Θανάσης NX 650

thanasis NX 650

Μέλος
Όνομα
Θανασης
Μοτό
Honda Dominator NX 650 ΄99
Honda C50 12V ΄86
Γεια σας και από εμένα.
Ηλικιακα στα 48 εγώ, η Dominic 21,5 με 100.000+ χλμ. Τα τελευταία 4 χρόνια βρίσκεται σε αποστρατεία αλλά φέτος σκοπεύω να την επαναφερω στους δρόμους.
Η Daizy (C50) αγορασμενη από τον πατερα μου όταν ήμουν 12 χρονών,35 χρόνια πριν,εξακολουθεί και χρησιμοποιείται μέχρι και σημερα με κοντά 150.000 χλμ.
Προσπαθώ να τα ανεβάσω φωτο απο το κινητό αλλά δεν με αφήνει.....
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλώς όρισες Θανάση...!:ok:
Υπάρχει άλλο ένα domi το οποίο αναστήθηκε πρόσφατα εντός...:secret:
Διάβασε τον παρακάτω οδηγό σχετικά με τις φωτογραφίες.


Επίσης μπορείς να τις ανεβάζεις απευθείας μέσω Tapatalk.
 

thanasis NX 650

Μέλος
Όνομα
Θανασης
Μοτό
Honda Dominator NX 650 ΄99
Honda C50 12V ΄86
Εχαριστώ για το καλοσώρισμα.
Για την ώρα φωτο μόνο την εικόνα προφιλ. Image shack και λοιπά που είχα για upload φωτο έχουν απενεργοποιηθεί οπότε μέχρι να κάνω καινουργιο.......
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εχαριστώ για το καλοσώρισμα.
Για την ώρα φωτο μόνο την εικόνα προφιλ. Image shack και λοιπά που είχα για upload φωτο έχουν απενεργοποιηθεί οπότε μέχρι να κάνω καινουργιο.......
Το Tapatalk.. Είναι πολύ εύκολος και γρήγορος τρόπος.
Αν δεν τα καταφέρνεις, στείλε μου στο μέιλ kdelaportask@yahoo.gr
 

thanasis NX 650

Μέλος
Όνομα
Θανασης
Μοτό
Honda Dominator NX 650 ΄99
Honda C50 12V ΄86
Rd08.. Φαίνεται αριστο
Τι πρόβλημα υπάρχει?
Όντως το είχα σε άριστη κατασταση για τοσα χρόνια και 100.000+ χλμ.
Το βασικό προβλημα ειναι ότι καπνιζει όταν το βάλω μπρος κρυο (λογικά από φθαρμένα τσιμουχακια βαλβίδων;)και από κει και περα ότι άλλη φθορά θα έχει ο κινητήρας λόγω χλμ.Παραδοξως κατανάλωση λαδιου δεν είχε αυξανόμενη. Ότι είχε παντα σε κίνηση στην πολη και σε ταξίδια με 4.500-5.000 στροφες αντε και κανα άνοιγμα ολιγολεπτο, τίποτα. Στα ταξίδια δεν έκαιγε σχεδόν καθόλου λάδι.

Ελπίζω μετά από τόσα χρόνια ακινησίας(με κουκουλα και σηκωμένο σε σταντ) να εξακολουθήσει να είναι εμφανισιακά όπως ήταν στην φωτο όταν κατέθεσα πινακιδα.
Τον επόμενο μήνα θα κάνω απόπειρα να το βάλω μπρος και να δω τι θα βρω βγάζοντας κουκουλα,ανοιγοντας βενζίνη και πατωντας μίζα.....

Στάλθηκε από το Redmi 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Καλωσηρθες Θανάση στο advride.
Με το καλό να ξαναβαλεις την Ντομινίκ στους δρόμους παλι
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καλώς ήρθες και πάντα όρθιος.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Καλώς ήρθες, καλή διαμονή!

Πάντως για να το βάλεις εμπρός μετά από τόσο καιρό θα έχει στεγνώσει τελείως από λάδι. Αν ήταν δικό μου θα άνοιγα μπουζί και θα έριχνα μια σταλα λάδι μεσα και θα γύρναγα με το χέρι σιγά σιγά το στρόφαλο για να πάει λίγο λάδι στα τοιχώματα και να μην είναι τελείως στεγνό μέχρι να ανέβει το λάδι. Μετά θα έβαζα εμπρός, αφού φυσικά έχω κάνει ένα μικρό σέρβις (λαδια, φίλτρα κλπ.) Περιμένουμε νέα!

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

thanasis NX 650

Μέλος
Όνομα
Θανασης
Μοτό
Honda Dominator NX 650 ΄99
Honda C50 12V ΄86
Αυτο το σκεφτομουνα και εγω.Να αλλαξω τα λαδια πρωτα,κρυα,πριν την πρωτη μιζια?
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αυτο το σκεφτομουνα και εγω.Να αλλαξω τα λαδια πρωτα,κρυα,πριν την πρωτη μιζια?
Ναι οπωσδήποτε και να κάνεις αυτά που σου εγραψε ο Στέφανος πιο πάνω.

Άλλαξε μπουζί, καθάρισε ή άλλαξε το φίλτρο αέρα, φόρτισε ή άλλαξε την μπαταρία.

Καλό είναι να καθαρίσεις το καρμπυρατέρ πριν βάλεις μπροστά όπως και το ντεπόζιτο.
 

thanasis NX 650

Μέλος
Όνομα
Θανασης
Μοτό
Honda Dominator NX 650 ΄99
Honda C50 12V ΄86
Καλα και σωστα τα λετε....

Πριν την ακινησια ειχα γεμισει το ρεζερβουαρ μεχρι πανω.Τερμα.Οποτε απο οξειδωσεις,κτλ,μαλλον ειμαι ΟΚ.Σιγουρα η βενζινη θα ειναι μπλιαχ.
Τον διακοπτη βενζινης παντα τον εκλεινα το βραδυ,ποσο μαλλον τωρα που θα εμενε εκτος χρησης.Οποτε,πριν την πρωτη μιζια,θα ανοιξω την βιδα αποστραγγισης του καρμπυρατερ,μετα την βενζινη και θα αφησω να τρεξει.Τις προηγουμενες φορες που εβγαινε εκτος χρησης για χειμωνα,μια χαρα λειτουργουσε το καρμπυρατερ την ανοιξη.Ελπιζω να δουλεψει και τωρα και να μην χρειαστει να μπλεκω(στην παρουσα φαση) με καθαρισμους.
Μπαταρια θα μπει καινουργια ουτως ή αλλως.
Μπουζι και φιλτρο αερα θα αλλαχτει/καθαριστει.
Αυτο που φοβαμαι ειναι φθορες πολυκαιριας/ακινησιας.Π.χ,καποια στογμη που εβγαλα κουκουλα να παρω απο βαλιτσα την ΤΑΠ που ειχα στο κλειδι,ειδα τα πισω φλας σπασμενα στο στελεχος,εκει που βιδωνουν στο πλαισιο.Μαλλον ξεραθηκαν,δεν ξερω.Τετοια απροβλεπτα με προβληματιζουν.Το να μην παρει μπρος και να θελει κατευθειαν συνεργειο,δεν θα μου κανει εκπληξη.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Καλα και σωστα τα λετε....

Πριν την ακινησια ειχα γεμισει το ρεζερβουαρ μεχρι πανω.Τερμα.Οποτε απο οξειδωσεις,κτλ,μαλλον ειμαι ΟΚ.Σιγουρα η βενζινη θα ειναι μπλιαχ.
Τον διακοπτη βενζινης παντα τον εκλεινα το βραδυ,ποσο μαλλον τωρα που θα εμενε εκτος χρησης.Οποτε,πριν την πρωτη μιζια,θα ανοιξω την βιδα αποστραγγισης του καρμπυρατερ,μετα την βενζινη και θα αφησω να τρεξει.Τις προηγουμενες φορες που εβγαινε εκτος χρησης για χειμωνα,μια χαρα λειτουργουσε το καρμπυρατερ την ανοιξη.Ελπιζω να δουλεψει και τωρα και να μην χρειαστει να μπλεκω(στην παρουσα φαση) με καθαρισμους.
Μπαταρια θα μπει καινουργια ουτως ή αλλως.
Μπουζι και φιλτρο αερα θα αλλαχτει/καθαριστει.
Αυτο που φοβαμαι ειναι φθορες πολυκαιριας/ακινησιας.Π.χ,καποια στογμη που εβγαλα κουκουλα να παρω απο βαλιτσα την ΤΑΠ που ειχα στο κλειδι,ειδα τα πισω φλας σπασμενα στο στελεχος,εκει που βιδωνουν στο πλαισιο.Μαλλον ξεραθηκαν,δεν ξερω.Τετοια απροβλεπτα με προβληματιζουν.Το να μην παρει μπρος και να θελει κατευθειαν συνεργειο,δεν θα μου κανει εκπληξη.

Θα πάρει μπρος είναι γιαπωνέζικο και μάλιστα χόνδα.

Βγάλε τροχούς και βάλε λίγο γράσο στα ρουλεμάν των κέντρων κι ας είναι κλειστού τύπου. Κανονικά πρέπει να βγάλεις το πλαστικό κάλυμμα που έχουν να πάει γράσο μέσα αλλά είναι λίγο δύσκολο, βάλε γράσο και στους άξονες των τροχών. Ένα καθάρισμα και γρασαρισμα στο μοχλικο είναι καλή ιδέα.

Και οπωσδήποτε άλλαξε τα υγρά φρένων.

Θελει λίγο φροντίδα η γριούλα για να ζωντανέψει αλλά της αξίζει και με το παραπάνω.

Καλά μαστορεματα.

(Επίσης ανέβασε τις ξύστρες του πιρουνιού με προσοχή μη γράφεις τα καλάμια και ρίξε στις τσιμούχες λίγο σπρευ σιλικόνης ή βαζελίνη για να μαλακώσουν και ίσως αποφύγεις τυχον διαρροές.)
 
Top Bottom