Η Africa-Ria (xrv750 χωμάτινο project)

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Τι ωραία πράγματα διαβάζουμε....

Θα κάνεις στο τέλος και μια δυναμομετρηση, έτσι για λόγους αρχείου;
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Δυναμομέτρηση δεν υπάρχει περίπτωση να κάνω! Προτιμώ να τα πιω σε βετζινες και μπύρες...
Έχω παρόλα αυτά δυναμομέτρηση από ίδιο μοτέρ που έφτιαξε ο ίδιος (σε Bros650 με μοτέρ άφρικα 750)



Ακριβώς ίδιες βελτιώσεις αλλά με εκκεντροφόρο stage2 και fcr 39ρια. Εγώ θα είμαι 5 αλόγατα κάτω.
Όπως και να έχει, συνολική αύξηση απόδοσης περι του 20% δεν ειναι διόλου ευκαταφρόνητη.

Ανυπομονώ!
Τι ωραία πράγματα διαβάζουμε....

Θα κάνεις στο τέλος και μια δυναμομετρηση, έτσι για λόγους αρχείου;
Παντελή.. και μόνο για το γαμώτο..... όχι!!! :ha
Δυναμομέτρηση πάντως είναι άμεσα διαθέσιμη για όποιον θέλει να την πάρει βόλτα!! Κάποιοι την έκαναν ήδη... :cool:
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Ακόμη καλύτερα!!!!
(το έχω κάνει print screen για να μην το πάρεις μετά πίσω ;) )
Χαχαχαχα
Πολύ ευχαρίστως Παντελή! Αν είσαι Αθήνα, από την ερχόμενη Τετάρτη μέχρι Σάββατο όποτε θέλεις! Κυριακή φεύγω δυστυχώς...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Η δουλεια ειναι τρομερη και ο Ορεστης απλα δειχνει οτι τα κουρελια τραγουδανε ακομα με λιγη αγαπη και προδερμ (καλα ο mxersraz το παραεκανε, πλεον μιλαμε για αρρωστημενη σχεση παθους αλλα ο καθενας οπως την βρισκει, δεν κρινουμε ανωμαλιες εδω :p )

Το τζεταρισμα πλεον ειναι πιο κοντα στο αποδεκτο, αλλα ακομα φαρ φρομ ιτ, εχει περιθωρια για να γινει πολυ καλυτερο. Προσωπικη εμπειρια με τα καρμπς ειναι οτι το μεγαλυτερο butt dyno κερδος ερχεται οταν πας απο ενα σχετικα καλα ρυθμισμενο καρμπ στο ιδανικο. Εχει ηδη γινει μπλα μπλα για το τι χρειαζεται ωστε να ερθει το τζετιγνκ στα συγκαλα του οποτε ισως να μπορεσει να το κανει και ο ορεστης μονος του οταν μαζεψει τα ψιψιψονια που του λειπουν.

Το μεκανακι στο θεμα χαντλινγκ απο αναρτησεις ειναι απλα καλυτερο απο οποιοδηποτε μηχανακι υπαρχει προς πωληση αυτη τη στιγμη .+- και δε χωραει καμμια συζητηση ως προς αυτο. Το δε συνολο αυτη τη στιγμη ικανοτατο, και με τις τελικες ρυθμισεις το μηχανακι σε γκαζια μονο θα μπορει να παιζει στα ισια ολα τα καινουρια μηχανακια της κατηγοριας αυτη τη στιγμη. Εγω εχω να πω μονο μπραβο για τον mxersraz που πηρε την αποφαση να προχωρισει με αυτες τις μοντες και να καταληξει σε ενα φανταστικο αποτελεσμα. Λιγοι δυστυχως εξακολουθουν να τα κανουν αυτα ακομα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Δεν ξέρω ντιπ από τις μετατροπές που εκανες ομολογώ..
Ομως εκείνο που άκουσα τις προάλλες ήταν αρκετό για να καταλάβω ότι κάτι διαφορετικό περνάει...!!
Οπτικά έγινε πολύ μ..ναρα ενώ μου αρέσει που δεν ξεφύγες απο την μαμά μορφή.
Υπέροχο μηχανάκι που σαφως θα θελα να βολταρω αν προλάβω.. :secret:ενώ μου δίνεις ιδέες για το Τενερε...
Ευχομαι να το χαρείς όσο επιθυμείς!!
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
(καλα ο mxersraz το παραεκανε, πλεον μιλαμε για αρρωστημενη σχεση παθους αλλα ο καθενας οπως την βρισκει, δεν κρινουμε ανωμαλιες εδω :p )
Είπε τύπος που έχει βάλει 19άρα στο 950.... Για ανωμαλίες....... :ha

