Η Africa-Ria (xrv750 χωμάτινο project)

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Χθες και μετά από σχεδόν 2 μήνες αναμονή, παρελήφθη το παρόν εξαρτηματάκι κατευθείαν από το Caraglio της Ιταλίας, δια χειρός Boano...












Είπα να περιμένω να το βάλω επάνω πρώτα και να το παρουσιάσω μετά αλλά δεν κρατήθηκα ούτε ένα 24ωρο να μη μοιραστώ τη χαρά μου!
Πραγματικά έκανα σα μπέμπης οταν το πήρα στα χέρια μου... (ευτυχώς ήμουν μόνος οταν το άνοιξα αλλιώς θα έτρωγα δούλεμα για πάντα)
Το οτι θα έχει το africa καλύτερες αναρτήσεις από το crf μου δε θα το φανταζόμουν ποτε. Δεν ξέρω πως φτάσαμε εδώ αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως της αξίζει!

Boano Sachs 48mm λοιπόν, ειδικά σχεδιασμένο για το ταπεινό αφρικανάκι.
Το παράγγειλα με 6.0Κ ελατήρια (αν δεν κάνω λάθος είναι 0,6 kg/mm?), μιας και η Ρία και εγώ το τρώμε το φαγητό μας (100kg με εξοπλισμό).

υ.γ: Παραγγέλνοντας τη Nitron μου ήρθε επίσης να συμπληρώσω αναλυτικό chart βάρους και συνθηκών οδήγησης ωστε να βάλουν πάνω το κατάλληλο ελατήριο το οποίο γράφει 575lbs (160 kg).
Αυτό ξέρετε πως μπορώ να το μεταφράσω σε kg/mm?

Τα φιλιά μου!
Κόσμημα χωριανέ!Με γειές!Άντε να τσι τεστάρουπε στο Λάπαθο κτλ;)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλορίζικες!!!! Άντε με το καλό να τις δούμε και φορεμένες!
 

bag

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
africa rd04
Χθες και μετά από σχεδόν 2 μήνες αναμονή, παρελήφθη το παρόν εξαρτηματάκι κατευθείαν από το Caraglio της Ιταλίας, δια χειρός Boano...












Είπα να περιμένω να το βάλω επάνω πρώτα και να το παρουσιάσω μετά αλλά δεν κρατήθηκα ούτε ένα 24ωρο να μη μοιραστώ τη χαρά μου!
Πραγματικά έκανα σα μπέμπης οταν το πήρα στα χέρια μου... (ευτυχώς ήμουν μόνος οταν το άνοιξα αλλιώς θα έτρωγα δούλεμα για πάντα)
Το οτι θα έχει το africa καλύτερες αναρτήσεις από το crf μου δε θα το φανταζόμουν ποτε. Δεν ξέρω πως φτάσαμε εδώ αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως της αξίζει!

Boano Sachs 48mm λοιπόν, ειδικά σχεδιασμένο για το ταπεινό αφρικανάκι.
Το παράγγειλα με 6.0Κ ελατήρια (αν δεν κάνω λάθος είναι 0,6 kg/mm?), μιας και η Ρία και εγώ το τρώμε το φαγητό μας (100kg με εξοπλισμό).

υ.γ: Παραγγέλνοντας τη Nitron μου ήρθε επίσης να συμπληρώσω αναλυτικό chart βάρους και συνθηκών οδήγησης ωστε να βάλουν πάνω το κατάλληλο ελατήριο το οποίο γράφει 575lbs (160 kg).
Αυτό ξέρετε πως μπορώ να το μεταφράσω σε kg/mm?

Τα φιλιά μου!
Ενταξει τωρα μπορω να πω οτι ζηλεψα...
Για πες και κοστος να μου φυγουν οι ιδεες...
Καλοφορετες και με το καλο η δοκιμη!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ρε παίδες τι βελτίωση προσφέρουν οι aftermarket τιμονοπλακες όπως αυτές;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ρε παίδες τι βελτίωση προσφέρουν οι aftermarket τιμονοπλακες όπως αυτές;
Oι ιδιες οι τιμονοπλακες , καμια. Βοηθανε ομως να ταιριαξεις στον λαιμο της μηχανης σου οποιαδηποτε μπροστινα θες.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Συνηθως οταν γραφουν μονο μια τιμη σε λιβρες εννοουν Lbs/inch. Aρα το 575lbs/in ειναι 10.3kg/mm ή 100Ν/mm.
Σ'ευχαριστώ! Δεν ήξερα οτι πάνε ανά ίντσα και δεν έβγαζα άκρη. Εν τω μεταξύ 10,3kg ακούγεται υπερβολικό. Υπάρχει περίτωση μιας και ειναι χειρόγραφο το νούμερο να μπερδεύω το 1 με το 7 δηλαδή να είναι 515 αντί 575, το οποίο βγαίνει 9,2kg/mm (και πάλι μου φαίνεται πάρα πολύ).

