Η Suzuki ετοιμάζει νέο δικύλινδρο κινητήρα 700cc

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Μέσα από πατέντες του 2019 που αποκαλύφθηκαν πρόσφατα, φαίνεται πως η Suzuki ετοιμάζει νέο Ι2 κινητήρα ο οποίος πιθανότατα θα αντικαταστήσει ( ; ) τον τίμιο υπάρχοντα V2 της εταιρείας και θα φορεθεί από μεσαία street και on/off μοντέλα.
Περισσότερα εδώ και εδώ .
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ωραία νέα και αυτά. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε έναν εν σειρά στη μεσαία κατηγορία απο τη Suzuki.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μειώνουν το κόστος...
Δε νομίζω οι κινητήρες που φορούσε στα SV & V-Strom και δάνειζε σε Cagiva έχουν κάνει τέτοια απόσβεση που αποκλείεται να μειώνουν το κόστος. Θα το μείωναν αν οι κινητήρες αυτοί είχαν αλλαχθεί 15 χρόνια νωρίτερα.
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Παρ όλη την απόσβεση οι V κινητήρες εξακολουθούν να είναι "ακριβοί".

Διπλά μπλοκ κυλίνδρων και συστήματος εκκεντροφόρων - κεφαλών....
Επίσης στην γραμμή παραγωγής πολυπλοκότερη συναρμολόγηση και άρα περισσότερες εργατοώρες - κόστος.

Κοιτάζοντας δε και προς μελλοντικές αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων, η Suzuki είδε το τέλος του παλιού καλού της κινητήρα.... ;)

Το ίδιο έκανε και η Honda πριν λίγα χρόνια βγάζοντας το Africa 1000 με κινητήρα σε σειρά.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Παρ όλη την απόσβεση οι V κινητήρες εξακολουθούν να είναι "ακριβοί".

Διπλά μπλοκ κυλίνδρων και συστήματος εκκεντροφόρων - κεφαλών....
Επίσης στην γραμμή παραγωγής πολυπλοκότερη συναρμολόγηση και άρα περισσότερες εργατοώρες - κόστος.

Κοιτάζοντας δε και προς μελλοντικές αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων, η Suzuki είδε το τέλος του παλιού καλού της κινητήρα.... ;)

Το ίδιο έκανε και η Honda πριν λίγα χρόνια βγάζοντας το Africa 1000 με κινητήρα σε σειρά.
Το ίδιο έκανε και η ΚΤΜ με το 790 και το ίδιο θα κάνουν πολλοί κατασκευαστές
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Παρ όλη την απόσβεση οι V κινητήρες εξακολουθούν να είναι "ακριβοί".

Διπλά μπλοκ κυλίνδρων και συστήματος εκκεντροφόρων - κεφαλών....
Επίσης στην γραμμή παραγωγής πολυπλοκότερη συναρμολόγηση και άρα περισσότερες εργατοώρες - κόστος.

Κοιτάζοντας δε και προς μελλοντικές αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων, η Suzuki είδε το τέλος του παλιού καλού της κινητήρα.... ;)

Το ίδιο έκανε και η Honda πριν λίγα χρόνια βγάζοντας το Africa 1000 με κινητήρα σε σειρά.
ΟΚ, εγώ εννοούσα ότι η εξέλιξη ενός εντελώς νέου κινητήρα εν σειρά δεν είναι φθηνότερη από την αναβάθμιση του υπάρχοντος (έστω και αν είναι V).
Φυσικά αν έφτιαχνε έναν ολοκαίνουριο V το κόστος θα ήταν υψηλότερο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
οι Ι2 κινητήρες θα επικρατήσουν. Είναι πιο compact σε διαστάσεις, είναι πιο οικονομικοί σε καύσιμο σε σχέση με έναν V2, είναι ελαφρύτεροι, έχουν λιγότερα κινούμενα μέρη, βγάζουν αντίστοιχη ιπποδύναμη, εχουν πιο εύκολη συντήρηση.
 
Top Bottom