Η Africa-Ria (xrv750 χωμάτινο project)

nick_89

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda XL650V Transalp
Καλή ανάρρωση και με το καλό η επιστροφή πάνω στην Αφρικάνα!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Περαστικά βρε αγόρι....τα παλιοτακουνια δεν κάνουν για άσφαλτο ρε γαμωτο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Χαιρετώ!!

Τα σημαντικά νέα είναι τα εξής:



Στροφή ασφαλτο 90μοίρες, ανηφορική, με υγρασία/γλίτσα που δε φαινόταν -- Άφρικα με παραπάνω γκάζι και παραφουσκωμένα tkc80: 1-0
Απολογισμός: μια σπασμένη σχάρα, ένα σπασμένο φέρινγκ, σπασμένο ένα κάγκελο πίσω, 2 σπασμένα φλας και ένα καλά σπασμένο πόδι.

5 μήνες από τότε, στο μηχανάκι έχουν επισκευαστεί / αντικατασταθεί όλα (χωρίς όμως πίσω κάγκελα για την ώρα), ενώ κι εγώ από μέρα σε μέρα θα ξανακαβαλήσω.
Χώμα δυστυχώς δεν είχα πάει καθόλου πριν την πτώση, κυρίως λόγω έλειψης χρόνου και λόγω.... φόβου μη σπάσω τίποτε και μείνω εκτός από τη δουλειά μου....... :mooning:

Κατά τα άλλα όλα είναι άψογα στο μηχανάκι και δουλεύουν ρολόι, όπως και πριν (αν ρωτάς για το μοτεράκι, μαμάει). Αν είχε γίνει κάποια άλλη αλλαγή θα την πόσταρα!
Θα βγάλω μερικές φωτό να ανεβάσω τις επόμενες μέρες που θα ξανακαβαλήσω έτσι για το γούστο.


υ.γ. Τα tkc80 κρατάνε σχεδόν σε όλες τις συνθήκες λιγότερο από τα χωμάτινα dunlop D606...


:friendship:
Περαστικά Ορέστη...
 

Σωκρατης

Μέλος
Όνομα
Σωκρατης
Μοτό
Africa twin 750
Χαιρετώ!!

Τα σημαντικά νέα είναι τα εξής:



Στροφή ασφαλτο 90μοίρες, ανηφορική, με υγρασία/γλίτσα που δε φαινόταν -- Άφρικα με παραπάνω γκάζι και παραφουσκωμένα tkc80: 1-0
Απολογισμός: μια σπασμένη σχάρα, ένα σπασμένο φέρινγκ, σπασμένο ένα κάγκελο πίσω, 2 σπασμένα φλας και ένα καλά σπασμένο πόδι.

5 μήνες από τότε, στο μηχανάκι έχουν επισκευαστεί / αντικατασταθεί όλα (χωρίς όμως πίσω κάγκελα για την ώρα), ενώ κι εγώ από μέρα σε μέρα θα ξανακαβαλήσω.
Χώμα δυστυχώς δεν είχα πάει καθόλου πριν την πτώση, κυρίως λόγω έλειψης χρόνου και λόγω.... φόβου μη σπάσω τίποτε και μείνω εκτός από τη δουλειά μου....... :mooning:

Κατά τα άλλα όλα είναι άψογα στο μηχανάκι και δουλεύουν ρολόι, όπως και πριν (αν ρωτάς για το μοτεράκι, μαμάει). Αν είχε γίνει κάποια άλλη αλλαγή θα την πόσταρα!
Θα βγάλω μερικές φωτό να ανεβάσω τις επόμενες μέρες που θα ξανακαβαλήσω έτσι για το γούστο.


υ.γ. Τα tkc80 κρατάνε σχεδόν σε όλες τις συνθήκες λιγότερο από τα χωμάτινα dunlop D606...


:friendship:
Καλησπέρα και περαστικά. Ήθελα να σε ρωτήσω Από "αρπαγμα" στα χαμηλά και λόγω της συμπίεσης από το ένα έως το δέκα τι θα έβαζες σε σχέση με το μαμά πόσα κλικ πάνω είναι
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Καλησπέρα και περαστικά. Ήθελα να σε ρωτήσω Από "αρπαγμα" στα χαμηλά και λόγω της συμπίεσης από το ένα έως το δέκα τι θα έβαζες σε σχέση με το μαμά πόσα κλικ πάνω είναι
Καλησπέρα Σωκράτη,
Δε μπορώ να σου απαντήσω με βαθμολογία η κλικ κλπ. Ποσοτικά αυτό που ρωτάς θα φαινόταν στο δυναμόμετρο αλλά δεν (ίσως μπει σε δυναμόμετρο μελλοντικά για να βάλω και μια ηλεκτρονικά που έχω).
Αυτό που μπορώ να σου πω σίγουρα είναι οτι δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το μαμά τόσο σε δύναμη όσο και σε ροπή σε όλο το φάσμα.
Έχει πάρει παντού αλλά λόγω ροικής και μεγαλύτερων βαλβίδων η διαφορά είναι πιο έντονη στα ψηλά.


