Θέμα ταχυμέτρου 640Adv '03

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
59009062013
SPECIAL SCREW M6X13 WS=8 10.9
(από KTM-Versand)

Όντως αυτός είναι ο κωδικός.
Αν εκεί εντοπίζεται το πρόβλημα, θα παραγγείλω (μεταξύ άλλων) το σετ. 8€ κάνουν.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
H πρώτη βίδα, αν δεν με απατάει η οθόνη μου, γράφει Α-70 που είναι ανοξείδωτη.
Καλό είναι να αποφεύγονται όπως είπαν οι παραπάνω λόγω του ότι υπάρχει θέμα σε υγρό περιβάλλον όταν ακουμπάνε με άλλα υλικά. Βάλε τις βίδες που δίνει η ΚΤΜ και θα είσαι (λογικά) οκ.

ΕDit. Όντως είναι ανοξείδωτη, οι άλλες βλέπω γράφουν 8.8. Θα μπερδέυει το σύστημα 100%, το έχουμε πάθει με δαχτυλίδι του ABS. Ο δίσκος πρέπει να είναι άλλος, γιατί ο μαμά στο 2003 είναι πλευστός. Οπότε μάλλον στην αλλαγή θα άλλαξαν και βίδες. Χωρίς να ξέρω τον προηγούμενο κάτοχο, θα πρέπει να το δεις αυτό με τις βίδες ενδελεχώς. Και το λέω γιατί όταν βλέπεις τέτοια σημάδια (δεν είχε βίδα ο μάστορας και έβαλε ότι βρήκε στο κουτάκι, Μ6 να ναι κι ότι να ναι) ίσως αυτή η λογική να έχει πάει και σε άλλα σημεία της μοτοσυκλέτας.

Δ.
Αν ισχύει αυτό με τον δίσκο, ότι δηλαδή είναι after-market, τότε ίσως να μην ταιριάζουν οι εργοστασιακές, λόγω μεγαλύτερης "πατούρας", και γι' αυτό έβαλαν αυτές που έβαλαν.
Το ξέρω διυλίζουμε τον κώνωπα, αλλά το θέμα είναι ότι η μία βίδα είναι διαφορετική από τις υπάρχουσες ή ότι όλες αυτές δεν είναι οι ΟΕΜ (έχουν κάποια ειδική επεξεργασία αυτές οι "special screws" της ΚΤΜ);
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Επίσης
Αν ισχύει αυτό με τον δίσκο, ότι δηλαδή είναι after-market, τότε ίσως να μην ταιριάζουν οι εργοστασιακές, λόγω μεγαλύτερης "πατούρας", και γι' αυτό έβαλαν αυτές που έβαλαν.
Το ξέρω διυλίζουμε τον κώνωπα, αλλά το θέμα είναι ότι η μία βίδα είναι διαφορετική από τις υπάρχουσες ή ότι όλες αυτές δεν είναι οι ΟΕΜ (έχουν κάποια ειδική επεξεργασία αυτές οι "special screws" της ΚΤΜ);
To pick up του ΚΤΜ βλέπει τις αλλαγές στο μαγνητικό πεδίο. Αλλαγές που συμβαίνουν λόγο του υλικού, και όχι λόγω της συγκεκριμένης πχ. βίδας με Part Number τάδε. Όταν βάλεις ανοξείδωτο μπερδέυεις το σύστημα. Παλιά στις street μοτσυκλέτες, άλλαζαν τα δαχτυλίδια του ABS, αλλάζοντας με αυτόν τον τρόπο την λειτουργία του ABS. Η πρώτη λύση ήταν ανοξείδωτο, σαν καλύτερο που δεν σκουριάζει κλπ. Μετά μάθαμΕ.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Εχω ακριβώς το ίδιο θέμα που περιγράφει ο Juohmaru! στο αρχικό ποστ ,σε 950ADV ,με το ίδιο όργανο κ ίδιο αισθητήρα.
Οι ενδείξεις στα πραγματικά 100χλμ/ω ,παίζουν σε 100/92/111
Περιέργως ,τα trips κ ο ολικός χιλιομετρητής ,γράφουν σωστά τα συνολικά χλμ (τσεκαρισμένο σε κοινή βόλτα με R1200GS)

Δίσκοι κ βίδες είναι ΟΕΜ κ μάλλιστα πρώτης τοποθέτησης.

