Η Africa-Ria (xrv750 χωμάτινο project)

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Να ξερες πόσες φορές έχω μπει στη σελίδα του boano :yew: . Aυτό το μπροστινό και το ράλι Κιτ για το rd07 τα έχω λιώσει.

Είναι κοσμήματα και το πιρούνι και το αμορτισέρ. Aντε να τα βάλεις να καμαρώσουμε τη Ρία με τα "καλά" της. Πιστεύω πως σε χώμα - ασφαλτο θα είναι απολαυστική με αυτές τις αναρτήσεις.

(Κι με το καλό το ράλι Κιτ + την ουρά με το διπλό λεντ.:prft:)
Μια από τα ίδια Κώστα...
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Να ξερες πόσες φορές έχω μπει στη σελίδα του boano :yew: . Aυτό το μπροστινό και το ράλι Κιτ για το rd07 τα έχω λιώσει.

Είναι κοσμήματα και το πιρούνι και το αμορτισέρ. Aντε να τα βάλεις να καμαρώσουμε τη Ρία με τα "καλά" της. Πιστεύω πως σε χώμα - ασφαλτο θα είναι απολαυστική με αυτές τις αναρτήσεις.

(Κι με το καλό το ράλι Κιτ + την ουρά με το διπλό λεντ.:prft:)
Μια από τα ίδια Κώστα...
Να ξερατε ποσες φορες ειχα μπει κι εγω και τα χάζευα... χαχα

Από όταν πήρα την απόφαση οτι θα την κρατήσω και δε θα πάρω καινούρια ήταν μονόδρομος οι αλλαγές αυτές. Ήμουν σχεδόν σίγουρος οτι ήθελα να την κρατήσω και να τη βελτιώσω εκεί που πρέπει, αλλά ουσιαστικά η τελική απόφαση πάρθηκε όταν μετά από τόσες κακουχίες, στραπατσαρίσματα και παραμέληση με έφερε βόρεια Γαλλία με όλα μου τα πράγματα χωρίς να μου κάψει ουτε 1 ml λάδι...

Και τα rally kit και οι ουρές και τα άλλα καλούδια του Boano είναι μούρλια, αλλά θελω να κρατήσω τα αρχικά χαρακτηριστικά της άφρικα όσο γίνεται. Οι αισθητικές παρεμβάσεις για μένα αρχίζουν και τελειώνουν στα hrc και dakar αυτοκόλλητα :p

Αυτό που ήμουν στο τσακ να πάρω ήταν το τεπόζιτο των 36 L μόνο και μόνο γιατί το δικό μου εκτώς από βαθουλώματα, τελείως ξεφλουδισμένο βερνίκι και σκουριές (εξωτερικά μόνο), είναι και πάρα πολύ βαρύ. Από την άλλη δε μου χρειάζεται μεγαλύτερο τεπόζιτο και είναι και πανάκριβο. Ακόμα σκέφτομαι τι να κάνω με αυτό:

α) κρατάω το μαμά, το ισιώνω σε φανοποιείο και βάφω / περνάω μαμά αυτοκόλλητα?
β) παίρνω ένα σημαντικά ελαφρύτερο αλλά πανάκριβο after market? Το θέμα είναι πως έτσι πάω αναγκαστικά σε μεγαλύτερο.

Πραγματικά δεν ξέρω προς τα που γέρνει η ζυγαριά και ακούω προτάσεις!
 
Τελευταία επεξεργασία:

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Μιλάς για αυτό να υποθέσω ε;

Πόσα κιλά ελαφρύτερο είναι;
Ναι για αυτό μιλάω! Από τον Boano ειναι κι αυτό.
Δεν ξέρω πόσα κιλά είναι αλλά σίγουρα πολύ ελαφρύτερο από το μαμά. (υπάρχει και σε κεβλαρ/καρμπον ακόμα ελαφρύτερο). Είναι πολύ μεγάλο όμως ρε γαμωτο.
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Ρε φίλε, τι να σου πω. Πολλά λεφτά (περίπου 700€ με τα μεταφορικά το κόβω (για το κεβλαρ δε το συζητώ, ξεφεύγει)) για κανένα ιδιαίτερο όφελος. Θα γλυτώσεις κάποια κιλά τα οποία θα τα πάρεις σε βενζίνη, μπροστά και πολύ ψηλά. Εκτός και αν δε το γεμίζεις που δεν έχει και πολύ νόημα κατά την άποψή μου. Επίσης δε γνωρίζω πόσο ανθεκτικό θα είναι σε ενδεχόμενη πτώση (σίγουρα πάντως λιγότερο ανθεκτικό από το σιδερένιο).
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Ρε φίλε, τι να σου πω. Πολλά λεφτά (περίπου 700€ με τα μεταφορικά το κόβω (για το κεβλαρ δε το συζητώ, ξεφεύγει)) για κανένα ιδιαίτερο όφελος. Θα γλυτώσεις κάποια κιλά τα οποία θα τα πάρεις σε βενζίνη, μπροστά και πολύ ψηλά. Εκτός και αν δε το γεμίζεις που δεν έχει και πολύ νόημα κατά την άποψή μου. Επίσης δε γνωρίζω πόσο ανθεκτικό θα είναι σε ενδεχόμενη πτώση (σίγουρα πάντως λιγότερο ανθεκτικό από το σιδερένιο).
Αυτοί ακριβώς είναι οι λόγοι που δεν το πήρα εξαρχής.
Το δεδομένο είναι πως έχω ένα τεπόζιτο χάλια και πάρα πολύ βαρύ πράγμα που με κάνει να σκέφτομαι εναλλακτικές.
Θα δούμε... Ίσως το κρατήσω και το φτιάξω, ίσως το κρατήσω και δεν το φτιάξω (αυτό φοβάμαι γιατί με ξέρω), ίσως το αλλάξω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Να ξερατε ποσες φορες ειχα μπει κι εγω και τα χάζευα... χαχα

