porto-nicky
Μέλος
- Όνομα
- ΝΙΚΟΣ
- Μοτό
- XR750V, DR250S
Θενο, το κιτ αυτό δε δουλεύει σε εμάς.Εναλλακτικά υπάρχει και το κίτ του dr Bean το οποίο φέρεται να είναι πιο μόνιμη λύση μιας και οι τρόμπες των Honda και των καρμπυρατεράτων ktm (950) είναι σχεδόν ίδιες...
Dr Bean Fuel Pump Mod Installation | www.dirtyadv.com
Installing a Dr Bean Fuel Pump Modification on a KTM 950 Adventurewww.dirtyadv.com
Με τετοια απλη αντλια υποπιεσης δουλευει το ΧΤΖ750, και τη χρειαζεται μονο οταν το ντεποζιτο πεσει κατω απο 1/3 βενζινης, γιατι τα μπολ των καρμπυρατερ ειναι σχετικα χαμηλα σε σχεση με το ντεποζιτο. Ειχα παντα λοιπον την απορια γιατι δεν εβαζαν και στο XRV μια απλη τρομπιτσα σαν κι αυτες (20€ ιμιτασιον φοραω τωρα και δουλευει μεχρι να αδειασει το ντεποζιτο τελειως). Με το διαβασμα στο ιντερνετ εφτασα στο συμπερασμα οτι ειδικα τους ζεστους μηνες εχει θεμα, κανει διακοπες στην τροφοδοσια και ολοι εικαζουν οτι ειναι απο λαδια και αναθυμιασεις που μπλοκαρουν τις διοδους υποπιεσης... Βλεποντας τα δυο μοτερ, βλεπω οτι τα ρουξουνακια υποπιεσης στο Τενερε ειναι πολυ πιο ψηλα, στο υψος του ψευτοκαπακου, ενω στο Αφρικα ειναι πιο χαμηλα, οποτε μαλλον το θεμα με το μπλοκαρισμα απο λαδια και αναθυμιασεις μαλλον ισχυει.Μετά από αρκετή μελέτη κατέληξα στην τρόμπα υποπίεσης. Βέβαια κ για τέτοιου είδους τρομπες έχω διαβάσει αρνητικά σχόλια. Παρήγγειλα από amazon της mikuni με συνολικό κόστος κάτω από 40 ευρώ, την έχω βάλει εδώ και περίπου 3 μήνες χωρίς να έχω θέματα.
Από που προκύπτει αυτό Παντελή...?Θενο, το κιτ αυτό δε δουλεύει σε εμάς.
Όντως τα περισσότερα αντιμετώπισαν τα συμπτώματα που αναφέρεις κατά τους θερμούς μήνες. Απ την άλλη γνωρίζω περιπτώσεις που λειτουργούν απροβληματιστα χρόνια, (σε αντίστοιχο κλίμα). Θα επανέλθω για ενημέρωση μετα το καλοκαίρι.Με τετοια απλη αντλια υποπιεσης δουλευει το ΧΤΖ750, και τη χρειαζεται μονο οταν το ντεποζιτο πεσει κατω απο 1/3 βενζινης, γιατι τα μπολ των καρμπυρατερ ειναι σχετικα χαμηλα σε σχεση με το ντεποζιτο. Ειχα παντα λοιπον την απορια γιατι δεν εβαζαν και στο XRV μια απλη τρομπιτσα σαν κι αυτες (20€ ιμιτασιον φοραω τωρα και δουλευει μεχρι να αδειασει το ντεποζιτο τελειως). Με το διαβασμα στο ιντερνετ εφτασα στο συμπερασμα οτι ειδικα τους ζεστους μηνες εχει θεμα, κανει διακοπες στην τροφοδοσια και ολοι εικαζουν οτι ειναι απο λαδια και αναθυμιασεις που μπλοκαρουν τις διοδους υποπιεσης... Βλεποντας τα δυο μοτερ, βλεπω οτι τα ρουξουνακια υποπιεσης στο Τενερε ειναι πολυ πιο ψηλα, στο υψος του ψευτοκαπακου, ενω στο Αφρικα ειναι πιο χαμηλα, οποτε μαλλον το θεμα με το μπλοκαρισμα απο λαδια και αναθυμιασεις μαλλον ισχυει.
