Η τριήμερη συμβίωση μου με v-strom 650 x+touring του '20

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Καλησπέρα παίδες ,σας παρουσιάζω πως έζησα το ταπεινό στροματακι στην εξόρμηση στον Αθανάσιο Διάκο προ δεκαπενθήμερου .
Πάμε λοιπόν με τις εντυπώσεις:

Έχουνε κάνει τρελή δουλειά στη σουζουκι ,το μηχανάκι αποτέλεσε μια ευχάριστη έκπληξη .
Τα φρένα μπρος φέρουν πλεον μεγαλύτερη τρομπα και ναι φρενάρει.
Αυτό είχε αποτελέσει μελανό σημείο στα προηγούμενα ,μέχρι το '17 μοντελα
Οι αναρτήσεις ειδικά εμπρός με την γέφυρα το κάνουν ακλόνητο.
Το ride by wire γκαζακι τα σπάει κυριολεκτικά .
Επειδή έχει υποβοήθηση στις χαμηλές στροφές ,ανεβάζει γλυκά μόνο του.
Παράδειγμα για να καταλάβεις τι γίνεται:
Στον μπραλο μόλις στρίψαμε στο σφιχτό κομμάτι προς Παύλιανη όλες οι στροφές βγήκαν με 4η ,η οποία από τα 35 χιλιόμετρα ανεβάζει δαιμονιοδως μέχρι το Θεό .
Καταλάβαινε το μοτέρ και έδινε τόσες στροφές όσες χρειαζόταν για να μη σκορτσαρει πουθενα .
Έπαθα μεγάλη πλάκα ,πίστευα ότι δεν μπορεί κάπου θα κρεμάει αλλά ,δεν συνεβει πουθενα.
Το μηχανάκι αυτό πυροβολεί κυριολεκτικά σε εθνικές ,κρατώντας υψηλες ωριαίες ταχύτητες ,ας πούμε ότι τα 145 τα έχει στις 6,500 χ.στροφες ,με το στροφόμετρο να κοκκινίζει από τις 10-11χιλιαδες στροφές και στα στροφιλικια φώναζε ,πλάγιασε με.
Το traction λειτουργεί ιδανικά στην πρώτη σκάλα (έχει δυο ) ,η πρώτη ενδικνειται σε δρόμους και στροφες που δεν ξέρεις την ολυσθηροτητα που μπορεί να έχουν και τι είδους άσφαλτο είναι στρωμενη .
Σε αφήνει να παίξεις μέχρι ένα σημείο βέβαια.
Η σκάλα Νο2 το φιμωνει το μηχανάκι ,δεν σπιναρει ούτε στο κορταρρρ που έλεγε μια ψυχη:brs:
Επιπλέον έχει και το σωστο μέγεθος για εξιμισαρι κι όχι εκεινο το σκάφος που είχε μέχρι το 12.
Το κερασάκι στην τούρτα το πανελακι οργάνων με την κόκκινη βελόνα που προερχεται κατευθείαν από το GSX-R,όσοι το χετε καβαλήσει το ξέρετε .
[IMG]

Ολο το μηχανάκι είναι JAPAN ,ακόμα και τα λάστιχα
[IMG]
 
Τελευταία επεξεργασία:

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Το σουζουκακι λοιπόν ήρθε στα χέρια μου την προ-προηγουμενη Πέμπτη για να το δω γιατί ίσως να πάρω ένα να ξεκουραζω την Ασπρουλα ή μαλλον να την απολαμβάνω μαζί .
Ήδη εδώ και αρκετά χρόνια υπάρχουν στην αυλή και δύο astrea grand c-100,αλλά αυτά δεν πιάνονται.
Ήρθε λοιπόν το στροματακι ,σε σούπερ χρωματισμό
[IMG]

Ο Μητσακος κατευθείαν πρόσεξε ότι αυτό έχει αλυσιδα
[IMG]

