Η Africa-Ria (xrv750 χωμάτινο project)

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Μιλάμε για μεγάλο κόστος έτσι και αλλιώς, αφού θα γίνει από επαγγελματία.
Το αποτέλεσμα όμως θα έχει αξία... Ανεκτίμητη.
Μακάρι να βρώ άκρη! Για να δουμε...

Αν σου κρεμάει ψιλά Ίσως να γίνεται φτωχό. Επίσης με την τάπα (χωρις τη σιτα) θα γεμίσει χαμηλά που σου φάνηκε λίγο κούφιο. Με γειες πάντως πολύ όμορφο.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Η τάπα είναι στο δρόμο κι έρχεται!
Μεσα στο σκ θα κάνω μερικές καλές βόλτες να καταλάβω καλύτερα πως δουλεύει γιατι δεν πρόλαβα μεχρι τώρα..

Να είστε καλά παίδες!
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Καλα, δεν σου ειπαν και κατι τρομερο... Οποιοσδηποτε κινητηρας θα ειχε αυξηση αποδοσης με ενα πιστονι, λαιμους και δουλεια στην κεφαλη...

Μην ψαξεις για φαρδυτερη φλατζα, αυτο θα εχει πολυ κακα αποτελεσματα ειδικα αν πας σε υψηλοτερη απο τη στοκ συμπιεση

Αν θες να ασχοληθεις με τον κινητηρα του ατ, μπορεις να ξεκινησεις με περιφεριακες αλλαγες οπως πολυ σωστα εχεις κανει... Τα πιστονια σιγουρα θα κανουν δουλεια αλλα χωρις αλλους εκκεντροφορους μη περιμενεις θαυματα. Δεν ξερω αν υπαρχουν εκκεντροφοροι στο εμποριο αλλα ακομα και ενα reprofile μπορει να βοηθησει παρα πολυ... Φυσικα θα πρεπει να μπουν και καταλληλα ελατηρια στις κεφαλες για να μην γινουν τιποτα στενες επαφες . Μετα μια ηλεκτρονικη επισης θα δωσει το κατι παραπανω αν η αναφλεξη ειναι λιγο πιο επιθετικη (ειμαι σιγουρος οτι η χοντα εχει κινηθει πολυ συντηρητικα εκει)...

Μεγαλυτερα καρμπς ισως βοηθησουν επισης, ειδικα ψηλα

Μετα sky is the limit, μπορεις να χρησιμοποιησεις μεγαλυτερες βαλβιδες, τραβηγμενες ροικες και οτι βαζει ο νους σου.

Εγω προσωπικα θα ξεκινουσα απο πιστονια μαζι με εκκεντροφορους, και ηλεκτρονικη, και μετα θα εβλεπα πως παει το πραμα
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Καλα, δεν σου ειπαν και κατι τρομερο... Οποιοσδηποτε κινητηρας θα ειχε αυξηση αποδοσης με ενα πιστονι, λαιμους και δουλεια στην κεφαλη...

Μην ψαξεις για φαρδυτερη φλατζα, αυτο θα εχει πολυ κακα αποτελεσματα ειδικα αν πας σε υψηλοτερη απο τη στοκ συμπιεση

Αν θες να ασχοληθεις με τον κινητηρα του ατ, μπορεις να ξεκινησεις με περιφεριακες αλλαγες οπως πολυ σωστα εχεις κανει... Τα πιστονια σιγουρα θα κανουν δουλεια αλλα χωρις αλλους εκκεντροφορους μη περιμενεις θαυματα. Δεν ξερω αν υπαρχουν εκκεντροφοροι στο εμποριο αλλα ακομα και ενα reprofile μπορει να βοηθησει παρα πολυ... Φυσικα θα πρεπει να μπουν και καταλληλα ελατηρια στις κεφαλες για να μην γινουν τιποτα στενες επαφες . Μετα μια ηλεκτρονικη επισης θα δωσει το κατι παραπανω αν η αναφλεξη ειναι λιγο πιο επιθετικη (ειμαι σιγουρος οτι η χοντα εχει κινηθει πολυ συντηρητικα εκει)...

