Η Africa-Ria (xrv750 χωμάτινο project)

porto-nicky

Μέλος
Όνομα
ΝΙΚΟΣ
Μοτό
XR750V, DR250S
Σαν την παραπάνω... ελπίζω να μην είναι διαφήμιση.
Αλλιώς παρακαλώ να διαγραφεί από τους mods
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Παιδιά ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις σας.

Τα θέματα στο xrv.org τα διαβάζω από εχθές και η αλήθεια είναι πως μόνο με μπερδεύουν σε σχέση με τη facet. Αυτό το πράγμα που άλλοι πίνουν νερό στο όνομά της και έχουν κανει δεκάδες χιλιάδες km και ταξίδια και άλλοι τη θεωρούν τελείως ακατάλληλη από την πρώτη στιγμή με ξεπερνά πραγματικά. Και εμένα μου την πρότεινε να φανταστείτε "ειδικός" από Ελλάδα πριν καιρό για προληπτική αντικατάσταση της μαμά αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως κάποιο λάκο έχει η φάβα με τη facet, οπότε plan B:

Κρατάω τη facet, είτε ως εφεδρική, είτε για άλλη χρήση και παίρνω το κιτάκι επισκευής της μαμά ώστε να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Το κιτάκι ήταν η πρώτη μου επιλογή εξαρχής αλλά αφενός έχω μάυρο σκοτάδι σε ηλεκτρολογικά μαστορέματα για να το φτιάξω μόνος μου και αφετέρου βρίσκομαι σε μια επαρχία της βόρειας Γαλλίας, οπότε για να βρώ μάστορα εδω γύρω και να μπορέσω να συνεννοηθώ κιόλας είναι τρέχα γύρευε...

Το καλό είναι πως η μαμά τρόμπα δουλεύει ακόμα ρολόι, αλλά αφού θα κάνω που θα κάνω τόσο σημαντικά μαζέματα, καλό είναι να λυθεί και το θέμα αυτό για παν ενδεχόμενο μιας και θα έρθει και το ταξίδι της επιστροφής στην Ελλάδα.

Το μόνο σίγουρο είναι πως έχω δρόμο ακόμα στην ανανέωση της γρούτσας... Περιμένω εδώ και ένα μήνα κατι πράγματα που έχω παραγγείλει από Ιταλία και Αγγλία και αντε να δούμε πότε θα τα πάρω στα χέρια μου κι αυτά. Όταν έρθουν όλα με το καλό προχωράμε! Προς το παρόν εχω βάλει μόνιμα πάνω στο τραπέζι τη Nitron και τη χαζεύω όλη μέρα!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Εναλλακτικά υπάρχει και το κίτ του dr Bean το οποίο φέρεται να είναι πιο μόνιμη λύση μιας και οι τρόμπες των Honda και των καρμπυρατεράτων ktm (950) είναι σχεδόν ίδιες... ;)

Άκυρη η παραπάνω προτροπή μετά την υπόδειξη του Παντελή stavrouliasp ως προς την συμβατότητα της στα Honda
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Και το σχετικό βίντεο λειτουργίας του Κιτ.
 

bag

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
africa rd04
Και γιατι οχι μια υποπιεσης;
Εγω ειμαι ετοιμος να την παραγγειλω...
 