Σας ευχαριστώ πολύ όλους παίδες!
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Καλησπέρες παίδες.

Μιας και είπα οτι θα ανεβάσω μερικές φωτό για τό χάζι μόλις ξανακαβαλήσω...

Στο μηχανάκι μετά την πτώση αλλάχτηκαν φλασάκια μπρος πίσω και φέρινγ (μόνο το πλαστικό - η ζελατίνα κάπως τη γλύτωσε!).
Το καινούργιο φέρινγκ αν και δυστυχώς δεν έχει τις παλιές πολύ όμορφες γρατζουνιές :hungover:, έχει λίγο διαφορετικά αυτοκόλλητα με αρκετά λιγότερο άσπρο, που μου αρέσει περισσότερο.
Τη σχάρα την έχω πάρει ήδή και θα τη βάλω αναγκαστικά γιατί είναι απαραίτητη ως μοναδική χειρολαβή πίσω, καθώς και για φόρτωμα.
Για τα πίσω κάγκελα τώρα... Όπως φάνηκε και από τη γερή τούμπα (κυριολεκτικά τούμπα), έσωσαν σχεδόν τα πάντα στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας και επίσης είναι απαραίτητα για το φόρτωμα. Από την άλλη, η μείωση του βάρους από εκεί ψηλά είναι αρκετά αισθητή (τα πίσω κάγκελα ήταν της givi και είναι απαράδεκτα βαριά), ενώ είναι και πιο όμορφη έτσι. Από την άλλη είναι κι αυτά δυστυχώς απαραίτητα σε ταξίδια, αλλά και για προστασία όπως αποδείχτηκε.
Ίσως λοιπόν βάλω αυτά της sw-motech, τα οποία εγκαθίστανται με αναμονές, ωστε να τα αφαιρώ άμεσα όποτε θέλω. Καθώς όμως δε μου φαίνονται και πολύ στιβαρά, αν κάποιος έχει εμπειρία από τη συγκεκριμένη σειρά, θα με ενδιέφερε η γνώμη του.

Η αλήθεια είναι πως μου αρέσει πολύ περισσότερο χωρίς πίσω κάγκελα και σχάρα, παρά το σκαλοπάτι σέλας-πίσω φτερού.








Και κάποια άλλες ψιλοαλλαγές που είχαν γίνει πριν την τούμπα αλλά δεν είχα ποστάρει:

Το μηχανάκι ξαναπέρασε από τη γιάφκα του Άγι mousitsas στις αρχές του 22, για καυσανάλυση με το wideband και τζετάρισμα, όπου γίνανε κάποιες βελτιώσεις με μεγαλύτερα προ-ζιγκλέρ και κατέβασμα μια θέση της βελόνας (dynojet). Τα ζιγκέρ που φοράει πλέον είναι 45-προ (keihin) και 125-κυρίως (ΕΒC - πιθανόν 128 σε keihin). Πλέον είναι ελάχιστα φτωχό μόνο στο ρελαντί (13-14 στο afr ενώ η βίδα καυσίμου είναι αρκετά ανοιχτή) και ελάχιστα πλούσιο σε ολόκληρο το λειτουργικό φάσμα (12,2 με 12,5 στο afr). Το ιδανικό θα ήταν κάπου στο 13(?), αλλά καλά να είμαστε, όρεξη να έχουμε, να λύνουμε το μισό μηχανάκι για 2 ζιγκλέρ!
Καθώς η honda για τα άφρικα δε βγάζει όλα τα επιθυμητά νούμερα ζιγκλέρ τα οποία πιθανόν να χρειαστεί κάποιος κάνοντας μετατροπές και ρυθμίσεις, παραθέτω τους κωδικούς της keihin παρακάτω:
προ-ζιγκλέρι: N424-21-0## (τα ## συμληρώνονται με το νούμερο του ζιγκλέρ - πχ 42 ή 45)
κυρίως 99101-393 ###
Καλό θα ήταν οι αλλαγές-δοκιμές να γίνονται πάντα με της ίδιας μάρκας ζιγκλερ, διότι υπάρχουν αρκετές αποκλείσεις στα ίδια νούμερα από μάρκα σε μάρκα.
Επίσης για μικροεπεμβάσεις τόσο στις μαμά όσο και σε aftermarket βελόνες κατά μισή θέση, καλό είναι να προμηθευτεί κανείς και τις ανάλογες ροδέλες 0,5mm.






