lleonidas
Μέλος
- Όνομα
- Λεωνίδας
- Μοτό
- Αμήχανος!
Μειώνουν το κόστος...Ωραία νέα και αυτά. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε έναν εν σειρά στη μεσαία κατηγορία απο τη Suzuki.
Δε νομίζω οι κινητήρες που φορούσε στα SV & V-Strom και δάνειζε σε Cagiva έχουν κάνει τέτοια απόσβεση που αποκλείεται να μειώνουν το κόστος. Θα το μείωναν αν οι κινητήρες αυτοί είχαν αλλαχθεί 15 χρόνια νωρίτερα.Μειώνουν το κόστος...
Το ίδιο έκανε και η ΚΤΜ με το 790 και το ίδιο θα κάνουν πολλοί κατασκευαστέςΠαρ όλη την απόσβεση οι V κινητήρες εξακολουθούν να είναι "ακριβοί".
Διπλά μπλοκ κυλίνδρων και συστήματος εκκεντροφόρων - κεφαλών....
Επίσης στην γραμμή παραγωγής πολυπλοκότερη συναρμολόγηση και άρα περισσότερες εργατοώρες - κόστος.
Κοιτάζοντας δε και προς μελλοντικές αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων, η Suzuki είδε το τέλος του παλιού καλού της κινητήρα....
Το ίδιο έκανε και η Honda πριν λίγα χρόνια βγάζοντας το Africa 1000 με κινητήρα σε σειρά.
ΟΚ, εγώ εννοούσα ότι η εξέλιξη ενός εντελώς νέου κινητήρα εν σειρά δεν είναι φθηνότερη από την αναβάθμιση του υπάρχοντος (έστω και αν είναι V).Παρ όλη την απόσβεση οι V κινητήρες εξακολουθούν να είναι "ακριβοί".
Διπλά μπλοκ κυλίνδρων και συστήματος εκκεντροφόρων - κεφαλών....
Επίσης στην γραμμή παραγωγής πολυπλοκότερη συναρμολόγηση και άρα περισσότερες εργατοώρες - κόστος.
Κοιτάζοντας δε και προς μελλοντικές αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων, η Suzuki είδε το τέλος του παλιού καλού της κινητήρα....
Το ίδιο έκανε και η Honda πριν λίγα χρόνια βγάζοντας το Africa 1000 με κινητήρα σε σειρά.