Μεγαλυτερα καρμπς ισως βοηθησουν επισης, ειδικα ψηλα

Μετα sky is the limit, μπορεις να χρησιμοποιησεις μεγαλυτερες βαλβιδες, τραβηγμενες ροικες και οτι βαζει ο νους σου.

Εγω προσωπικα θα ξεκινουσα απο πιστονια μαζι με εκκεντροφορους, και ηλεκτρονικη, και μετα θα εβλεπα πως παει το πραμα
Καλησπέρα!

Τα ψαξίματα αφορούσαν κυρίως τη μετατροπή με το συγκεκριμένο JE πιστόνι του Hawk στα 750 (μετατροπή που έχουν κάνει αρκετοί), αν βρίσκει στο στρόφαλο, αν καίει λάδια, για τη συμπίεση του κλπ κλπ.
Εκκεντροφόροι δυστυχώς δεν υπάρχουν παρά μόνο reprofile τους μαμά. Ο λόγος που δε θέλω να πειράξω εκκεντροφόρους είναι επειδή δε θέλω να πειράξω και βαλβίδες/ελατήρια.
Για την ηλεκτρονική (και τα ηλεκτρονικά γενικότερα) έχω μαύρο σκοτάδι... Αν θες κατατόπισέ με προς αυτή την κατεύθυνση για το τι ισχύει και το τι θα μπορούσε να γίνει.

Απο τη στιγμή που αναβάθμισα τις αναρτήσεις και άλλα λειτουργικά κομμάτια της μοτοσυκλέτας είμαι ήδη πάρα πολύ ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα. Αυτό που ψάχνω είναι ένα ακόμα παραπάνω ξύπνημα από ότι έχει με τις τωρινές μετατροπές, όχι λόγω ανάγκης προφανώς αλλά οδηγικής ευχαρίστησης.
Δεν είμαι διατεθειμένος σε καμία περίπτωση να πειράξω οτι υπάρχει στον κινητήρα ούτε να φτάσω την απόδοση μέχρι εκέι που μπορεί να φτάσει. Όπως θα διάβασες είμαι αρκετά συντηρητικός ακόμα και με την αύξηση της συμπιεσης, αλλιώς θα είχα τα πιστόνια ήδη.

Σ'ευχαριστώ πολυ!
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
χωρις εκκεντροφορους δεν θα εβαζα προσωπικα πιστονια...δε νομιζω ουτε καν να εχεις καποιο σπουδαιο οφελος μονο με τα πιστονια...για ποιο λογο ειναι ταμπου οι εκκεντροφοροι?

γενικα ολες οι συμβουλες, μαζι με την ηλεκτρονικη ειναι πραγματα που στανταρ παιρνουν βελτιωση ειδικα σε μοντελα εποχης αφρικα...
παιρνεις μια αγραφη ηλεκτρονικη του εμποριου (οι οποιες συνηθως εχουν και αρκετα καλουδια οπως launch control, shifter κλπ κλπ κλπ...) πας σε ενα δυναμομετρο αφου εχεις ηδη το τελικο σεταπ του μοτερ σου, εχεις ρυθμισει και μειγματα, και βλεπεις μεχρι που μπορεις να ρυθμισεις χωρις να εχεις απωλεια ισχυος...

αμα δεν πεσει δουλεια στις κεφαλες παντως θα σου ελεγα να μην ασχοληθεις καν με τον κινητηρα, δεν εχει νοημα γιατι θα πετας λεφτα χωρις κανενα ουσιαστικο κερδος
 
Τελευταία επεξεργασία:

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
χωρις εκκεντροφορους δεν θα εβαζα προσωπικα πιστονια...δε νομιζω ουτε καν να εχεις καποιο σπουδαιο οφελος μονο με τα πιστονια...για ποιο λογο ειναι ταμπου οι εκκεντροφοροι?

γενικα ολες οι συμβουλες, μαζι με την ηλεκτρονικη ειναι πραγματα που στανταρ παιρνουν βελτιωση ειδικα σε μοντελα εποχης αφρικα...
παιρνεις μια αγραφη ηλεκτρονικη του εμποριου (οι οποιες συνηθως εχουν και αρκετα καλουδια οπως launch control, shifter κλπ κλπ κλπ...) πας σε ενα δυναμομετρο αφου εχεις ηδη το τελικο σεταπ του μοτερ σου, εχεις ρυθμισει και μειγματα, και βλεπεις μεχρι που μπορεις να ρυθμισεις χωρις να εχεις απωλεια ισχυος...

