Καλησπέρα παίδες ,σας παρουσιάζω πως έζησα το ταπεινό στροματακι στην εξόρμηση στον Αθανάσιο Διάκο προ δεκαπενθήμερου .
Πάμε λοιπόν με τις εντυπώσεις:
Έχουνε κάνει τρελή δουλειά στη σουζουκι ,το μηχανάκι αποτέλεσε μια ευχάριστη έκπληξη .
Τα φρένα μπρος φέρουν πλεον μεγαλύτερη τρομπα και ναι φρενάρει.
Αυτό είχε αποτελέσει μελανό σημείο στα προηγούμενα ,μέχρι το '17 μοντελα
Οι αναρτήσεις ειδικά εμπρός με την γέφυρα το κάνουν ακλόνητο.
Το ride by wire γκαζακι τα σπάει κυριολεκτικά .
Επειδή έχει υποβοήθηση στις χαμηλές στροφές ,ανεβάζει γλυκά μόνο του.
Παράδειγμα για να καταλάβεις τι γίνεται:
Στον μπραλο μόλις στρίψαμε στο σφιχτό κομμάτι προς Παύλιανη όλες οι στροφές βγήκαν με 4η ,η οποία από τα 35 χιλιόμετρα ανεβάζει δαιμονιοδως μέχρι το Θεό .
Καταλάβαινε το μοτέρ και έδινε τόσες στροφές όσες χρειαζόταν για να μη σκορτσαρει πουθενα .
Έπαθα μεγάλη πλάκα ,πίστευα ότι δεν μπορεί κάπου θα κρεμάει αλλά ,δεν συνεβει πουθενα.
Το μηχανάκι αυτό πυροβολεί κυριολεκτικά σε εθνικές ,κρατώντας υψηλες ωριαίες ταχύτητες ,ας πούμε ότι τα 145 τα έχει στις 6,500 χ.στροφες ,με το στροφόμετρο να κοκκινίζει από τις 10-11χιλιαδες στροφές και στα στροφιλικια φώναζε ,πλάγιασε με.
Το traction λειτουργεί ιδανικά στην πρώτη σκάλα (έχει δυο ) ,η πρώτη ενδικνειται σε δρόμους και στροφες που δεν ξέρεις την ολυσθηροτητα που μπορεί να έχουν και τι είδους άσφαλτο είναι στρωμενη .
Σε αφήνει να παίξεις μέχρι ένα σημείο βέβαια.
Η σκάλα Νο2 το φιμωνει το μηχανάκι ,δεν σπιναρει ούτε στο κορταρρρ που έλεγε μια ψυχη
Επιπλέον έχει και το σωστο μέγεθος για εξιμισαρι κι όχι εκεινο το σκάφος που είχε μέχρι το 12.
Το κερασάκι στην τούρτα το πανελακι οργάνων με την κόκκινη βελόνα που προερχεται κατευθείαν από το GSX-R,όσοι το χετε καβαλήσει το ξέρετε .
Ολο το μηχανάκι είναι JAPAN ,ακόμα και τα λάστιχα
Πάμε λοιπόν με τις εντυπώσεις:
Έχουνε κάνει τρελή δουλειά στη σουζουκι ,το μηχανάκι αποτέλεσε μια ευχάριστη έκπληξη .
Τα φρένα μπρος φέρουν πλεον μεγαλύτερη τρομπα και ναι φρενάρει.
Αυτό είχε αποτελέσει μελανό σημείο στα προηγούμενα ,μέχρι το '17 μοντελα
Οι αναρτήσεις ειδικά εμπρός με την γέφυρα το κάνουν ακλόνητο.
Το ride by wire γκαζακι τα σπάει κυριολεκτικά .
Επειδή έχει υποβοήθηση στις χαμηλές στροφές ,ανεβάζει γλυκά μόνο του.
Παράδειγμα για να καταλάβεις τι γίνεται:
Στον μπραλο μόλις στρίψαμε στο σφιχτό κομμάτι προς Παύλιανη όλες οι στροφές βγήκαν με 4η ,η οποία από τα 35 χιλιόμετρα ανεβάζει δαιμονιοδως μέχρι το Θεό .
Καταλάβαινε το μοτέρ και έδινε τόσες στροφές όσες χρειαζόταν για να μη σκορτσαρει πουθενα .
Έπαθα μεγάλη πλάκα ,πίστευα ότι δεν μπορεί κάπου θα κρεμάει αλλά ,δεν συνεβει πουθενα.
Το μηχανάκι αυτό πυροβολεί κυριολεκτικά σε εθνικές ,κρατώντας υψηλες ωριαίες ταχύτητες ,ας πούμε ότι τα 145 τα έχει στις 6,500 χ.στροφες ,με το στροφόμετρο να κοκκινίζει από τις 10-11χιλιαδες στροφές και στα στροφιλικια φώναζε ,πλάγιασε με.
Το traction λειτουργεί ιδανικά στην πρώτη σκάλα (έχει δυο ) ,η πρώτη ενδικνειται σε δρόμους και στροφες που δεν ξέρεις την ολυσθηροτητα που μπορεί να έχουν και τι είδους άσφαλτο είναι στρωμενη .
Σε αφήνει να παίξεις μέχρι ένα σημείο βέβαια.
Η σκάλα Νο2 το φιμωνει το μηχανάκι ,δεν σπιναρει ούτε στο κορταρρρ που έλεγε μια ψυχη
Επιπλέον έχει και το σωστο μέγεθος για εξιμισαρι κι όχι εκεινο το σκάφος που είχε μέχρι το 12.
Το κερασάκι στην τούρτα το πανελακι οργάνων με την κόκκινη βελόνα που προερχεται κατευθείαν από το GSX-R,όσοι το χετε καβαλήσει το ξέρετε .
Ολο το μηχανάκι είναι JAPAN ,ακόμα και τα λάστιχα
Τελευταία επεξεργασία: