Η πρώτη on offαδα , εντυπώσεις ενός rookie

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Πέμπτη αγορά κράνος , μπότες , στολή
Παρασκευή λάστιχα ( TKC 80)
Σάββατο η πρώτη βόλτα και με ευκαιρία το classic trophy της Λέσχης κλασσικής , απογευματόβραδο Πλατεία Άρεως στην Τρίπολη για τον τερματισμό της πρώτης μέρας , καφέ , πίτσι πίτσι και μετά επιστροφή από εθνική για Κόρινθο . Το υπόλοιπο κομμάτι χωμάτινο , πηγαίνοντας και βλέποντας .
Χώμα από ορεινή Κορινθία μέχρι Κανδήλα , άσφαλτος Κανδήλα Λεβίδι και από εκεί Μαίναλο δασικούς , Αλωνίσταινα ,Ζιγοβίτσι όπου και το τέλος του off λόγω καταιγίδας (εντάξει και φαγητού και κούρασης).
Το 950 φρόντισε να μου σπάσει τον τσαμπουκά στο πρώτο 5λεπτο , όταν με ξάπλωσε σε ανηφορική φουρκέτα επειδή έσβησε , λέγοντας μου με τον τρόπο του ότι βάζουμε πρώτη ή συμπλεκτάρουμε. Και εκεί συνειδητοποίησα ότι τα mega on off καλό είναι να μην πέφτουν , όχι γιατί θα τα γρατσουνίσεις αλλά γιατί πρέπει και να τα σηκώσεις . Ο τσαμπουκάς στην akrapovic περισσότερο με τσάντισε για την μλκια μου να μην βάλω τα πίσω κάγκελα ( ήθελα να τα βάψω ... )
Στο χώμα μπήκα με ασφάλτινες πιέσεις ( 38 , 34) και ασφάλτινο σετάρισμα αναρτήσεων που μου έφερνε στα χέρια και την μέση τα πάντα όλα η δε σέλα της Τouratech κάθε άλλο παρά άνετη μου φάνηκε.
Στην πορεία της ημέρας άρχισα να ανακαλύπτω και να επεξεργάζομαι τεχνικές αναστροφής και επι τόπου στροφής ( λες και είναι νταλίκα) , κάποιες φορές δε σε περίεργα σημεία σταματημένος ή για καβάλημα - ξεκαβάλημα αισθανόμουν μέχρι και ανασφάλεια ότι θα μου πέσει το μηχανάκι .
Το βεντιλατέρ δούλεψε υπερωρίες .
Όλα μαύρα λοιπόν; Όχι βέβαια . Προσαρμογή θέλει και συνειδητοποίηση των δυνατοτήτων της μοτοσυκλέτας αλλά ( το κυριότερο) και των δικών μου .
Η επιστροφή από εθνική με φεγγαράδα , δροσούλα και 150 σταθερά έκλεισε μια πολύ ωραία μέρα .
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Όπου προσαρμογή....βάλε προπόνηση.
Την δεύτερη, τρίτη, τέταρτη φορά θα είναι όλα πιο εύκολα
Ρίχνε πιέσεις και μαλάκωσε την ανάρτηση και θα γίνουν όλα πιο εύκολα
Και κανένα σχολείο, μόνο καλό θα κάνει.
Καλως ήρθες στον κόσμο των βρωμιαρηδων :friendship:
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Όπου προσαρμογή....βάλε προπόνηση.
Την δεύτερη, τρίτη, τέταρτη φορά θα είναι όλα πιο εύκολα
Ρίχνε πιέσεις και μαλάκωσε την ανάρτηση και θα γίνουν όλα πιο εύκολα
Και κανένα σχολείο, μόνο καλό θα κάνει.
Καλως ήρθες στον κόσμο των βρωμιαρηδων :friendship:
Έχω διαπιστώσει με το California SBK scool την προσφορά των σχολείων. Η δυσκολία είναι στις κακές συνήθειες από τα ελαφριά χωματερά σε συνδυασμό με τον όγκο και το βάρος των δεινόσαυρων . Όπως και νάχει χιλιόμετρα είναι η λύση
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Έχω διαπιστώσει με το California SBK scool την προσφορά των σχολείων. Η δυσκολία είναι στις κακές συνήθειες από τα ελαφριά χωματερά σε συνδυασμό με τον όγκο και το βάρος των δεινόσαυρων . Όπως και νάχει χιλιόμετρα είναι η λύση
Πάμε παρέα Ζήρεια με τα pilelli str!
Να μάθουμε πατήματα ;)
Βελινα, Γεράνεια, όπου θες
Προτού αρχίσουν τα 40αρια
 