Επίσης πριν ένα χρόνο αλλάχτηκε και το τελικό της εξάτμισης με ένα ακριβώς ίδιο mivv, καθώς οι ίνες carbon του παλιού μετά από 10 χρόνια κακουχίες φορεμένο στο μηχανάκι τα είχαν φτύσει, αλλά επίσης είχε αποδείξει και την αξία του... Το βάρος του (3kg), η τιμή του και ο ήχος του είναι άψογα.






Τέλος, καθώς το μωρό είναι έξαλλο αλλά και κάποιας ηλικίας, είναι μεγάλη λάτρης βινυλίων ψυχεδελικής ροκ των 60ς :cool: και της πήρα αυτούς τους δίσκους της Galfer για μπροστά, οι οποίοι σε ποιότητα, σε απόδοση και σε βάρος είναι εξαιρετικοί. (καλά, εννοείται πως οι συσκευασίες κοσμούν πλέον τον τοίχο του γκαράζ μου...)


Και το οπισθόφυλλο με τα κομμάτια! Οι τύποι της Galfer θεούληδες!





Αυτά τα λίγα!
Εύχομαι να βρίσκω χρόνο για βόλτες και για βελτιώσεις και να μην ξαναποστάρω πάλι σε 2 χρόνια...

:friendship:
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Άγρια ομορφιά!!
Με το καλο να την ξανά ταξιδέψεις όπου επιθυμείς. :friendship:
Για κάγκελα δες κ στους Ρουμάνους (Heavy duty).
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Καλησπερα ορεστη!!! ελπιζω να εισαι καλα εχω καιρο να σε διαβασω.....πολυ χρησιμες οι πληροφοριες , μπραβο που τις μοιράστηκες μαζι μας!!!!!



Καλες βολτες με το υπερκτηνος ονειρο!!!!!
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Άγρια ομορφιά!!
Με το καλο να την ξανά ταξιδέψεις όπου επιθυμείς. :friendship:
Για κάγκελα δες κ στους Ρουμάνους (Heavy duty).
Καλησπερα ορεστη!!! ελπιζω να εισαι καλα εχω καιρο να σε διαβασω.....πολυ χρησιμες οι πληροφοριες , μπραβο που τις μοιράστηκες μαζι μας!!!!!



Καλες βολτες με το υπερκτηνος ονειρο!!!!!
Να είστε καλά βρε παίδες!
Να είμαστε γεροί να τις χαιρόμαστε!
:friendship:
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Ίσως λοιπόν βάλω αυτά της sw-motech, τα οποία εγκαθίστανται με αναμονές, ωστε να τα αφαιρώ άμεσα όποτε θέλω. Καθώς όμως δε μου φαίνονται και πολύ στιβαρά, αν κάποιος έχει εμπειρία από τη συγκεκριμένη σειρά, θα με ενδιέφερε η γνώμη του.
Θα μάθω σε κανα διβδόμαδο που θα τα έχω στα χέρια μου.
Στο μεταξύ διάβασε αυτο (ποστ #525):


Καθώς και τις οδηγίες της sw motech : https://mi.sw-motech.com/4052572035238/en
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλησπέρες παίδες.

Μιας και είπα οτι θα ανεβάσω μερικές φωτό για τό χάζι μόλις ξανακαβαλήσω...

Στο μηχανάκι μετά την πτώση αλλάχτηκαν φλασάκια μπρος πίσω και φέρινγ (μόνο το πλαστικό - η ζελατίνα κάπως τη γλύτωσε!).
Το καινούργιο φέρινγκ αν και δυστυχώς δεν έχει τις παλιές πολύ όμορφες γρατζουνιές :hungover:, έχει λίγο διαφορετικά αυτοκόλλητα με αρκετά λιγότερο άσπρο, που μου αρέσει περισσότερο.
Τη σχάρα την έχω πάρει ήδή και θα τη βάλω αναγκαστικά γιατί είναι απαραίτητη ως μοναδική χειρολαβή πίσω, καθώς και για φόρτωμα.
Για τα πίσω κάγκελα τώρα... Όπως φάνηκε και από τη γερή τούμπα (κυριολεκτικά τούμπα), έσωσαν σχεδόν τα πάντα στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας και επίσης είναι απαραίτητα για το φόρτωμα. Από την άλλη, η μείωση του βάρους από εκεί ψηλά είναι αρκετά αισθητή (τα πίσω κάγκελα ήταν της givi και είναι απαράδεκτα βαριά), ενώ είναι και πιο όμορφη έτσι. Από την άλλη είναι κι αυτά δυστυχώς απαραίτητα σε ταξίδια, αλλά και για προστασία όπως αποδείχτηκε.
Ίσως λοιπόν βάλω αυτά της sw-motech, τα οποία εγκαθίστανται με αναμονές, ωστε να τα αφαιρώ άμεσα όποτε θέλω. Καθώς όμως δε μου φαίνονται και πολύ στιβαρά, αν κάποιος έχει εμπειρία από τη συγκεκριμένη σειρά, θα με ενδιέφερε η γνώμη του.

