Η Africa-Ria (xrv750 χωμάτινο project)

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έχεις κάνει ζύγισμα ή είναι στοιχεία της εταιρείας?
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Έχεις κάνει ζύγισμα ή είναι στοιχεία της εταιρείας?
Σε ποιά αναφέρεσαι?
Την εξάτμιση μπρος πίσω ναι, στις ζάντες και τις αναρτήσεις έχει κάνει ο Boano. Στα κάγγελα και μικροπράγματα, οχι.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σε ποιά αναφέρεσαι?
Την εξάτμιση μπρος πίσω ναι, στις ζάντες και τις αναρτήσεις έχει κάνει ο Boano. Στα κάγγελα και μικροπράγματα, οχι.
Όχι... Για το συνολικό βάρος μιλάω.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Παρε μια κανονικη ζυγαρια, γεμισε ντεποζιτο ή αδειασε το τελειως, μετρα πρωτα βαρος στον πισω τροχο με το μηχανακι ορθιο, ξανα το ιδιο στον μπροστινο , και το αθροισμα των δυο θα ειναι το συνολικο βαρος +/-1-2 κιλακια το πολυ.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Παρε μια κανονικη ζυγαρια, γεμισε ντεποζιτο ή αδειασε το τελειως, μετρα πρωτα βαρος στον πισω τροχο με το μηχανακι ορθιο, ξανα το ιδιο στον μπροστινο , και το αθροισμα των δυο θα ειναι το συνολικο βαρος +/-1-2 κιλακια το πολυ.
Δεν υπάρχει λόγος να μπω σ'αυτή τη διαδικασία αφού έχω τα υπόλοιπα στοιχεία +/- .
Και στη μια περίπτωση και στη άλλη θα υπάρχει απόκλιση αλλά η ουσία είναι στην πράξη. ;)
Σας φαίνονται πολλά τα κιλά ε? Κι όμως παίδες... είναι πολλα και αισθητα!
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Oχι, προσωπικα λιγα μου φαινονται. Και η Γιαμαχα ελεγε για το ΧΤΖ 220 κιλα και οταν το ζυγισα μαλλον ειχε φαει προβατινα...
Πολλά εννούσα προς τα κάτω! Στη μείωση αναφερόμουν.
Προφανώς και τα κιλά τα υπολογίζω αφαιρόντας από αυτά που δίνει το owners manual. Στην πράξη πιθανότατα να υπάρχει απόκλιση από αυτά που δίνει η εταιρία.
220 γεμάτο υποθέτω το XTZ?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Oχι, προσωπικα λιγα μου φαινονται. Και η Γιαμαχα ελεγε για το ΧΤΖ 220 κιλα και οταν το ζυγισα μαλλον ειχε φαει προβατινα...
Αυτό... Και εμένα τα νούμερα φαίνονται μικρα.
Θα ζυγίσω στην πλαστιγγα του σίδερα μου τον γκαντι... Έτσι από περιέργεια
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Βέβαια εάν λόγω των αναρτησεων το μηχανάκι έχει όπως λες ψηλωσει αρκετά τότε όσο βάρος έχει μείνει είναι πολύ πιο ψηλά, συνεπώς το αποτέλεσμα χειρότερο στον χειρισμό της μοτο στα δύσκολα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Πολλά εννούσα προς τα κάτω! Στη μείωση αναφερόμουν.
Προφανώς και τα κιλά τα υπολογίζω αφαιρόντας από αυτά που δίνει το owners manual. Στην πράξη πιθανότατα να υπάρχει απόκλιση από αυτά που δίνει η εταιρία.
220 γεμάτο υποθέτω το XTZ?
Nαι, τοσο το εδινε γεματο στα χαρτια, εγω το ζυγισα καπου λιγο κατω απο 240.

Βεβαια αυτο δεν μειωνει την αξια του ελαφρωματος! Οσο αφαιρεις, ασχετα ποσα ειναι τα πραγματικα αρχικα κιλα, καλο ειναι!

H YTX14BS που φοραει το Αφρικα ζυγιζει περιπου 4.5κιλα, ενω η αντιστοιχη λιθιου περιπου 1, αρα μιλας για μειωση 3.5κιλων με ανταλλαγμα κανα 100αρι ευρω πανω απο το 50αρι μιας Yuasa.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Αυτό... Και εμένα τα νούμερα φαίνονται μικρα.
Θα ζυγίσω στην πλαστιγγα του σίδερα μου τον γκαντι... Έτσι από περιέργεια
Παίδες, η μείωση και τα κιλά αναφέρονται συγκριτικά με αυτά που δίνουν τα manual.
Σε σχέση με αυτό το βάρος λοιπόν, παρέθεσα πως, πόσο και από που μπορούν να ελαφρύνουν αυτά τα μηχανάκια.
Τώρα αν η honda, η bmw και η harley αφαιρούν την προβατίνα που λέει και o Κώστας, δεν αφορά την παρούσα μείωση, παρά μόνο το τελικό απόλυτο νούμερο.