Να είσαι καλά βρε αγόρι!!!!!
:friendship::friendship:
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Δεν ξέρω ντιπ από τις μετατροπές που εκανες ομολογώ..
Ομως εκείνο που άκουσα τις προάλλες ήταν αρκετό για να καταλάβω ότι κάτι διαφορετικό περνάει...!!
Οπτικά έγινε πολύ μ..ναρα ενώ μου αρέσει που δεν ξεφύγες απο την μαμά μορφή.
Υπέροχο μηχανάκι που σαφως θα θελα να βολταρω αν προλάβω.. :secret:ενώ μου δίνεις ιδέες για το Τενερε...
Ευχομαι να το χαρείς όσο επιθυμείς!!
Να είσαι καλά Γιώργο!!
Εύχομαι να δίνω ιδέες!
Να είμαστε καλά, να τα χαιρόμαστε όπως γουστάρουμε!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κοίτα πλάκα τώρα. Νομίζω το 2010 πήρα ένα χρέπι (long story) για να γίνει πρότζεκτ. Κάτι τέτοια μου λένε ότι πρέπει κάποια στιγμή να το βάλω μπρος, έστω και για την εμπειρία μόνο.

Καλόβολτη!
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Ως υπευθυνος της ευρυθμης λειτουργιας της καυσης στο μηχανακι του ορεστη εχω να πω πως το εργαλειο δε παιζεται. Η συνταγη χορταστικο μοτερ με καλοσχεδιασμενο πλαισιο-γεωμετρια, θεομακρο ψαλιδι με μοχλικο και τοπ αναρτησεις στημενες απο τοπ επαγγελματιες του ειδους πραγματικα δεν εχει αντιπαλο. Οτιδηποτε αλλο εχω καβαλησει σε μεγαλο ονοφ απο χτες φανταζει αχαρο, αδικαιολογητα περιπλοκο και ερασιτεχνικο.

Φιλε ορεστη με τα οσα σκαμπαζω απο δικυκλα πιστευω πως εχεις κανει επιλογη ματ. Η αφρικανα που δεν την ειχα σε υποληψη αποδεικνυεται εξαιρετικα καλοσχεδιασμενη βαση για να στηθει πολυ σοβαρο εργαλειο και σε τιμη που ενω φανταζει εκ πρωτης οψεως υψηλη, ειναι τελικα φοβερο vfm. Και λαστ μπατ νοτ λιστ, χαιρομαι πολυ που σε γνωρισα, η καλλιτερη εκπληξη απ ολες! Επειδη μαλιστα πορωθηκα με το μηχανακι, κανονισε να παρεις τα νεα ζιγκλερια και να ξαναπερασεις asap ωστε να γινει boano 100%

ΖΗΛΕΥΩ :friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Η δουλεια ειναι τρομερη και ο Ορεστης απλα δειχνει οτι τα κουρελια τραγουδανε ακομα με λιγη αγαπη και προδερμ (καλα ο mxersraz το παραεκανε, πλεον μιλαμε για αρρωστημενη σχεση παθους αλλα ο καθενας οπως την βρισκει, δεν κρινουμε ανωμαλιες εδω :p )

Το τζεταρισμα πλεον ειναι πιο κοντα στο αποδεκτο, αλλα ακομα φαρ φρομ ιτ, εχει περιθωρια για να γινει πολυ καλυτερο. Προσωπικη εμπειρια με τα καρμπς ειναι οτι το μεγαλυτερο butt dyno κερδος ερχεται οταν πας απο ενα σχετικα καλα ρυθμισμενο καρμπ στο ιδανικο. Εχει ηδη γινει μπλα μπλα για το τι χρειαζεται ωστε να ερθει το τζετιγνκ στα συγκαλα του οποτε ισως να μπορεσει να το κανει και ο ορεστης μονος του οταν μαζεψει τα ψιψιψονια που του λειπουν.

Το μεκανακι στο θεμα χαντλινγκ απο αναρτησεις ειναι απλα καλυτερο απο οποιοδηποτε μηχανακι υπαρχει προς πωληση αυτη τη στιγμη .+- και δε χωραει καμμια συζητηση ως προς αυτο. Το δε συνολο αυτη τη στιγμη ικανοτατο, και με τις τελικες ρυθμισεις το μηχανακι σε γκαζια μονο θα μπορει να παιζει στα ισια ολα τα καινουρια μηχανακια της κατηγοριας αυτη τη στιγμη. Εγω εχω να πω μονο μπραβο για τον mxersraz που πηρε την αποφαση να προχωρισει με αυτες τις μοντες και να καταληξει σε ενα φανταστικο αποτελεσμα. Λιγοι δυστυχως εξακολουθουν να τα κανουν αυτα ακομα.
Ως υπευθυνος της ευρυθμης λειτουργιας της καυσης στο μηχανακι του ορεστη εχω να πω πως το εργαλειο δε παιζεται. Η συνταγη χορταστικο μοτερ με καλοσχεδιασμενο πλαισιο-γεωμετρια, θεομακρο ψαλιδι με μοχλικο και τοπ αναρτησεις στημενες απο τοπ επαγγελματιες του ειδους πραγματικα δεν εχει αντιπαλο. Οτιδηποτε αλλο εχω καβαλησει σε μεγαλο ονοφ απο χτες φανταζει αχαρο, αδικαιολογητα περιπλοκο και ερασιτεχνικο.

Φιλε ορεστη με τα οσα σκαμπαζω απο δικυκλα πιστευω πως εχεις κανει επιλογη ματ. Η αφρικανα που δεν την ειχα σε υποληψη αποδεικνυεται εξαιρετικα καλοσχεδιασμενη βαση για να στηθει πολυ σοβαρο εργαλειο και σε τιμη που ενω φανταζει εκ πρωτης οψεως υψηλη, ειναι τελικα φοβερο vfm. Και λαστ μπατ νοτ λιστ, χαιρομαι πολυ που σε γνωρισα, η καλλιτερη εκπληξη απ ολες! Επειδη μαλιστα πορωθηκα με το μηχανακι, κανονισε να παρεις τα νεα ζιγκλερια και να ξαναπερασεις asap ωστε να γινει boano 100%

ΖΗΛΕΥΩ :friendship:
Ρε παιδιά...... Κοιτάτε μη φάτε κανα μόνιμο ban μ'αυτά που γράφετε και μπλέξω εγώ μετά, κανονίστε!! :ha
Ούτε εγώ καλά καλά δεν έχω καταλάβει που έχει φτάσει σαν σύνολο και πως έφτασε ως εκέι το μηχανάκι μου, αλλά το μόνο σίγουρο είναι οτι λατρεύω αφάνταστα το αποτέλεσμα...
Θα ήμουν πραγματικά πάρα πολύ περίεργος να μπορούσα να το οδηγήσω έτσι πρώτη φορά σε αυτή τη μορφή και όχι βήμα βήμα με τις μετατροπές μέσα στο χρόνο...

Άγη...... Κι εγώ χάρηκα πάρα πολύ!!!
Θα κάνω τις μετατροπές που συζητήσαμε στα καρμπ καθώς θα λείπω και όταν επιστρέψω με το καλό Αθήνα θα έρθω για καφέ, βόλτα και τις τελευταίες μετρήσεις προς το απόλυτο αποτέλεσμα!

Να είσαι καλά!!!!

:friendship:
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
αυτες οι μετατροπες ειναι για μοτοσυκλετες οχι για μηχανακια...
Το ξέρω ρε μπαγάσα ότι κρυφό ζηλεύεις αλλά δεν στο πουλάω...
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Ως υπευθυνος της ευρυθμης λειτουργιας της καυσης στο μηχανακι του ορεστη εχω να πω πως το εργαλειο δε παιζεται. Η συνταγη χορταστικο μοτερ με καλοσχεδιασμενο πλαισιο-γεωμετρια, θεομακρο ψαλιδι με μοχλικο και τοπ αναρτησεις στημενες απο τοπ επαγγελματιες του ειδους πραγματικα δεν εχει αντιπαλο. Οτιδηποτε αλλο εχω καβαλησει σε μεγαλο ονοφ απο χτες φανταζει αχαρο, αδικαιολογητα περιπλοκο και ερασιτεχνικο.

