Η yamaha αποσύρεται απο τους αγώνες ράλυ..

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY

Ηχηρό χαστούκι απο την Yamaha στο σημερινό καθεστώς των ράλυ παγκοσμίως..

Τα λέει ξεκάθαρα. Η ιστοριούλα με τα 450 Enduro που τα ντύνουμε αγωνιστικά Rally δεν έχει να προσφέρει τίποτα στον μέσο αναβάτη και στον μέσο πελάτη μας. Και φωτογραφίζει το tenere 700 ως το αντικείμενο ενδιαφέροντος της εταιρείας (σαν να λέει κάντε τα ράλυ με 2κύλινδρα μεσαίου κυβισμού να έχει αξία marketing αυτό που κάνουμε). Αυτά ζητάει ο κόσμος και η αγορά άλλαξαν οι καιροί.

Και να έλεγα τόσα χρόνια πως κυκλοφόρησε μια ρημάδα εταιρεία μια ρέπλικα ή ένα μοντέλο να σχετίζεται με τα αγωνιστικά της. Στα WRC γουστάρεις τα yaris Πας και παίρνεις ένα YARIS GR να γουστάρεις. Ένα KTM 450 Adventure rally δεν είδαμε στην παραγωγή κλάιν. Μόνο ένα χλιαρό και κατα βάση ασφάλτινο 390 Adventure.

Για μένα τα rally έχουν νόημα μόνο αν εχουν την φιλοσοφία Superbike championship. Μοντέλα παραγωγής με εκτεταμμένες βελτιώσεις αλλά υποχρεωτικά μπλοκ κινητήρα και πλαίσιο απο το μοντέλο παραγωγης. Πουλάς κύριε Tenere 700?? Εκεί θα βασίσεις το αγωνιστικό σου. Και έτσι θα ταυτιστεί και ο κόσμος.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σιγά τα ωα....ξύδι να πιουν να τους περάσει
Ναι συνεπώς μένει ΚΤΜ και Honda στα rally οπότε άμα αύριο πει η Honda αντε γεια θα μείνει να τρέχει μόνη της η KTM και τα παραμάγαζα της?!

Δεν είναι έτσι. η Yamaha εχει και λόγο και ισχύ και νόημα αυτό που λέει.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ναι συνεπώς μένει ΚΤΜ και Honda στα rally οπότε άμα αύριο πει η Honda αντε γεια θα μείνει να τρέχει μόνη της η KTM και τα παραμάγαζα της?!

Δεν είναι έτσι. η Yamaha εχει και λόγο και ισχύ και νόημα αυτό που λέει.
Παιχνίδια μάρκετινγκ ρε φίλε.
Λίγες εταιρείες συμμετέχουν στο dakar και ακόμα πιο λίγοι αυτοί που ψωνίζουν βάση συμμετοχών κάθε εταιρείας .
Ο αγώνας έχει κατεβάσει χρόνους και δεν γίνεται να βάλουν βαρίδια πάλι στο παιχνίδι.

Ούτε οι αγωνιζόμενοι θα το θελουν
 

$py

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Παιχνίδια μάρκετινγκ ρε φίλε.
Λίγες εταιρείες συμμετέχουν στο dakar και ακόμα πιο λίγοι αυτοί που ψωνίζουν βάση συμμετοχών κάθε εταιρείας .
Ο αγώνας έχει κατεβάσει χρόνους και δεν γίνεται να βάλουν βαρίδια πάλι στο παιχνίδι.

Ούτε οι αγωνιζόμενοι θα το θελουν
Αν δεν τρέξει ο Τάρες με το νέο Τενερέ Ντακάρ, θα σκάσει...
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Να βγάλουν στην παραγωγή Rally μηχανάκια τότε.
Είτε πολιτικά ή καθαρά απινακίδωτα.
Κλαίνε οι χήρες...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εταιρείες οπως η γιαμαχα μπορεί να βγάλει ότι μηχανάκι θέλει.
Το να απειλεί ότι παρατάει τους αγώνες γιατι δεν τους αρέσει η κατηγορια, είναι κάτι άλλο.
Εμπορικά παιχνιδακια....λέω εγώ, μπορεί να κάνω λάθος.
 

