Θεματάκι με f800 gs

Lupo1928

Μέλος
Όνομα
Νικος
Μοτό
F800 GS
Καλησπερα παιδια! Πριν 6 μερες ξεκιναω με τη Μότο μου f800gs 2008, για την δουλεια μου. Γυρναω το κλειδί κανουν τεστ τα οργανα μιζαρω η μηχανη δεν περνει μπρος σβήνει ξανακανει τεστ μιζαρω και περνει κανονικα! Φευγω και μετα απο 800 μετρα περιπου σταματαω να βγαλω λεφτα απο τραπεζα γυρναω κλειδί και η μηχανη δεν ανάβει καν δεν κανουν τεστ τα οργανα τιποτα! Μπαταρια λεω ! Παιρνω τηλ οδική ,ερχεται ο μαν βγαζει φορτιστη και με το π ξεκουμπώνουμε το καππακι και κουνάμε λιγο τα καλώδια κατι κανει επαφη και τεσταρουν τα οργανα κανονικα και η μηχανη περνει μπρος κανονικα. Φευγω, και εδω και 6 μερες ΔΕΝ εχει κανει τιποτα το μηχανακι δουλευει κανονικότατα χωρις κανενα θεμα. Εχει κανεις ιδεα τι μπορει να παιζει ;
Ευχαριστω εκ των προτερων.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
μετα απο 800 μετρα περιπου σταματαω να βγαλω λεφτα απο τραπεζα .
EEE κάνουν τέτοια λάθη, έβγαλες λ7? Να τι φταίει.
Και ξέχωρα την πλάκα, οι πόλοι είναι σφιχτοί?
 

Lupo1928

Μέλος
Όνομα
Νικος
Μοτό
F800 GS
EEE κάνουν τέτοια λάθη, έβγαλες λ7? Να τι φταίει.
Και ξέχωρα την πλάκα, οι πόλοι είναι σφιχτοί?

Ναι εκανα αυτο το λαθος! Οι πόλοι ειναι σφιχτοίτους τσεκάραμε οταν το ανοίξαμε! να προσθέσω οτι κατω απο το καπάκι επικρατεί ενας ψιλο χαμούλης απο καλώδια καθως εχω 2 μικρα μπαλαστ απο xenon προβολακια που εχω , και μια καλωδίωση για φόρτιση με usb συνδεδεμένη κατευθειαν στους πολους της μπαταρίας.By the way εχει κανείς να προτείνει αλλο μερος για να βολευτούν τα μπαλαστ;
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Εχεις τσεκαρει οτι ειναι σφιχτοι οι πολοι και η γειωση?

Ακυρο με προλαβες
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ναι εκανα αυτο το λαθος! Οι πόλοι ειναι σφιχτοίτους τσεκάραμε οταν το ανοίξαμε! να προσθέσω οτι κατω απο το καπάκι επικρατεί ενας ψιλο χαμούλης απο καλώδια καθως εχω 2 μικρα μπαλαστ απο xenon προβολακια που εχω , και μια καλωδίωση για φόρτιση με usb συνδεδεμένη κατευθειαν στους πολους της μπαταρίας.By the way εχει κανείς να προτείνει αλλο μερος για να βολευτούν τα μπαλαστ;
Αυτο με τα μπάλαστ των xenon είναι μεγάλο πρόβλημα και αυτός ήταν ο λόγος που τα άλλαξα με led.
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Συνάδελφος με την ίδια μηχανή ( f800gs 2008 ) με αυτά τα συμπτώματα μέχρι που χειροτέρεψε και δεν έπαιρνε μπροστά άλλαξε πριν από μήνα ανορθωτή & αντλία βενζίνης.
 

Lupo1928

Μέλος
Όνομα
Νικος
Μοτό
F800 GS
Αυτο με τα μπάλαστ των xenon είναι μεγάλο πρόβλημα και αυτός ήταν ο λόγος που τα άλλαξα με led.
Εγω εχω τα hella micro de με κιτ μετατροπής σε hid ! Εσυ τι του εβαλες;
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Ρεύμα. Τσέκαρε όσο είναι νωρίς τον ανορθωτή και τα πηνία. Πόσα χιλιόμετρα έχεις; Αν δεν εχεις βάλει βολτόμετρο να βάλεις πριν σε αφήσει.

Σεντ φρομ Dakarete-φον
 

Lupo1928

Μέλος
Όνομα
Νικος
Μοτό
F800 GS
Ρεύμα. Τσέκαρε όσο είναι νωρίς τον ανορθωτή και τα πηνία. Πόσα χιλιόμετρα έχεις; Αν δεν εχεις βάλει βολτόμετρο να βάλεις πριν σε αφήσει

Σεντ φρομ Dakarete-φον
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Εχω 57000km πολυ λιγα καλα την γνωμη μου για βλάβη στα ρεύματα
Στα σωστά χιλιόμετρα για πηνία στο f800 είσαι .
Κάνε τον έλεγχο σου αλλά θα στα πουν και οι ιδιοκτήτες 800αριων εδώ μέσα .

Follow me, I'm lost too
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Εχω 57000km πολυ λιγα καλα την γνωμη μου για βλάβη στα ρεύματα
Έχει αναλυθεί πολλές φορές εδώ μέσα τον θέμα με τα πηνία στα πριν το 2010 μοντέλα. Στο δικό μου στα 48.000 κάηκαν τα πρώτα, έκανα περιέλιξη, κράτησαν 18.000, ξανακάηκαν, έβαλα Electrostat (κάπως έτσι) κράτησαν 16.000.. Ο επόμενος ιδιοκτήτης νομίζω ότι άλλαξε το βολάν/πηνία με αυτά του >2010 (edit: ίσως να είναι και μετά του 2012) μοντέλου πριν παει Nordkapp και έλυσε μια και καλή το πρόβλημα. Έχω ανεβάσει και κάπου οδηγό πως να τσεκάρεις αν το πρόβλημα είναι στα πηνία ή (σπάνια στο 800) στον ανορθωτή αλλά αν δεν το έχεις με τα ρεύματα πήγαινε το σε κάποιον ηλεκτρολόγο.