Από όταν πήρα την απόφαση οτι θα την κρατήσω και δε θα πάρω καινούρια ήταν μονόδρομος οι αλλαγές αυτές. Ήμουν σχεδόν σίγουρος οτι ήθελα να την κρατήσω και να τη βελτιώσω εκεί που πρέπει, αλλά ουσιαστικά η τελική απόφαση πάρθηκε όταν μετά από τόσες κακουχίες, στραπατσαρίσματα και παραμέληση με έφερε βόρεια Γαλλία με όλα μου τα πράγματα χωρίς να μου κάψει ουτε 1 ml λάδι...

Και τα rally kit και οι ουρές και τα άλλα καλούδια του Boano είναι μούρλια, αλλά θελω να κρατήσω τα αρχικά χαρακτηριστικά της άφρικα όσο γίνεται. Οι αισθητικές παρεμβάσεις για μένα αρχίζουν και τελειώνουν στα hrc και dakar αυτοκόλλητα :p

Αυτό που ήμουν στο τσακ να πάρω ήταν το τεπόζιτο των 36 L μόνο και μόνο γιατί το δικό μου εκτώς από βαθουλώματα, τελείως ξεφλουδισμένο βερνίκι και σκουριές (εξωτερικά μόνο), είναι και πάρα πολύ βαρύ. Από την άλλη δε μου χρειάζεται μεγαλύτερο τεπόζιτο και είναι και πανάκριβο. Ακόμα σκέφτομαι τι να κάνω με αυτό:

α) κρατάω το μαμά, το ισιώνω σε φανοποιείο και βάφω / περνάω μαμά αυτοκόλλητα?
β) παίρνω ένα σημαντικά ελαφρύτερο αλλά πανάκριβο after market? Το θέμα είναι πως έτσι πάω αναγκαστικά σε μεγαλύτερο.

Πραγματικά δεν ξέρω προς τα που γέρνει η ζυγαριά και ακούω προτάσεις!
Παιρνεις ενα μεταχειρισμενο γνησιο σε πολυ καλυτερη κατασταση απο το δικο σου, αν εισαι τυχερος το βρισκεις και στα χρωματα σου.

Δεν τα χρειαζεσαι τα 36 λιτρα. Εδω εγω δεν χρειαζομαι τα 30 που χωραει το μαμα του ΧΤΖ , και καιει τον πατο του!
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Παιρνεις ενα μεταχειρισμενο γνησιο σε πολυ καλυτερη κατασταση απο το δικο σου, αν εισαι τυχερος το βρισκεις και στα χρωματα σου.

Δεν τα χρειαζεσαι τα 36 λιτρα. Εδω εγω δεν χρειαζομαι τα 30 που χωραει το μαμα του ΧΤΖ , και καιει τον πατο του!
Αυτό.
Αν είναι να πάρω μεταχειριμένο μαμά (το οποίο δε βρίσκω στα ίδια χρώματα και ουτε πρόκειται), γιατι να μην επισκευάσω αυτό που έχω? Δεν αξίζει? Είναι δύσκολο? Δε θα είναι καλό το αποτέλεσμα?
 
Τελευταία επεξεργασία:

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Δε ξέρω σε τι κατάσταση βρίσκεται αλλά γιατί να μην επισκευαζεται; Βάλε καμιά φωτογραφία να το δούμε.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Κάνεις πλαστικοποίηση στο δικό σου ή παίρνεις μεταχειρισμένο οεμ και βάφεις όλη τη μηχανή στα χρώματα του NXR (ένα από τα 4 hrc).

To 36 ντεπόζιτο είναι θέμα, θέλει κι άλλα κάγκελα, είναι και πανάκριβο. Αλλά το ράλι Κιτ είναι γιαμι - γιαμι.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Δε ξέρω σε τι κατάσταση βρίσκεται αλλά γιατί να μην επισκευαζεται; Βάλε καμιά φωτογραφία να το δούμε.
Θα βάλω φωτογραφίες με την πρώτη ευκαιρία. Το βαθούλωμα φαίνεται στην 3η και 4η φωτό του πρώτου ποστ εκέι που ακουμπάει η σέλα αλλά τώρα έχει προχωρήσει το ξεφλούδισμα του βερνικιού σε πολύ μεγάλο μέρος του ρεζερβουάρ.