stefanos

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Africa twin 750
Μετά από αρκετή μελέτη κατέληξα στην τρόμπα υποπίεσης. Βέβαια κ για τέτοιου είδους τρομπες έχω διαβάσει αρνητικά σχόλια. Παρήγγειλα από amazon της mikuni με συνολικό κόστος κάτω από 40 ευρώ, την έχω βάλει εδώ και περίπου 3 μήνες χωρίς να έχω θέματα.
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Εναλλακτικά υπάρχει και το κίτ του dr Bean το οποίο φέρεται να είναι πιο μόνιμη λύση μιας και οι τρόμπες των Honda και των καρμπυρατεράτων ktm (950) είναι σχεδόν ίδιες... ;)
Θενο, το κιτ αυτό δε δουλεύει σε εμάς.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μετά από αρκετή μελέτη κατέληξα στην τρόμπα υποπίεσης. Βέβαια κ για τέτοιου είδους τρομπες έχω διαβάσει αρνητικά σχόλια. Παρήγγειλα από amazon της mikuni με συνολικό κόστος κάτω από 40 ευρώ, την έχω βάλει εδώ και περίπου 3 μήνες χωρίς να έχω θέματα.
Με τετοια απλη αντλια υποπιεσης δουλευει το ΧΤΖ750, και τη χρειαζεται μονο οταν το ντεποζιτο πεσει κατω απο 1/3 βενζινης, γιατι τα μπολ των καρμπυρατερ ειναι σχετικα χαμηλα σε σχεση με το ντεποζιτο. Ειχα παντα λοιπον την απορια γιατι δεν εβαζαν και στο XRV μια απλη τρομπιτσα σαν κι αυτες (20€ ιμιτασιον φοραω τωρα και δουλευει μεχρι να αδειασει το ντεποζιτο τελειως). Με το διαβασμα στο ιντερνετ εφτασα στο συμπερασμα οτι ειδικα τους ζεστους μηνες εχει θεμα, κανει διακοπες στην τροφοδοσια και ολοι εικαζουν οτι ειναι απο λαδια και αναθυμιασεις που μπλοκαρουν τις διοδους υποπιεσης... Βλεποντας τα δυο μοτερ, βλεπω οτι τα ρουξουνακια υποπιεσης στο Τενερε ειναι πολυ πιο ψηλα, στο υψος του ψευτοκαπακου, ενω στο Αφρικα ειναι πιο χαμηλα, οποτε μαλλον το θεμα με το μπλοκαρισμα απο λαδια και αναθυμιασεις μαλλον ισχυει.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

stefanos

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Africa twin 750
Με τετοια απλη αντλια υποπιεσης δουλευει το ΧΤΖ750, και τη χρειαζεται μονο οταν το ντεποζιτο πεσει κατω απο 1/3 βενζινης, γιατι τα μπολ των καρμπυρατερ ειναι σχετικα χαμηλα σε σχεση με το ντεποζιτο. Ειχα παντα λοιπον την απορια γιατι δεν εβαζαν και στο XRV μια απλη τρομπιτσα σαν κι αυτες (20€ ιμιτασιον φοραω τωρα και δουλευει μεχρι να αδειασει το ντεποζιτο τελειως). Με το διαβασμα στο ιντερνετ εφτασα στο συμπερασμα οτι ειδικα τους ζεστους μηνες εχει θεμα, κανει διακοπες στην τροφοδοσια και ολοι εικαζουν οτι ειναι απο λαδια και αναθυμιασεις που μπλοκαρουν τις διοδους υποπιεσης... Βλεποντας τα δυο μοτερ, βλεπω οτι τα ρουξουνακια υποπιεσης στο Τενερε ειναι πολυ πιο ψηλα, στο υψος του ψευτοκαπακου, ενω στο Αφρικα ειναι πιο χαμηλα, οποτε μαλλον το θεμα με το μπλοκαρισμα απο λαδια και αναθυμιασεις μαλλον ισχυει.
Όντως τα περισσότερα αντιμετώπισαν τα συμπτώματα που αναφέρεις κατά τους θερμούς μήνες. Απ την άλλη γνωρίζω περιπτώσεις που λειτουργούν απροβληματιστα χρόνια, (σε αντίστοιχο κλίμα). Θα επανέλθω για ενημέρωση μετα το καλοκαίρι.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

porto-nicky

Μέλος
Όνομα
ΝΙΚΟΣ
Μοτό
XR750V, DR250S
Παιδιά ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις σας.

Τα θέματα στο xrv.org τα διαβάζω από εχθές και η αλήθεια είναι πως μόνο με μπερδεύουν σε σχέση με τη facet. Αυτό το πράγμα που άλλοι πίνουν νερό στο όνομά της και έχουν κανει δεκάδες χιλιάδες km και ταξίδια και άλλοι τη θεωρούν τελείως ακατάλληλη από την πρώτη στιγμή με ξεπερνά πραγματικά. Και εμένα μου την πρότεινε να φανταστείτε "ειδικός" από Ελλάδα πριν καιρό για προληπτική αντικατάσταση της μαμά αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως κάποιο λάκο έχει η φάβα με τη facet, οπότε plan B:

Κρατάω τη facet, είτε ως εφεδρική, είτε για άλλη χρήση και παίρνω το κιτάκι επισκευής της μαμά ώστε να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Το κιτάκι ήταν η πρώτη μου επιλογή εξαρχής αλλά αφενός έχω μάυρο σκοτάδι σε ηλεκτρολογικά μαστορέματα για να το φτιάξω μόνος μου και αφετέρου βρίσκομαι σε μια επαρχία της βόρειας Γαλλίας, οπότε για να βρώ μάστορα εδω γύρω και να μπορέσω να συνεννοηθώ κιόλας είναι τρέχα γύρευε...