Το μόνο που έκανα ,πρίν το βγάλω σε κυκλοφορία κ διαπιστώσω το πρόβλημα ,ήταν να καθαρίσω την επιφανειακή σκουριά που υπήρχε στα κεφάλια των βιδών ,με δραπανόβουρτσα.
Το κακό είναι ότι ,δεν το καβάλησα καθόλου πρίν το restoring ,ώστε να ξέρω αν προ-υπήρχε το πρόβλημα.

Η εμπειρία μου πάντως ,σχετικά με κοντέρ που μετράνε με μαγνητικό "μάτι" ,είναι ότι παίρνουν "σήμα" από Μία βίδα ,η οποία έχει στο κεφάλι της ενσωματωμένο μαγνητάκι.

Δεν έχω βρεί το χρόνο να ασχοληθώ ,ούτε με οπτικό έλεγχο βίδων κ έλεγχο μαγνητισμού κάποιας από όλες ,ούτε έχω προλάβει να διαβάσω λεπτομέρειες στο service manual ,για πιθανή αναφορά κάποιας magnet screw
Οπότε το έχω αφήσει για τα Προσεχώς...

Στο parts list πάντως ,τις δίνει 12 τεμάχια τις "special screws" ,άρα κ για τις 2 δισκόπλακες ,κάτι που δεν συνάδει με ανάγκη μαγνητισμού τους στην δεξιά δισκόπλακα.
Οπότε ,βασει λογικής ,το "special screws" δεν νομίζω να έχει να κάνει με την λειτουργία του ματιού ,αλλά με την σκληρότητα-πατούρα-κ ενσωματωμένη ψυχρή κολλα των συγκεκριμένων βιδών.
 

nosPa21

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
640 990
Ο συγκεκριμένος σένσορας αποτελείται από έναν ηλεκτρομαγνήτη ο οποίος τροφοδοτείται μόνιμα με 12v μόλις ανοίξεις τον διακόπτη και μια ηλεκτρονική πλακετούλα που διαβάζει ουσιαστικά τη συχνότητα μεταβολής του μαγνητικού πεδίου, ανάλογα με το ποσό γρήγορα περνάνε οι σιδερένιες βιδούλες από μπροστά του, και στέλνει με ενα τρίτο καλώδιο το «σήμα» αυτό στο κοντέρ.
Όπως πολύ σωστά λέει ο [mention]640 Armageddon [/mention] οι ανοξείδωτες βίδες μπορεί να το μπερδέψουν.
Μπορείς να τσεκάρεις αν παίρνει σταθερά 12βολτ ο σενσορας εύκολα με ένα πολύμετρο.
Επίσης μπορείς να τσεκάρεις πάλι με πολύμετρο και ένα τροφοδοτικό 12V αν «διαβάζει» ο σενσορας τις βίδες σωστά ή όχι.

Πάντως αν αλλάξεις τις βίδες με τις μαμά, τσέκαρε ότι το φλατζάκι της βίδας χωράει να μπει στη τρύπα της δισκόπλακας και θα πρέπει όταν είναι βιδωμένες να περνάνε πολύ κοντά στον αισθητήρα. Σχεδόν να ακουμπάνε.



