Η Africa-Ria (xrv750 χωμάτινο project)

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
1ον οτι έσπασα τον δικό μου πρόσφατα:

Όποιος ενδιαφερεται για να κολλησει το μαμα προστατευτικό υπαρχει αυτό ( πιστεύω κ άλλα πολλά, γενικά όπου κολλάνε προφυλακτήρες). Κόλλησα το δικό μου που ειχα σπάσει στο περσινό τρόφυ κ θα το τεστάρω στο φετινό (χαλααρρραααα) :)
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Τώρα το είδα.

Από μοντ. 1988-1990 αλλά είναι απίθανο πλέον να βρεις κάτι τέτοιο, οπότε βάλε ότι μπορείς, προφανώς κάνει και από άλλα μηχανάκια πχ. CRF με τη κατασκευή του λαμακιού για την τοποθέτηση όπως φαίνεται στη φωτό...






Την ιδέα την είχα πάρει τότε που μετασκεύασα ένα XRV650 σε Paris-Dakar Marathon.

Τον οδηγό το είχε βάλει το HRC στις 650άρες που έτρεξαν στο P-D. Όπως φαίνεται στη παρακάτω φωτό που προέρχεται από original XRV650 Marathon, το λαμάκι που τον κρατούσε είχε κοληθεί στο ψαλίδι.

Δες και την ενίσχυση ασφαλείας στο πείρο του πίσω τροχού...:oops:


Σ'ευχαριστώ πολύ Μανώλη!
Δεν είχα καταλάβει οτι το προσάρμωσες με λαμάκια κλπ, νόμιζα μπήκε όπως είναι...
Θα δω τι θα κάνω... Ίσως πάρω έναν ελαφρύ aftermarket για crf και φτιάξω κι εγώ λαμάκι.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Αν σου κάνει από fmx... Έχω μια και στην στέλνω δωρεάν φυσικά.



Advphone....

:hh:


Διαχρονικό κομάτι υψηλής τεχνολογίας. Έλεος, ακόμα το βάζει η Honda στα μηχανάκια της?
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Αν σου κάνει από fmx... Έχω μια και στην στέλνω δωρεάν φυσικά.



Advphone....
Να'σαι καλά Κώστα! Αλλα δωρεάν για Γαλλία δε θα βγει πολύ δωρεάν σε εσένα τελικά! χαχαχα
Πλάκα κάνω! Θα ψαχτώ μήπως βρω κάποιον καλύτερο προς το παρόν!
Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!

Και ίδια με του ΤΑ600....

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Δηλαδή africa, transalp, fmx και dominator φοράνε ακριβώς τον ίδιο! Και δεν έχει βγει καποιο aftermarket της προκοπής για τοσα μοντέλα ρε γαμώτο??


Όποιος ενδιαφερεται για να κολλησει το μαμα προστατευτικό υπαρχει αυτό ( πιστεύω κ άλλα πολλά, γενικά όπου κολλάνε προφυλακτήρες). Κόλλησα το δικό μου που ειχα σπάσει στο περσινό τρόφυ κ θα το τεστάρω στο φετινό (χαλααρρραααα) :)
Να είσαι καλά! Είμαι αρκετά μακρυά δυστυχώς και θα κοιτάξω για κάτι καλύτερο πρακτικά και ποιοτικά.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
:hh:


Διαχρονικό κομάτι υψηλής τεχνολογίας. Έλεος, ακόμα το βάζει η Honda στα μηχανάκια της?
Μην το βλέπετε έτσι...
Απλά η Honda έβγαζε τεχνολογία τουλάχιστον 30 χρόνια μπροστά!!! Είναι τυχερή που δεν την αντέγραψε κανένας άλλος!
:fun
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Χαιρετώ σας παίδες!
Σήμερα βρήκα αυτό:




Και αντί να το προσπεράσω είπα "δεν το δίνω στο Ριάκι? Θα χαρεί!" ξάπλα λοιπόν η κυρία...
Η όλη διαδικασία πήρε πάνω από μια ώρα και αρκετό παίδεμα μιας και ήταν αρκετά σφιχτά εκέι πέρα τα πράγματα και τα πάλευα μόνο με την εργαλειοθηκούλα που βλέπετε... :hungover:





Οι λαιμοί είναι της Arrow και ταιριάζουν με όλα τα τελικά.
Περίπου 1 kg ελαφρύτεροι και 5mm μεγαλύτερη διάμετρο από τους μαμά




Πραγματικά με μισή καρδιά ξαναέβαλα πάνω την ποδιά μιας και είναι κούκλα έτσι! o_O






Και αφού έβγαλα που έβγαλα τα εργαλέια ας κάνω και ένα πλήρες ρεστορέισον στα πλαστικά!


Σαν καινούρια έγιναν!!!:fun


Πρώτη εντύπωση:
Πάω γρήγορα να ανοίξω το laptop να παραγγείλω db killer (το παλιό κάπου το παράχωσα και το ψάχνω χρόνια) μιας και ο θόρυβος ήταν που ήταν, τώρα απλά είναι ανυπόφορος! Πολύ όμοργος και αρκετά πιο μπάσος μεν, πραγματικά ανυπόφορος όμως!
Μετά από μια σύντομη βόλτα:
Περίμενα άυξηση σε όλες τις χαμηλομεσαίες και πτώση στις ψηλές αλλά δεν έγινε έτσι. Έχασε ελάχιστα από το αρχικό τράβηγμα που είχε στις χαμηλές με το που ανοίγεις το γκάζι, δίνοντας πολύ περισσότερο στις μεσαίες όπου τώρα τραβάει σαν τραίνο. Ψηλά δίνει την αίσθηση οτι χάνει πάλι λίγο (μάλλον διότι χάνεται το τράβηγμα των μεσαίων και όχι επειδή έπεσε σε σχέση με τους μαμά) ενώ είναι σαν να άπλωσαν οι ταχύτητες, μεγαλώνοντας την τελική σε όλες τις σχέσεις. Συνολικά η αίσθηση είναι σαν να μείωσα 1 δόντι στο πίσω γρανάζι αλλά με πολύ καλύτερο τράβηγμα στις μεσαίες... Χμμμ με το που γυρίσω Ελλάδα και βάλω μεγαλύτερο γρανάζι νομίζω θα είναι απλά τέλειος ο συνδυασμός!

Αυτή η αλλαγή δεν έγινε μόνη της απλά για να γίνει αλλά είναι μέρος ενός συνόλου αλλαγών που σκεφτομαι να κάνω και τα οποία θα επανέλθω για να τα μοιραστώ σύντομα!
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Ωραίος ο φίλος. Θα πρέπει όμως να πειράξεις τα μίγματα πάλι ή όχι;
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Ωραίος ο φίλος. Θα πρέπει όμως να πειράξεις τα μίγματα πάλι ή όχι;
Τα καρμπ δεν τα ξαναπειράζω προς το παρόν μιας και ήδη έχουν γίνει τζεταρίσματα και δε φάνηκε να έχει πουθενά καθόλου κομπιάσματα, μπερδέματα κλπ. Όταν και αν προχωρήσω στις υπόλοιπες μετατροπές θα γίνει ένα καλό ψάξιμο για το πως θα δουλέψουν όλα μαζί σωστά.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Ορέστη, πολύ ωραίοι λαιμοί!

Και το Βορειοευρωπαικό γρασίδι που τη ξαπλώνεις φαίνεται μαλακό...:rolleyes:


Οι μεγαλύτεροι σε διάμετρο λαιμοί, μειώνουν την ταχύτητα των αερίων και μεταφέρουν τη μέγιστη ροπή σε ψηλότερες στροφές.