Spiros 00

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Σπυρος
Μοτό
ktm 640 adventure 1997
ktm 990 adventure s 2007
honda z50r 1984
Αν πας συχνά σε χωματόδρομους θα έκανε μεγάλη διαφορά ενα δόντι μικρότερο γρανάζι εμπρός. Tα 990 φοράνε 17-42 οπότε το έκανα 16-42. Αναλόγως τη χρονιά στα 950 μπορεί να φορούσαν και 16-42 οπότε το κάνεις 15-42. Θα εξαφανιστεί το σκορτσάρισμα στα κλειστά κομματια και θα γίνει πιο δασκεδαστικό στο άνοιγμα του γκαζιού αλλά θα είσαι 1000 στροφές πάνω στην εθνική.
Το βεντιλατέρ ξεκινάει από τέλη Απρίλη και σβήνει μέσα Οκτώβρη. Η λύση που βρήκα είναι να μην το κυκλοφορώ σε πόλη και σε κλειστά χωμάτινα αυτούς τους μήνες.
Μια καλή βάση τώρα στην αρχή για τις αναρτήσεις είναι να βάλεις στην comfort ρύθμιση σύμφωνα με το manual. Πολύ καλό στο χώμα και δεν θα σε προβληματίσει στην άσφαλτο. (μην σε προβληματίσει αν τις βρεις ρυθμισμένες αλλού για αλλού, μου έχει συμβεί σε αρκετές μοτοσυκλέτες αλλά δεν κατάλαβα ποτέ αν ήταν έτσι απο το εργοστάσιο ή απλα κάποιος έβαλε το χέρι του χωρίς να ξέρει τι σημαίνει clock kai anticlockwise!)
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Αν πας συχνά σε χωματόδρομους θα έκανε μεγάλη διαφορά ενα δόντι μικρότερο γρανάζι εμπρός. Tα 990 φοράνε 17-42 οπότε το έκανα 16-42. Αναλόγως τη χρονιά στα 950 μπορεί να φορούσαν και 16-42 οπότε το κάνεις 15-42. Θα εξαφανιστεί το σκορτσάρισμα στα κλειστά κομματια και θα γίνει πιο δασκεδαστικό στο άνοιγμα του γκαζιού αλλά θα είσαι 1000 στροφές πάνω στην εθνική.
Το βεντιλατέρ ξεκινάει από τέλη Απρίλη και σβήνει μέσα Οκτώβρη.
Δεν έχω σκορτσαρίσματα. Απλά θέλει και πρώτη πολλές φορές. 1000 rpm πάνω είναι πολλές , για την υγεία του μοτέρ, σε ταξίδι εθνική με αρκετά χιλιόμετρα. Κάθε φορά που ακούω βεντιλατερ να παίρνει , σε οτιδήποτε μηχανοκίνητο , με πιάνουν τα ψυχολογικά μου. Αναρτήσεις θα το κοιτάξω αυτή την εβδομάδα. Στην άσφαλτο πάντως ήταν υποδειγματική .
Έβρασα τα , φρέσκα ,υγρά του πίσω φρένου με αποτέλεσμα να μείνω εντελώς. Μετά από 10λεπτη στάση επανήλθε κανονικά. Είναι ευαισθητούλι ή παίζει να το κράταγα κατά λάθος πατημένο διαρκώς;
 

korobilis7

Μέλος
Περιοχή
rentis
Όνομα
kostas
Μοτό
AFRICA TWIN XRV 750 rd07a
Θελει practice και εξοικιωση....το χωματειν.
Γνωστο το Αφρικα.
Δωστου φιλια στα μουτρα(του Γιωργου ντε).
 

