Θεμα με το καρμπυρατερ στο AX-1.

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Παρατηρησα οτι οταν ρολαρε το μηχανακι με κλειστο γκαζι εκανε παραπανω σκασιματα απο οτι συνηθως και αρκετα πιο εντονα.

Καπου μπαζει αερα σκεφτηκα και εκατσα και ψεκασα καθαριστικο καρμπ γυρω απο τα κολλαρα αλλα δεν ειδα διαφορα στο ρελαντι, ουτε ανεβαζε στροφες οπως θα επρεπε.

Μετα απο κανα 3αρι μερες αρχιζει και μου κανει κομπιασματα αλλα μονο οταν ανοιγω απο ρελαντι και μεχρι 2-3χιλ στροφες , μετα δουλευει ρολοι.

Επισης , χρειαζεται φουλ τσοκ πλεον για να παρει μπροστα ενω πριν με ελαχιστο γκαζι και μισο τσοκ επαιρνε αμεσως .
Για την πληροφορια το μηχανακι φοραει Keihin 32αρι Pumper carb, δηλαδη με αντλια επιταχυνσης.

Αποκλειοντας τη ρωγμη στα λαστιχα εισαγωγης και με βασει τη συμπεριφορα στο γκαζι καταληγω οτι κατα 95% , εχει τρυπα η μεμβρανη της αντλιας επιταχυνσης.
Κατευθυνομαι στο σωστο δρομο η μου διαφευγει κατι?

Παρακαλω οποιος "το χει" με τα καρμπυρατερ να κανει μια εξ' αποστασεως διαγνωση να παραγγειλω ανταλλακτικο νωρις τουλαχιστον :D

Υ.Γ δεν εχει ανοιχτει ποτε το καρμπυρατερ απο μενα ουτε εχει μεινει σε ακινησια για καιρο, αν βοηθαει αυτο.
 

surikenjim

Μέλος
Περιοχή
Ν.ΚΟΣΜΟΣ
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
kawasaki KLX250S
Τσέκαρε αρχικά την θήκη της βελόνας του main jet για τυχόν βουλωμένες τρύπες από κατάλοιπα και καθάρισε επιμελώς όλα τα κανάλια με brake cleaner
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Αυτο ειναι το πρωτο βημα που θα κανω ετσι και αλλιως, ενα καθαρισματακι το χρειαζεται!
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Βουλωμένο ζιγκλέρ ρελαντί και ραγισμένο κολάρο από καρμπ. σε κεφαλή θα πήγαινε πρώτα το μυαλό μου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Βουλωμένο ζιγκλέρ ρελαντί και ραγισμένο κολάρο από καρμπ. σε κεφαλή θα πήγαινε πρώτα το μυαλό μου.
Ευχομαι να μην ειναι απο καρμπ σε κεφαλη το κολλαρο ραγισμενο γιατι ειναι λιγο σπανιο να το βρω, μεταχειρο η κινεζικο μονο υπαρχει.
χμμμ τωρα μου μπηκανε και αλλα στο μυαλο με αυτο, μυριζω λιγο παραφλου και δεν βλεπω διαρροη αλλα εκει στο κολλαρο διπλα περναει και σωληνας νερου και συνηθως χαλαει το ενιαιο oring εισαγωγης και αντιψυκτικου με αποτελεσμα να ρουφαει αερα και να δακρυζει αντιψυκτικο ταυτοχρονα.
Μονο με ενα λυσιμο θα φανει τι ειναι, θα ενημερωσω οταν ξηλωσω το καρμπ να δω! Θενξ!
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Τελικα ξεκινωντας απο εξω εξω ειδα οτι το φιλτρακι βενζινης ειχε μαζεψει διαφορα σκουπιδια. Το αλλαξα και αδειασα και το μπωλ του καρμπυρατερ.
Το μηχανακι δουλευει ρολοι παλι! Ελπιζω να εχει φυγει το σκουπιδακι που λογικα ειχε μπλοκαρει το ζιγκλερ του ρελαντι.
Αν εμφανιστει το θεμα ξανα θα το λυσω για καθαρισμα.
 
Top Bottom