Βέβαια εάν λόγω των αναρτησεων το μηχανάκι έχει όπως λες ψηλωσει αρκετά τότε όσο βάρος έχει μείνει είναι πολύ πιο ψηλά, συνεπώς το αποτέλεσμα χειρότερο στον χειρισμό της μοτο στα δύσκολα.
Όσον αφορά στο χειρισμό πίστεψέ με, είναι πολύ πιο άμεσος και εύκολος σε σχέση με ενα στοκ, παρόλο που το βάρος παραμένει ψηλά. (για αυτό ανέφερα πριν πως με ένα άλλο fairing / τεπόζιτο που αφαιρούν βάρος από ψηλα η διαφορά θα είναι θεαματική).
Παρόλα αυτά, η μείωση βάρους (παρά τα καταραμένα κάγγελα) είναι μεγάλη και αισθητή παντού.
Αυτό που επηρέασε αρνητικά η αύξηση του ύψους είναι πως δεν πατάω κάτω τόσο καλά όσο πριν, με οτι αυτό συνεπάγεται, ειδικά στα δύσκολα / αργά κομμάτια.

Nαι, τοσο το εδινε γεματο στα χαρτια, εγω το ζυγισα καπου λιγο κατω απο 240.
εδώ το βλέπω 236kg οπότε πιο κοντά. 220 το έδινε το manual?

Βεβαια αυτο δεν μειωνει την αξια του ελαφρωματος! Οσο αφαιρεις, ασχετα ποσα ειναι τα πραγματικα αρχικα κιλα, καλο ειναι!
Ακριβώς αυτό είναι όλο το νόημα.

H YTX14BS που φοραει το Αφρικα ζυγιζει περιπου 4.5κιλα, ενω η αντιστοιχη λιθιου περιπου 1, αρα μιλας για μειωση 3.5κιλων με ανταλλαγμα κανα 100αρι ευρω πανω απο το 50αρι μιας Yuasa.
Wow!!! Πολλά και ψηλά!
Ποια τα όποια αρνητικά της σε σχέση με την απλή αν αυτά υπάρχουν (εκτός από την τιμή)?
 

bag

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
africa rd04
Χτεσινη μετρηση.
rd04 με αδειο ντεπόζιτο.
Χωρις καθρεφτες πισω μασπιε και κατι βιδες που λειπουν.
Α και με αλλαγμενη εξατμιση...


Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

bag

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
africa rd04
Το βαρος ενος rd07 σε κυκλοφορία δηλαδη καθρεφτες καγκελα εμπρος βενζινη κτλ ειναι περιπου 240Κg.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
εδώ το βλέπω 236kg οπότε πιο κοντά. 220 το έδινε το manual?
226 για την ακριβεια το Service Manual της ιδιας της Γιαμαχα, πληρες υγρων.

Αυτο που λεει και ο Βαγγελης απο πανω, ολοι καπου "κλεβουν". Κουβεντα να γινεται βεβαια, αλλα θα ειχε ενδιαφερον να εχεις τα ακριβη νουμερα μιας και κανεις τοση δουλεια και τα καταγραφεις ολα εδω.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Χτεσινη μετρηση.
rd04 με αδειο ντεπόζιτο.
Χωρις καθρεφτες πισω μασπιε και κατι βιδες που λειπουν.
Α και με αλλαγμενη εξατμιση...


Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο ένας στο μυαλό του άλλου είναι και πιάσαμε μαζί τα ζυγίζματα? :p

Το βαρος ενος rd07 σε κυκλοφορία δηλαδη καθρεφτες καγκελα εμπρος βενζινη κτλ ειναι περιπου 240Κg.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το manual τα δίνει 229... Βάλε και 4 τα κάγκελα, 233, άρα μιλάμε για απόκλιση 7kg περίπου.




Επειδή βλέπω να κολλάμε στα απόλυτα κιλά σε σχέση με αυτά που δίνει η εταιρία, να πω για άλλη μια φορά πως η ουσία του post δεν ήταν αυτή αλλά το πως μπορούμε να κάνουμε δίαιτα. Όλα τα νούμερα και οι συγκρίσεις που παρέθεσα αφορούν αυτά που δίνει το manual...
Το κάνω λοιπόν edit και στο αρχικό κείμενο για να μη συγχιζόματε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Καθώς η καραντίνα άρχισε να με βαράει κατακέφαλα... :hh:

Δεν άφησα να πάει χαμένη μια οργιώδης έξαρση καλλιτεχνικού οίστρου, με αποτέλεσμα τα παρακάτω αριστουργήματα.

1.


2.


3.


4.




Εάν γίνει κάποια από τις παραπάνω αλλαγές, θα γίνει με αυτοκόλλητα.

Ποιό σας ταιριάζει καλύτερα?





Υγεία και καλή μας υπομονή παίδες!

:crs:
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Καθώς η καραντίνα άρχισε να με βαράει κατακέφαλα... :hh:

Δεν άφησα να πάει χαμένη μια οργιώδης έξαρση καλλιτεχνικού οίστρου, με αποτέλεσμα τα παρακάτω αριστουργήματα.

1.


2.


3.


4.




Εάν γίνει κάποια από τις παραπάνω αλλαγές, θα γίνει με αυτοκόλλητα.

Ποιό σας ταιριάζει καλύτερα?





Υγεία και καλή μας υπομονή παίδες!

:crs:
Με σειρα.. 2(με διαφορα) , 1 , 3
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Καθώς η καραντίνα άρχισε να με βαράει κατακέφαλα... :hh:

Δεν άφησα να πάει χαμένη μια οργιώδης έξαρση καλλιτεχνικού οίστρου, με αποτέλεσμα τα παρακάτω αριστουργήματα.

1.


2.


3.


4.




Εάν γίνει κάποια από τις παραπάνω αλλαγές, θα γίνει με αυτοκόλλητα.

Ποιό σας ταιριάζει καλύτερα?





Υγεία και καλή μας υπομονή παίδες!

:crs:
Τη...2
 
Top Bottom