Φιλε ορεστη με τα οσα σκαμπαζω απο δικυκλα πιστευω πως εχεις κανει επιλογη ματ. Η αφρικανα που δεν την ειχα σε υποληψη αποδεικνυεται εξαιρετικα καλοσχεδιασμενη βαση για να στηθει πολυ σοβαρο εργαλειο και σε τιμη που ενω φανταζει εκ πρωτης οψεως υψηλη, ειναι τελικα φοβερο vfm. Και λαστ μπατ νοτ λιστ, χαιρομαι πολυ που σε γνωρισα, η καλλιτερη εκπληξη απ ολες! Επειδη μαλιστα πορωθηκα με το μηχανακι, κανονισε να παρεις τα νεα ζιγκλερια και να ξαναπερασεις asap ωστε να γινει boano 100%

ΖΗΛΕΥΩ :friendship:

Καλα, θα σταματησω να γραφω και θα στελνω μονο βιντεο!

Λες να είχε λόγους τελικά ο Μποάνος που αφοσιώθηκε στα ταπεινά αφρικανάκια και να μην είναι απλά εμμονικός? Χμμμμμ.....

Όπως συζητούσαμε και κατ ιδίαν με τον Άγι, είναι εξαιρετικά δύσκολο - έως αδύνατο να εκτιμήσεις τις δυνατότητες ενός στοκ άφρικα (ειδικά τα rd07/a) απλά βλέποντάς το η κάνοντάς το μια σύντομη βόλτα, καθώς η αρχική εντύπωση που σου δίνει είναι οτι πρόκειται για πολυθρόνα... Με την τριβή μαζί του όμως σε διάφορα τερρέν και συνθήκες, ακόμα και στην αρχική του μορφή, αρχίζει να ξεδιπλώνει πολύ ευχάριστες εκπλήξεις, πτυχές και δυνατότητες - δυστυχώς όμως πολύ καλά κρυμένες.



Επί τη ευκαιρία, ας γράψω δυό λόγια για τη δική μου καθαρά εμπειρική αντίληψη πάνω στο θέμα άφρικα, καθώς και ως προς τους λόγους για τους οποίους επέλεξα αυθόρμητα να κρατήσω και να εξελίξω το δικό μου προς αυτή την κατεύθυνση (πέραν του ότι είμαι ανώμαλος :p:p) με λίγο στόρυ.

Τον καιρό που την πήρα (2013), είχα εμπειρία μόνο από εντούρο μηχανάκια και ελάχιστη από κάποια δανεικά on-off. Αρχικά λοιπόν την πήρα έχοντας στο νου μου all aound ON-off χρήση, με το off να το έχω στο μυαλό μου ως απλούς χωματόδρομους, καθώς είχα και 2ο εντούρο μηχανάκι για όταν ήθελα χώμα και γκάζια.
Επέλεξα τότε αυτό το μηχανάκι για την απλότητα, την πολυμορφικότητά, την ελάχιστη συντήρηση που απαιτούσε, καθώς και για τη διαχρονική όψη του. Η φιλοσοφία του μου θύμιζε έντονα δικύλινδρο, τουριστικό XR, το οποίο και ήταν ακριβώς αυτό που ήθελα.
(όταν την πήρα μάλιστα ήταν το πιο βιτρίνα άφρικα που πωλούνταν τότε - άσχετα πως την κατάντησα μετά. :hungover:)

Την πρώτη φορά που το έβαλα χώμα (λίγες βδομάδες μετά που το πήρα), ήταν σε ένα χωμάτινο πιστάκι, τελείως για χαβαλέ προφανώς, αλλά τότε εντελώς απρόσμενα άστραψε το μάτι μου, καθώς βρέθηκα προ μερικών εκπλήξεων...
Προφανώς και στην τότε μορφή της δεν είχε αξιώσεις για σοβαρό χώμα, παρόλα αυτά δεν της το είχα με τιποτα οτι θα μπορούσε να οδηγηθεί με αυτό τον τρόπο σε αυτό το τερρέν και θυμάμαι ακόμα τον έντονο ενθουσιασμό εκείνης της μέρας. Όσο ελέφαντας ήταν εξωτερικά, τόσο εύκολο και καλοζυγιζμένο ήταν.
Από τη μέρα εκείνη λοιπόν, άλλαξε τελείως η οπτική μου για το τι μηχανάκι έχω, όπως άλλαξε επίσης και ο τρόπος που την οδηγούσα από τότε και στο εξής σε όλες τις συνθήκες..