Αυτό το έχω δεί και πιθανότατα είναι σε χειρότερη γενική κατάσταση από το δικό μου. Αν πάω στη λύση του μεταχειρισμένου, θέλω τουλάχιστον να είναι ένα σε πολύ καλή κατάσταση, το οποίο θα βάψω στα χρώματά μου.

Κάνεις πλαστικοποίηση στο δικό σου ή παίρνεις μεταχειρισμένο οεμ και βάφεις όλη τη μηχανή στα χρώματα του NXR (ένα από τα 4 hrc).

To 36 ντεπόζιτο είναι θέμα, θέλει κι άλλα κάγκελα, είναι και πανάκριβο. Αλλά το ράλι Κιτ είναι γιαμι - γιαμι.
Το βασικό πρόβλημα με το να επισκευάσω το δικό μου και να το φέρω στην εργοστασιακή του κατάσταση είναι ο χρόνος, μιας και η μηχανή αυτή αποτελεί το μοναδικό μου μέσο μεταφοράς με ότι συνεπάγεται αυτό...

Μια πρακτικά λογική λύση με όλα τα παραπάνω είναι μάλλον η απάντηση μου στον k0k0s , ωστε να μη χρειαστεί να ακινητοποιηθεί το μηχανάκι.

Ποια είναι τα βήματα για ίσιωμα, τρίψιμο, βάψιμο, πλαστικοποιήσεις, βερνικια κλπ ενός ρεζερβουάρ? Πού να απαυθυνθώ για αυτές τις δουλειές? Κόστος στο πολύ περίπου?

υ.γ. kordix Τα χρώματα και τα γραφικά του NXR είναι πραγματικά όνειρο! αλλά δε θέλω να την αλλάξω και να τη φορτώσω σχέδια, άσε που το NXR με το rd07 απέχουν κάτι φεγγάρια..

Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις παιδιά!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αυτό το έχω δεί και πιθανότατα είναι σε χειρότερη γενική κατάσταση από το δικό μου. Αν πάω στη λύση του μεταχειρισμένου, θέλω τουλάχιστον να είναι ένα σε πολύ καλή κατάσταση, το οποίο θα βάψω στα χρώματά μου.
Οκ, το εβαλα μονο λογω χρωματων που ειναι ιδια με το δικο σου.

Ειναι ευκολο να επισκευασεις το δικο σου και να το βαψεις, απλα θα παρει χρονο.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Οκ, το εβαλα μονο λογω χρωματων που ειναι ιδια με το δικο σου.

Ειναι ευκολο να επισκευασεις το δικο σου και να το βαψεις, απλα θα παρει χρονο.
Η αλλαγή / επισκευή θα γίνει σίγουρα Ελλάδα
Οπότε πάμε για αγορά μεταχειρισμένου μιας και ακινητοποίηση για πολλές μέρες δεν παίζει...
Το μόνο που δε μου αρέσει είναι το βάρος του. Aν υπήρχε μια ιδανική λύση σε aftermarket δε θα το σκεφτόμουν καν το μαμά.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
tepozito gia honda africa 750 cc - Ρωτήστε τιμή - Car.gr



Ρε παιδιά, αυτό γιατί έχει τόση σκουριά από μέσα? Κακό καύσιμο? Αν κρίνω από την κατάσταση εσωτερικά πρέπει να είναι όλο ξαναβαμμένο.
Λογικό είναι...
Άδειο και χωρίς τάπα είναι λογικό να σκουριάσει το γυμνό μέταλλο... ;)
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Ένα τεπόζιτο το οποίο έχει σκουριά εσωτερικά (πχ αυτό του προηγούμενου ποστ) μπορεί να καθαριστεί και να πλαστικοποιηθεί σωστά η δε θα είναι καλό το αποτέλεσμα?
Και αν αξίζει που μπορω να το φτιαξω Αθηνα?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ένα τεπόζιτο το οποίο έχει σκουριά εσωτερικά (πχ αυτό του προηγούμενου ποστ) μπορεί να καθαριστεί και να πλαστικοποιηθεί σωστά η δε θα είναι καλό το αποτέλεσμα?
Και αν αξίζει που μπορω να το φτιαξω Αθηνα?
To ντεποζιτο στο βεσπακι το ειχα καθαρισει με πλυμενο χαλικι και "φραπε" με πετρελαιο. Eπειτα ξεπλυμα με λιγη βενζινη, οταν στεγνωσει "πλυσιμο" με ενα υγρο που ουδετεροποιει τη σκουρια (πχ Stopoxol) και την κανει παλι μεταλλο, ξεπλυμα παλι με λιγη βενζινη και οταν στεγνωσει πλαστικοποιηση.

Υπαρχει και ετοιμο σετ με ολα τα χημικα που θα χρειαστεις εαν θες> SUCHEPOX R 51 F - ΕΙΔΙΚΗ ΕΠΟΞΙΚΗ ΡΗΤΙΝΗ ΓΙΑ ΠΛΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
 
Top Bottom