Το καλό είναι πως η μαμά τρόμπα δουλεύει ακόμα ρολόι, αλλά αφού θα κάνω που θα κάνω τόσο σημαντικά μαζέματα, καλό είναι να λυθεί και το θέμα αυτό για παν ενδεχόμενο μιας και θα έρθει και το ταξίδι της επιστροφής στην Ελλάδα.

Το μόνο σίγουρο είναι πως έχω δρόμο ακόμα στην ανανέωση της γρούτσας... Περιμένω εδώ και ένα μήνα κατι πράγματα που έχω παραγγείλει από Ιταλία και Αγγλία και αντε να δούμε πότε θα τα πάρω στα χέρια μου κι αυτά. Όταν έρθουν όλα με το καλό προχωράμε! Προς το παρόν εχω βάλει μόνιμα πάνω στο τραπέζι τη Nitron και τη χαζεύω όλη μέρα!
Φίλος εκεί κοντά με βασικές ηλεκτρονικές ή ηλεκτρολογικές γνώσεις υπάρχει;
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Φίλος εκεί κοντά με βασικές ηλεκτρονικές ή ηλεκτρολογικές γνώσεις υπάρχει;
Μπααα δύσκολα τα πράγματα εδώ γενικά από πολλές απόψεις.
Ένα φιλαράκι μόνο υπάρχει με μια harley ο οποίος έχει κάποια βασικά εργαλεία και θα με βοηθήσει να βάλουμε πάνω τα πράγματα σιγά σιγά αλλα από ηλεκτρολογικά ούτε εκείνος..
Μου φαίνεται πως θα πρέπει να την πάω ούτως η άλλως στη Μορλέ, μια πόλη σχετικά κοντά για να γίνουν κάποιες δουλειές, οπότε θα κοιτάξω εκεί και την αντλία αν είναι.
Σ'ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Χθες και μετά από σχεδόν 2 μήνες αναμονή, παρελήφθη το παρόν εξαρτηματάκι κατευθείαν από το Caraglio της Ιταλίας, δια χειρός Boano...












Είπα να περιμένω να το βάλω επάνω πρώτα και να το παρουσιάσω μετά αλλά δεν κρατήθηκα ούτε ένα 24ωρο να μη μοιραστώ τη χαρά μου!
Πραγματικά έκανα σα μπέμπης οταν το πήρα στα χέρια μου... (ευτυχώς ήμουν μόνος οταν το άνοιξα αλλιώς θα έτρωγα δούλεμα για πάντα)
Το οτι θα έχει το africa καλύτερες αναρτήσεις από το crf μου δε θα το φανταζόμουν ποτε. Δεν ξέρω πως φτάσαμε εδώ αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως της αξίζει!

Boano Sachs 48mm λοιπόν, ειδικά σχεδιασμένο για το ταπεινό αφρικανάκι.
Το παράγγειλα με 6.0Κ ελατήρια (αν δεν κάνω λάθος είναι 0,6 kg/mm?), μιας και η Ρία και εγώ το τρώμε το φαγητό μας (100kg με εξοπλισμό).

υ.γ: Παραγγέλνοντας τη Nitron μου ήρθε επίσης να συμπληρώσω αναλυτικό chart βάρους και συνθηκών οδήγησης ωστε να βάλουν πάνω το κατάλληλο ελατήριο το οποίο γράφει 575lbs (160 kg).
Αυτό ξέρετε πως μπορώ να το μεταφράσω σε kg/mm?

Τα φιλιά μου!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
υ.γ: Παραγγέλνοντας τη Nitron μου ήρθε επίσης να συμπληρώσω αναλυτικό chart βάρους και συνθηκών οδήγησης ωστε να βάλουν πάνω το κατάλληλο ελατήριο το οποίο γράφει 575lbs (160 kg).
Αυτό ξέρετε πως μπορώ να το μεταφράσω σε kg/mm?
Συνηθως οταν γραφουν μονο μια τιμη σε λιβρες εννοουν Lbs/inch. Aρα το 575lbs/in ειναι 10.3kg/mm ή 100Ν/mm.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ δεν έχω ιδέα τι θα κάνει αυτή η ανάρτηση στην Ria, αλλά από εμφάνιση σκίζει.
Πες καμμια λεπτομέρεια για τον τρόπο που έγινε η παραγγελία και το κόστος αν θέλεις.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τέλειο :ok:
 
Top Bottom