Καθώς όμως άλλαζα συνεχώς τόπο διαμονής και μη μπορόντας να έχω 2 μηχανάκια μαζί μου όπου πήγαινα, άρχισα να κοιτάζω τον χωμάτινο προσανατολισμό της ολοένα και περισσότερο, προσπαθόντας να μπαίνω μόνο με αυτή πλέον λίγο χώμα για να ξεχαρμανιάζω... Αρχικά δηλαδή ο πειραμτισμός για τη βελτίωσή της ήταν θέμα συγκυριών και τυχαίο γεγονός κατά κάποιο τρόπο.

Κάθε μικρή ή μεγάλη αλλαγή που της έκανα όμως, ξεδίπλωνε ακόμα παραπάνω τα αρχικά χωμάτινα γονίδιά της και το πολύ καλό (και δυστυχώς καλά κρυμένο) στήσιμό της.
Κάπου εκεί φάνηκαν όμως ξεκάθαρα και οι μεγάλες αδυναμίες της - κυρίως από τις επιεικώς απαράδεκτες μαμά αναρτήσεις, το μεγάλο βάρος και το αδύναμο μοτέρ της...
Όσο πιο ζωτικά συνέχιζα όμως να τη βελτιώνω, τόσο επιμηκύνονταν τα όρια της προς τις χωμάτινες δυνατότητες και δε φαίνονταν να σταματάνε πουθενά κοντά.

Έχοντας αντέξει παράλληλα τόσες κακουχίες, τούμπες, Ευρώπες, χώμα και σούπερ μάρκετ ως μοναδικό όχημα μετακίνησης χωρίς να έχει ζητήσει το παραμικρό, αποφάσισα πως δεν θα την αντικαταστήσω και θα ψαχτώ σοβαρά στο πως θα στήσω με αυτή ένα χωμάτινο project, φτάνοντας στην τωρινή της μορφή. Και μπορώ πλέον να πω πως νιώθω πολύ ευτυχής και δικαιωμένος για αυτό!


Όπως ανέφερε και ο Άγις παραπάνω, έχουν όλες τις κατάλληλες βάσεις για να γίνουν εξαιρετικά offroad projects με πολύ μεγάλες δυνατότητες, όσο κι αν δε γεμίζουν το μάτι - καθώς με τα χρόνια η αγορά και η honda κουκούλωσαν εντελώς τον αρχικό προσανατολισμό τους, ευτυχώς όμως όχι και την ουσία τους...

Μετά τα παραπάνω και γυρνόντας πάλι στον Boano, έρχεται και δένει η αφοσίωσή του στα άφρικα, καθώς τόσο τα africa rd03, rd04 & rd07, είναι μηχανάκια που εκτός των άλλων, έχουν τρέξει με αξιώσεις στο πάλαι ποτέ Paris-Dakar (ο ίδιος μάλιστα έχει τρέξει και με τα 3), από όπου βέβαια και γεννήθηκαν (με ό,τι αυτό συνεπάγεται), όπως και σε πάρα πολλά άλλα ράλλυ και αγώνες π.χ. Erzberg κλπ. Το οτι κάποιοι αρχαιολάγνοι επιμένουμε να στήνουμε αυτά τα μηχανάκια λοιπόν, δεν είναι καθόλου τυχαίο εν τέλει... :)




Το μόνο πολύ ζωτικά μελανό σημείο κάποιων άφρικα rd07a είναι το παρακάτω γρανάζι της gamimenis 2ας...... που όμως με οδήγησε γρηγορότερα στη βελτίωση του μοτέρ της. Το κράτησα για να μου θυμίζει οτι μηδέν κακό αμιγές καλού... :cool:
(ένα άλλο πολύ μελανό σημείο που αφορά στο σήμερα, είναι οτι η honda σταμάτησε να βγάζει ανταλλακτικά για αυτά, εξαναγκάζοντας τους κατόχους τους αργά η γρήγορα να τις αντικαταστήσουν...)





Αυτά τα λίγα!
:friendship:
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Λες να είχε λόγους τελικά ο Μποάνος που αφοσιώθηκε στα ταπεινά αφρικανάκια και να μην είναι απλά εμμονικός? Χμμμμμ.....

