Και ίδια με του ΤΑ600....Θα πω την κακία μου για τον σοιχιρο.... Από την φώτο βλέπω ότι είναι ίδια με του Γκάντι.
Τον βλέπω από εκεί ψηλά... Να γελάει πονηρά.Και ίδια με του ΤΑ600....
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Σ'ευχαριστώ πολύ Μανώλη!Τώρα το είδα.
Από μοντ. 1988-1990 αλλά είναι απίθανο πλέον να βρεις κάτι τέτοιο, οπότε βάλε ότι μπορείς, προφανώς κάνει και από άλλα μηχανάκια πχ. CRF με τη κατασκευή του λαμακιού για την τοποθέτηση όπως φαίνεται στη φωτό...
Την ιδέα την είχα πάρει τότε που μετασκεύασα ένα XRV650 σε Paris-Dakar Marathon.
Τον οδηγό το είχε βάλει το HRC στις 650άρες που έτρεξαν στο P-D. Όπως φαίνεται στη παρακάτω φωτό που προέρχεται από original XRV650 Marathon, το λαμάκι που τον κρατούσε είχε κοληθεί στο ψαλίδι.
Δες και την ενίσχυση ασφαλείας στο πείρο του πίσω τροχού...
Αν σου κάνει από fmx... Έχω μια και στην στέλνω δωρεάν φυσικά.
Advphone....
Να'σαι καλά Κώστα! Αλλα δωρεάν για Γαλλία δε θα βγει πολύ δωρεάν σε εσένα τελικά! χαχαχαΑν σου κάνει από fmx... Έχω μια και στην στέλνω δωρεάν φυσικά.
Advphone....
Δηλαδή africa, transalp, fmx και dominator φοράνε ακριβώς τον ίδιο! Και δεν έχει βγει καποιο aftermarket της προκοπής για τοσα μοντέλα ρε γαμώτο??Και ίδια με του ΤΑ600....
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Να είσαι καλά! Είμαι αρκετά μακρυά δυστυχώς και θα κοιτάξω για κάτι καλύτερο πρακτικά και ποιοτικά.Όποιος ενδιαφερεται για να κολλησει το μαμα προστατευτικό υπαρχει αυτό ( πιστεύω κ άλλα πολλά, γενικά όπου κολλάνε προφυλακτήρες). Κόλλησα το δικό μου που ειχα σπάσει στο περσινό τρόφυ κ θα το τεστάρω στο φετινό (χαλααρρραααα)
Μην το βλέπετε έτσι...
Διαχρονικό κομάτι υψηλής τεχνολογίας. Έλεος, ακόμα το βάζει η Honda στα μηχανάκια της?
Τα καρμπ δεν τα ξαναπειράζω προς το παρόν μιας και ήδη έχουν γίνει τζεταρίσματα και δε φάνηκε να έχει πουθενά καθόλου κομπιάσματα, μπερδέματα κλπ. Όταν και αν προχωρήσω στις υπόλοιπες μετατροπές θα γίνει ένα καλό ψάξιμο για το πως θα δουλέψουν όλα μαζί σωστά.Ωραίος ο φίλος. Θα πρέπει όμως να πειράξεις τα μίγματα πάλι ή όχι;
Να'σαι καλά Μανώλη!Ορέστη, πολύ ωραίοι λαιμοί!
Και το Βορειοευρωπαικό γρασίδι που τη ξαπλώνεις φαίνεται μαλακό...
Οι μεγαλύτεροι σε διάμετρο λαιμοί, μειώνουν την ταχύτητα των αερίων και μεταφέρουν τη μέγιστη ροπή σε ψηλότερες στροφές.
Μην αγγίξεις τα καρμπυρατέρ. Καλά το πας...
Καλημέρα Παντελή,Πολύτιμες πληροφορίες. Βάλε και καμιά τιμουλα όμως για να ξέρουμε αν θα πρέπει να σπάσουμε τον κουμπάρα ή όχι...
Κινητήρας
Όπως έγραψα και παραπάνω οι λαιμοί αγοράστηκαν με σκοπό να συνοδέψουν και μια πιθανή μετατροπή στον κινητήρα.
Ο κινητήρας είναι ένα θέμα ξεκάθαρα taboo για τους αφρικάνους και με γελοίο μυστικισμό στην ανταλλαγή πληροφοριών, ενώ υπάρχουν πολοί βελτιωτικοί οίκοι που ασχολούνται με αυτόν. Έχει πλάκα η πρώτη απάντηση που πήρα στο αμερικάνικο φορουμ για τα Hawk650, η οποίη ήταν η εξής: "Only way to get the other AT guys advice is to throw money.Caveat Emptor.." Και που να ήξερα τι θα με περίμενε!