Μην αγγίξεις τα καρμπυρατέρ. Καλά το πας...:)
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Ορέστη, πολύ ωραίοι λαιμοί!

Και το Βορειοευρωπαικό γρασίδι που τη ξαπλώνεις φαίνεται μαλακό...:rolleyes:


Οι μεγαλύτεροι σε διάμετρο λαιμοί, μειώνουν την ταχύτητα των αερίων και μεταφέρουν τη μέγιστη ροπή σε ψηλότερες στροφές.

Μην αγγίξεις τα καρμπυρατέρ. Καλά το πας...:)
Να'σαι καλά Μανώλη!

Στα πέπουλα την έχω πάντα εννοείται! :fun
Αυξάνοντας τη διάμετρο και κονταίνοντας τη διαδρομή (τώρα η διαδρομή δεν άλλαξε) γνώριζα από παλιές μετατροπές οτι όντως η ροπή μεταφέρεται ψηλά. Έλα όμως που διάβασα αυτό: "Due to the bigger diameter (+4mm) the torque in lower revs rises. " για τους αντίστοιχους λαιμούς της OTR για xrv οι οποίοι είναι στην ουσία ίδιοι με τους Arrow. Αυτό κι αν λέγεται καταναλωτική παραπλάνηση! :hungover: OFF-THE-ROAD | OTR racing headpipe Honda XRV 750 Africa Twin | Online Webshop
Αν γίνουν όλες οι μετατροπές, η αύξηση στα ψηλά θα είναι υπέρ μου, αν δε γίνουν τελικά, με μεγαλύτερο γρανάζι πίσω πάλι θα είναι ταμάμ!! Επίσης θα δουλεύει και πιο κρύα ο κινητήρας πλέον σε σχέση με τους μαμά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Κινητήρας

Όπως έγραψα και παραπάνω οι λαιμοί αγοράστηκαν με σκοπό να συνοδέψουν και μια πιθανή μετατροπή στον κινητήρα.

Ο κινητήρας είναι ένα θέμα ξεκάθαρα taboo για τους αφρικάνους και με γελοίο μυστικισμό στην ανταλλαγή πληροφοριών, ενώ υπάρχουν πολοί βελτιωτικοί οίκοι που ασχολούνται με αυτόν. Έχει πλάκα η πρώτη απάντηση που πήρα στο αμερικάνικο φορουμ για τα Hawk650, η οποίη ήταν η εξής: "Only way to get the other AT guys advice is to throw money.Caveat Emptor.
." Και που να ήξερα τι θα με περίμενε!


Μετά από πάαααρα πολλές ώρες διαβάσματος, συζητήσεις σε φορουμ, προσωπικά μηνύματα και e-mail με βελτιωτικούς οίκους, συγκεντρώθηκαν με το σταγονόμετρο κάποιες ζωτικές πληροφορίες ωστε να καταλήξω στις εξείς πιθανές μετατροπές:
-Πιστόνια JE 82mm, 11:1 συμπίεση για το Hawk 650 NT/GT
-Λαιμοί
-Γυάλισμα κεφαλών

Στο 750 η διάμετρος x διασδρομή είναι 81 x 72mm και η συμπίεση 9.0:1 (ενώ στο Hawk 79 x 66mm and 9.4:1). Mε πιστόνια 1mm μεγαλύτερης διαμέτρου αυξάνεται ο κυβισμός στο άφρικα απο 742 σε 760cc περίπου.

Κατέληξα στο JE καθώς με τα αντίστοιχα Wiseco για το Hawk παρατηρήθηκε κατανάλωση λαδιού από τους αμερικάνους λόγω κακής εφαρμογής/ποιότητας ελατηρίων + οτι θέλουν κόντυμα γιατί βρίσκουν στο στρόφαλο του 750 λόγω μεγαλύτερης διαδρομής. Επίσης τα JE είναι αρκετά ελαφρύτερα με οτι αυτό συνεπάγεται.