αμα δεν πεσει δουλεια στις κεφαλες παντως θα σου ελεγα να μην ασχοληθεις καν με τον κινητηρα, δεν εχει νοημα γιατι θα πετας λεφτα χωρις κανενα ουσιαστικο κερδος
To reprofile εκκεντροφόρων χωρίς να υπάρχει κάποιο ήδη δοκιμασμένο πρότυπο αφενός το φοβάμαι και αφετέρου δε θέλω να μπλέξω με κεφαλή / βαλβίδες χωρις προσωπικές γνώσεις πάνω στο αντικείμενο και χωρίς κάποια έτοιμη ήδη δοκιμασμένη λύση και για αυτές.
Δυσυχώς γενικά υπάρχει σκοτάδι γύρω από τον κινητήρα του 750 και η ίδια η βελτίωση του είναι taboo μιας και δε βγήκαν ποτέ στο εμπόριο κάποιες προσβάσιμες βελτιώσεις ή aftermarket ανταλλακτικά για αυτόν.
Άρα αν κατάλαβα καλα, μια ηλεκτρονική από μόνη της δεν έχει να μου δώσει κάτι σε σχέση με τη μαμά?
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
η ηλεκτρονικη θα σου δωσει σιγουρα, παντου, αν ρυθμιστει σε δυναμομετρο...

το θεμα ειναι ομως να ακολουθησεις λιγο ορθολογικα τις βελτιωσεις...με ενα υπεργρηγορο ψαξιμο η megacycle δινει εκκεντροφορους για το 650 που απ οτι θυμαμαι μπαινουν και το 750




οποτε μπορεις να χρησιμοποιησεις αυτα τα σπεκς σαν οδηγο αφου εχουν αναλυτικα τα χαρακτηριστικα των εκκεντροφορων, αλλα και το ποιες αλλαγες πρεπει να κανεις με τον καθενα που θα χρησιμοποιησεις

ετοιμες λυσεις δεν υπαρχουν γιατι κανενας λογικος ανθρωπος δε θα ασχοληθει να βελτιωσει ενα αφρικα σε θεμα κινητηρα....οποτε καλως ηρθες στο κλαμπ :fun
φανταζομαι ουτε οι λαιμοι γνωριζεις ακριβως πως δουλευουν, αλλα παρ ολα αυτα προχωρισες...

επειδη λοιπον λιγος κοσμος εχει ασχοληθει, αναγκαστικα πρεπει να γινεις λιγο πρωτοπορος και να ξεκινησεις, και γενικα αν κινηθεις συντηρητικα δεν εχεις να φοβηθεις και πολλα...πιστονι σκετο ειναι κακη ιδεα γιατι περα απο παραπανω καταπονηση σε μπιελα/πιστονια αν η κεφαλη δεν ειναι καταλληλη απο πλευρας θαλαμου καυσης/εκκεντροφορων, θα κανεις μια τρυπα στο νερο....ο εκκεντροφορος ειναι και πιο ηπια λυση, και θα αποδωσει περισσοτερο απο ενα πιστονι
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Αν δεν κάνω λάθος οι κεφαλές των Hawk / africa 650 δεν είναι ίδιες με των 750 ούτε οι εκκεντροφόροι (θα το κοιτάξω στα σίγουρα αύριο). Manouel650 θυμάσαι κάτι περί αυτού?
Αν και οι λαιμοί τουλάχιστον ξέρω τι κάνουν και πως (παρότι βιολόγος κάποια βασική φυσική τη μάθαμε κι εμέις οι δόλιοι...), γενικά μπορείς να πεις πως όλο το μηχανάκι δεν ξέρω πως δουλεύει, παρόλα αυτά, από οτι βλέπεις έχω πρόθεση να μάθω, γι αυτό και ψάχνομαι σαν το διάολο... Το καλό όπως λες κι εσύ είναι πως είμαι αρκετά συντηριτικός, πρωτοπόρος δεν ξέρω ακόμα αν θα γίνω αλλά πολύ θα το ήθελα! :p
Η καταπόνηση των μπιελών είναι αυτή που με έκανε να ψειρίσω την αλλαγή του πιστονιού και από οτι λες ίσως θα ήταν καλό να ξανασκεφτώ την όλη μετατροπή.
Μπορείς αν σου είναι εύκολο να μου δώσεις κάποιο link/ πληροφορίες για τις ηλεκτρονικές για να ξέρω για τι μιλάμε?

