Η Africa-Ria (xrv750 χωμάτινο project)

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Ζάντες πως και άλλαξες;
Παντελή καλησπέρα, για πολλούς λόγους.
1ον γιατί η μαμά 21 ιντσών και χρονών είχε πιάσει "ψώρα" (οξείδωση-ξεφλούδισμα), 2ον γιατί η πίσω ήταν όχι τοσο καλή (αγορά εκτάκτου ανάγκης γιατι η μαμά τσακίστηκε σε χρόνο που χρειαζόμουν όχημα)... 3ον γλύτωσα πολύ βάρος και 4ον γιατί μου άρεσαν πολύ!
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πο πο ομορφιές, κούκλα η Ρία. Να τη χαρείς την κούκλα σου.

Οι ελαφρύτερες ζάντες βοηθούν και στη καλύτερη συμπεριφορά της μοτό, αλλά και στο δούλεμα των αναρτήσεων λόγω μικρότερου μη αναρτώμενου βάρους.

Aν έβαλες 18 στεφάνι πισω, πρέπει να ασχοληθείς με το γρανάζωμα.

Και το μπλεδακι της Ριας, είναι από τους πιο όμορφους χρωματισμούς σε xrv 750.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Να'σαι καλά Κώστα! Να τη χαίρεσαι κι εσύ τη βαφτιστήρα σου!

Όχι 17 έβαλα πάλι για πολλούς λόγους.
Ένα 18άρι στεφάνι θα στείλω Ελλάδα οπότε ψάχνω και για κέντρο για να έχω ένα τροχό για χώμα και ένα για ταξίδια.
Αλήθεια, από 17αρα σε 18άρα (ζάντα πάντα) θέλει περίπου 3 δόντια παραπάνω στο πίσω γρανάζι η αναλογία?

Για το μπλεδάκι συμφωνώ απολύτως! Αυτό το μπλέ και το γκρι-ανθρακί (που είναι ίδια χρονιά και τα 2 νομίζω) είναι τα αγαπημένα μου στα rd07a.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αλήθεια, από 17αρα σε 18άρα (ζάντα πάντα) θέλει περίπου 3 δόντια παραπάνω στο πίσω γρανάζι η αναλογία?
Βασικα 47.6 δοντια βγαινει, οποτε διαλεξε. Υπολογισμενο με 16/45 γραναζωμα.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Ναιιιιιιι... Μουναρα πραγματικηηη!!!!! Το εψαχνα και γω ρε φιλε για 18 πισω... Εχεις βρει λυση πως να το κανω;;;

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Ναιιιιιιι... Μουναρα πραγματικηηη!!!!! Το εψαχνα και γω ρε φιλε για 18 πισω... Εχεις βρει λυση πως να το κανω;;;

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι Αποστόλη, υπάρχει έτοιμη λύση στεφάνι - ακτίνες 18 για το κέντρο του άφρικα.
Αν δε σου απαντήσει κάποιος άλλος, θα σου γράψω μάλλον αύριο επειδή είμαι στο τρέξιμο!

Να είσαι καλά!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κούκλα.... Αυτό το μπροστινό αξίζει όλα τα λεφτά του σιγουραμ
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Ναι ρε αγορι στειλε συνδεσμο μιπως το τσιμπισω να βαλουμε καμοια σαμπλερα χοντρη αθανατη πισω

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Βασικα 47.6 δοντια βγαινει, οποτε διαλεξε. Υπολογισμενο με 16/45 γραναζωμα.
Σε ευχαιρστώ! Οπότε στην 18" για χώμα θα βάζω 48 / 49 δόντια.

Κούκλα.... Αυτό το μπροστινό αξίζει όλα τα λεφτά του σιγουραμ
Να'σαι καλά! Όντως τα αξίζει όπως και η Nitron!
To αποτέλεσμα συνολικά είναι πέρα από το ιδανικό.

Ναι ρε αγορι στειλε συνδεσμο μιπως το τσιμπισω να βαλουμε καμοια σαμπλερα χοντρη αθανατη πισω

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οι κατασκευαστές που ξέρω σίγουρα οτι φτιάχνουν 18" για το κέντρο του αφρικα ειναι η Excel και η Morad ενώ αν θυμάμαι καλά πρέπει να φτιάχνει και η Talon.
Αυτό που πρέπει να κοιτάξεις είναι όχι μόνο να βρείς ζάντες με κατάλληλο αριθμό τρυπών και την κλίση τους, καθώς και ακτίνες που να παντρεύουν τη ζάντα με το κέντρο σωστά. Επίσης κάποιες εταιρίες θα σου πουλήσουν ζάντες χωρίς να είναι τρυπημένες οι αναμονές για τις ακτίνες τις οποίες θα πρέπει να ανοίξεις εσύ με την κατάλληλη κλίση.
Σε κάθε περίπτωση προτείνω να επικοινωνήσεις με τους προμηθευτές πριν παραγγείλεις για να σιγουρευτείς πως θα πάρεις τα σωστά στεφάνια/ακτίνες για το κέντρο σου.
Προσωπικά προτίμησα τις Excel γιατί τις ξέρω από το crf, είναι σκυλιά, πανάλαφρες και κούκλες.
Αν ψαχτείς ίσως μπορείς να καταφέρεις παντρεμα ζάντας από άλλο μηχανάκι με το δικό σου κέντρο, ή να κάνει το κέντρο του στο άξονα του αφρικα, αλλά δεν το έψαξα καθόλου.