-Ο δισταγμός: Ενημερώθηκα από εδώ (από τους ελάχιστους που επικοινώνησα που βελτιώνουν αυτό τον κινητήρα και δεν είναι κομπλεξάρα) και από φόρουμ πως η συμπίεση 11:1 είναι ναι μεν λειτουργική αλλά σχεδον οριακή για τη στροφαλομπιέλα στο 750, πιθανόν λόγω μακρύτερης μπιέλας από το 650. Με τη συμπίεση στο όριο δε θα καβαλάω ξέγνοιαστα και ενώ ψάχνω να ξυπνήσω και να χαρώ το μοτέρ μου, θε θέλω σε καμία περίπτωση να το ζορίσω πολύ.

-Η λύση: Αφαίρεση υλικού από το πάνω μέρος του πιστονιού ωστε να πέσει η συμπίεση, ιδανικά κοντά στο 10:1. (Δεν κατάφερα να βρω αν για το άφρικα υπάρχει παχύτερη φλάτζα κεφαλής ωστε να μειωθεί έτσι τη συμπίεση)
Με το που πάω Αθήνα θα επισκευτώ εξειδικευμένο μηχανουργείο ωστε να ενημερωθώ για τη συγκεκριμένη εργασία και αναλόγως θα προχωρήσω στη μετατροπή ή θα αφήσω το μοτέρ ως έχει και αρκούμαι σε ένα πολύ καλό σέρβις και ίσως και σε τρίψιμο κεφαλών.
Αν καταφέρω με σωστή δουλειά να μειώσω τη συμπίεση με τα JE θα έχω μια αξιόλογη βελτίωση στη ροπή και στην ιπποδύναμη, χωρίς παράλληλα να ανησυχώ μήπως μείνω με το μοτερ στα χέρια κάποια στιγμή.


Οψόμεθα!


υ.γ. Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στο Μανώλη Manouel650 για τις πολύτιμες πληροφορίες, τις συμβουλές, την υπομονή, και την παρέα του!

:friendship:




Βελτιωτικοί οίκοι:
African Queens • Enduro Special Parts
Thiel Motoren - Entwicklung und Optimierung von Hochleistungsmotoren
Kiyo Watanabe Racing Home Page
https://www.hordpower.com

Forum:
https://www.hawkgtforum.com
Honda Trail Bike Forums
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Πολύτιμες πληροφορίες. Βάλε και καμιά τιμουλα όμως για να ξέρουμε αν θα πρέπει να σπάσουμε τον κουμπάρα ή όχι...
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Πολύτιμες πληροφορίες. Βάλε και καμιά τιμουλα όμως για να ξέρουμε αν θα πρέπει να σπάσουμε τον κουμπάρα ή όχι...
Καλημέρα Παντελή,

Το συνολικό κόστος δε μπορώ να το γνωρίζω πριν επισκευτώ τα συνεργεία και μηχανουργεία στην Αθήνα που θέλω να αναλάβουν αυτή τη δουλειά.
Το κόστος των πιστονιών δεν είναι ιδιέταιρα μεγάλο: honda hawk 650 JE piston | eBay και κυμάινεται χοντρικά μεταξύ 250-350 ευτώ μαζί με μεταφορικά και τελωνεία. Τα κόστη αυξάνονται πολύ με όλες τις εργασίες / ρεκτιφιέ και επεξεργασία του πιστονιού που πρέπει να γίνουν (εαν γίνεται και μπορεί κάποιος να αναλάβει το τελευταίο).
Προσωπικά εαν προχωρήσω στη μετατροπή αυτή θα πάρω και μεταχειρισμένους κυλίνδρους για να κάνω το ρεκτιφιέ, ωστε αν κάτι πάει στραβά να μπορώ να γυρίσω στα κυλινδροπίστονά μου.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Κινητήρας

Όπως έγραψα και παραπάνω οι λαιμοί αγοράστηκαν με σκοπό να συνοδέψουν και μια πιθανή μετατροπή στον κινητήρα.