Να είσαι καλά!
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Ένα update για τους λαιμούς με αφορμή τη σημερινή βόλτα:

-Μια ελάχιστη απώλεια μεταξύ ρελαντί και 2.500-3.000σαλ
-Πολύ αισθητό ξύπνημα ανάμεσα 3.500 και 4.500
-Από 5.000 μέχρι τα κόκκινα τραβάει σαν τρελό σε σχέση με πριν, συνεχίζει να ανεβάζει δυνατά και γραμμικά και η τελική έρχεται αρκετά γρηγορότερα

-Όταν ζεσταθεί ο κινητήρας κρατάει πιο χαμηλό ρελαντί και δουλείει πολύ πιο όμορφα. Συγκρίνοτας με πριν συμπεραίνω πως ανασαίνει πολύ καλύτερα.
-Πτώση θερμοκρασίας κατά 1/4 περίπου στις ίδιες συνθήκες.
Οι δύο παραπάνω αλλαγές ήταν πολύ ευχάριστη έκπληξη και από μόνες του άξιζαν τον κόπο.

Εν τέλει αν και έχασα κάτι ελάχιστο στα χαμηλά, με τις αλλαγές που είχαν γίνει σε αέρα και καύσιμο, οι λαιμοί ήταν μετατροπή που τη χρειάζοταν και απλά δεν το ήξερα... :hungover:


Αυτά
 
Τελευταία επεξεργασία:

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Ένα update για τους λαιμούς με αφορμή τη σημερινή βόλτα:

-Μια ελάχιστη απώλεια μεταξύ ρελαντί και 2.500-3.000σαλ
-Πολύ αισθητό ξύπνημα ανάμεσα 3.500 και 4.500
-Από 5.000 μέχρι τα κόκκινα τραβάει σαν τρελό σε σχέση με πριν, συνεχίζει να ανεβάζει δυνατά και γραμμικά και η τελική έρχεται αρκετά γρηγορότερα

-Όταν ζεσταθεί ο κινητήρας κρατάει πιο χαμηλό ρελαντί σε σχέση με πριν και δουλείει πολύ πιο όμορφα. Συγκρίνοτας με πριν συμπεραίνω πως ανασαίνει πολύ καλύτερα.
-Πτώση θερμοκρασίας κατά 1/4 περίπου στις ίδιες συνθήκες σε σέση με πριν.
Οι δύο παραπάνω αλλαγές ήταν πολύ ευχάριστη έκπληξη και από μόνες του άξιζαν τον κόπο.

Εν τέλει αν και έχασα κάτι ελάχιστο στα χαμηλά, με τις αλλαγές που είχαν γίνει σε αέρα και καύσιμο, οι λαιμοί ήταν μετατροπή που τη χρειάζοταν και απλά δεν το ήξερα... :hungover:


Αυτά
Την απώλεια που περιγράφεις μπορεί να στην περιορίσει η τάπα. Χαίρομαι για το αποτέλεσμα, μπράβο!

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
η ηλεκτρονικη θα σου δωσει σιγουρα, παντου, αν ρυθμιστει σε δυναμομετρο...