Δες τι γράφει ο ίδιος ο Dr Bean για το κιτ του.Από που προκύπτει αυτό Παντελή...?
Δεν το γνώριζα αυτό...Δες τι γράφει ο ίδιος ο Dr Bean για το κιτ του.
Φίλος εκεί κοντά με βασικές ηλεκτρονικές ή ηλεκτρολογικές γνώσεις υπάρχει;Παιδιά ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις σας.
Τα θέματα στο xrv.org τα διαβάζω από εχθές και η αλήθεια είναι πως μόνο με μπερδεύουν σε σχέση με τη facet. Αυτό το πράγμα που άλλοι πίνουν νερό στο όνομά της και έχουν κανει δεκάδες χιλιάδες km και ταξίδια και άλλοι τη θεωρούν τελείως ακατάλληλη από την πρώτη στιγμή με ξεπερνά πραγματικά. Και εμένα μου την πρότεινε να φανταστείτε "ειδικός" από Ελλάδα πριν καιρό για προληπτική αντικατάσταση της μαμά αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως κάποιο λάκο έχει η φάβα με τη facet, οπότε plan B:
Κρατάω τη facet, είτε ως εφεδρική, είτε για άλλη χρήση και παίρνω το κιτάκι επισκευής της μαμά ώστε να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Το κιτάκι ήταν η πρώτη μου επιλογή εξαρχής αλλά αφενός έχω μάυρο σκοτάδι σε ηλεκτρολογικά μαστορέματα για να το φτιάξω μόνος μου και αφετέρου βρίσκομαι σε μια επαρχία της βόρειας Γαλλίας, οπότε για να βρώ μάστορα εδω γύρω και να μπορέσω να συνεννοηθώ κιόλας είναι τρέχα γύρευε...
Το καλό είναι πως η μαμά τρόμπα δουλεύει ακόμα ρολόι, αλλά αφού θα κάνω που θα κάνω τόσο σημαντικά μαζέματα, καλό είναι να λυθεί και το θέμα αυτό για παν ενδεχόμενο μιας και θα έρθει και το ταξίδι της επιστροφής στην Ελλάδα.
Το μόνο σίγουρο είναι πως έχω δρόμο ακόμα στην ανανέωση της γρούτσας... Περιμένω εδώ και ένα μήνα κατι πράγματα που έχω παραγγείλει από Ιταλία και Αγγλία και αντε να δούμε πότε θα τα πάρω στα χέρια μου κι αυτά. Όταν έρθουν όλα με το καλό προχωράμε! Προς το παρόν εχω βάλει μόνιμα πάνω στο τραπέζι τη Nitron και τη χαζεύω όλη μέρα!
Μπααα δύσκολα τα πράγματα εδώ γενικά από πολλές απόψεις.Φίλος εκεί κοντά με βασικές ηλεκτρονικές ή ηλεκτρολογικές γνώσεις υπάρχει;
Συνηθως οταν γραφουν μονο μια τιμη σε λιβρες εννοουν Lbs/inch. Aρα το 575lbs/in ειναι 10.3kg/mm ή 100Ν/mm.υ.γ: Παραγγέλνοντας τη Nitron μου ήρθε επίσης να συμπληρώσω αναλυτικό chart βάρους και συνθηκών οδήγησης ωστε να βάλουν πάνω το κατάλληλο ελατήριο το οποίο γράφει 575lbs (160 kg).
Αυτό ξέρετε πως μπορώ να το μεταφράσω σε kg/mm?