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Ο συγκεκριμένος σένσορας αποτελείται από έναν ηλεκτρομαγνήτη ο οποίος τροφοδοτείται μόνιμα με 12v μόλις ανοίξεις τον διακόπτη και μια ηλεκτρονική πλακετούλα που διαβάζει ουσιαστικά τη συχνότητα μεταβολής του μαγνητικού πεδίου, ανάλογα με το ποσό γρήγορα περνάνε οι σιδερένιες βιδούλες από μπροστά του, και στέλνει με ενα τρίτο καλώδιο το «σήμα» αυτό στο κοντέρ.
Όπως πολύ σωστά λέει ο [mention]640 Armageddon [/mention] οι ανοξείδωτες βίδες μπορεί να το μπερδέψουν.
Μπορείς να τσεκάρεις αν παίρνει σταθερά 12βολτ ο σενσορας εύκολα με ένα πολύμετρο.
Επίσης μπορείς να τσεκάρεις πάλι με πολύμετρο και ένα τροφοδοτικό 12V αν «διαβάζει» ο σενσορας τις βίδες σωστά ή όχι.

Πάντως αν αλλάξεις τις βίδες με τις μαμά, τσέκαρε ότι το φλατζάκι της βίδας χωράει να μπει στη τρύπα της δισκόπλακας και θα πρέπει όταν είναι βιδωμένες να περνάνε πολύ κοντά στον αισθητήρα. Σχεδόν να ακουμπάνε.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Πάνο σωστά τα λες... Οι βίδες στη δική μου δισκόπλακα είναι βυθισμένες μέσα σε εγκοπές. Αν αυτή είναι aftermarket, όπως επισήμανε ο 640Armageddon πιο πάνω, τότε μάλλον οι ΟΕΜ δεν έμπαιναν και χρησιμοποίησαν άλλες. Επίσης, από αυτά που έγραψε κι ο el-gatto προηγουμένως, δεν τίθεται θέμα μαγνήτη. Τέλος, αν τα 12V δεν έφταναν στον σένσορα, δεν θα είχαμε καθόλου ενδείξεις, σωστά;
Λοιπόν, αύριο πρωί κατεβαίνω Σ.Πάτση για να αντικαταστήσω αρχικά μόνο την ανοξείδωτη, και στη συνέχεια και τις 6, με ίδιες απλώς γαλβανισμένες, μη ανοξείδωτες βίδες και βλέπουμε...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η εξήγηση με τις βίδες είναι λογική (η ΚΤΜ δίνει όντως έξτρα μαγνητικές, είχα την εντύπωση ότι προορίζονται για χρήση με roadbook που έχει δικό του αισθητήρα) αλλά δεν εξηγεί το ίδιο θέμα που έχει ο ελ-Γάτος με το δικό του 950, με στοκ τα πάντα. Θα μου πεις δεν αποκλείεται να είναι ίδιο αποτέλεσμα με διαφορετικές αιτίες, η δοκιμή είναι φθηνή.

Αλέξανδρε να πληρώσεις 17 ευρώ μεταφορικά για προϊόν μονοψήφιων ευρώ αξίζει; Για μεγάλη παραγγελία σίγουρα βγαίνει κέρδος.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Η εξήγηση με τις βίδες είναι λογική (η ΚΤΜ δίνει όντως έξτρα μαγνητικές, είχα την εντύπωση ότι προορίζονται για χρήση με roadbook που έχει δικό του αισθητήρα) αλλά δεν εξηγεί το ίδιο θέμα που έχει ο ελ-Γάτος με το δικό του 950, με στοκ τα πάντα. Θα μου πεις δεν αποκλείεται να είναι ίδιο αποτέλεσμα με διαφορετικές αιτίες, η δοκιμή είναι φθηνή.

Αλέξανδρε να πληρώσεις 17 ευρώ μεταφορικά για προϊόν μονοψήφιων ευρώ αξίζει; Για μεγάλη παραγγελία σίγουρα βγαίνει κέρδος.
Αν δε κάνω λάθος τα μεταφορικά από ktm-versand για υλικά χαμηλού σχετικά βάρους είναι 11κάτι ευρώ (και δωρεάν για παραγγελίες >300ευρώ). Προφανώς αξίζει αν έχεις και άλλα υπόψη προς παραγγελία, που έχω. Ειδάλλως, μόνο για τις βίδες, φαντάζομαι μπορεί να γίνει παραγγελία (αν δεν υπάρχουν ετοιμοπαράδοτες) από κάποιον ΚΤΜ dealer εδώ...