Ο κινητήρας είναι ένα θέμα ξεκάθαρα taboo για τους αφρικάνους και με γελοίο μυστικισμό στην ανταλλαγή πληροφοριών, ενώ υπάρχουν πολοί βελτιωτικοί οίκοι που ασχολούνται με αυτόν. Έχει πλάκα η πρώτη απάντηση που πήρα στο αμερικάνικο φορουμ για τα Hawk650, η οποίη ήταν η εξής: "Only way to get the other AT guys advice is to throw money.Caveat Emptor.
." Και που να ήξερα τι θα με περίμενε!


Μετά από πάαααρα πολλές ώρες διαβάσματος, συζητήσεις σε φορουμ, προσωπικά μηνύματα και e-mail με βελτιωτικούς οίκους, συγκεντρώθηκαν με το σταγονόμετρο κάποιες ζωτικές πληροφορίες ωστε να καταλήξω στις εξείς πιθανές μετατροπές:
-Πιστόνια JE 82mm, 11:1 συμπίεση για το Hawk 650 NT/GT
-Λαιμοί
-Γυάλισμα κεφαλών

Στο 750 η διάμετρος x διασδρομή είναι 81 x 72mm και η συμπίεση 9.0:1 (ενώ στο Hawk 79 x 66mm and 9.4:1). Mε πιστόνια 1mm μεγαλύτερης διαμέτρου αυξάνεται ο κυβισμός στο άφρικα απο 742 σε 760cc περίπου.

Κατέληξα στο JE καθώς με τα αντίστοιχα Wiseco για το Hawk παρατηρήθηκε κατανάλωση λαδιού από τους αμερικάνους λόγω κακής εφαρμογής/ποιότητας ελατηρίων + οτι θέλουν κόντυμα γιατί βρίσκουν στο στρόφαλο του 750 λόγω μεγαλύτερης διαδρομής. Επίσης τα JE είναι αρκετά ελαφρύτερα με οτι αυτό συνεπάγεται.


-Ο δισταγμός: Ενημερώθηκα από εδώ (από τους ελάχιστους που επικοινώνησα που βελτιώνουν αυτό τον κινητήρα και δεν είναι κομπλεξάρα) και από φόρουμ πως η συμπίεση 11:1 είναι ναι μεν λειτουργική αλλά σχεδον οριακή για τη στροφαλομπιέλα στο 750, πιθανόν λόγω μακρύτερης μπιέλας από το 650. Με τη συμπίεση στο όριο δε θα καβαλάω ξέγνοιαστα και ενώ ψάχνω να ξυπνήσω και να χαρώ το μοτέρ μου, θε θέλω σε καμία περίπτωση να το ζορίσω πολύ.

-Η λύση: Αφαίρεση υλικού από το πάνω μέρος του πιστονιού ωστε να πέσει η συμπίεση, ιδανικά κοντά στο 10:1. (Δεν κατάφερα να βρω αν για το άφρικα υπάρχει παχύτερη φλάτζα κεφαλής ωστε να μειωθεί έτσι τη συμπίεση)
Με το που πάω Αθήνα θα επισκευτώ εξειδικευμένο μηχανουργείο ωστε να ενημερωθώ για τη συγκεκριμένη εργασία και αναλόγως θα προχωρήσω στη μετατροπή ή θα αφήσω το μοτέρ ως έχει και αρκούμαι σε ένα πολύ καλό σέρβις και ίσως και σε τρίψιμο κεφαλών.
Αν καταφέρω με σωστή δουλειά να μειώσω τη συμπίεση με τα JE θα έχω μια αξιόλογη βελτίωση στη ροπή και στην ιπποδύναμη, χωρίς παράλληλα να ανησυχώ μήπως μείνω με το μοτερ στα χέρια κάποια στιγμή.


