Η πρώτη on offαδα , εντυπώσεις ενός rookie

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

Δες την εικόνα 3 ποστ κάτω. Η κτμ συστήνει την sport ρύθμιση για αναβάτες άνω των 90 κιλών. Η ρύθμιση comfort δίνει και setting για την προφορτιση, όποτε Γιάννη δεν έχει να κάνει μόνο με τις αποσβέσεις.
Να σε πω, με την σπορ ρύθμιση και με 110 κιλά δεν θες να ξέρεις, αν είναι ο Meoni καβάλα μπορεί και να δουλεύει σωστά στο χώμα, άσφαλτο γίνεται "στριταδικο".
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Να σε πω, με την σπορ ρύθμιση και με 110 κιλά δεν θες να ξέρεις, αν είναι ο Meoni καβάλα μπορεί και να δουλεύει σωστά στο χώμα, άσφαλτο γίνεται "στριταδικο".
Παιδιά εσείς που τα έχετε, σίγουρα είστε σε θέση να βλέπετε καλύτερα τι ταιριάζει στις αναγκες σας και στην οδιγική σας εμπειρία, η παρέμβαση μου έχει περισσότερο <<φιλοσοφικό>> χαρακτήρα.
Για μένα η ρυθμίσεις της ανάρτησης είναι ενα δυναμικό πράγμα και επειδή θέλει πολύ trial and error για να καταλάβεις τι αλλάζεις και τι επηρεάζεται, πολλες φορές κατα συνέπεια παραβλέπεται κιολας από τον μέσο οδηγό.
Δεν πρέπει μια πρόταση ρυθμήσεων να παίρνεται απόλυτα γιατί όλα μεταβάλλονται ανάλογα την χρήση. Αυτό ήταν το point μου.
Τώρα αν η ΚΤΜ ονομάζει το σφιξιμο στην προφόρτιση αποσβεσεις κτλπ sport και το χαλάρωμα basic η comfort, κατα τη γνώμη μου μόνο μπερδεύει. Γιατί ακριβως παραπέμεπει σε street χρηση ή μεγαλες ταχυτητες ή οτι αλλο θες και δεν δίνει στον χρήστη την γνώση του τι κανουν οι ρυθμίσεις του.
Εν πασει περιπτώση, οι αναρτήσεις είναι ένα ακόμα ατέρμονο debate που είμαι σίγουρος οτι έχει ξαναγίνει πολλάκις. Φυσικά δεν τολμώ να πω εγώ τι είναι και πως θα πρεπε να είναι η αίσθηση της αναρτησης. Νομίζω πέρα απο κάποιες αρχες και αυτο είναι προσωπικό θεμα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πέμπτη αγορά κράνος , μπότες , στολή
Παρασκευή λάστιχα ( TKC 80)
Σάββατο η πρώτη βόλτα και με ευκαιρία το classic trophy της Λέσχης κλασσικής , απογευματόβραδο Πλατεία Άρεως στην Τρίπολη για τον τερματισμό της πρώτης μέρας , καφέ , πίτσι πίτσι και μετά επιστροφή από εθνική για Κόρινθο . Το υπόλοιπο κομμάτι χωμάτινο , πηγαίνοντας και βλέποντας .
Χώμα από ορεινή Κορινθία μέχρι Κανδήλα , άσφαλτος Κανδήλα Λεβίδι και από εκεί Μαίναλο δασικούς , Αλωνίσταινα ,Ζιγοβίτσι όπου και το τέλος του off λόγω καταιγίδας (εντάξει και φαγητού και κούρασης).
Το 950 φρόντισε να μου σπάσει τον τσαμπουκά στο πρώτο 5λεπτο , όταν με ξάπλωσε σε ανηφορική φουρκέτα επειδή έσβησε , λέγοντας μου με τον τρόπο του ότι βάζουμε πρώτη ή συμπλεκτάρουμε. Και εκεί συνειδητοποίησα ότι τα mega on off καλό είναι να μην πέφτουν , όχι γιατί θα τα γρατσουνίσεις αλλά γιατί πρέπει και να τα σηκώσεις . Ο τσαμπουκάς στην akrapovic περισσότερο με τσάντισε για την μλκια μου να μην βάλω τα πίσω κάγκελα ( ήθελα να τα βάψω ... )
Στο χώμα μπήκα με ασφάλτινες πιέσεις ( 38 , 34) και ασφάλτινο σετάρισμα αναρτήσεων που μου έφερνε στα χέρια και την μέση τα πάντα όλα η δε σέλα της Τouratech κάθε άλλο παρά άνετη μου φάνηκε.
Στην πορεία της ημέρας άρχισα να ανακαλύπτω και να επεξεργάζομαι τεχνικές αναστροφής και επι τόπου στροφής ( λες και είναι νταλίκα) , κάποιες φορές δε σε περίεργα σημεία σταματημένος ή για καβάλημα - ξεκαβάλημα αισθανόμουν μέχρι και ανασφάλεια ότι θα μου πέσει το μηχανάκι .
Το βεντιλατέρ δούλεψε υπερωρίες .
Όλα μαύρα λοιπόν; Όχι βέβαια . Προσαρμογή θέλει και συνειδητοποίηση των δυνατοτήτων της μοτοσυκλέτας αλλά ( το κυριότερο) και των δικών μου .
Η επιστροφή από εθνική με φεγγαράδα , δροσούλα και 150 σταθερά έκλεισε μια πολύ ωραία μέρα .
Ωραίος. Νομίζω πως σκέφτεσαι όμορφα και είσαι σε καλό δρόμο. Πιέσεις είναι βασικό να τις χαμηλώσεις (εγώ θα έπαιζα 22 πίσω, 20 εμπρός, άλλοι θα σου πουν και χαμηλότερα εγώ με μεγαλές μηχανές δε κατεβαίνω πολύ χαμηλά, προτιμώ να προσαρμόζομαι εγώ)