$py

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Εταιρείες οπως η γιαμαχα μπορεί να βγάλει ότι μηχανάκι θέλει.
Το να απειλεί ότι παρατάει τους αγώνες γιατι δεν τους αρέσει η κατηγορια, είναι κάτι άλλο.
Εμπορικά παιχνιδακια....λέω εγώ, μπορεί να κάνω λάθος.
Βασικά δεν απειλεί, το ανακοίνωσε.
Απλά το ανακοινώνει πολύ φωνακτά για να διαφημίσει παράλληλα και τα μοντέλα της.
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Γυρίσαμε στο 2009....τότε μόλις το 40% των συμμετοχών ήταν με 450 και η Yamaha ήταν από τις πρώτες που έτρεχαν επίσημα με 450cc

KTM pulls out of Paris-Dakar
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Βασικά δεν απειλεί, το ανακοίνωσε.
Απλά το ανακοινώνει πολύ φωνακτά για να διαφημίσει παράλληλα και τα μοντέλα της.
Ποια μοντέλα της.........?????? Μόνο το ΤΕΝΕΡΕ έχει.........όλα τα άλλα είναι street............ούτε enduro ανταγωνιστικό δεν έχει........μονο τα WR έχει τα οποία σαν enduro δεν τα βλέπεις πουθενα........
 

$py

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Ποια μοντέλα της.........?????? Μόνο το ΤΕΝΕΡΕ έχει.........όλα τα άλλα είναι street............ούτε enduro ανταγωνιστικό δεν έχει........μονο τα WR έχει τα οποία σαν enduro δεν τα βλέπεις πουθενα........
Έχει το τενερέ το μάυρο, το λευκό, το μπλε, το γαλάζιο, τώρα και το χοντρό. Θες και άλλα???

Το λέει στο δελτίο τύπου, θα επικεντρωθεί στις ανάγκες του πελάτη. Τενερε θέλει ο πελάτης? Τενερε θα έχει.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Παιχνίδια μάρκετινγκ ρε φίλε.
Λίγες εταιρείες συμμετέχουν στο dakar και ακόμα πιο λίγοι αυτοί που ψωνίζουν βάση συμμετοχών κάθε εταιρείας .
Ο αγώνας έχει κατεβάσει χρόνους και δεν γίνεται να βάλουν βαρίδια πάλι στο παιχνίδι.

Ούτε οι αγωνιζόμενοι θα το θελουν
οι αγωνιζόμενοι προσαρμόζονται στην εκάστοτε εποχή.

Στο WRC καταργήθηκαν τα τελευταίας γενιάς και αντικαταστάθηκαν με υβριδικά 200 κιλά βαρύτερα και με λιγότερα αεροδυναμικά βοηθήματα. Γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες προωθούν την ηλεκτροκίνηση και θέλουν οι τεχνολογίες που εξελίσσονται στους αγώνες να βρίσκουν εφαρμογή στην παραγωγή σταδιακά.

Ένα Tenere Αγωνιστικό rally με 170-175 κιλά βάρος και 90-95 άλογα τροχό μια χαρά θέαμα θα προσέφερε και θα ανέβαζε και τις απαιτήσεις για τους αγωνιζόμενους και τον ανταγωνισμό.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
οι αγωνιζόμενοι προσαρμόζονται στην εκάστοτε εποχή.

Στο WRC καταργήθηκαν τα τελευταίας γενιάς και αντικαταστάθηκαν με υβριδικά 200 κιλά βαρύτερα και με λιγότερα αεροδυναμικά βοηθήματα. Γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες προωθούν την ηλεκτροκίνηση και θέλουν οι τεχνολογίες που εξελίσσονται στους αγώνες να βρίσκουν εφαρμογή στην παραγωγή σταδιακά.

Ένα Tenere Αγωνιστικό rally με 170-175 κιλά βάρος και 90-95 άλογα τροχό μια χαρά θέαμα θα προσέφερε και θα ανέβαζε και τις απαιτήσεις για τους αγωνιζόμενους και τον ανταγωνισμό.
Κια έτσι παλι η ΚΤΜ θα το παρει.......μη σου πω ότι την συμφερει κι ολας........ετοιμο το εχει το 990......με ένα 5χιλιαρο έχει και αγωνιστικό
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Δεν είναι ακριβώς έτσι καθώς πάντα το νόμισμα έχει δύο πλευρές.

Μια χαρά τεχνογνωσία πάει απο τους αγώνες στα μοντέλα παραγωγής, αρκεί οι εταιρίες να το θέλουν.
Απλά ξεχνάμε λίγο ότι η Yamaha ποτέ στα χρόνια των 450 κυβικών δεν έτρεξε σαν Γιαμάχα Ιαπωνίας, άσχετα αν υποστήριζε το Project με πολλά πράγματα. Δεν έβγαινε η μοτοσυκλέτα απο την Γιαμάχα καθεαυτή όμως, όπως πχ. HRC ή ΚΤΜ.

