Ξαναγράφω εδώ για να υπάρχει όλη η πληροφορία συγκεντρωμένη στο νήμα...
Λοιπόν με την αντικατάσταση της ανοξείδωτης βίδας, το πρόβλημα του ταχυμέτρου όντως λύθηκε αλλά.... προσωρινά!
Πριν λίγο καιρό που αφαίρεσα το εμπρός φτερό για να βάλω δύο αποστάτες στις πίσω βίδες που το συγκρατούν στην κάτω τιμονόπλακα, ώστε να μην ακουμπάει το πίσω μέρος του φτερού στο ψυγείο, αφαίρεσα και το πλαστικό στήριγμα, που είναι βιδωμένο μαζί, για το σωληνάκι του μπροστινού φρένου και το καλώδιο του ταχυμέτρου που κατεβαίνουν παράλληλα με την αριστερή μπουκάλα. Όταν μπήκαν όλα στη θέση τους, το κοντέρ άρχισε να κάνει... τα δικά του, μια μετρούσε κανονικά, μια μηδένιζε εντελώς! Πράγμα που σημαίνει ότι το καλώδιο έχει σε κάποιο σημείο (σημεία; ) κοπεί και πότε κάνει πότε όχι επαφή... Λόγω του αισθητήρα στο κάτω μέρος του, αλλά κυρίως του σκληρού του περιβλήματος δεν μπορώ (ή δεν ξέρω καλύτερα) πως να το μετρήσω και να βρω το σημείο ΧΩΡΙΣ να το καταστρέψω.
Σε κάθε περίπτωση είναι το part 58214069150, το οποίο έχει σταματήσει από την ΚΤΜ. Δεν υπήρχε διαθέσιμο ούτε στην KTM-Versand, ούτε εδώ σε Οικονόμου, Delta ή Makina στη Θεσσαλονίκη. Ευτυχώς χάρη και στο φίλο NosPa21 βρέθηκε στον Νταή ο κατοπινός κωδικός 60014068200 που κάνει για 950Adv και 640Adv, κόστους 78€!
Παρακαλώ όποιος έχει καμιά ιδέα πως μπορεί να ελεγχθεί - επισκευαστεί το υφιστάμενο καλώδιο, καλό θα ήταν να μείνει ως spare.