Σε κάθε περίπτωση, η μεγάλη αξία του παραπάνω site είναι ότι μπορείς να αναζητήσεις ακριβώς το spare part που χρειάζεσαι (ή τι είναι διαφορετικό από ΟΕΜ πάνω στη μτχ μοτοσυκλέτα που μόλις πήρες) και να έχεις και μία εικόνα του κόστους που έχει αυτό, ώστε να παραγγελθεί καινούριο ή να αναζητηθεί μτχ...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
17 για Ελλάδα.
Για κάτι τόσο φθηνό καλύτερα να το παραγγείλεις εδώ.

Εντός της εβδομάδας θα κάνω παραγγελία φλας κλπ οπότε αν θες βάζω και τις βίδες μέσα
 

nosPa21

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
640 990
Υπάρχουν στον Νταή στο Γαλάτσι. 6 βίδες 4,5€

Δεν είναι μαγνητικές οι βίδες. Το πρόβλημα κατά πάσα πιθανότητα είναι ο αισθητήρας. Γενικα χαλάει. Τον άλλαξα και εγώ τον χειμώνα μετά από δοκιμές με πολύμετρα τροφοδοτικά κτλπ


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Nαι, απο τα κεφαλια των βιδων παιρνει σημα, και απο αυτα που περιγραφεις φαινεται σαν μια απο αυτες να "μην τη διαβαζει". Ψαξε λοιπον ολες τις βιδες μηπως καποια εχει φαγωμενο κεφαλι ή μηπως καποια ειναι ανοξειδωτη. Ακομη καλυτερα ανεβασε μια φωτο εδω να ψαξουμε μαζι μιας και βαριεμαι σημερα στο γραφειο... :p
Μετα απο τις τοσες επιστημονικες αναλυσεις φτανουμε στο συμπέρασμα που ειχα γραψει στο 3ο ποστ... Αν μια ειναι ανοξειδωτη, το οργανο θα κανει κολπα. Οχι επειδη τις θελει μαγνητικες ο αισθητηρας για να δουλέψει, αλλα επειδη αν ειναι ανοξειδωτη μαλλον ειναι μη φερριτικη , αρα δεν την βλεπει σαν "κορυφη" . Πώς ειναι οι δισκοι με τις τρυπες που χρησιμοποιούνται πλεον για ταχύτητα και ABS? Το ιδιο πραγμα ειναι. Δεν ειναι μαγνητικοι οι δισκοι, απλα εχουν κορυφες και κοιλαδες που διαβαζει ο αισθητηρας.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
ΜΙΑ ρημάδα βίδα κόστους 40λ ήταν όλο το θέμα!!!
Αντικαταστάθηκε ΜΟΝΟ η ανοξείδωτη, επίτηδες άφησα πάνω τη σκουριασμένη, και το κοντέρ επανήλθε στην... κανονικότητα.
Στα 100 πραγματικά (GPS) μου έγραφε 107 κοντερίσια (φυσιολογικό 7%) ΣΤΑΘΕΡΑ κι αυτό είναι το σημαντικό.
Δεν έπαιξε ρόλο ούτε το διαφορετικό κεφάλι των βιδών από τις special ones, ούτε φυσικά το διαφορετικό τους μήκος (20 αντί 13mm), ούτε το ότι ο συγκεκριμένος aftermarket δίσκος έχει πάνω ενσωματωμένο μαγνητάκι (φαίνεται στην παρακάτω φωτο), το οποίο διαπίστωσα αργότερα αλλά έτσι κι αλλιώς "περνάει" εκτός σένσορα.
Όλα καλά λοιπόν... Ευχαριστώ όσους βοήθησαν!