Τα έξοδα δε για μια τέτοια κατάσταση, (Dakar και γενικά παρακολούθηση του World Rally Raid) είναι ασύληπτα. Μην ξεχνάμε ότι στο Dakar βασίστηκε και το Τ7, και δεν είναι ωραίο να με λένε Ρίζο κι όπως θέλω να τα γυρίζω. Απλά είναι οι εποχές δύσκολες, και η ΚΤΜ δεν έχει μεγάλο Budget και ήταν απίστευτα δύσκολα και για αυτούς να δικαιολογήσουν τα νούμερα που πέφτουν σε τέτοιους αγώνες. Και ρωτώ εγώ. Καλύτερα 100k σε Pol κλπ αναβάτες ή Dakar? Τι πιστεύετε ότι θα πουλήσει? Γιατί ο στόχος παιδιά είναι ένας. Οι πωλήσεις. Εμείς οι απ'έξω κοιτάμε την κ@υλα μας. Οι απο μέσα κοιτάνε νούμερα.

Εγώ στενοχωριέμαι ειλικρινά όταν μια εταιρία φεύγει απο τους αγώνες. Ακόμα και αν ήταν 100οι απο τους 90 συμμετέχοντες. Στενοχωριέμαι που δεν είναι το Dakar πεδίο εξέλιξης πρωτότυπων όπως κάποτε (HRC με το δίχρονο) αλλά είμαστε ''πάρε ένα 450 και κάντο τούμπανο'' . Η Honda έκανε σίγουρα την διαφορά, ενώ η ΚΤΜ είχε πάντα διαφορετική φιλοσοφία.
Μου λείπει η gasgas απο μέσα (η κανονική εννοώ), η απρίλια, η σουζούκι, η ΤΜ και δεν καταλαβαίνω γιατί η Καβασάκι δεν έχει μπει ποτέ σε τέτοιο παιχνίδι. Θα ήταν ωραίο να τους βλέπεις όλους, άλλες λύσεις, άλλες μοτοσυκλέτες. Μπράβο στην Sherco που με την βοήθεια της TVS το παλεύει αμετανόητα και μένει μέσα στο παιχνίδι και στην Hero που με μεγάλη προσπάθεια και απώλειες συνεχίζει και είναι εντός.

Πιστεύω τέλος ότι θα έπρεπε να μπουν κανονισμοί για budget ανα εργοστάσιο, να δουν πως πραγματικά μικρές εταιρίες μπορούν να μπουν στο παιχνίδι.
Είναι λίγο παράδοξο να λέμε για δύο κυλίνδρους, την στιγμή που όλα δείχνουν ότι πάμε για WRC ράλυ και όχι για Paris-Dakar όπως παλιά. 900 κυβικά δικύλινδρο πλέον θα φτάνει ταχύτητες που αν γίνει κάτι δεν θα βρει ο παπάς να θάψει. Θα μου πεις, βρίσκει τώρα με τα 190km/hr? Προφανώς και όχι. Αλλά με τα 180 κιλά, τα πράγματα θα είναι πιο δύσκολα. Δεν υπάρχει πλέον στρατηγική, όσο ταχύτητα. Το κλειδώνουν και πάνε με όσα πάει όλη μέρα. Βλέπεις αμμόλοφους και βλέπεις μοτοκρός, δεν βλέπεις ''διάρκεια'' .Όχι ότι είναι εύκολο. Προς θεού. Απλά είναι άλλου είδους αγώνας σε σχέση με τα παλιά τα χρόνια απο κουβέντες που έχω κάνει με αναβάτες που έχουν τρέξει Αφρική και Αμερική.

Κρίμα για την Γιαμάχα.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Να προσθέσω ότι όπως όλοι είδαμε η Fantic παρουσίασε το Rally της, οπότε θα έχει έμμεσα μια παρουσία η Γιαμάχα όσον αφορά κινητήρες κλπ.
Είναι κάτι κι αυτό, βγαίνει ο ένας, μπαίνει ο άλλος.

Επίσης να προσθέσουμε ότι θα γίνει προφανώς σιγά σιγά μακελειό στο Eco Race που μπορεί να τρέξει το σύμπαν απο κυβικά. Τα Τ7 θα πάνε σύννεφο εκει πέρα...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πάντως το "και καλα Ντακάρ'' στην Σ . Αραβία μια μαλακία και μισή είναι......
Ας όψονται τα μύρια των πετρελαιάδων...........
Ναι ρε φίλε..
Αλήθεια γιατί δεν ξαναγυρνάνε στην Αφρική;
 
Top Bottom