Εγώ δεν έχω ιδέα τι θα κάνει αυτή η ανάρτηση στην Ria, αλλά από εμφάνιση σκίζει.
Το τι θα κανει στη Ρια θα φανεί μόνο στο χώμα και στην ώρα του ;). Κατα τα άλλα από εμφίνιση ήδη σκίζει η γριούτσα, δε νομίζω πως χρειάζεται κάτι αλλο... :p

Κόσμημα χωριανέ!Με γειές!Άντε να τσι τεστάρουπε στο Λάπαθο κτλ;)
Θα κατέβω από Νοέμβρη χωριό να ανεβούμε και Λάπαθο και Καθαρό! Να κανονίσουμε και με τον Spirtas όλοι μαζί ένα βολτάκι που είμαστε γειτονακια! Δε βλεπω την ώρα πραγματικα!

Πες καμμια λεπτομέρεια για τον τρόπο που έγινε η παραγγελία και το κόστος αν θέλεις.
Για πες και κοστος να μου φυγουν οι ιδεες...
Για κόστος δε θα ήθελα να αναφέρω κάτι εδώ παιδες. Όποιος θέλει οποιεσδήποτε πληροφορίες για παραγγγελίες, τιμές κλπ, θα χαρώ να τα
πούμε με pm. Πάντως όλες οι συνεννοήσεις γίνανε με email.


Και δυο γενικά λόγια για αυτές τις αναβαθμίσεις:
Προερχόμενος μοτοσυκλετιστικά καθαρά απο χωμάτινη οδήγηση και εκτιμόντας παράλληλα την αξιοπιστία, τις δυνατότητες και τη χρηστικότητα της μηχανής αυτής, το πρώτο πράγμα στο οποίο επικεντρώθηκα ήταν οι απαράδεκτες μαμά αναρτήσεις.
Πειραμματίστηκα εξαρχής με λάδια, ελατήρια μπρος και πισω, άλλες αναρτήσεις ολόκληρες απο άλλα μηχανάκια και άλλα ελατήρια ξανά μανα, ρυθμίσεις, κλπ κλπ κλπ αλλα δεεεεεν... Παραγματικά δεν ερχόταν ούτε καν κοντά σε αυτό που θεωρώ ως μέτριο, ενώ ταυτόχρονα το μηχανάκι δείχνει ξεκάθαρα τις χωμάτινες ρίζες του σαν σύνολο και είναι κρίμα.
Θα ρωτησει ίσως ευλογα καποιος: "Και γιατι δεν παιρνω αλλό μηχανακι με αξιοπρεπές τουλάχιστον στήσιμο σε αυτές τις βασικες παραμέτρους αντί να κάθομαι να σκορπάω τα λεφτά μου σε ένα μηχανάκι 20ετίας και βάλε?" Και απαντω: Διοτι δε θελω, δε μου χρειαζεται κατι άλλο και κυρίως γιατί αυτό με κανει χαρουμενο.
Όλα τα υπόλοιπα είναι παρελθόν! Μένει μόνο να τα βάλουμε πάνω και τον Οκτώβρη γυρνόντας Ελλάδα να βάλω ξανά χωμάτινα λάστιχα και να τη χαρω...

Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια παιδια!
Καλά να είμαστε όλοι να τις χαιρόμαστε!
 
Τελευταία επεξεργασία:

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Ρε παίδες τι βελτίωση προσφέρουν οι aftermarket τιμονοπλακες όπως αυτές;
Προσφέρουν μεγαλύτερη ακαμψία-στιβαρότητα (στους παγκόσμιους βέβαια:oops:) και κάποιες έχουν διαφορετική γωνία ίχνους από τις μαμά.

Καλορίζικες και καλά χωμάτινα χλμ, η διαφορά θα είναι χαοτική
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σ'ευχαριστώ! Δεν ήξερα οτι πάνε ανά ίντσα και δεν έβγαζα άκρη. Εν τω μεταξύ 10,3kg ακούγεται υπερβολικό. Υπάρχει περίτωση μιας και ειναι χειρόγραφο το νούμερο να μπερδεύω το 1 με το 7 δηλαδή να είναι 515 αντί 575, το οποίο βγαίνει 9,2kg/mm (και πάλι μου φαίνεται πάρα πολύ).
Aν θυμαμαι καλα το μαμα του "αντιπαλου" ΧΤΖ750 ειναι 140 ή 160N/mm ενω του 1090 ειναι 180 οποτε δεν θα το ελεγα και πολυ, αλλα βεβαια ολα εξαρτωνται και απο τις διαδρομες των αμορτισερ.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Καλορίζικες και καλά χωμάτινα χλμ, η διαφορά θα είναι χαοτική

Να είσαι καλά! Ανυπομονω!