NikolasA

Μέλος
Όνομα
Nikolas
Μοτό
Ducati Desertx
Ktm 950 sm 2007
Ktm exc 450 six days 2013
Δεν έχω σκορτσαρίσματα. Απλά θέλει και πρώτη πολλές φορές. 1000 rpm πάνω είναι πολλές , για την υγεία του μοτέρ, σε ταξίδι εθνική με αρκετά χιλιόμετρα. Κάθε φορά που ακούω βεντιλατερ να παίρνει , σε οτιδήποτε μηχανοκίνητο , με πιάνουν τα ψυχολογικά μου. Αναρτήσεις θα το κοιτάξω αυτή την εβδομάδα. Στην άσφαλτο πάντως ήταν υποδειγματική .
Έβρασα τα , φρέσκα ,υγρά του πίσω φρένου με αποτέλεσμα να μείνω εντελώς. Μετά από 10λεπτη στάση επανήλθε κανονικά. Είναι ευαισθητούλι ή παίζει να το κράταγα κατά λάθος πατημένο διαρκώς;
οπως τα είπε ο Spiros 00 για βεντιλατερ και αναρτησεις, το πίσω φρένο είναι αρκετά ευαίσθητο, ειδικά στο χώμα, για μενα η αλλαγή της πίσω τρόμπας είναι must. Εγώ έχω απο 640 Adv. Οι πιέσεις που είχες είναι μεγάλες για χώμα. Αναρτήσεις στην θέση comfort και ξεκίνα να παίζεις με click απο κει, άλλο μηχανάκι δεν θα το πιστεύεις. Καλές βόλτες
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Takisg για να σε βάλω σε έξοδα περί βεντιλατέρ και θερμοκρασίες, προτείνω τα εξής:
1) Samco σωλήνες ψύξης (δεν έχουν απώλεια, δεν φουσκώνουν στη ζέστη και δεν κρατάνε τη ζεστή θερμοκρασία)

2) αναβάθμιση της αντλίας νερού:

3) έξτρα ανεμιστήρα:

(1 και 2 σκέφτομαι στο 701 μου που το ζορίζω σε 1η - 2α , μου έχει σβήσει και 2 φορές από υπερθέρμανση και πήρε μετά από κάνα 10λεπτο, ανεμιστήρα έχω ήδη μεγαλυτερο)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Όπως ανέφερε ο Spiros 00 παραπάνω.
Έχω γρανάζι με 16 δόντια εμπρός (διατηρώ επιφυλάξεις εάν μπορεί να μπει με 15 δόντια) και στα 130 είμαι με 5000σαλ.
Αναρτήσεις στο comfort για όλες τις χρήσεις.
Πάντως το πίσω φρένο δεν μου έχει βράσει ποτέ στο 950...:thumbsdown:
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Τώρα με το συμπάθειο. Αναρτήσεις σύμφωνα με το βάρος και την χρήση. Το comfort δεν είναι πανάκεια παιδιά… ένα σημείο αναφοράς είναι.
Ξεκινά με το sag και βλέπεις από κει και περα
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Τώρα με το συμπάθειο. Αναρτήσεις σύμφωνα με το βάρος και την χρήση. Το comfort δεν είναι πανάκεια παιδιά… ένα σημείο αναφοράς είναι.
Ξεκινά με το sag και βλέπεις από κει και περα
Στο συγκεκριμένο είναι ένας πολύ καλός συνδυασμός για μικτή χρήση Νικόλα.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Στο συγκεκριμένο είναι ένας πολύ καλός συνδυασμός για μικτή χρήση Νικόλα.
Δεν θα διαφωνήσω με την συμβουλή σου Θανάση αφού προορίζεται για τον Τάκη(που χωρίς να ξέρω μάλλον είναι σωματοτυπικα κοντά σου), αλλά δεν νομίζω ότι είναι δυνατόν μια ρύθμιση να καλύπτει και έναν 70 κιλά άνθρωπο και μένα το μοσχάρι των 120. Γιαυτο έγραψα το παραπάνω. Ξεκινά από comfort όπως λέει και το manual και μετά ρυθμίζεις ότι χρειάζεται.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Η προφορτιση είναι αυτή που ρυθμίζεται σύμφωνα με το βάρος.

