Η BMW αναπτυσει οργανικο OLED φωτισμο.

Koive k9

Μέλος
Περιοχή
Kavala
Όνομα
Panos
Μοτό
Bmw , vespa

Η BMW
αναπτύσσει ένα νέο organic light emitting diode συστήματος φωτισμού για αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες.
Αντίθετα με τις συμβατικές λυχνίες LED ,τα οργανικά LED s (ή OLED s) χρησιμοποιουν λεπτα ημιαγώγιμα στρώματα κατασκευασμένα από οργανικά πολυμερή για την παραγωγή φωτός. Τα OLED είναι πιο αποδοτικα και εκπέμπουν λιγότερη θερμότητα από τις λυχνίες LED. Τα LEDs εκπέμπουν φως σε ένα μόνο σημείο, έτσι φαινεται λιγότερο φωτεινό, όταν το βλέπουμε από μια γωνία.Ο συμβατικός φωτισμός LED χρησιμοποιεί ανακλαστήρες για να μειώσει το φαινόμενο αυτό και να δημιουργήσει ένα σχετικά ομοιογενές φως.Στα OLEDs από την άλλη πλευρά, μπορεί να λάμψει το φως τους σε μια ευρύτερη περιοχή, χωρίς πολύ μικρή απώλεια της φωτεινότητας και ως εκ τούτου δεν χρειάζεται ογκώδη ανακλαστικές επιφάνειες.
Τα ημιαγώγιμα στρώματα στα OLED είναι εξαιρετικά λεπτα, με ένα ολόκληρο σύνολο ενεργου στρωματος εκπομπής φωτός, που ειναι περίπου 150 φορές λεπτότερο από μια ανθρώπινη τρίχα. Τα ημιαγώγιμα στρώματα σφραγίζονται ερμητικά με αγώγιμα στρώματα μεταξύ δύο λεπτων γυάλινων πλακών ή πλαστικου φιλμ. Όλα τα στρώματα συνδυάζονται σε πάχος μεταξύ 0,8 έως 1,5 mm.
Προς το παρόν, η τεχνολογία OLED δεν έχει προχωρήσει αρκετά για να παρέχουν πλήρως στο σύνολο του φωτισμού μιας μοτοσικλέτας. Η φωτεινή πυκνότητα των OLEDs δεν είναι αρκετά επαρκείς για τα φώτα φρένων και τα φλας.Χρειάζονται κάποια βοήθεια για να γίνουν αρκετά φωτεινά για πρακτική χρήση.

Τα OLEDs από μόνα τους δεν είναι αρκετά φωτεινά για να χρησιμοποιηθουν ως φώτα φρένων. Προσθέτοντας LEDs παρέχεται η απαιτούμενη φωτεινότητα ενώ εισάγει ενδιαφέρουσες ιδέες σχεδιασμού.
Ένα πρωτότυπο σχεδιασμό OLED taillight χρησιμοποιείται για την BMW K1600GTL στο σήματα ουρά,ενω φρένο και πίσω φλας με ενίσχυση από τα συμβατικά LED. Αυτή η υβριδική διάταξη δεν αμβλύνει μερικά από τα πλεονεκτήματα των OLEDs αλλά δημιουργει ενδιαφέρον τρισδιάστατο εφέ φωτισμού.
Η BMW λέει ότι θα μπορούσε να εισαγάγει παρόμοιο υβριδικό OLED φωτισμό LED και στις μοτοσικλέτες παραγωγής στα επόμενα δύο ή τρία χρόνια, αλλά ο μακροπρόθεσμος στόχος είναι να αναπτυχθούν τα φώτα φρένων, φλας, ακόμα και προβολείς χρησιμοποιώντας μόνο την τεχνολογία OLED.
[Πηγή: BMW]http://blog.motorcycle.com/2014/04/10/design/bmw-developing-organic-oled-lighting/
 
Top Bottom