Έχω διαπιστώσει με το California SBK scool την προσφορά των σχολείων. Η δυσκολία είναι στις κακές συνήθειες από τα ελαφριά χωματερά σε συνδυασμό με τον όγκο και το βάρος των δεινόσαυρων . Όπως και νάχει χιλιόμετρα είναι η λύση
Το τελευταίο κυρίως για χώμα.





Δεν έχω σκορτσαρίσματα. Απλά θέλει και πρώτη πολλές φορές. 1000 rpm πάνω είναι πολλές , για την υγεία του μοτέρ, σε ταξίδι εθνική με αρκετά χιλιόμετρα. Κάθε φορά που ακούω βεντιλατερ να παίρνει , σε οτιδήποτε μηχανοκίνητο , με πιάνουν τα ψυχολογικά μου. Αναρτήσεις θα το κοιτάξω αυτή την εβδομάδα. Στην άσφαλτο πάντως ήταν υποδειγματική .
Έβρασα τα , φρέσκα ,υγρά του πίσω φρένου με αποτέλεσμα να μείνω εντελώς. Μετά από 10λεπτη στάση επανήλθε κανονικά. Είναι ευαισθητούλι ή παίζει να το κράταγα κατά λάθος πατημένο διαρκώς;
99% φταις εσύ και οι καινούριες μπότες. Επειδή το αναφέρεις ως ενδεχόμενο και από μόνος σου, είμαι σχεδόν σίγουρος ότι αυτό είναι. Μόνιμα πατημένο ελαφρώς φρένο και δεν αργούν να βράσουν. Δες αν μπορείς να ρυθμίσεις σε καλυτερη γωνία το ποδόφρενο.


Καλές βόλτες!!!
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Πέμπτη αγορά κράνος , μπότες , στολή
Παρασκευή λάστιχα ( TKC 80)
Σάββατο η πρώτη βόλτα και με ευκαιρία το classic trophy της Λέσχης κλασσικής , απογευματόβραδο Πλατεία Άρεως στην Τρίπολη για τον τερματισμό της πρώτης μέρας , καφέ , πίτσι πίτσι και μετά επιστροφή από εθνική για Κόρινθο . Το υπόλοιπο κομμάτι χωμάτινο , πηγαίνοντας και βλέποντας .
Χώμα από ορεινή Κορινθία μέχρι Κανδήλα , άσφαλτος Κανδήλα Λεβίδι και από εκεί Μαίναλο δασικούς , Αλωνίσταινα ,Ζιγοβίτσι όπου και το τέλος του off λόγω καταιγίδας (εντάξει και φαγητού και κούρασης).
Το 950 φρόντισε να μου σπάσει τον τσαμπουκά στο πρώτο 5λεπτο , όταν με ξάπλωσε σε ανηφορική φουρκέτα επειδή έσβησε , λέγοντας μου με τον τρόπο του ότι βάζουμε πρώτη ή συμπλεκτάρουμε. Και εκεί συνειδητοποίησα ότι τα mega on off καλό είναι να μην πέφτουν , όχι γιατί θα τα γρατσουνίσεις αλλά γιατί πρέπει και να τα σηκώσεις . Ο τσαμπουκάς στην akrapovic περισσότερο με τσάντισε για την μλκια μου να μην βάλω τα πίσω κάγκελα ( ήθελα να τα βάψω ... )
Στο χώμα μπήκα με ασφάλτινες πιέσεις ( 38 , 34) και ασφάλτινο σετάρισμα αναρτήσεων που μου έφερνε στα χέρια και την μέση τα πάντα όλα η δε σέλα της Τouratech κάθε άλλο παρά άνετη μου φάνηκε.
Στην πορεία της ημέρας άρχισα να ανακαλύπτω και να επεξεργάζομαι τεχνικές αναστροφής και επι τόπου στροφής ( λες και είναι νταλίκα) , κάποιες φορές δε σε περίεργα σημεία σταματημένος ή για καβάλημα - ξεκαβάλημα αισθανόμουν μέχρι και ανασφάλεια ότι θα μου πέσει το μηχανάκι .
Το βεντιλατέρ δούλεψε υπερωρίες .
Όλα μαύρα λοιπόν; Όχι βέβαια . Προσαρμογή θέλει και συνειδητοποίηση των δυνατοτήτων της μοτοσυκλέτας αλλά ( το κυριότερο) και των δικών μου .
Η επιστροφή από εθνική με φεγγαράδα , δροσούλα και 150 σταθερά έκλεισε μια πολύ ωραία μέρα .
Σε όλα αυτά αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι βρήκες TKC80 !!!!!
 
Top Bottom