Στάλθηκε από το Redmi Note 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Στην πρώτη φωτό η οξειδωμένη βίδα μάλλον είναι αλλαγμένη και όχι ανοξείδωτη...
Οι ανοξειδωτες δεν κανουν δουλεια ουτως ή αλλως και ειδικα σε περιπτωσεις που θελουμε αντοχη θα επρεπε να αποφευγονται.

Κι εγω στοιχιματιζω σε αυτη τη σκουριασμενη.
Δεν ξέρω εάν το κατάλαβες αλλά χάσαμε το στοίχημα... :roflmao:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν ξέρω εάν το κατάλαβες αλλά χάσαμε το στοίχημα... :roflmao:
Ε καλά, εγω εβλεπα οτι η οξειδωμενη ειναι η ανοξειδωτη που ελεγα οτι προκαλούσε το προβλημα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ε καλά, εγω εβλεπα οτι η οξειδωμενη ειναι η ανοξειδωτη που ελεγα οτι προκαλούσε το προβλημα.
Χώρια που τη βαφτίσαμε και γαλβανιζέ...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Χώρια που τη βαφτίσαμε και γαλβανιζέ...
Ποτς γκενεν? Τι εννοας? Ολες οι υπόλοιπες οι "σωστες" ειναι ή θα πρεπει να είναι γαλβανιζε, αυτη ειναι ανοξειδωτη, αλλο πραγμα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ποτς γκενεν? Τι εννοας? Ολες οι υπόλοιπες οι "σωστες" ειναι ή θα πρεπει να είναι γαλβανιζε, αυτη ειναι ανοξειδωτη, αλλο πραγμα.
Έτσι είναι...
Εγώ την βάφτισα ανοξείδωτη ενώ ήθελα να γράψω γαλβανιζέ αλλά τελικά αποδείχθηκε πως ήταν ανοξείδωτη...:wacky::roflmao:
Ελπίζω να κατάλαβες...:ha
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Έτσι είναι...
Εγώ την βάφτισα ανοξείδωτη ενώ ήθελα να γράψω γαλβανιζέ αλλά τελικά αποδείχθηκε πως ήταν ανοξείδωτη...:wacky::roflmao:
Ελπίζω να κατάλαβες...:ha
Ναι αμε πως... Θωμας Ματσιος
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Επειδή 5 χρόνια χωρίς ΚΤΜ ήταν πολλά, το 640Adv του 2003, με το οποίο συμμετείχα στις τελευταίες βόλτες του φόρουμ, πέρασε και επίσημα στην κατοχή μου! :yew:
Έτσι αρχίζω να μαζεύω τα... μικρά θεματάκια που έχει, καθώς μεγάλα φρονώ οτι ΔΕΝ έχει (μεγάλη μπουκιά φάε...), για να το φέρω σίγα-σιγά στο επίπεδο που ήταν όλα τα προηγούμενα ΚΤΜ μου.

Στο θέμα μας τώρα... Το 640 φοράει το γνωστό ορθογώνιο πορτοκαλί ηλεκτρονικό κοντέρ, που φορούσαν όλα τα LC4-LC8 εκείνης της δεκαετίας.
Το πρόβλημα που εμφανίζει είναι ότι, πηγαίνοντας πχ σταθερά με 100km/h στο gps, αυτό δείχνει ενδείξεις 86 και 92, που εναλλάσσονται συνεχώς! Δηλαδή οι ενδείξεις στο κοντέρ όχι μόνο είναι μικρότερες από την πραγματική (gps) ταχύτητα (συνήθως συμβαίνει το αντίθετο), αλλά ΚΥΡΙΩΣ παίζει ανάμεσα σε δύο νούμερα με διαφορά 5, 6, ακόμα και 8 μονάδες, αναλόγως της ταχύτητας.