Σεντ φρομ Dakarete-φον
 
Τελευταία επεξεργασία:
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
ktm 1290 SA R
Έχει αναλυθεί πολλές φορές εδώ μέσα τον θέμα με τα πηνία στα πριν το 2010 μοντέλα. Στο δικό μου στα 48.000 κάηκαν τα πρώτα, έκανα περιέλιξη, κράτησαν 18.000, ξανακάηκαν, έβαλα Electrostat (κάπως έτσι) κράτησαν 16.000.. Ο επόμενος ιδιοκτήτης νομίζω ότι άλλαξε το βολάν/πηνία με αυτά του >2010 μοντέλου πριν παει Nordkapp και έλυσε μια και καλή το πρόβλημα. Έχω ανεβάσει και κάπου οδηγό πως να τσεκάρεις αν το πρόβλημα είναι στα πηνία ή (σπάνια στο 800) στον ανορθωτή αλλά αν δεν το έχεις με τα ρεύματα πήγαινε το σε κάποιον ηλεκτρολόγο.

Σεντ φρομ Dakarete-φον
Είχα αγοράσει καινούριο το 800gs του 10' (πορτοκαλί / μαύρο) μου έβγαλε πηνία στα περίπου 60.000 χλμ. και έκανα περιέλιξη.
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Είχα αγοράσει καινούριο το 800gs του 10' (πορτοκαλί / μαύρο) μου έβγαλε πηνία στα περίπου 60.000 χλμ. και έκανα περιέλιξη.
Ίσως και να είναι μετά το 2012 που άλλαξαν το βολάν βάζοντας πολύ μεγαλύτερες τρύπες για το λάδι παρόλο που ΠΟΤΕ δεν έκαναν επίσημη ανάκληση για την πατάτα τους... Ο @Markas θα θυμάται καλύτερα μιας και αυτός την είχε κάνει τη μόντα.
 

Markas

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW F800GS
Yamaha WR250R
Αν θυμάμαι καλά, τα μοντέλα μέχρι το 11 έχουν το θέμα, και εμένα που είναι του 09, κάπου στα 58.000 μου το είχε βγάλει. Το πρόβλημα είναι το βολάν, δεν κάνει καλή απαγωγή θερμοκρασίας. Το παλιό είχε 2 μικρές τρύπες για την κυκλοφορία του λαδιού. Στο νέο βολάν, της BMW πάντα, έχει 6 τεράστιες. Όταν το άλλαξα είχα ακούσει για άτομο που είχε βάλει το καινούργιο και είχε κάνει 120.000χλμ+ χωρίς πρόβλημα.
Δυστιχώς είναι θέμα κατασκευαστικό, δεν πρόκειται να λυθεί με περιέλιξη παρά μόνο για λίγα σχετικά χιλιόμετρα και πάντα με το άγχος ότι θα σε αφήσει στο επτακάθαρο. Η αλλαγή πακέτο νέο βολάν-πηνίο θα σου βγει κοντά στο χιλιάρικο. Εβίβα!
 

Markas

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW F800GS
Yamaha WR250R
Πάνω το παλιό με 6 τρύπες για τις βίδες στήριξης + τις δύο μικρές οπές για την κυκλοφορία του λαδιού. Κάτω το νέο με 6 σαφώς μεγαλύτερες οπές για καλύτερη κυκλοφορία λαδιού και απαγωγής θερμοκρασίας. Τις φωτογραφίες τις έχω ανεβάσει στο προσωπικό μου προφίλ στο facebook και τις παραθέτω για να γίνει ξεκάθαρο ποιο είναι το παλιό και ποιο το καινούργιο σε περίπτωση που κάποιος αναζητεί το ανταλλακτικό ως μεταχειρισμένο (και καλά κάνει).




 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πάνω το παλιό με 6 τρύπες για τις βίδες στήριξης + τις δύο μικρές οπές για την κυκλοφορία του λαδιού. Κάτω το νέο με 6 σαφώς μεγαλύτερες οπές για καλύτερη κυκλοφορία λαδιού και απαγωγής θερμοκρασίας. Τις φωτογραφίες τις έχω ανεβάσει στο προσωπικό μου προφίλ στο facebook και τις παραθέτω για να γίνει ξεκάθαρο ποιο είναι το παλιό και ποιο το καινούργιο σε περίπτωση που κάποιος αναζητεί το ανταλλακτικό ως μεταχειρισμένο (και καλά κάνει).



Ωραίος Νικόλα...!!!:ok:
 

Salv92

Μέλος
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
F800GS
Ωραίος ο Markas :ok::ok: Το παλιό βολάν σηκώνει σκάλισμα ή το ξεχνάμε;
Ξέρω 2 κατόχους gs800 του 09, με 100.000+ χλμ που δεν έχουν ασχοληθεί ποτέ με πηνία. Είναι δυνατόν;
Επιπλεόν ύστερα από αλλαγή πηνίων+περιέληξη είναι θέμα ποιότητας περιέλιξης το πόσο θα αντέξουν και δεδομένο ότι θα με απασχολήσουν στο μέλλον;
Να προετοιμάζομαι αν είναι πριν το επόμενο μεγάλο ταξίδι να αλλάξω και να έχω και ένα ring antenna καλού κακού :cry: :fun
 
Top Bottom