Το comfort πάει στις αποσβέσεις που έχουν να κάνουν καθαρά με το οδηγικό στυλ.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Η προφορτιση είναι αυτή που ρυθμίζεται σύμφωνα με το βάρος.

Το comfort πάει στις αποσβέσεις που έχουν να κάνουν καθαρά με το οδηγικό στυλ.
Μα το comfort δεν δινει και συγκεκριμένη προφορτιση;
 

Spiros 00

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Σπυρος
Μοτό
ktm 640 adventure 1997
ktm 990 adventure s 2007
honda z50r 1984
Το πίσω φρένο είναι γνωστό ότι είχε θέματα. Υπάρχουν 9χ0 που δεν αντιμετώπισαν ποτέ θέμα και άλλα που βράζουν σε κάθε βόλτα. Εκτός της ελαττωματικής τρόμπας έχω παρατηρήσει ότι βράζει και λόγω της εξατμισης του πίσω κυλίνδρου που περνάει κοντά.
Οσο για θερμοκρασία, υπάρχουν πολλά after market αξεσουάρ που βοηθάνε αρκετά (κολάρα σιλικόνης, τρόμπα νερού, 2ο βεντιλατέρ όπως προείπαν συμφορουμιτες) αλλά καλό είναι να αφαιρεθεί και η μαμά σίτα του ψυγείου, που μάλλον έχει σχεδιαστεί για θερμοκρασίες Αυστρίας.
Μετά από 20 χρόνια από την κυκλοφορία του 9χ0 υπάρχει πληθώρα ανταλλακτικων αξεσουάρ και χιλιάδες σελίδες σε φορουμ που λύνουν/εξηγούν τα πάντα γυρω από τα lc8.
Αλλά μην ξεχνάμε πως ακόμη και το όνομα του (adventure) μας θυμίζει πως είναι μια μηχανή όλο περιπέτειες!;)
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Η προφορτιση είναι αυτή που ρυθμίζεται σύμφωνα με το βάρος.

Το comfort πάει στις αποσβέσεις που έχουν να κάνουν καθαρά με το οδηγικό στυλ.

Δες την εικόνα 3 ποστ κάτω. Η κτμ συστήνει την sport ρύθμιση για αναβάτες άνω των 90 κιλών. Η ρύθμιση comfort δίνει και setting για την προφορτιση, όποτε Γιάννη δεν έχει να κάνει μόνο με τις αποσβέσεις.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06

Δες την εικόνα 3 ποστ κάτω. Η κτμ συστήνει την sport ρύθμιση για αναβάτες άνω των 90 κιλών. Η ρύθμιση comfort δίνει και setting για την προφορτιση, όποτε Γιάννη δεν έχει να κάνει μόνο με τις αποσβέσεις.
Εσυ ολο γύρω από τα περτικαλι γυροφερνεις...:p
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Εσυ ολο γύρω από τα περτικαλι γυροφερνεις...:p
Δυο είχα στην ιχνιλατιση και τα είδα στην πράξη με ικανούς οδηγούς και τα χάρηκα! Μην πω τα ζήλεψα με την θετική πλευρά της ενοιας
 
Top Bottom