Αυτό όπως καταλαβαίνετε επηρεάζει και τους χιλιομετρητές. Πχ τις προάλλες που ξεκινήσαμε με τον φίλο orla13 και το καινούριο 390Adv του από τα διόδια της Αττικής Οδού για το AdvtrOFFy, μέχρι την Στενή το 390 έγραψε 114km ενώ το δικό μου 96! Αυτό εκτός από σπαστικό, με επηρεάζει να υπολογίσω με ακρίβεια, καταναλώσεις, αυτονομία, ακόμα και τα διαστήματα σέρβις της μηχανής.

Εννοείται ότι το ταχύμετρο είναι ρυθμισμένο για 21' τροχό και ο αισθητήρας στην μπότα του πηρουνιού φαίνεται στη θέση του.

Τι θα μπορούσε να ευθύνεται για το φαινόμενο;
Είναι πρόβλημα του αισθητήρα (speedometer sensor), ο οποίος παρεμπιπτόντως στο ktm-versand.de φαίνεται σε έλλειψη; Κι αν ήταν πρόβλημα αυτού, το λογικό δε θα ταν να μην έχω καθόλου ένδειξη ταχύτητας; Μήπως έχει να κάνει με το σημείο (σημεία; ) απ' όπου παίρνει σήμα ο αισθητήρας και ποια είναι αυτά;
Τα ίδια μου έκανε και εμένα το husaberg το 05 που είχα και μετά από 3 αλλαγές του αισθητήρα έβαλα μυαλό και δεν ξαναπήγα το πλυστικο τόσο κοντά. Δεν ξαναεκανε τίποτα. Το καλώδιο στην άκρη του αισθητήρα είναι πολύ ευαίσθητο...
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Ξαναγράφω εδώ για να υπάρχει όλη η πληροφορία συγκεντρωμένη στο νήμα...

Λοιπόν με την αντικατάσταση της ανοξείδωτης βίδας, το πρόβλημα του ταχυμέτρου όντως λύθηκε αλλά.... προσωρινά!
Πριν λίγο καιρό που αφαίρεσα το εμπρός φτερό για να βάλω δύο αποστάτες στις πίσω βίδες που το συγκρατούν στην κάτω τιμονόπλακα, ώστε να μην ακουμπάει το πίσω μέρος του φτερού στο ψυγείο, αφαίρεσα και το πλαστικό στήριγμα, που είναι βιδωμένο μαζί, για το σωληνάκι του μπροστινού φρένου και το καλώδιο του ταχυμέτρου που κατεβαίνουν παράλληλα με την αριστερή μπουκάλα. Όταν μπήκαν όλα στη θέση τους, το κοντέρ άρχισε να κάνει... τα δικά του, μια μετρούσε κανονικά, μια μηδένιζε εντελώς! Πράγμα που σημαίνει ότι το καλώδιο έχει σε κάποιο σημείο (σημεία; ) κοπεί και πότε κάνει πότε όχι επαφή... Λόγω του αισθητήρα στο κάτω μέρος του, αλλά κυρίως του σκληρού του περιβλήματος δεν μπορώ (ή δεν ξέρω καλύτερα) πως να το μετρήσω και να βρω το σημείο ΧΩΡΙΣ να το καταστρέψω.

Σε κάθε περίπτωση είναι το part 58214069150, το οποίο έχει σταματήσει από την ΚΤΜ. Δεν υπήρχε διαθέσιμο ούτε στην KTM-Versand, ούτε εδώ σε Οικονόμου, Delta ή Makina στη Θεσσαλονίκη. Ευτυχώς χάρη και στο φίλο NosPa21 βρέθηκε στον Νταή ο κατοπινός κωδικός 60014068200 που κάνει για 950Adv και 640Adv, κόστους 78€!



Παρακαλώ όποιος έχει καμιά ιδέα πως μπορεί να ελεγχθεί - επισκευαστεί το υφιστάμενο καλώδιο, καλό θα ήταν να μείνει ως spare.
 
Top Bottom