Αφού λοιπόν λαδωσαμε μαζί να μαθαίνει ,πήγε για φουλαρισμα και σκεπάστηκε για την αυριανή βολτα στον Αθανάσιο Διάκο
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Στο ταξίδι επέλεξα έναν απλό σάκο αντί της μπαγκαζιερας ,μου ήρθε βολικοτερα ,έτσι δλδ
[IMG]
,γίνονται προσπάθειες από τον Μήτσο (αδερφος)να αφήσω επιτέλους τα χταπόδια και να πάρω ιμάντες ,αλλά δεν ενδιδω ,προς το παρόν τουλαχιστον :UH:
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Το στροματακι ξέχασα να σας πω έχει και υποβοήθηση μίζας ,την αγγίζεις και παίρνει ,δεν ξέρω γιατί το βάλανε κι αυτό ,αλλά δε βαριέσαι πλάκα έχει ,την ακουμπάς και παίρνει χωρίς πολλά πολλά.
Επίσης έχουν ενσωματώσει έναν πολυδιακοπτη στο αριστερό grip που κάνει όλες τις δουλειές και ρυθμίσεις στο μηχανάκι αυτό
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Στο δρόμο λοιπόν δεν προβληματίζει πουθενά ,καταπίνει χιλιόμετρα με το πρόθυμο μοτερακι του ,το οποίο σας το λέω ,δεν νοιώθει ,όσοι έχετε καβαλήσει ή είχατε το στρομα σε κάποια από τις εκδόσεις του ανά τω χρόνω καταλαβαίνετε ότι το λέω και κυριολεκτω.
Ένα θεματακι είχα με τη σέλα μετά από καμιά ώρα καβαλικας ,αλλά εντάξει δεν είναι και gs .
Κατεβαίνεις 5 λεπτά και μετά είσαι και πάλι έτοιμος
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Ξέχασα να αναφέρω ότι το μοντελακι βγαίνει και ως απλό με χυτές ζάντες στα
8,200 ,ουσιαστικά είναι το ίδιο μηχανάκι ,χωρίς τα στεφάνια με τους tubeless τροχούς ,την ποδιά και τις χούφτες .
Δεν ξέρω αν ξεχνώ κάτι.
Το x-touring βγαίνει 9.100 με τα παραπάνω έξτρα ως στάνταρ συν συναγερμό meta suzuki ,μπαγκαζιερα 47αρα givi monolock και κεντρικό σταντκαι μπάρες προστασιας.
Αγοράστηκε αρχές Μαϊου (γκαντεμια) γιατι δεκαπέντε μέρες πριν ,έτρεχε έκπτωση 500€ ,δλδ το μηχανάκι θα έβγαινε 8650 με το κλειδί στο χέρι
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Και ερχόμαστε στην κατακλείδα λοιπόν σιγά σιγά.
Τι δεν με άρεσε ή θα άλλαζα στο μηχανάκι αυτό.
Παραδόξως δεν θα άλλαζα τη ζελατίνα ,παρόλο μικρή κάνει πολύ καλή δουλειά στην τρίτη σκάλα πάντα.
Δεν ρυθμίζεται με μοχλό όπως στο 1050 ,αλλά μόνο από πριν με ένα κατσαβίδι.
Δεν ένιωσα πουθενά δυσφορία παρ'ολα αυτά.
Αν και είδα στο νετ μια givi στα 130; Που το ομορφαίνει το μηχανάκι και σίγουρα για χειμώνα είναι ακόμα καλύτερη.
Δεν θα άλλαζα τις μανετες επίσης ,είναι και ρυθμιζόμενες .
Οι καθρέπτες ,ναι ,ίσως γιατί φωνάζουν από μακρυά πόσο κακογουστοι είναι οι Ιάπωνες σε αυτό το κομμάτι.
Όμως έχεις οπτική αγροτικού του-ο-τα ,βλέπουν καλά.
Θα άλλαζα και τα γκριπ των ποδιών ,είδα στο νετ κάτι από Αγγλία μεριά φαρδύτερα και ρυθμιζόμενα σε τρεις σκάλες γιατί θα το έβαζα χώμα σίγουρα και επίσης γιατί είμαι και 1,90.
Θα βελτιωνα με αυτά τις γωνίες των ποδιών στο μηχανάκι και θα με βοηθούσαν να το καβαλήσω όρθιος και να σφίξω καλύτερα τα ποδαρια μου στο αυγουλωτο πλέον τεποζιτο (το οποίο πλέον εκτός του ότι είναι ομορφότερο,είναι και στενότερο από τις προηγουμενες αρχικές γενιές μέχρι το '12).
Το μαλλί ;250 ευρα ,αλμυρά ναι ,αλλά τα τουρατεκ στα πεμφε πόσο νομίζετε ότι κάνουν;
Μιας που λέμε για χώμα ,ακόμα και σε αυτή τη γενιά δεν φρόντισαν να βάλουν ένα διακόπτη απενεργοποίησης του abs.
Κλαην ,σηκώνεις σέλα ,η ασφαλειοθηκη είναι από κάτω ,βγάζεις την ασφάλεια ,την βάζεις στις spare θεσεις και μπαίνεις.
Αλλά γιατί ρε Σουζούκι να μην έχεις στις τόσες λειτουργίες του πολυδιακοπτη (αυτού του αριστερού γκριπ)και μια επιπλέον να βγαίνει από κει;
Ο αντιπρόσωπος στην ερώτηση είπε κάτι για κανόνες ασφαλείας της Ευρ.ενωσης κι άλλα τέτοια χαζα που φυσικά δεν ισχύουν γιατί ένα σωρό μοντέλα έρχονται με κουμπί απενεργοποίησης και το '20 κανονικά.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Μερικές φώτο ακόμα
Τη προ-προηγουμενη Δευτέρα στη δουλεια