Αυτή τη στιγμή έχω την 17" x 3.5" x 32 τρύπες στην οποία μπορώ να βάλω 140 - 150 πίσω ελαστικό και να την έχω για τα ταξίδια.
Στεφάνι Excel 17"
Ακτίνες Excel 17"
Και Ελλάδα θα στείλω μια 18" x 2.5" x 32 στην οποία μπορώ να βάλω 130 - 140 ελαστικό και θα την έχω για χωμάτινη χρήση
Στεφάνι Excel 18"
Ακτίνες Excel 18"
 
Τελευταία επεξεργασία:

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Σε ευχαιρστώ! Οπότε στην 18" για χώμα θα βάζω 48 / 49 δόντια.



Να'σαι καλά! Όντως τα αξίζει όπως και η Nitron!
To αποτέλεσμα συνολικά είναι πέρα από το ιδανικό.



Οι κατασκευαστές που ξέρω σίγουρα οτι φτιάχνουν 18" για το κέντρο του αφρικα ειναι η Excel και η Morad ενώ αν θυμάμαι καλά πρέπει να φτιάχνει και η Talon.
Αυτό που πρέπει να κοιτάξεις είναι όχι μόνο να βρείς ζάντες με κατάλληλο αριθμό τρυπών και την κλίση τους, καθώς και ακτίνες που να παντρεύουν τη ζάντα με το κέντρο σωστά. Επίσης κάποιες εταιρίες θα σου πουλήσουν ζάντες χωρίς να είναι τρυπημένες οι αναμονές για τις ακτίνες τις οποίες θα πρέπει να ανοίξεις εσύ με την κατάλληλη κλίση.
Σε κάθε περίπτωση προτείνω να επικοινωνήσεις με τους προμηθευτές πριν παραγγείλεις για να σιγουρευτείς πως θα πάρεις τα σωστά στεφάνια/ακτίνες για το κέντρο σου.
Προσωπικά προτίμησα τις Excel γιατί τις ξέρω από το crf, είναι σκυλιά, πανάλαφρες και κούκλες.
Αν ψαχτείς ίσως μπορείς να καταφέρεις παντρεμα ζάντας από άλλο μηχανάκι με το δικό σου κέντρο, ή να κάνει το κέντρο του στο άξονα του αφρικα, αλλά δεν το έψαξα καθόλου.

Αυτή τη στιγμή έχω την 17" x 3.5" x 32 τρύπες στην οποία μπορώ να βάλω 140 - 150 πίσω ελαστικό και να την έχω για τα ταξίδια.
Στεφάνι Excel 17"
Ακτίνες Excel 17"
Και Ελλάδα θα στείλω μια 18" x 2.5" x 32 στην οποία μπορώ να βάλω 130 - 140 ελαστικό και θα την έχω για χωμάτινη χρήση
Στεφάνι Excel 18"
Ακτίνες Excel 18"
Αφου ειχα ρωτησει ρε γαμωτο και μου παν οτι δεν αναλαμβανουν να την φτιαξουν γιατι πιστευουν οτι δεν θα ανεξει θελει πιο φαρδυ στεφανι... Με βαζαν να ψαχνω για 18χ3.25

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει... (κι εγώ μαζι βεβαια)

Αυτά τα στεφάνια φτιάχνονται ναι μεν για πολύ ελαφρύτερα μηχανάκια αλλα παράλληλα αγωνιστικά χωμάτινα που δέχονται απίστευτες καταπονήσεις, προσγειώσεις, χτυπήματα και πιέσεις.
Αν το σκεφτείς πιο πρακτικά το πως μοιράζεται η δύναμη που ασκείται σε ενα στεφάνι 2.5 και 3.5 της ίδιας μάρκας, υλικού, κλπ, το φάρδος δε νομίζω παίζει κάποιο ιδιέταιο ρόλο μιας και τα σημεία επαφής της ζάντας με το ελατικό στα οποία ασκούνται όλες οι πιέσεις είναι ακριβώς τα ίδια και στις 2 περιπτώσεις. Στο κάτω κάτω και στην 2.5 πάλι βάζεις 140 λάστιχο, οπότε ποιά η διαφορά? (αν σκέφτομαι κάτι λάθος ας με διορθώσει κάποιος)
Κατά τη γνώμη μου η πίσω Excel Takasago 18"x2.5 δε θα έχει κανένα πρόβλημα στο άφρικα (εκτός και αν σκοπεύεις να περνάς τραπέζια και να προσγειώνεσαι σε επίπεδο). Μιλάω μόνο για την Excel γιατί είναι η μόνη που έχω δοκιμάσει στο crf πέρα τις μαμά.

