Η BMW επενδύει σε «έξυπνη» εφαρμογή για μοτοσυκλετιστές

kostis-gs

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
ΒΜW 1200 ADV LC
Στόχος η προσέλκυση της «Γενιάς Υ»

Η Rever (προφέρεται Ρέβερ) είναι μια εταιρεία με έδρα στο ορεινό Ηγκλ του Κολοράντο των ΗΠΑ. Και έχει δημιουργήσει μια δημοφιλή μοτοσυκλετιστική εφαρμογή για έξυπνες συσκευές που πηγαίνει το θέμα της «εν κινήσει διασύνδεσης» -και όχι μόνον- μερικά βήματα παρά πέρα.
Είναι δε τόσο καλή που ολόκληρη BMW πείστηκε πως αντικατοπτρίζει το μέλλον και επένδυσε σε αυτή.
Συγκεκριμένα η θυγατρική BMW i Ventures που είναι επιφορτισμένη με τις έξυπνες επενδύσεις για λογαριασμό της βαυαρικής εταιρείας, έγινε συμμέτοχος στην εταιρείας της εφαρμογής, ενώ η ίδια η BMW Motorrad έγινε στρατηγικός συνεργάτης της Rever.
Οι λεπτομέρειες της συμφωνίας δεν είναι γνωστές, αν και το βασικό της πλεονέκτημα γίνεται εύκολα κατανοητό. Η BMW θα μπορέσει να χρησιμοποιήσει την Rever για να δημιουργήσει μια κοινωνική πλατφόρμα που θα συνδέει τους αναβάτες των μοτοσυκλετών της
Φυσικά η συμφωνία προσφέρει ισχυρότατη στήριξη στην Rever, τόσο οικονομική, όσο και στρατηγική και συμβάλλει στην υλοποίηση των μελλοντικών της σχεδίων.
«Εμείς στην Rever βλέπουμε το μέλλον του μοτοσυκλετισμού σαν μια διασυνδεδεμένη εμπειρία, στα πλαίσια της οποίας οι αναβάτες θα μπορούν να απολαμβάνουν περισσότερο τις διαδρομές-βόλτες τους και να μοιράζονται το πάθος τους για την οδήγηση», δήλωσε κατά την ανακοίνωση της συμφωνίας ο Χάινα Φάουστ, αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της BMW Motorrad. «Η Rever συνεισφέρει με μια πολλά υποσχόμενη τεχνολογία στον κλάδο μας και είμαστε ενθουσιασμένοι με τις προοπτικές της συνεργασίας μας».
 

kostis-gs

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
ΒΜW 1200 ADV LC
Η οποία παρεμπιπτόντως δίνει στη BMW τη δυνατότητα να προσεγγίσει τη δύσκολη νέα «Γενιά Υ», τους εν δυνάμει αγοραστές που γεννήθηκαν εκεί γύρω στο 2000, εκτός βέβαια του ότι θα ενισχύσει το δεσμό με τους ήδη πελάτες της.
Η «Γενιά Υ», των «Μιλλένιαλς» όπως λέγονται, είναι αυτή που γλυκοκοιτάζουν (με ανησυχία) όλες οι εταιρείες, έστω και αν ακόμη δεν γνωρίζουν πώς ακριβώς να την πλησιάσουν/προσελκύσουν, καθώς είναι μεγαλωμένη στον ψηφιακό περιβάλλον κι όχι στους δρόμους.
Η συνεργασία έρχεται στη σωστή εποχή, αφού η BMW κατεβαίνει στις κατηγορίες των πρωτάρηδων με την BMW G310R και τα παράλληλα μοντέλα που σίγουρα θα ξεπηδήσουν από αυτήν. Αλλά αυτό μάλλον δεν είναι σύμπτωση.
«Οι μοτοσυκλετιστές είναι παθιασμένοι και περιπετειώδεις τύποι», λέει και ο συνιδρυτής της Rever, Τζάστιν Μπράντσο. «Αλλά ως τώρα έλλειπε το ειδικό μοτοσυκλετιστικό περιβάλλον που θα έτρεφε και ανέπτυσσε το πάθος, τις εμπειρίες και τις ιδέες μας. Συνεργαζόμενοι με την BMW, θα μπορέσουμε να φέρουμε στο προσκήνιο την προηγμένη τεχνολογία, ώστε να καταστήσουμε την εμπειρία της δίτροχης οδήγησης πιο την προσιτή, πιο απολαυστική και πιο διασυνδεδεμένη».
Εδώ πρέπει να πούμε πως η Rever διέθετε ήδη μια έξυπνη πολιτική εταιρικής διασύνδεσης πριν τη συμφωνία με την BMW. Για παράδειγμα απολαμβάνει μια ζεστή «σχέσης» με την Butler Maps και με την εκδοτική Bonnier, η οποία είναι ιδιοκτήτρια των περιοδικών (έντυπων και δικτυακών) Cycle World, Motorcyclist και Sport Rider



http://www.newsbeast.gr/technology/applications/arthro/2330002/i-bmw-ependii-se-exipni-efarmogi-gia-motosikletistes


Θανάσης Χούντρας
 
Last edited by a moderator:

alx_k

Skipper
Περιοχή
Βόλος-Θεσσαλονίκη
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1200GS '05
Ωραίο άρθρο.
Λείπει η πηγή όμως και αυτο έρχεται αντίθετο στους κανονισμούς το χώρου.

Παρακαλούμε να μπει εντός 24ωρου, ειδάλλως θα αναγκαστούμε να απομακρύνουμε το θεμα.
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Ωραίο άρθρο.
Λείπει η πηγή όμως και αυτο έρχεται αντίθετο στους κανονισμούς το χώρου.

Παρακαλούμε να μπει εντός 24ωρου, ειδάλλως θα αναγκαστούμε να απομακρύνουμε το θεμα.
Να και η πηγή: http://www.newsbeast.gr/technology/applications/arthro/2330002/i-bmw-ependii-se-exipni-efarmogi-gia-motosikletistes
Κάποιος διαχειριστής ας το προσθέσει στο πρώτο ποστ.
Και ο συγγραφέας λείπει, είναι ο Θανάσης Χούντρας
 
Top Bottom