Όπως συζητούσαμε και κατ ιδίαν με τον Άγι, είναι εξαιρετικά δύσκολο - έως αδύνατο να εκτιμήσεις τις δυνατότητες ενός στοκ άφρικα (ειδικά τα rd07/a) απλά βλέποντάς το η κάνοντάς το μια σύντομη βόλτα, καθώς η αρχική εντύπωση που σου δίνει είναι οτι πρόκειται για πολυθρόνα... Με την τριβή μαζί του όμως σε διάφορα τερρέν και συνθήκες, ακόμα και στην αρχική του μορφή, αρχίζει να ξεδιπλώνει πολύ ευχάριστες εκπλήξεις, πτυχές και δυνατότητες - δυστυχώς όμως πολύ καλά κρυμένες.



Επί τη ευκαιρία, ας γράψω δυό λόγια για τη δική μου καθαρά εμπειρική αντίληψη πάνω στο θέμα άφρικα, καθώς και ως προς τους λόγους για τους οποίους επέλεξα αυθόρμητα να κρατήσω και να εξελίξω το δικό μου προς αυτή την κατεύθυνση (πέραν του ότι είμαι ανώμαλος :p:p) με λίγο στόρυ.

Τον καιρό που την πήρα (2013), είχα εμπειρία μόνο από εντούρο μηχανάκια και ελάχιστη από κάποια δανεικά on-off. Αρχικά λοιπόν την πήρα έχοντας στο νου μου all aound ON-off χρήση, με το off να το έχω στο μυαλό μου ως απλούς χωματόδρομους, καθώς είχα και 2ο εντούρο μηχανάκι για όταν ήθελα χώμα και γκάζια.
Επέλεξα τότε αυτό το μηχανάκι για την απλότητα, την πολυμορφικότητά, την ελάχιστη συντήρηση που απαιτούσε, καθώς και για τη διαχρονική όψη του. Η φιλοσοφία του μου θύμιζε έντονα δικύλινδρο, τουριστικό XR, το οποίο και ήταν ακριβώς αυτό που ήθελα.
(όταν την πήρα μάλιστα ήταν το πιο βιτρίνα άφρικα που πωλούνταν τότε - άσχετα πως την κατάντησα μετά. :hungover:)

Την πρώτη φορά που το έβαλα χώμα (λίγες βδομάδες μετά που το πήρα), ήταν σε ένα χωμάτινο πιστάκι, τελείως για χαβαλέ προφανώς, αλλά τότε εντελώς απρόσμενα άστραψε το μάτι μου, καθώς βρέθηκα προ μερικών εκπλήξεων...
Προφανώς και στην τότε μορφή της δεν είχε αξιώσεις για σοβαρό χώμα, παρόλα αυτά δεν της το είχα με τιποτα οτι θα μπορούσε να οδηγηθεί με αυτό τον τρόπο σε αυτό το τερρέν και θυμάμαι ακόμα τον έντονο ενθουσιασμό εκείνης της μέρας. Όσο ελέφαντας ήταν εξωτερικά, τόσο εύκολο και καλοζυγιζμένο ήταν.
Από τη μέρα εκείνη λοιπόν, άλλαξε τελείως η οπτική μου για το τι μηχανάκι έχω, όπως άλλαξε επίσης και ο τρόπος που την οδηγούσα από τότε και στο εξής σε όλες τις συνθήκες..

Καθώς όμως άλλαζα συνεχώς τόπο διαμονής και μη μπορόντας να έχω 2 μηχανάκια μαζί μου όπου πήγαινα, άρχισα να κοιτάζω τον χωμάτινο προσανατολισμό της ολοένα και περισσότερο, προσπαθόντας να μπαίνω μόνο με αυτή πλέον λίγο χώμα για να ξεχαρμανιάζω... Αρχικά δηλαδή ο πειραμτισμός για τη βελτίωσή της ήταν θέμα συγκυριών και τυχαίο γεγονός κατά κάποιο τρόπο.

Κάθε μικρή ή μεγάλη αλλαγή που της έκανα όμως, ξεδίπλωνε ακόμα παραπάνω τα αρχικά χωμάτινα γονίδιά της και το πολύ καλό (και δυστυχώς καλά κρυμένο) στήσιμό της.
Κάπου εκεί φάνηκαν όμως ξεκάθαρα και οι μεγάλες αδυναμίες της - κυρίως από τις επιεικώς απαράδεκτες μαμά αναρτήσεις, το μεγάλο βάρος και το αδύναμο μοτέρ της...
Όσο πιο ζωτικά συνέχιζα όμως να τη βελτιώνω, τόσο επιμηκύνονταν τα όρια της προς τις χωμάτινες δυνατότητες και δε φαίνονταν να σταματάνε πουθενά κοντά.

