Αν ισχύει αυτό με τον δίσκο, ότι δηλαδή είναι after-market, τότε ίσως να μην ταιριάζουν οι εργοστασιακές, λόγω μεγαλύτερης "πατούρας", και γι' αυτό έβαλαν αυτές που έβαλαν.H πρώτη βίδα, αν δεν με απατάει η οθόνη μου, γράφει Α-70 που είναι ανοξείδωτη.
Καλό είναι να αποφεύγονται όπως είπαν οι παραπάνω λόγω του ότι υπάρχει θέμα σε υγρό περιβάλλον όταν ακουμπάνε με άλλα υλικά. Βάλε τις βίδες που δίνει η ΚΤΜ και θα είσαι (λογικά) οκ.
ΕDit. Όντως είναι ανοξείδωτη, οι άλλες βλέπω γράφουν 8.8. Θα μπερδέυει το σύστημα 100%, το έχουμε πάθει με δαχτυλίδι του ABS. Ο δίσκος πρέπει να είναι άλλος, γιατί ο μαμά στο 2003 είναι πλευστός. Οπότε μάλλον στην αλλαγή θα άλλαξαν και βίδες. Χωρίς να ξέρω τον προηγούμενο κάτοχο, θα πρέπει να το δεις αυτό με τις βίδες ενδελεχώς. Και το λέω γιατί όταν βλέπεις τέτοια σημάδια (δεν είχε βίδα ο μάστορας και έβαλε ότι βρήκε στο κουτάκι, Μ6 να ναι κι ότι να ναι) ίσως αυτή η λογική να έχει πάει και σε άλλα σημεία της μοτοσυκλέτας.
Δ.
To pick up του ΚΤΜ βλέπει τις αλλαγές στο μαγνητικό πεδίο. Αλλαγές που συμβαίνουν λόγο του υλικού, και όχι λόγω της συγκεκριμένης πχ. βίδας με Part Number τάδε. Όταν βάλεις ανοξείδωτο μπερδέυεις το σύστημα. Παλιά στις street μοτσυκλέτες, άλλαζαν τα δαχτυλίδια του ABS, αλλάζοντας με αυτόν τον τρόπο την λειτουργία του ABS. Η πρώτη λύση ήταν ανοξείδωτο, σαν καλύτερο που δεν σκουριάζει κλπ. Μετά μάθαμΕ.Αν ισχύει αυτό με τον δίσκο, ότι δηλαδή είναι after-market, τότε ίσως να μην ταιριάζουν οι εργοστασιακές, λόγω μεγαλύτερης "πατούρας", και γι' αυτό έβαλαν αυτές που έβαλαν.
Το ξέρω διυλίζουμε τον κώνωπα, αλλά το θέμα είναι ότι η μία βίδα είναι διαφορετική από τις υπάρχουσες ή ότι όλες αυτές δεν είναι οι ΟΕΜ (έχουν κάποια ειδική επεξεργασία αυτές οι "special screws" της ΚΤΜ);
Πάνο σωστά τα λες... Οι βίδες στη δική μου δισκόπλακα είναι βυθισμένες μέσα σε εγκοπές. Αν αυτή είναι aftermarket, όπως επισήμανε ο 640Armageddon πιο πάνω, τότε μάλλον οι ΟΕΜ δεν έμπαιναν και χρησιμοποίησαν άλλες. Επίσης, από αυτά που έγραψε κι ο el-gatto προηγουμένως, δεν τίθεται θέμα μαγνήτη. Τέλος, αν τα 12V δεν έφταναν στον σένσορα, δεν θα είχαμε καθόλου ενδείξεις, σωστά;Ο συγκεκριμένος σένσορας αποτελείται από έναν ηλεκτρομαγνήτη ο οποίος τροφοδοτείται μόνιμα με 12v μόλις ανοίξεις τον διακόπτη και μια ηλεκτρονική πλακετούλα που διαβάζει ουσιαστικά τη συχνότητα μεταβολής του μαγνητικού πεδίου, ανάλογα με το ποσό γρήγορα περνάνε οι σιδερένιες βιδούλες από μπροστά του, και στέλνει με ενα τρίτο καλώδιο το «σήμα» αυτό στο κοντέρ.
Όπως πολύ σωστά λέει ο [mention]640 Armageddon [/mention] οι ανοξείδωτες βίδες μπορεί να το μπερδέψουν.
Μπορείς να τσεκάρεις αν παίρνει σταθερά 12βολτ ο σενσορας εύκολα με ένα πολύμετρο.
Επίσης μπορείς να τσεκάρεις πάλι με πολύμετρο και ένα τροφοδοτικό 12V αν «διαβάζει» ο σενσορας τις βίδες σωστά ή όχι.
Πάντως αν αλλάξεις τις βίδες με τις μαμά, τσέκαρε ότι το φλατζάκι της βίδας χωράει να μπει στη τρύπα της δισκόπλακας και θα πρέπει όταν είναι βιδωμένες να περνάνε πολύ κοντά στον αισθητήρα. Σχεδόν να ακουμπάνε.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Αν δε κάνω λάθος τα μεταφορικά από ktm-versand για υλικά χαμηλού σχετικά βάρους είναι 11κάτι ευρώ (και δωρεάν για παραγγελίες >300ευρώ). Προφανώς αξίζει αν έχεις και άλλα υπόψη προς παραγγελία, που έχω. Ειδάλλως, μόνο για τις βίδες, φαντάζομαι μπορεί να γίνει παραγγελία (αν δεν υπάρχουν ετοιμοπαράδοτες) από κάποιον ΚΤΜ dealer εδώ...Η εξήγηση με τις βίδες είναι λογική (η ΚΤΜ δίνει όντως έξτρα μαγνητικές, είχα την εντύπωση ότι προορίζονται για χρήση με roadbook που έχει δικό του αισθητήρα) αλλά δεν εξηγεί το ίδιο θέμα που έχει ο ελ-Γάτος με το δικό του 950, με στοκ τα πάντα. Θα μου πεις δεν αποκλείεται να είναι ίδιο αποτέλεσμα με διαφορετικές αιτίες, η δοκιμή είναι φθηνή.
Αλέξανδρε να πληρώσεις 17 ευρώ μεταφορικά για προϊόν μονοψήφιων ευρώ αξίζει; Για μεγάλη παραγγελία σίγουρα βγαίνει κέρδος.
Μετα απο τις τοσες επιστημονικες αναλυσεις φτανουμε στο συμπέρασμα που ειχα γραψει στο 3ο ποστ... Αν μια ειναι ανοξειδωτη, το οργανο θα κανει κολπα. Οχι επειδη τις θελει μαγνητικες ο αισθητηρας για να δουλέψει, αλλα επειδη αν ειναι ανοξειδωτη μαλλον ειναι μη φερριτικη , αρα δεν την βλεπει σαν "κορυφη" . Πώς ειναι οι δισκοι με τις τρυπες που χρησιμοποιούνται πλεον για ταχύτητα και ABS? Το ιδιο πραγμα ειναι. Δεν ειναι μαγνητικοι οι δισκοι, απλα εχουν κορυφες και κοιλαδες που διαβαζει ο αισθητηρας.Nαι, απο τα κεφαλια των βιδων παιρνει σημα, και απο αυτα που περιγραφεις φαινεται σαν μια απο αυτες να "μην τη διαβαζει". Ψαξε λοιπον ολες τις βιδες μηπως καποια εχει φαγωμενο κεφαλι ή μηπως καποια ειναι ανοξειδωτη. Ακομη καλυτερα ανεβασε μια φωτο εδω να ψαξουμε μαζι μιας και βαριεμαι σημερα στο γραφειο...
Στην πρώτη φωτό η οξειδωμένη βίδα μάλλον είναι αλλαγμένη και όχι ανοξείδωτη...
Δεν ξέρω εάν το κατάλαβες αλλά χάσαμε το στοίχημα...Οι ανοξειδωτες δεν κανουν δουλεια ουτως ή αλλως και ειδικα σε περιπτωσεις που θελουμε αντοχη θα επρεπε να αποφευγονται.
Κι εγω στοιχιματιζω σε αυτη τη σκουριασμενη.
Ε καλά, εγω εβλεπα οτι η οξειδωμενη ειναι η ανοξειδωτη που ελεγα οτι προκαλούσε το προβλημα.Δεν ξέρω εάν το κατάλαβες αλλά χάσαμε το στοίχημα...
Χώρια που τη βαφτίσαμε και γαλβανιζέ...Ε καλά, εγω εβλεπα οτι η οξειδωμενη ειναι η ανοξειδωτη που ελεγα οτι προκαλούσε το προβλημα.
Ποτς γκενεν? Τι εννοας? Ολες οι υπόλοιπες οι "σωστες" ειναι ή θα πρεπει να είναι γαλβανιζε, αυτη ειναι ανοξειδωτη, αλλο πραγμα.Χώρια που τη βαφτίσαμε και γαλβανιζέ...
Έτσι είναι...Ποτς γκενεν? Τι εννοας? Ολες οι υπόλοιπες οι "σωστες" ειναι ή θα πρεπει να είναι γαλβανιζε, αυτη ειναι ανοξειδωτη, αλλο πραγμα.
Ναι αμε πως... Θωμας ΜατσιοςΈτσι είναι...
Εγώ την βάφτισα ανοξείδωτη ενώ ήθελα να γράψω γαλβανιζέ αλλά τελικά αποδείχθηκε πως ήταν ανοξείδωτη...
Ελπίζω να κατάλαβες...
Τα ίδια μου έκανε και εμένα το husaberg το 05 που είχα και μετά από 3 αλλαγές του αισθητήρα έβαλα μυαλό και δεν ξαναπήγα το πλυστικο τόσο κοντά. Δεν ξαναεκανε τίποτα. Το καλώδιο στην άκρη του αισθητήρα είναι πολύ ευαίσθητο...Επειδή 5 χρόνια χωρίς ΚΤΜ ήταν πολλά, το 640Adv του 2003, με το οποίο συμμετείχα στις τελευταίες βόλτες του φόρουμ, πέρασε και επίσημα στην κατοχή μου!
Έτσι αρχίζω να μαζεύω τα... μικρά θεματάκια που έχει, καθώς μεγάλα φρονώ οτι ΔΕΝ έχει (μεγάλη μπουκιά φάε...), για να το φέρω σίγα-σιγά στο επίπεδο που ήταν όλα τα προηγούμενα ΚΤΜ μου.
Στο θέμα μας τώρα... Το 640 φοράει το γνωστό ορθογώνιο πορτοκαλί ηλεκτρονικό κοντέρ, που φορούσαν όλα τα LC4-LC8 εκείνης της δεκαετίας.
Το πρόβλημα που εμφανίζει είναι ότι, πηγαίνοντας πχ σταθερά με 100km/h στο gps, αυτό δείχνει ενδείξεις 86 και 92, που εναλλάσσονται συνεχώς! Δηλαδή οι ενδείξεις στο κοντέρ όχι μόνο είναι μικρότερες από την πραγματική (gps) ταχύτητα (συνήθως συμβαίνει το αντίθετο), αλλά ΚΥΡΙΩΣ παίζει ανάμεσα σε δύο νούμερα με διαφορά 5, 6, ακόμα και 8 μονάδες, αναλόγως της ταχύτητας.
Αυτό όπως καταλαβαίνετε επηρεάζει και τους χιλιομετρητές. Πχ τις προάλλες που ξεκινήσαμε με τον φίλο orla13 και το καινούριο 390Adv του από τα διόδια της Αττικής Οδού για το AdvtrOFFy, μέχρι την Στενή το 390 έγραψε 114km ενώ το δικό μου 96! Αυτό εκτός από σπαστικό, με επηρεάζει να υπολογίσω με ακρίβεια, καταναλώσεις, αυτονομία, ακόμα και τα διαστήματα σέρβις της μηχανής.
Εννοείται ότι το ταχύμετρο είναι ρυθμισμένο για 21' τροχό και ο αισθητήρας στην μπότα του πηρουνιού φαίνεται στη θέση του.
Τι θα μπορούσε να ευθύνεται για το φαινόμενο;
Είναι πρόβλημα του αισθητήρα (speedometer sensor), ο οποίος παρεμπιπτόντως στο ktm-versand.de φαίνεται σε έλλειψη; Κι αν ήταν πρόβλημα αυτού, το λογικό δε θα ταν να μην έχω καθόλου ένδειξη ταχύτητας; Μήπως έχει να κάνει με το σημείο (σημεία; ) απ' όπου παίρνει σήμα ο αισθητήρας και ποια είναι αυτά;