσει μια χαρά με τη τρύπα των 25mm που έχουμε δημιουργήσει.
 
Top Bottom