Θέλω Μπότα

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Νατάσσα ότι και να πάρεις θέλει μια σοβαρή περίοδο προσαρμογής δεδομένου ότι δεν θα έχεις καμία αίσθηση στα πεντάλ ταχυτήτων και φρένου...
Όσο πιο σκληρές είναι τόσο χειρότερα όσον αφορά το παραπάνω.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
SIDI Crossfire 3 με πέλμα SRS (ΜΧάδικο) που έχει τη δυνατότητα αντικατάστασης με βίδες όταν φαγωθεί.
Δεν την πρότεινε τυχαία ο συνονόματος και φίλος μου stefos . Θεωρητικά είναι ένα νούμερο πάνω από τις κλασικές SIDI Crosfire 3 γιατί στενεύει εσωτερικά σημαντικά το κουτουπιέ (αν αυτό είναι το ζητούμενο) οπότε η Νατάσσα θα φορέσει το στάνταρ νούμερο της σε μπότα. Έχει και εξωτερικά στενότερο κουτουπιέ αλλά σε μικρόετρο βαθμό.
Μοναδικό μειονέκτημα για τις On/Offάδες είναι ότι δεν έχουν το grip στο πέλμα που καμιά φορά είναι απαραίτητο για περπάτημα στα περίεργα εδάφη που επισκεπτόμαστε.

Μην ασχοληθείς με τα χρώματα, αυτά διαφέρουν από ήπειρο σε ήπειρο και από χώρα σε χώρα. Τα υπόλοιπα είναι ίδια.

 
Τελευταία επεξεργασία:

John400

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Xrv750
Εγώ θα σου πρότεινα να πας σε ένα δυο μαγαζία με μεγάλη ποικιλία σε μποτες και να αρχίσεις να δοκιμάζεις…
ότι και να σου λέμε εμείς το τι θα κάτσει σωστά στο πόδι σου και θα σε βολέψει μόνο εσύ το ξέρεις…
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Εγω παλι προτιμω οτι πιο χντρο κ ακαμπτο γιατι μονο εκει υπαρχει πραγματικη ασφαλεια(MX boots) η αντιστοιχες με εντουρο σολα,Φοβερα αβολες στην πρωτη επαφη αλλα συνηθιζονται,αλλαγες ταχυτητων με ολο το ποδι κ οχι με κινηση αστραγαλου και περπατημα robocop αλλα Τοπ ασφαλεια
.Βεβαια το να τις φορας σε street μηχανακι ειναι κ φαινεται Καπως.
 

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Γνώμη μου, για άσφαλτο racing street μπότες, έχουν τη μέγιστη ασφάλεια σε κνήμη αρθρώσεις κτλπ και εφαρμόζουν τέλεια σε κάθε Street μηχανή. Από ότι κατάλαβα δε κάνεις τουρισμό, σε ενδιαφέρει το μέγιστο της ασφάλειας. Για το χώμα, ότι σου είπαν οι περισσότεροι, mx μπότα, φουλ πλαστικό και άκαμπτη + επιγονατίδα και έχεις καλύψει το 90% του ποδιού σου για τη φορά που θα μπεις χώμα. Τα δύο ζευγάρια είναι μονόδρομος αν ψάχνεις ασφάλεια σε κάθε χρήση.

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Natassa

Αυτή είναι μάλλον η μόνη που μπορεί να μπαίνει και το παντελόνι από πάνω. Οι άλλες δύσκολο εως αδύνατο...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αυτή είναι μάλλον η μόνη που μπορεί να μπαίνει και το παντελόνι από πάνω. Οι άλλες δύσκολο εως αδύνατο...
Γενικά είναι η καλύτερη μπότα που συνδυάζει πολύ καλή προστασία με μια σχετική άνεση.

Στάλθηκε από το mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Γενικά είναι η καλύτερη μπότα που συνδυάζει πολύ καλή προστασία με μια σχετική άνεση.

Στάλθηκε από το mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ευχαριστούμε , στα υπόψην !
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτή είναι μάλλον η μόνη που μπορεί να μπαίνει και το παντελόνι από πάνω. Οι άλλες δύσκολο εως αδύνατο...
Για ποιο παντελόνι μιλάμε; Γιατί τα εντούρο παντελόνια που είναι overboots μια χαρά χωράνε.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Για ποιο παντελόνι μιλάμε; Γιατί τα εντούρο παντελόνια που είναι overboots μια χαρά χωράνε.
Η Νατάσα είπε ότι θέλει να φοράει τις μπότες και με την στολή που έχει για το triumph που αν κατάλαβα σωστά είναι Cordura και μάλλον θέλει να μπαίνει αποπανω.
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η Νατάσα είπε ότι θέλει να φοράει τις μπότες και με την στολή που έχει για το triumph που αν κατάλαβα σωστά είναι Cordura και μάλλον θέλει να μπαίνει αποπανω.
Ναι εκεί μάλλον θα υπάρξει πρόβλημα.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
SIDI CROSSFIRE μόνο κοίτα.....είναι οι πιο στενές μπροστά από όλες τις μοτοκρος μπότες....και οι πιο ελαφριές με πολύ μεγάλη διαφορά.........δηλαδή με GAERNE/FORMA/ALPINE δεν έχουν σχέση......στο νούμερο που φοράς εσύ λογικά θα βρείς και στοκ σε προσφορά, πχ τις CROSSFIRE1 ή τις 2 ........να πάρεις αυτές με τον πάτο που είναι ραμμένος όχι τον άλλο με τις βίδες γιατί είναι πιο στενές μπροστά (νομίζω....). Οτιδήποτε άλλο σε θέμα μπότα (δηλαδή adventure/τουριστική κλπ) είναι πάρα πολλά επίπεδα κάτω σε προστασία.....
 