το θεμα ειναι ομως να ακολουθησεις λιγο ορθολογικα τις βελτιωσεις...με ενα υπεργρηγορο ψαξιμο η megacycle δινει εκκεντροφορους για το 650 που απ οτι θυμαμαι μπαινουν και το 750




οποτε μπορεις να χρησιμοποιησεις αυτα τα σπεκς σαν οδηγο αφου εχουν αναλυτικα τα χαρακτηριστικα των εκκεντροφορων, αλλα και το ποιες αλλαγες πρεπει να κανεις με τον καθενα που θα χρησιμοποιησεις

ετοιμες λυσεις δεν υπαρχουν γιατι κανενας λογικος ανθρωπος δε θα ασχοληθει να βελτιωσει ενα αφρικα σε θεμα κινητηρα....οποτε καλως ηρθες στο κλαμπ :fun
φανταζομαι ουτε οι λαιμοι γνωριζεις ακριβως πως δουλευουν, αλλα παρ ολα αυτα προχωρισες...

επειδη λοιπον λιγος κοσμος εχει ασχοληθει, αναγκαστικα πρεπει να γινεις λιγο πρωτοπορος και να ξεκινησεις, και γενικα αν κινηθεις συντηρητικα δεν εχεις να φοβηθεις και πολλα...πιστονι σκετο ειναι κακη ιδεα γιατι περα απο παραπανω καταπονηση σε μπιελα/πιστονια αν η κεφαλη δεν ειναι καταλληλη απο πλευρας θαλαμου καυσης/εκκεντροφορων, θα κανεις μια τρυπα στο νερο....ο εκκεντροφορος ειναι και πιο ηπια λυση, και θα αποδωσει περισσοτερο απο ενα πιστονι

Σαφώς και μία επέμβαση στο κινητήρα χωρίς αγρίεμα του εκκεντροφόρου, θεωρείται μισή δουλειά.

Οι συγκεκριμμένοι εκκεντροφόροι όμως, ΑΝ ΚΑΝΟΥΝ, ανεβάζουν αρκετά τις στροφές όπου αποδίδεται η μέγιστη ισχύς και ροπή.
Σε ένα HAWK στην πίστα αυτό είναι επιθυμητό, αλλά σε ένα Άφρικα???

Στις δικές μου επεμβάσεις, είχαν αλλαχθεί πιστόνια με υπερκυβισμό 50cc και αύξηση συμπίεσης στο1:1, ελατήρια βαλβίδων και ροϊκή χωρίς αλλαγή του εκκεντροφόρου και ο κινητήρας ξύπνησε αρκετά χωρίς να έχω θέματα αντοχής υλικών...μέχρι που τη πούλησα τουλάχιστον... :cool:
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Σαφώς και μία επέμβαση στο κινητήρα χωρίς αγρίεμα του εκκεντροφόρου, θεωρείται μισή δουλειά.

Οι συγκεκριμμένοι εκκεντροφόροι όμως, ΑΝ ΚΑΝΟΥΝ, ανεβάζουν αρκετά τις στροφές όπου αποδίδεται η μέγιστη ισχύς και ροπή.
Σε ένα HAWK στην πίστα αυτό είναι επιθυμητό, αλλά σε ένα Άφρικα???

Στις δικές μου επεμβάσεις, είχαν αλλαχθεί πιστόνια με υπερκυβισμό 50cc και αύξηση συμπίεσης στο1:1, ελατήρια βαλβίδων και ροϊκή χωρίς αλλαγή του εκκεντροφόρου και ο κινητήρας ξύπνησε αρκετά χωρίς να έχω θέματα αντοχής υλικών...μέχρι που τη πούλησα τουλάχιστον... :cool:

με ενα γρηγορο ψαξιμο ειχα διαβασει οτι πολλοι στα μπρος 650 χρησιμοποιουσαν κεφαλες απο 750 με αυτους τους εκκεντροφορους, οποτε υποθετω πως μαλλον κανουν, αλλα προφανως απαιτειται και αλλο ψαξιμο....κοιτωντας τα σπεκς ομως τουλαχιστον για τον 153-χ1, δε φαινεται να ειναι υπερβολικος σαν προσεγγιση (οι αλλοι δυο ειναι αρκετα πιο επιθετικοι)

εγω αυτο που θα εκανα θα ηταν να χρησιμοποιησω τον χ1 σαν αναφορα και να κανω reprofile τους εργοστασιακους
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Σαφώς και μία επέμβαση στο κινητήρα χωρίς αγρίεμα του εκκεντροφόρου, θεωρείται μισή δουλειά.