Aν θυμαμαι καλα το μαμα του "αντιπαλου" ΧΤΖ750 ειναι 140 ή 160N/mm ενω του 1090 ειναι 180 οποτε δεν θα το ελεγα και πολυ, αλλα βεβαια ολα εξαρτωνται και απο τις διαδρομες των αμορτισερ.
Σ'ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Συνηθως οταν γραφουν μονο μια τιμη σε λιβρες εννοουν Lbs/inch. Aρα το 575lbs/in ειναι 10.3kg/mm ή 100Ν/mm.
Aν θυμαμαι καλα το μαμα του "αντιπαλου" ΧΤΖ750 ειναι 140 ή 160N/mm ενω του 1090 ειναι 180 οποτε δεν θα το ελεγα και πολυ, αλλα βεβαια ολα εξαρτωνται και απο τις διαδρομες των αμορτισερ.
Το έχω χάσει εντελώς με τα ελατήρια και τις πιέσεις. Με 575 lbs/inch έχω 10.3kg/mm στη Nitron, ενώ το μαμά Showa ελατήριο στο άφρικα ήταν 85Ν/mm = 8.6 kg/mm.
Το αντίστοιχο μαμά του XTZ δηλαδή είναι 160Ν/mm = 16.3kg/mm?? Κατανοητό με τις διαδρομές αλλά τόσο μεγάλη διαφορά?
Θα κοιτάξω και το ελατήριο της wp από 640 που φοράει τώρα από περιέργεια.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το έχω χάσει εντελώς με τα ελατήρια και τις πιέσεις. Με 575 lbs/inch έχω 10.3kg/mm στη Nitron, ενώ το μαμά Showa ελατήριο στο άφρικα ήταν 85Ν/mm = 8.6 kg/mm.
Το αντίστοιχο μαμά του XTZ δηλαδή είναι 160Ν/mm = 16.3kg/mm?? Κατανοητό με τις διαδρομές αλλά τόσο μεγάλη διαφορά?
Θα κοιτάξω και το ελατήριο της wp από 640 που φοράει τώρα από περιέργεια.
To διπλοτσεκαρα, του ΧΤΖ ειναι 140N/mm, του 1090 σιγουρα 180N/mm. Ξαναλεω εχει να κανει με διαδρομες, γεωμετρια, μοχλικο (πχ το 1090 δεν εχει μοχλικο) κτλ. Αν το μαμα ελατηριο στο Αφρικα ειναι 85 τοτε το 100 σαν αφτερ μου ακουγεται πολυ σωστο για δικαβαλο φορτωμενο αλλα και για να μη σου φυγουν τα σφραγισματα οταν εισαι μονός.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
To διπλοτσεκαρα, του ΧΤΖ ειναι 140N/mm, του 1090 σιγουρα 180N/mm. Ξαναλεω εχει να κανει με διαδρομες, γεωμετρια, μοχλικο (πχ το 1090 δεν εχει μοχλικο) κτλ. Αν το μαμα ελατηριο στο Αφρικα ειναι 85 τοτε το 100 σαν αφτερ μου ακουγεται πολυ σωστο για δικαβαλο φορτωμενο αλλα και για να μη σου φυγουν τα σφραγισματα οταν εισαι μονός.
Οκ, η τελευταία σου πρόταση είναι το κλειδί για να μπορώ να κοιμάμαι ήσυχος! Πάντως τα 85Ν της μαμάς και τα 100Ν της Nitron δεν ξέρω ποσο άμεσα μπορούν να συγκριθούν μιας και τα αμορτισερ ειναι εντελώς διαφορετικα.

(δεν είναι δική μου η φωτό, πηγή: xrv.org.uk)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Tο 85Ν/mm πχ. σημαινει οτι το συγκεκριμενο ελατηριο θελει δυναμη 85Ν να ασκηθει πανω του ωστε να συμπιεστει κατα 1mm, ειναι η λεγομενη σταθερα ελατηριου. Ναι, στη φωτο το Νιτρον φαινεται πολυ πιο κοντο απο το μαμα, αλλα προφανως εχει αλλη σκληροτητα και αυτο φαινεται απο το παχος αλλα και τη διαμετρο του ελασματος του, δεν εχει να κανει με το ελευθερο μηκος του. Επισης το Νιτρον φαινεται να εχει πιο κοντο σωμα απο το μαμα, γιατι πολυ απλα εχει το δοχειο αζωτου εξωτερικα , ενω το μαμα το εχει ενσωματωμενο μεσα του. Το οτι βλεπεις το σωμα του μαμα αμορτισερ πιο μακρυ απο το Νιτρον δεν σημαινει οτι θα εχει και μεγαλυτερη διαδρομη, χρειαζεται απλα περισσοτερο χωρο για να αποθηκευσει το αζωτο.