Έχοντας αντέξει παράλληλα τόσες κακουχίες, τούμπες, Ευρώπες, χώμα και σούπερ μάρκετ ως μοναδικό όχημα μετακίνησης χωρίς να έχει ζητήσει το παραμικρό, αποφάσισα πως δεν θα την αντικαταστήσω και θα ψαχτώ σοβαρά στο πως θα στήσω με αυτή ένα χωμάτινο project, φτάνοντας στην τωρινή της μορφή. Και μπορώ πλέον να πω πως νιώθω πολύ ευτυχής και δικαιωμένος για αυτό!


Όπως ανέφερε και ο Άγις παραπάνω, έχουν όλες τις κατάλληλες βάσεις για να γίνουν εξαιρετικά offroad projects με πολύ μεγάλες δυνατότητες, όσο κι αν δε γεμίζουν το μάτι - καθώς με τα χρόνια η αγορά και η honda κουκούλωσαν εντελώς τον αρχικό προσανατολισμό τους, ευτυχώς όμως όχι και την ουσία τους...

Μετά τα παραπάνω και γυρνόντας πάλι στον Boano, έρχεται και δένει η αφοσίωσή του στα άφρικα, καθώς τόσο τα africa rd03, rd04 & rd07, είναι μηχανάκια που εκτός των άλλων, έχουν τρέξει με αξιώσεις στο πάλαι ποτέ Paris-Dakar (ο ίδιος μάλιστα έχει τρέξει και με τα 3), από όπου βέβαια και γεννήθηκαν (με ό,τι αυτό συνεπάγεται), όπως και σε πάρα πολλά άλλα ράλλυ και αγώνες π.χ. Erzberg κλπ. Το οτι κάποιοι αρχαιολάγνοι επιμένουμε να στήνουμε αυτά τα μηχανάκια λοιπόν, δεν είναι καθόλου τυχαίο εν τέλει... :)




Το μόνο πολύ ζωτικά μελανό σημείο κάποιων άφρικα rd07a είναι το παρακάτω γρανάζι της gamimenis 2ας...... που όμως με οδήγησε γρηγορότερα στη βελτίωση του μοτέρ της. Το κράτησα για να μου θυμίζει οτι μηδέν κακό αμιγές καλού... :cool:
(ένα άλλο πολύ μελανό σημείο που αφορά στο σήμερα, είναι οτι η honda σταμάτησε να βγάζει ανταλλακτικά για αυτά, εξαναγκάζοντας τους κατόχους τους αργά η γρήγορα να τις αντικαταστήσουν...)





Αυτά τα λίγα!
:friendship:
Πολυ κριμα που σταματησε να υποστηριζεται το αφρικανακι. Αν εχεις κρατησει καποιο αρχειο Ορεστη ισως θα μπορουσες να γραψεις τι ανταλλακτικα χρειαστηκες για το overhaul του μοτερ? Βαζε το καλλιτερο συνθετικο λαδι που μπορεις να βρεις ωστε να ζησει το μοτερακι οσο το δυνατον περισσοτερο! Γραναζι 2ας τελικα βρηκες καινουργιο η 2ο χερι?
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Πολυ κριμα που σταματησε να υποστηριζεται το αφρικανακι. Αν εχεις κρατησει καποιο αρχειο Ορεστη ισως θα μπορουσες να γραψεις τι ανταλλακτικα χρειαστηκες για το overhaul του μοτερ? Βαζε το καλλιτερο συνθετικο λαδι που μπορεις να βρεις ωστε να ζησει το μοτερακι οσο το δυνατον περισσοτερο! Γραναζι 2ας τελικα βρηκες καινουργιο η 2ο χερι?
Έχω κρατήσει τη λίστα ναι! Θα τα ανεβάσω.

Γρανάζι δεν υπήρχε καινούργιο. Αγοράστηκε μεταχειρισμένο κιβώτιο από 93 μοντέλο (το πρόβλημα στο γρανάζι παρουσιαζόταν μόνο από 96 και μετά), σε πραγματικά άριστη κατάσταση από ebay Γερμανίας . Παρόλα αυτά μετρήθηκαν τα δόντια του και δεν υπήρχε απόκλιση στην εκκεντρότητα - όπως σε αυτό που μου έκανε τη ζημιά...