Οι συγκεκριμμένοι εκκεντροφόροι όμως, ΑΝ ΚΑΝΟΥΝ, ανεβάζουν αρκετά τις στροφές όπου αποδίδεται η μέγιστη ισχύς και ροπή.
Σε ένα HAWK στην πίστα αυτό είναι επιθυμητό, αλλά σε ένα Άφρικα???

Στις δικές μου επεμβάσεις, είχαν αλλαχθεί πιστόνια με υπερκυβισμό 50cc και αύξηση συμπίεσης στο1:1, ελατήρια βαλβίδων και ροϊκή χωρίς αλλαγή του εκκεντροφόρου και ο κινητήρας ξύπνησε αρκετά χωρίς να έχω θέματα αντοχής υλικών...μέχρι που τη πούλησα τουλάχιστον... :cool:
με ενα γρηγορο ψαξιμο ειχα διαβασει οτι πολλοι στα μπρος 650 χρησιμοποιουσαν κεφαλες απο 750 με αυτους τους εκκεντροφορους, οποτε υποθετω πως μαλλον κανουν, αλλα προφανως απαιτειται και αλλο ψαξιμο....κοιτωντας τα σπεκς ομως τουλαχιστον για τον 153-χ1, δε φαινεται να ειναι υπερβολικος σαν προσεγγιση (οι αλλοι δυο ειναι αρκετα πιο επιθετικοι)

εγω αυτο που θα εκανα θα ηταν να χρησιμοποιησω τον χ1 σαν αναφορα και να κανω reprofile τους εργοστασιακους
O προβληματσιμός του Manouel650 αλλά και δικός μου είναι οτι χαμηλά δεν δίνει κάτι, ελπίζοντας οτι δε θα αφαιρέσει κιόλας στη χειρότερη. Από τη στιγμή που για χωμάτινη χρήση κυνηγάμε τη ροπή στα χαμηλά, δεν ξέρω κατά πόσο θεμιτή θα ήταν η αλλαγή των εκκεντροφόρων με αυτό το προφιλ.
Στο το site του Hord η περιγραφή του ηπιότερου από τους εκκεντροφόρους 153x1 έχει ως εξής: "adds power from midrange up with no bottom end sacrifice. Uses OEM valve springs and retainers"
Τα πιστόνια με μεγαλύτερη συμπίεση από την άλλη, δίνουν πολύ στις χαμηλομεσαίες... Ίσως λοιπόν ο συνδιασμός αυτόυ του εκκεντροφόρου με τα 11:1 να έδινε πολύ καλά αποτελέσματα παντού, αλλά εκέι πέφτω πάλι στη λούπα του ζορίσματος των μπιελών λόγω αυξημένης συμπίεσης και πάμε πάλι από την αρχη........ o_O
Η ερώτηση λοιπόν είναι, αν βγάλουμε τα πιστόνια από το παιχνίδι, με ποιά άλλη μετατροπή από αυτές που συζητάμε θα μπορούσα να πετύχω κάποια βελτίωση στις χαμηλομεσαίες... Μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής, ελατήρια βαλβίδων και ροική από μόνα τους θα έδιναν αξιόλογα αποτελέσματα?
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
χαμηλομεσσαια σιγουρα κατι θα χασεις...μπορει να ειναι και αμεληταιο αλλα θα χασεις...αμα θες χωμα θα σου ελεγα να ασχοληθεις με γραναζωμα....αμα θες να ζωηρεψει ο κινητηρας πρεπει να πας σε αλλες λυσεις....

ενα σετ μηχανικα καρμπς θα σου εδινε καλυτερο ελεγχο χαμηλα ειδικα στο χωμα αλλα πολλα τα λεφτα και ο κοπος για να βαλεις fcr στο αφρικα (δυστυχως σε καθετου ροης καρμπς οι επιλογες ειναι πολυ περιορισμενες)
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Χαιρετώ σας παίδες!

Μέχρι να βρω τι (και αν) θα κάνω τελικά με τον κινητήρα, μέσα στο σκ ασχολήθηκα λίγο με την κυρία και κάτι μικροσυμαζεματάκια...