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV
Δεν ξέρω ποιες αλλά πρέπει να τις αξιολογήσεις σε συνάρτηση με το παντελόνι που θα φοράς.

Αν έχει επικαλαμίδες το παντελόνι (πχ οι περισσότερες κορντούρες) τότε δύσκολα θα μπαίνει μέσα στις μπότες, οι οποίες αν είναι φουλ εντούρο ή ακόμα και η crossfire που είπε ο φίλος απο πάνω, θα είναι ψηλές με ενισχυμένο πλαστικό (άρα και όγκο) κάτω απο το γόνατο. αρά δεν θα μπορεί να μπεί (η να κάτσει καλά αφού μπει) μέσα απο το παντελόνι.

Γενικά οι ψηλές φούλ εντουρομπότες δεν είναι φτιαγμένες για κορντούρες παντελόνια.
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Δεν είπα πουθενά ότι θέλω να βάλω το τουριστικό παντελόνι μέσα στην εντουρομπότα.
 

zanny

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 500
Sidi Crossfire, έχω το παλαιότερο μοντέλο (2), από νούμερο παίζω κλασικά 1+ από αυτό των αθλητικών παπουτσιών.
Η άρθρωση βοηθάει στο να μην περπατάς σαν το robocop, από προστασία είναι φουλ παντού και από άνεση, προσωπικά, δεν έχω θέμα, ακόμη κι έπειτα από ολοήμερες χωμάτινες.
 

rantanplan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Μαλκότση
My 2 cents που λένε και στο χωριό μου,
Έχω τις SIDI ADVENTURE 2 και Streetάδικες τις SIDI ST τα χαρακτηριστικά τους μετρημένα σε μέγεθος 42 είναι τα εξης:
Συνολικό ύψος μπότας από έδαφος: Adventure 36cm -- ST 32cm (μέτρηση στην εσωτερική πλευρά φερμουάρ)
Στο σημείο που αλλάζουμε ταχύτητες ύψος: Adventure 58,5mm ST 51,8mm
Απο μπροστά μύτη ύψος: Adventure 51mm ST 36,5mm
Βάρος έκαστη: Αdve 1,15 ST 0,75
Ως χρηστικότητα οι επίμαχες Adve Sidi, στα εξής street touring μηχανάκια, και τουριστική χρήση με πολλά ημερήσια χλμ:
CBF1000: χρειάστηκε να ρυθμίσω τον λεβιέ ταχυτήτων η αίσθηση στο φρένο χρειάστηκε προσαρμογή, κατα τα άλλα γωνίες πέλματος ΟΚ
Tracer 9: plug and play όλα άψογα
Πομόνα rs plug and play όλα άψογα
Τα χαρακτηριστικά των προστασιών τους εύκολα μπορείς να τα δείς, απο προσωπική εμπειρία απλά να αναφέρω ότι έτυχε και να πέσω και το μηχανάκι να μου σφηνώσει το πόδι απο κάτω σε χωμάτινη πλαγιά με Tiger 800(τα' χε τα κιλάκια του...) και το πόδι δεν αισθάνθηκε τίποτα (οκ μπορεί να ήταν οι συνθήκες τέτοιες),
επίσης σε χρήση με cordures alpinestars andes, και revit tornado μιά χαρά άνετα μπαίνουν απο κάτω(δέν δοκίμασα να βάλω το παντελόνι μέσα στην μπότα) όπως αναφέρθηκε όμως και πιό πάνω οι προστασίες γονάτων των παντελονιών σε σχέση με το ύψος της μπότας χμμμ ίσως είναι και θέμα σωματότυπου, εγώ φοράω κολάν που έχει δικές του θήκες για προστασίες και οχι των παντελονιών οπότε δέν μπορώ να σχολιάσω.
Τις συμπαθώ πολύ αυτές τις μπότες, για μένα η προστασία τους για τουριστικό χώμα είναι ικανοποιητική, όπως επίσης και για την άσφαλτο, δυσκολεύομαι στο να τις βγάλω αγγελία (λόγω περιορισμένης χρήσης) ίσως και γιατί με βολεύουν σε street χρήση, είναι και gore tex ενώ οι ST δέν είναι......
Sorry για το μακροσκελές προσπάθησα να μεταφέρω την πλήρη εικόνα που έχω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Καλημέρα σε όλους και ευχαριστώ πάρα πολύ για σκέψεις, ιδέες και συμβουλές. Τώρα μελέτη και να δω τι υπάρχει στην Αθήνα διότι ιδανικά θα ήθελα να δοκιμάσω αν και δεν είμαι πολύ αισιόδοξη.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Sidi crossfire 2 εχω και γω Αν τελικα πας σε αυτες υπολογισε οτι 2 κιλα η καθε μια ζυγιζει! Παρ ολα αυτα αγκαλιαζουν τοσο καλα το ποδι (μου) που νοιωθω ανετα ακομα και αν τις φοραω ολη μερα
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Καλές όλες οι παραπάνω προτάσεις, απλά για μένα,δεν θα δουλέψει ποτέ σωστά τέτοια μπότα σε ασφαλτινο μηχανάκι, δεν είναι φτιαγμένο γ αυτή τη δουλειά δεν υπάρχει ο σωστός χώρος ανάμεσα στο λεβιέ και τη μπότα.
Σκοπεύεις να κάνεις χώμα με το γυμνό?
 
Top Bottom