Η αλήθεια είναι πως μου αρέσει πολύ περισσότερο χωρίς πίσω κάγκελα και σχάρα, παρά το σκαλοπάτι σέλας-πίσω φτερού.








Και κάποια άλλες ψιλοαλλαγές που είχαν γίνει πριν την τούμπα αλλά δεν είχα ποστάρει:

Το μηχανάκι ξαναπέρασε από τη γιάφκα του Άγι mousitsas στις αρχές του 22, για καυσανάλυση με το wideband και τζετάρισμα, όπου γίνανε κάποιες βελτιώσεις με μεγαλύτερα προ-ζιγκλέρ και κατέβασμα μια θέση της βελόνας (dynojet). Τα ζιγκέρ που φοράει πλέον είναι 45-προ (keihin) και 125-κυρίως (ΕΒC - πιθανόν 128 σε keihin). Πλέον είναι ελάχιστα φτωχό μόνο στο ρελαντί (13-14 στο afr ενώ η βίδα καυσίμου είναι αρκετά ανοιχτή) και ελάχιστα πλούσιο σε ολόκληρο το λειτουργικό φάσμα (12,2 με 12,5 στο afr). Το ιδανικό θα ήταν κάπου στο 13(?), αλλά καλά να είμαστε, όρεξη να έχουμε, να λύνουμε το μισό μηχανάκι για 2 ζιγκλέρ!
Καθώς η honda για τα άφρικα δε βγάζει όλα τα επιθυμητά νούμερα ζιγκλέρ τα οποία πιθανόν να χρειαστεί κάποιος κάνοντας μετατροπές και ρυθμίσεις, παραθέτω τους κωδικούς της keihin παρακάτω:
προ-ζιγκλέρι: N424-21-0## (τα ## συμληρώνονται με το νούμερο του ζιγκλέρ - πχ 42 ή 45)
κυρίως 99101-393 ###
Καλό θα ήταν οι αλλαγές-δοκιμές να γίνονται πάντα με της ίδιας μάρκας ζιγκλερ, διότι υπάρχουν αρκετές αποκλείσεις στα ίδια νούμερα από μάρκα σε μάρκα.
Επίσης για μικροεπεμβάσεις τόσο στις μαμά όσο και σε aftermarket βελόνες κατά μισή θέση, καλό είναι να προμηθευτεί κανείς και τις ανάλογες ροδέλες 0,5mm.






Επίσης πριν ένα χρόνο αλλάχτηκε και το τελικό της εξάτμισης με ένα ακριβώς ίδιο mivv, καθώς οι ίνες carbon του παλιού μετά από 10 χρόνια κακουχίες φορεμένο στο μηχανάκι τα είχαν φτύσει, αλλά επίσης είχε αποδείξει και την αξία του... Το βάρος του (3kg), η τιμή του και ο ήχος του είναι άψογα.






Τέλος, καθώς το μωρό είναι έξαλλο αλλά και κάποιας ηλικίας, είναι μεγάλη λάτρης βινυλίων ψυχεδελικής ροκ των 60ς :cool: και της πήρα αυτούς τους δίσκους της Galfer για μπροστά, οι οποίοι σε ποιότητα, σε απόδοση και σε βάρος είναι εξαιρετικοί. (καλά, εννοείται πως οι συσκευασίες κοσμούν πλέον τον τοίχο του γκαράζ μου...)


Και το οπισθόφυλλο με τα κομμάτια! Οι τύποι της Galfer θεούληδες!





Αυτά τα λίγα!
Εύχομαι να βρίσκω χρόνο για βόλτες και για βελτιώσεις και να μην ξαναποστάρω πάλι σε 2 χρόνια...

:friendship:
Πολύ όμορφο αποτέλεσμα Ορέστη!
Εύχομαι να την χαρείς δίχως απρόοπτα...! :friendship:
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Θα μάθω σε κανα διβδόμαδο που θα τα έχω στα χέρια μου.
Στο μεταξύ διάβασε αυτο (ποστ #525):


Καθώς και τις οδηγίες της sw motech : https://mi.sw-motech.com/4052572035238/en
Σ'ευχαριστώ Σπύρο!
Θα περιμένω και να τις παραλάβεις, δε με βιάζει.

Πολύ όμορφο αποτέλεσμα Ορέστη!
Εύχομαι να την χαρείς δίχως απρόοπτα...! :friendship:
Να σαι καλά Θένο! Να χαίρεσαι τα κοπέλια σου!

:friendship:
 
Top Bottom