Οψόμεθα!


υ.γ. Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στο Μανώλη Manouel650 για τις πολύτιμες πληροφορίες, τις συμβουλές, την υπομονή, και την παρέα του!

:friendship:




Βελτιωτικοί οίκοι:
African Queens • Enduro Special Parts
Thiel Motoren - Entwicklung und Optimierung von Hochleistungsmotoren
Kiyo Watanabe Racing Home Page
https://www.hordpower.com

Forum:
https://www.hawkgtforum.com
Honda Trail Bike Forums

Πάντως Ορέστη, πέρα από τις κατ ιδίαν συζητήσεις που κάνουμε, θα επιμείνω στο να μην πειράξεις τα πιστόνια που θα βάλεις, καθότι...

1. Ότι είναι να κερδίσεις, θα το κερδίσεις από την αύξηση της συμπίεσης, αφού η αύξηση των κυβικών θα είναι ελάχιστη.

2. Όποιος και να επέμβει, ποτέ δεν θα είσαι σίγουρος για την επέμβαση που θα γίνει. Εδώ δεν ξέρουν βασικά πράγματα, που να ξέρουν από που να αφαιρέσουν υλικό από το πιστόνι...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μιλάμε για μεγάλο κόστος έτσι και αλλιώς, αφού θα γίνει από επαγγελματία.
Το αποτέλεσμα όμως θα έχει αξία... Ανεκτίμητη.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Τα καρμπ δεν τα ξαναπειράζω προς το παρόν μιας και ήδη έχουν γίνει τζεταρίσματα και δε φάνηκε να έχει πουθενά καθόλου κομπιάσματα, μπερδέματα κλπ. Όταν και αν προχωρήσω στις υπόλοιπες μετατροπές θα γίνει ένα καλό ψάξιμο για το πως θα δουλέψουν όλα μαζί σωστά.
Αν σου κρεμάει ψιλά Ίσως να γίνεται φτωχό. Επίσης με την τάπα (χωρις τη σιτα) θα γεμίσει χαμηλά που σου φάνηκε λίγο κούφιο. Με γειες πάντως πολύ όμορφο.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Πάντως Ορέστη, πέρα από τις κατ ιδίαν συζητήσεις που κάνουμε, θα επιμείνω στο να μην πειράξεις τα πιστόνια που θα βάλεις, καθότι...

1. Ότι είναι να κερδίσεις, θα το κερδίσεις από την αύξηση της συμπίεσης, αφού η αύξηση των κυβικών θα είναι ελάχιστη.

2. Όποιος και να επέμβει, ποτέ δεν θα είσαι σίγουρος για την επέμβαση που θα γίνει. Εδώ δεν ξέρουν βασικά πράγματα, που να ξέρουν από που να αφαιρέσουν υλικό από το πιστόνι...
Καλημέρα Μανώλη,

Η αύξηση συμπίσεσης γύρω στο 10:1 (θυμίζω πως το 750 έχει 9.0:1 αντί 9.4:1 των 650 αφρικα και hawk) σε συνδυασμό με τα κατιτις παραπάνω κυβικά πιστεύω πως θα έχουν άμεση βελτίωση στην απόδοση.
Έχω πάρει απόφαση πως αν δε βρω κάποιον σωστό επαγγελματία ο οποίος να μπορέσει να κάνει την αφαίρεση υλικού για να ρίξει τη συμπίεση δε θα προχωρήσω στη μετατροπή. Είναι αυτό που λέμε τα θέλω ή όλα ή τίποτα! :hungover:
Μετά τις ιντερνετικές αναζητήσεις θα ξεκινήσει νέος κύκλος αναζητήσεων σε μηχανουργεία πλέον, και αν δε νιώσω 100% σίγουρος με αυτά που θα βρω και θα μάθω, το μοτερ θα μείνει ως έχει.
 
Top Bottom