Αρχικά έφτιαξα μια βάση για το βολτόμετρο.
Τη βάση την έφτιαξα κόβοντας ένα κομμάτι από το προστατευτικό/κάλυμμα του σταυρού του τιμονιού και τη στήριξα με τη βίδα στο πιάσιμο των αποστατών.

Με κόκκινο χρώμα είναι στο περίπου το περίγραμμα που κόπηκε (με καλοακονισμένο κουζινομάχαιρο παρακαλώ!)


Το βολτόμετρο κολλήθηκε πάνω στη βάση με αυτοκόλλητo 3Μ από gopro
Είμαι πολύ ευχαριστημένος με το πρακτικό αλλά και το οπτικό αποτέλεσμα, ενώ είναι πολύ στιβαρό χωρίς καθόλου κραδασμούς.






Έκανα επίσης την πρώτη και μάλλον τελευταία καθαρά αισθητική αλλαγή (κάτι για οποίο ντρέπομαι και λίγο μπορώ να πω...)
Άλλαξα τις χούφτες με ίδιες άσπρες... Δεν ξέρω βρε παιδιά αλλά μου είχε καρφωθεί στο μυαλό εδώ και καιρό πως θα ταίριαζαν εξαιρετικά καλύτερα!





Εν τέλει όμως δεν είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα, όχι τουλάχιστον όσο περίμενα.
Δεν ξέρω πως και γιατί, αλλά κάτι με ξενίζει και δε μπορώ να τη συνηθίσω έτσι... Ίσως επειδή 6 χρόνια την έβλεπα καθε μερα με τις μαυρες? Δεν της ταιριάζει τελικά? Τι να πω...
Ποια ειναι η γνώμη σας? Άσπρες ή μαύρες τελικά? :wacky:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αν βάψεις τους ανεμοθώρακες στις χούφτες στο μπλε της μηχανής θα γίνουν τέλειες. Έτσι και αλλιώς καλύτερα οι λευκές από τις μαύρες.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Αν βάψεις τους ανεμοθώρακες στις χούφτες στο μπλε της μηχανής θα γίνουν τέλειες. Έτσι και αλλιώς καλύτερα οι λευκές από τις μαύρες.
Ενδιαφέρουσα η πρόταση για μπλε προεκτάσεις αλλά για βάψιμο χλωμό μιας και της αρέσουν οι ξάπλες...
Η acerbis υποτίθεται έβγαζε τις προεκτάσεις και σε μπλε αλλά δεν τις έχει πλέον κανένας, μάλλον γιατί σταμάτησαν και το ίδιο το μοντέλο (και να τις έβρισκα, το μπλε δεν είναι ίδιο με του αφρικα οπότε μάλλον δε θα ταίριαζε).
+1 οι άσπρες λοιπόν... Μου δίνεις ελπίδες πως μπορεί να τις συνηθίσω!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ενδιαφέρουσα η πρόταση για μπλε προεκτάσεις αλλά για βάψιμο χλωμό μιας και της αρέσουν οι ξάπλες...
Η acerbis υποτίθεται έβγαζε τις προεκτάσεις και σε μπλε αλλά δεν τις έχει πλέον κανένας, μάλλον γιατί σταμάτησαν και το ίδιο το μοντέλο (και να τις έβρισκα, το μπλε δεν είναι ίδιο με του αφρικα οπότε μάλλον δε θα ταίριαζε).
+1 οι άσπρες λοιπόν... Μου δίνεις ελπίδες πως μπορεί να τις συνηθίσω!
Επίσης μπορείς να τις ντύσεις (τα μαύρα τμήματα) με αυτοκόλλητο από βινύλιο!
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Σήμερα το πρωί αποφάσισε πως θέλει να γυρίσει Ελλάδα και μιας και δεν την πάλευα ούτε εγώ άλλο στο Roscoff, την παρακάλεσα να με πάρει και μένα μαζί της με τα πράγματά μου...




Και δέχτηκε!!!!!

Με τις καινούργιες αναρτήσεις ο δρόμος είναι βιλούδο!
Μένουμε στο Bourges σήμερα και αύριο βούρ για Ιταλία!

:crs:
 
Top Bottom