Κάνε μια καλύτερη έρευνα και πάρε κι άλλες γνώμες.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Βρε μαζι σου ουτε εγω μπορω να καταλαβω ακρθβως την διαφορα στι φαρδος... Επισης αυτο που μου κανει εντυπωσει ειναι το site που τις βρικες, αυτοι και αν ειναι ψαγμενοι με το αντικειμενο... Εντομεταξυ το 17αρι ειναι πιο ακριβω απο το 18αρι γθατιιιιι;

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Βρε μαζι σου ουτε εγω μπορω να καταλαβω ακρθβως την διαφορα στι φαρδος... Επισης αυτο που μου κανει εντυπωσει ειναι το site που τις βρικες, αυτοι και αν ειναι ψαγμενοι με το αντικειμενο... Εντομεταξυ το 17αρι ειναι πιο ακριβω απο το 18αρι γθατιιιιι;

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα έλεγα να μη βασίζεσαι στο πόσο ψαγμένο είναι ένα κατάστημα αλλά περισσότερο στο ίδιο το προιόν που πουλάνε.
Υποθέτω πως η 17" είναι ακριβότερη γιατί η 18" έχει λιγότερο αλουμίνιο λόγω φάρδους.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Παιδιά, ξέρει κανένας τι οδηγό αλυσίδας μπορώ να βάλω εκτός από τον μαμά?
Manouel650 ακούει? Από το CR 500 μπαίνει χωρίς μετατροπές, ποιας χρονιας? Αν ναι, σκεφτομαι να βάλω τον αντίστοιχο aftermarket ufo.
 
Τελευταία επεξεργασία:

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Παιδιά, ξέρει κανένας τι οδηγό αλυσίδας μπορώ να βάλω εκτός από τον μαμά?
Manouel650 ακούει? Από το CR 500 μπαίνει χωρίς μετατροπές, ποιας χρονιας? Αν ναι, σκεφτομαι να βάλω τον αντίστοιχο aftermarket ufo.
Εξηγησέ μας και το λόγο ρε φίλε για να μαθαίνουμε (και να παίρνουμε καμία ιδέα)
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Εχετε φτασει σε αλλα επιπεδαααααα

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Εξηγησέ μας και το λόγο ρε φίλε για να μαθαίνουμε (και να παίρνουμε καμία ιδέα)
Ευχαρίστως!

Οι λόγοι είναι 2:
1ον οτι έσπασα τον δικό μου πρόσφατα:


Και 2ον οτι ο οδηγός της δεν είναι πραγματικά οδηγός αλλά ένα απλό προστατευτικό πλαστικό:


Οπότε αφού θα πάρω άλλον, ας πάρω τουλάχιστον κάτι πιο της προκοπής!
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Θα πω την κακία μου για τον σοιχιρο.... Από την φώτο βλέπω ότι είναι ίδια με του Γκάντι.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Θα πω την κακία μου για τον σοιχιρο.... Από την φώτο βλέπω ότι είναι ίδια με του Γκάντι.
Ισχύει!
Από κει πήρα την ιδέα να πάω σε CR500 διότι είδα πως ο Manouel650 τον μετέφερε από το xrv560 στο nx650.
Ελπίζω να κάνει διότι o μαμα είναι εκει απλά για να υπάρχει.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Παιδιά, ξέρει κανένας τι οδηγό αλυσίδας μπορώ να βάλω εκτός από τον μαμά?
Manouel650 ακούει? Από το CR 500 μπαίνει χωρίς μετατροπές, ποιας χρονιας? Αν ναι, σκεφτομαι να βάλω τον αντίστοιχο aftermarket ufo.
Τώρα το είδα.

Από μοντ. 1988-1990 αλλά είναι απίθανο πλέον να βρεις κάτι τέτοιο, οπότε βάλε ότι μπορείς, προφανώς κάνει και από άλλα μηχανάκια πχ. CRF με τη κατασκευή του λαμακιού για την τοποθέτηση όπως φαίνεται στη φωτό...






Την ιδέα την είχα πάρει τότε που μετασκεύασα ένα XRV650 σε Paris-Dakar Marathon.

Τον οδηγό το είχε βάλει το HRC στις 650άρες που έτρεξαν στο P-D. Όπως φαίνεται στη παρακάτω φωτό που προέρχεται από original XRV650 Marathon, το λαμάκι που τον κρατούσε είχε κοληθεί στο ψαλίδι.

Δες και την ενίσχυση ασφαλείας στο πείρο του πίσω τροχού...:oops:


 
Top Bottom