Λίμνη Μορνου

Στάση στο cyclon για καφέ και ανεφοδιασμο

Μια όμορφη βόλτα -test ride 645 χιλιομέτρων .
Το στροματακι απαίτησε 4 λίτρα ανά 100χιλιομετρα ,τόσο έγραψε στην οθονιτσα του.
Παρόλο που το "πήγα" σε κάποια κομμάτια δυνατά και στα στροφιλικια σβέλτα .
Συμπέρασμα ;
Μπήκε στα υποψην δυνατά γιατί παρόλο που δεν το πιάνεις στο μάτι ,είναι πραγματικά μεγάλο .
Τουλάχιστον για εμένα που ταξιδεύω μονοκαβαλος ,αν και δεν νομίζω πως θα πει όχι και φορτωμένο μιας που διαθέτει πλέον όλες τις σύγχρονες τσαχπινιες που πρόσθεσαν εύστοχα στο ψυχωμενο V μοτέρ του
 
Τελευταία επεξεργασία:

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Ρε ,έχουμε δύο βδομάδες τώρα ξεσκονισει όλο το καρ (ενδιαφέρεται και ένας ξάδερφος σφόδρα)χαχαχαχαχαχα.

Είναι ερωτευσιμο μηχανάκι ,οντως :yew:


Η φάση είναι γκόμενα .
Είσαι μπουζουκια και βλέπεις μια παρέα απέναντι και χτυπάς;
Και πέφτει η τριτοτεταρτη απ'αυτες και κολλάς μαζι της γιατί σε βγαζει όλα τα γούστα στο βαθμό που εσύ θες ;
Ε τέτοιο πράγμα έπαθα ,δεν μπορώ να το ξηγησω αλλιως:thinking:



:wacky::wacky::wacky::wacky:
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ευχαριστούμε Γιάννη για το review της μοτοσυκλέτας... :ok:
Φαίνεται στη suzuki ότι κάνουν εξαιρετική δουλειά όπως και στο μεγαλύτερο αδερφάκι του το XT.
Πραγματικά πρόκειται για πολύ αξιόλογη μοτοσυκλέτα η οποία θα ικανοποιήσει το μεγαλύτερο ποσοστό των αναβατών για τη χρήση που προορίζεται...;)
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Το μεγάλο είναι να μην κατεβαίνεις από τη σέλα.
Το χει ο αντιπρόσωπος τεστ ντραιβ .
Μηχαναρα ,φρενάρες ,στήσιμο .
Και τιμή στο 15αρι ,εκτός αν κάποιος θέλει το απλό στα 13(;).
Σοβαρό μηχανάκι χωρίς δηθενιες .
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Εξαιρετικό σε όλα του. Σε πάει παντού και με κόστος ελάχιστο παιδιά!!!
Να δούμε αν θα το ανανεώσει φέτος όπως το; Ν μεγάλο αδερφό!!!
Θα έχει ενδιαφέρον.

Nikos Note 20 ultra snapdragon
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Εξαιρετικό σε όλα του. Σε πάει παντού και με κόστος ελάχιστο παιδιά!!!
Να δούμε αν θα το ανανεώσει φέτος όπως το; Ν μεγάλο αδερφό!!!
Θα έχει ενδιαφέρον.

Nikos Note 20 ultra snapdragon
Τουλαχιστον πλεον απο διαστασεις ηρθε στην κατηγορια που ανηκει ,
μπορεις και τα ξεχωριζεις στο δρομο.
Εγω δεν θα ηθελα με τιποτα να δειχνει σαν κοπια του μεγαλου του αδερφου παλι οπως τοτε που κοιτουσαμε αν εχει και δευτερη εξατμιση απο την αλλη
 

veloujr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Suzuki V Strom 650 XT
Κάτοχος 9 μήνες τωρα...είναι όλα οπως τα περιγράφεις...άψογο για κάθε μέρα....θα ταξιδέψει άνετα και με δύο άτομα...από μένα ...καλορίζικο!
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
9100 στο άφησε??? Βλέπω ότι η τιμή του είναι 9450 + πινακίδες.

Nikos Note 20 ultra snapdragon
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Top Bottom