Επίσης οριακά και με πολύ δυσκολία βρήκαμε κουζινέτα μπιελών... Παρόλα αυτά καταφέραμε να κάνουμε πλήρη ανακατασκευή στο μοτέρ μαζί με τις βελτιώσεις και στην ουσία είναι όλο καινούργιο.

Το θετικό είναι οτι όλη αυτή η κατάσταση με οδήγησε στην απόκτιση ενός 2ου μοτέρ (το φορούσα όσο γίνονταν οι ανακατασκευές στο παλιό μου) το οποίο είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση και τώρα έχει μπει στην άκρη (τα γράφω αναλυτικά κάτι σελίδες πίσω) οπότε δε έχω θέμα ανταλλακτικών ότι και αν προκείψει! :)
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Χαιρετώ σας!

Σήμερα είχε 2η χωματάδα με το νέο μοτέρ επιτέλους!!
Καθώς παρέλαβα και το στάντ της, στη συνέχεια το πρόγραμμα είχε πλύσιμο, φροντίδα, προδέρμ και φωτογραφίες :cool:
btw το στάντ φαίνεται πάρα πολύ καλό και σταθερό, σηκώνοντας ολόκληρη τη μοτό στον αέρα πανεύκολα (δε χρησιμοποίησα καν τα 2 πιαστράκια που πιάνουν πλαίσιο).

Έφυγαν επίσης από πάνω κάτι άχρηστα περιττά πράγματα όπως ο πίσω λασπωτήρας-βάση πινακίδας και το πλαστικό πίσω σχαράκι (έσπασα τελείως και το προστατευτικό της πίσω δισκόπλακας στη βόλτα) :hungover:

Το γλυκό έδεσε και με το πίσω dunlop D606 λαστιχάκι το οποίο φόρεσα για πρώτη φορά και σε συνδυασμό με το ΜΤ21 μπροστά είμαι πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής (αν και σε αντοχή, συγκριτικά με αυτά που είχα ακούσει, περίμενα λιγότερη φθορά στις πρώτες σύντομες βόλτες).






Μια σπάνια γωνία λήψης, καθώς από αριστερά γέρνει πάρα πολύ και λόγω κοντού στάντ δεν την έβγαζα ποτέ! :hungry::hungry:









Στο ρεζουμέ, στο χώμα είναι σκέτη απόλαυση το μηχανάκι.......

Στην απόκριση το χάσμα με πριν είναι τεράστιο με τις στροφές να ανεβαίνουν άμεσα και αβίαστα, δίνοντας συνολικά μια πολύ πιο δυνατή, ανάλαφρη και "χωμάτινη" αίσθηση.
Δεν κομπιάζει σε άσχημα ανηφορικά και χωρίς να χρειαστεί να κατέβει σχέση στο κιβώτιο σκαρφαλώνει αέρα πατέρα, ενώ στις στροφές μπαίνει πλαγιλισθαίνοντας πολύ πιο άμεσα και παιχνιδιάρικα. Πλέον το γκάζι δε λείπει πουθενά και μόνο σε ένα μικρό σαθρό hill climb θα ήθελα λίγο παραπάνω, ώστε να τραβήξει το βάρος της και να το καθαρίσει ευκολότερα (btw το συγκεκριμένο κομμάτι δε θα σκεφτόμουν καν να το επιχειρήσω πριν τις μετατροπές...).

Την απόλαυσα πάρα πολύ όπως και 2-3 φίλοι με τους οποίους βολτάραμε μαζί από παλιά και παίρνοτνάς τη βόλτα πάθανε πλάκα με το σύνολο, γεμίζοντάς με επιλέον χαρά και καμάρι!
Δυστυχώς όμως από όλα τα παραπάνω μόνο τις φωτό μπορώ να μοιραστώ από την οθόνη για την ώρα, αλλά αν μη τι άλλο, πιστεύω πως έιναι και αρκετά όμορφο το αποτέλεσμα! :)

Επιφυλάσσομαι μέχρι το τελικό τζετάρισμα καθώς αναμένω ακόμα κάτι ζιγκλεράκια κλπ παπαρίτσες, ώστε να φτάσω τα καρμπυρατέρ κοντά στο βέλτιστο βάσει των μετρήσεων που κάναμε με το wideband.


Δουλειάς επιτρέποντος, σι γιού σούν!
:friendship:
 
Top Bottom