Μετά από πάαααρα πολλές ώρες διαβάσματος, συζητήσεις σε φορουμ, προσωπικά μηνύματα και e-mail με βελτιωτικούς οίκους, συγκεντρώθηκαν με το σταγονόμετρο κάποιες ζωτικές πληροφορίες ωστε να καταλήξω στις εξείς πιθανές μετατροπές:
-Πιστόνια JE 82mm, 11:1 συμπίεση για το Hawk 650 NT/GT
-Λαιμοί
-Γυάλισμα κεφαλών
Στο 750 η διάμετρος x διασδρομή είναι 81 x 72mm και η συμπίεση 9.0:1 (ενώ στο Hawk 79 x 66mm and 9.4:1). Mε πιστόνια 1mm μεγαλύτερης διαμέτρου αυξάνεται ο κυβισμός στο άφρικα απο 742 σε 760cc περίπου.
Κατέληξα στο JE καθώς με τα αντίστοιχα Wiseco για το Hawk παρατηρήθηκε κατανάλωση λαδιού από τους αμερικάνους λόγω κακής εφαρμογής/ποιότητας ελατηρίων + οτι θέλουν κόντυμα γιατί βρίσκουν στο στρόφαλο του 750 λόγω μεγαλύτερης διαδρομής. Επίσης τα JE είναι αρκετά ελαφρύτερα με οτι αυτό συνεπάγεται.
-Ο δισταγμός: Ενημερώθηκα από εδώ (από τους ελάχιστους που επικοινώνησα που βελτιώνουν αυτό τον κινητήρα και δεν είναι κομπλεξάρα) και από φόρουμ πως η συμπίεση 11:1 είναι ναι μεν λειτουργική αλλά σχεδον οριακή για τη στροφαλομπιέλα στο 750, πιθανόν λόγω μακρύτερης μπιέλας από το 650. Με τη συμπίεση στο όριο δε θα καβαλάω ξέγνοιαστα και ενώ ψάχνω να ξυπνήσω και να χαρώ το μοτέρ μου, θε θέλω σε καμία περίπτωση να το ζορίσω πολύ.
-Η λύση: Αφαίρεση υλικού από το πάνω μέρος του πιστονιού ωστε να πέσει η συμπίεση, ιδανικά κοντά στο 10:1. (Δεν κατάφερα να βρω αν για το άφρικα υπάρχει παχύτερη φλάτζα κεφαλής ωστε να μειωθεί έτσι τη συμπίεση)
Με το που πάω Αθήνα θα επισκευτώ εξειδικευμένο μηχανουργείο ωστε να ενημερωθώ για τη συγκεκριμένη εργασία και αναλόγως θα προχωρήσω στη μετατροπή ή θα αφήσω το μοτέρ ως έχει και αρκούμαι σε ένα πολύ καλό σέρβις και ίσως και σε τρίψιμο κεφαλών.
Αν καταφέρω με σωστή δουλειά να μειώσω τη συμπίεση με τα JE θα έχω μια αξιόλογη βελτίωση στη ροπή και στην ιπποδύναμη, χωρίς παράλληλα να ανησυχώ μήπως μείνω με το μοτερ στα χέρια κάποια στιγμή.
Οψόμεθα!
υ.γ. Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στο Μανώλη Manouel650 για τις πολύτιμες πληροφορίες, τις συμβουλές, την υπομονή, και την παρέα του!
Βελτιωτικοί οίκοι:
African Queens • Enduro Special Parts
Thiel Motoren - Entwicklung und Optimierung von Hochleistungsmotoren
Kiyo Watanabe Racing Home Page
https://www.hordpower.com
Forum:
https://www.hawkgtforum.com
Honda Trail Bike Forums
Αν σου κρεμάει ψιλά Ίσως να γίνεται φτωχό. Επίσης με την τάπα (χωρις τη σιτα) θα γεμίσει χαμηλά που σου φάνηκε λίγο κούφιο. Με γειες πάντως πολύ όμορφο.Τα καρμπ δεν τα ξαναπειράζω προς το παρόν μιας και ήδη έχουν γίνει τζεταρίσματα και δε φάνηκε να έχει πουθενά καθόλου κομπιάσματα, μπερδέματα κλπ. Όταν και αν προχωρήσω στις υπόλοιπες μετατροπές θα γίνει ένα καλό ψάξιμο για το πως θα δουλέψουν όλα μαζί σωστά.
Καλημέρα Μανώλη,Πάντως Ορέστη, πέρα από τις κατ ιδίαν συζητήσεις που κάνουμε, θα επιμείνω στο να μην πειράξεις τα πιστόνια που θα βάλεις, καθότι...
1. Ότι είναι να κερδίσεις, θα το κερδίσεις από την αύξηση της συμπίεσης, αφού η αύξηση των κυβικών θα είναι ελάχιστη.
2. Όποιος και να επέμβει, ποτέ δεν θα είσαι σίγουρος για την επέμβαση που θα γίνει. Εδώ δεν ξέρουν βασικά πράγματα, που να ξέρουν από που να αφαιρέσουν υλικό από το πιστόνι...