Καλησπερίζω την παρέα.
Εδώ θα σας παρουσιάζω τις βελτιώσεις / μετατροπές κλπ. που έχω κάνει και σκοπεύω να κάνω στην καλή μου (Ρία), με σκοπό την ανάδειξη κυρίως του χωμάτινου προσανατολισμού της.
Η απόκτησή της έγινε πριν από 4+ χρόνια σε κατάσταση-κυριολεκτικά βιτρίνας και μετά από 50.000+km, άπειρες τούμπες και ταλαιπωρία (μέχρι και σε γκρεμό έχει φύγει) έχει γίνει αυτό που βλέπετε...
Η μοτοσυκλέτα αυτή είναι για μένα όλα σε ένα, δηλ. το μοναδικό μέσο μεταφοράς μου και χωμάτινο παιχνίδι, καθώς ένα crf450 που έχω στην κατοχή μου το έχω παροπλίσει για οικονομικούς λόγους.
Όλες οι μετατροπές έχουν γίνει σταδιακά σε βάθος χρόνου και συνεχίζουμε ακάθεκτοι.
Οι βασικότερες αλλαγές αφορούν:
1. Αναρτήσεις: Πίσω ολόκληρη ρυθμιζόμενη WP από ktm640, η οποία έχει κοντύνει για να μην χαλάσει η γεωμετρία.
Εμπρός hyperpro προοδευτικά ελατήρια με 10ρι ohlins λάδι.
2. Αναπνοή: Ελεύθερη εξάτμιση, φίλτρο αέρα και τροποποίηση/άνοιγμα στο φιλτροκούτι.
3. Καρμπυρατέρ: ζιγκλέρωμα, βελόνες και συγχρονισμός.
4. Όλα τα χειριστήρια, μετατροπή στη σέλα (λεπτότερη, ψηλότερη, πιο ίσια), προστατευτικά, περιφερειακά, μικρο-πατέντες.
5. HRC αυτοκόλλητα (έχουν δώσει το λιγότερο 1,5 hp έκαστο)
Μελλοντικές αλλαγές:
1. Μαρσπιέ φαρδύτερα (καθ οδόν από Κίνα) done
2. Σπαστοί καθρέπτες (έχω σπάσει 3) done
3. Διπλό σταντ
4. Κάγκελα-βαλίτσες done
5. Ολόκληρο WP μπροστινό (όταν...... αν......)
Όλες οι μετατροπές και επισκευές γίνονται τηρώντας ευλαβικά και κατά γράμμα το manual:
Και ιδού τα αποτελέσματα:
Κοιτάζοντας Αφρική...
Οποιεσδήποτε προτάσεις παρατηρήσεις η ερωτήσεις εννοείται πως είναι παραπάνω από καλοδεχούμενες!
Εγώ και η Ρία ανυπομονούμε να γνωρίσουμε εσάς και τις καλές σας από κοντά και να συμπορευτούμε σε εξορμήσεις.
Του μπί κοντίνιουντ....
Εδώ θα σας παρουσιάζω τις βελτιώσεις / μετατροπές κλπ. που έχω κάνει και σκοπεύω να κάνω στην καλή μου (Ρία), με σκοπό την ανάδειξη κυρίως του χωμάτινου προσανατολισμού της.
Η απόκτησή της έγινε πριν από 4+ χρόνια σε κατάσταση-κυριολεκτικά βιτρίνας και μετά από 50.000+km, άπειρες τούμπες και ταλαιπωρία (μέχρι και σε γκρεμό έχει φύγει) έχει γίνει αυτό που βλέπετε...
Η μοτοσυκλέτα αυτή είναι για μένα όλα σε ένα, δηλ. το μοναδικό μέσο μεταφοράς μου και χωμάτινο παιχνίδι, καθώς ένα crf450 που έχω στην κατοχή μου το έχω παροπλίσει για οικονομικούς λόγους.
Όλες οι μετατροπές έχουν γίνει σταδιακά σε βάθος χρόνου και συνεχίζουμε ακάθεκτοι.
Οι βασικότερες αλλαγές αφορούν:
1. Αναρτήσεις: Πίσω ολόκληρη ρυθμιζόμενη WP από ktm640, η οποία έχει κοντύνει για να μην χαλάσει η γεωμετρία.
Εμπρός hyperpro προοδευτικά ελατήρια με 10ρι ohlins λάδι.
2. Αναπνοή: Ελεύθερη εξάτμιση, φίλτρο αέρα και τροποποίηση/άνοιγμα στο φιλτροκούτι.
3. Καρμπυρατέρ: ζιγκλέρωμα, βελόνες και συγχρονισμός.
4. Όλα τα χειριστήρια, μετατροπή στη σέλα (λεπτότερη, ψηλότερη, πιο ίσια), προστατευτικά, περιφερειακά, μικρο-πατέντες.
5. HRC αυτοκόλλητα (έχουν δώσει το λιγότερο 1,5 hp έκαστο)
Μελλοντικές αλλαγές:
1. Μαρσπιέ φαρδύτερα (καθ οδόν από Κίνα) done
2. Σπαστοί καθρέπτες (έχω σπάσει 3) done
3. Διπλό σταντ
4. Κάγκελα-βαλίτσες done
5. Ολόκληρο WP μπροστινό (όταν...... αν......)
Όλες οι μετατροπές και επισκευές γίνονται τηρώντας ευλαβικά και κατά γράμμα το manual:
Και ιδού τα αποτελέσματα:
Κοιτάζοντας Αφρική...
Οποιεσδήποτε προτάσεις παρατηρήσεις η ερωτήσεις εννοείται πως είναι παραπάνω από καλοδεχούμενες!
Εγώ και η Ρία ανυπομονούμε να γνωρίσουμε εσάς και τις καλές σας από κοντά και να συμπορευτούμε σε εξορμήσεις.
Του μπί κοντίνιουντ....
Τελευταία επεξεργασία: