Hellmarine
Μέλος
Χαιρετω σας, την μηχανη την πηρα πριν λιγο καιρο αλλα βλεπω οτι θα την ηθελα λιγο ποιο ψηλουλα. Με αποστατες γινετε δουλεια η δεν θα δουλευει σωστα μετα?
Καλησπερα Δημο. Αρχικα τι αποστατες εννοεις? αν αναφερεσαι στους βραχιονες του αμορτισερ(dogbones), ναι ειναι μια λυση να σηκωθει το πισω , και υπαρχουν ετοιμα να αγορασεις (νομιζω γυρω στα 150 απο Αγγλια,, αλλοι μεν εχουν κανει φθηνη επεμβαση στα εργοστασιακα κοβωντας τα ).Ομως θα χρειαστει να σηκωσεις και το μπροστινο για να διατηρησεις τη γεωμετρια. Με αλλαγη της προφορτισης μπροστα (ο φθηνος τροπος ειναι με σωληνα pvc-κοψιματα και δοκιμες) , και 10w+ λαδι στο πηρουνι, θα πετυχεις να καθεται το μπροστα πιο ψηλα αλλα δεν ειμαι σιγουρος για το ποσο θα κερδισεις σε υψος για να ερθει στα περιπου ισα με το πισω.Χαιρετω σας, την μηχανη την πηρα πριν λιγο καιρο αλλα βλεπω οτι θα την ηθελα λιγο ποιο ψηλουλα. Με αποστατες γινετε δουλεια η δεν θα δουλευει σωστα μετα?
Με μικρότερα dogbones το ψηλώνεις πίσω.Τα dogbones δεν ειναι μονο για χαμηλωμα? Στο μπροστινο που λες στ δικο σου βρηκες καινουργιο απο δακαρ ή στο απλο?
Ανοιξε ενα νεο θεμα εκει που θελεις Δημο.Καλησπερα !
Αν μπορει ο admin να το μεταφερει στους " μονοκυλινδρους ηρωες"
Ψαχνω εδω και λιγο καιρο το θεμα με το ψηλωμα της μηχανης αλλα δεν μπορω να βρω dogbones για παν αλλα μονο για κατ.... Αμα εχει καποιος κανα λινκ με κατι υποψην του περιμενω απαντηση... Επισης θα ηθελα πληροφοριες για το μηχανουργιο που εκανε την δουλεια στα καλαμια , ευχαριστω!
Δεν είναι ανάγκη να βρείς έτοιμα.Καλησπερα !
Αν μπορει ο admin να το μεταφερει στους " μονοκυλινδρους ηρωες"
Ψαχνω εδω και λιγο καιρο το θεμα με το ψηλωμα της μηχανης αλλα δεν μπορω να βρω dogbones για παν αλλα μονο για κατ.... Αμα εχει καποιος κανα λινκ με κατι υποψην του περιμενω απαντηση... Επισης θα ηθελα πληροφοριες για το μηχανουργιο που εκανε την δουλεια στα καλαμια , ευχαριστω!
Καλησπέρα θα ήθελα αν μπορούσες να δώσεις κάποιες οδηγίες ως προς αυτό βρίσκομαι Θεσσαλονίκη και όποιον και να έχω ρωτήσει για επιμήκυνση φυσιγγίων μου έλεγε όχι. Έχω το g 650 Gs του 2010Καλησπερα Δημο. Αρχικα τι αποστατες εννοεις? αν αναφερεσαι στους βραχιονες του αμορτισερ(dogbones), ναι ειναι μια λυση να σηκωθει το πισω , και υπαρχουν ετοιμα να αγορασεις (νομιζω γυρω στα 150 απο Αγγλια,, αλλοι μεν εχουν κανει φθηνη επεμβαση στα εργοστασιακα κοβωντας τα ).Ομως θα χρειαστει να σηκωσεις και το μπροστινο για να διατηρησεις τη γεωμετρια. Με αλλαγη της προφορτισης μπροστα (ο φθηνος τροπος ειναι με σωληνα pvc-κοψιματα και δοκιμες) , και 10w+ λαδι στο πηρουνι, θα πετυχεις να καθεται το μπροστα πιο ψηλα αλλα δεν ειμαι σιγουρος για το ποσο θα κερδισεις σε υψος για να ερθει στα περιπου ισα με το πισω.
Ενδεδειγμενος τροπος ειναι να πας για σερβις το αμορτισερ και να αλλαξεις το ελατηριο αν εισαι πανω απο 80 κιλα, και επιπλεον μετα να παιξεις με τη προφορτιση του μπροστινου .
εγω το εκανα δακαρ με τον εξης τροπο . καινουργιο αμορτισερ δακαρ απο τη χαγκον .
στο μπροστινο,εβγαλα τα φυσιγγια και τα πηγα για επιμηκυνση σε μηχανουργειο(15 ευρω κοστος +4 ποντους (οσο ειναι τα φυσιγγια του δακαρ).
Αναγκαστικη επιμηκυνση μετα απο αυτα ειναι στο πλαινο σταντ(10 ευρω),στο κεντρικο σταντ(20 ευρω), και αλλαγη του κατω μπροστινου σωληνα υψηλης φρενων με μακρυτερο.Εχω διατηρησει το 19αρη τροχο...δε με χαλαει καθολου