Ολα εχουν να κανουν με τη γωνια του αμορτισερ ως προς τον αξονα κινησης του ψαλιδιου αν δεν υπαρχει μοχλικο, και με τις αποστασεις/γωνιες/γεωμετρια/θεση του μοχλικου. Εχω μια εικονα στο μυαλο μου απο το εμβολο προφορτισης του Vstrom, που μου φαινοταν οτι συμπιεζε το ελατηριο κατα 3-4εκ, ενω του ΧΤΖ η ρυθμιση προφορτισης πρεπει να ειναι 1.5-2εκ μαξ απο ακρη σε ακρη. Δεν εχει να κανει, καθως αναλογως της γεωμετριας του μοχλικου 1mm στο ελατηριο μπορει να σημαινει μισο, ενα, δυο εκατοστα στον τροχο.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Tο 85Ν/mm πχ. σημαινει οτι το συγκεκριμενο ελατηριο θελει δυναμη 85Ν να ασκηθει πανω του ωστε να συμπιεστει κατα 1mm, ειναι η λεγομενη σταθερα ελατηριου. Ναι, στη φωτο το Νιτρον φαινεται πολυ πιο κοντο απο το μαμα, αλλα προφανως εχει αλλη σκληροτητα και αυτο φαινεται απο το παχος αλλα και τη διαμετρο του ελασματος του, δεν εχει να κανει με το ελευθερο μηκος του. Επισης το Νιτρον φαινεται να εχει πιο κοντο σωμα απο το μαμα, γιατι πολυ απλα εχει το δοχειο αζωτου εξωτερικα , ενω το μαμα το εχει ενσωματωμενο μεσα του. Το οτι βλεπεις το σωμα του μαμα αμορτισερ πιο μακρυ απο το Νιτρον δεν σημαινει οτι θα εχει και μεγαλυτερη διαδρομη, χρειαζεται απλα περισσοτερο χωρο για να αποθηκευσει το αζωτο.

Ολα εχουν να κανουν με τη γωνια του αμορτισερ ως προς τον αξονα κινησης του ψαλιδιου αν δεν υπαρχει μοχλικο, και με τις αποστασεις/γωνιες/γεωμετρια/θεση του μοχλικου. Εχω μια εικονα στο μυαλο μου απο το εμβολο προφορτισης του Vstrom, που μου φαινοταν οτι συμπιεζε το ελατηριο κατα 3-4εκ, ενω του ΧΤΖ η ρυθμιση προφορτισης πρεπει να ειναι 1.5-2εκ μαξ απο ακρη σε ακρη. Δεν εχει να κανει, καθως αναλογως της γεωμετριας του μοχλικου 1mm στο ελατηριο μπορει να σημαινει μισο, ενα, δυο εκατοστα στον τροχο.
Σ'ευχαριστώ για το χρόνο σου και τις πληροφορίες!
Έχω πολύ διάβασμα...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σ'ευχαριστώ για το χρόνο σου και τις πληροφορίες!
Έχω πολύ διάβασμα...
Βαλ'τα πανω και καν'το βολτα, οσα και να διαβασεις τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη αισθηση!
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Βαλ'τα πανω και καν'το βολτα, οσα και να διαβασεις τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη αισθηση!
Όταν θα τα βάλω θα παίζω πλέον με τις ρυθμίσεις τους.
Αυτό θα αργήσει ακόμα λόγω πιεσμένου χρόνου οπότε καλό ειναι να ξεστραβωθούμε λιγάκι μέχρι τότε ;)
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Να ξερες πόσες φορές έχω μπει στη σελίδα του boano :yew: . Aυτό το μπροστινό και το ράλι Κιτ για το rd07 τα έχω λιώσει.

Είναι κοσμήματα και το πιρούνι και το αμορτισέρ. Aντε να τα βάλεις να καμαρώσουμε τη Ρία με τα "καλά" της. Πιστεύω πως σε χώμα - ασφαλτο θα είναι απολαυστική με αυτές τις αναρτήσεις.

(Κι με το καλό το ράλι Κιτ + την ουρά με το διπλό λεντ.:prft:)
 
Top Bottom