Μετά την προπέλα το χάος...Bασικα και εγω αυτο ξερω, αγοραζεις απο οξφορντ ολοκληρο το γκριπ, αλλα ας πουνε οι σοφοι τι γνωριζουν, ελπιζω να μην μπερδευονται με τα γκριπ της προπελας.
Μετά την προπέλα το χάος...Bασικα και εγω αυτο ξερω, αγοραζεις απο οξφορντ ολοκληρο το γκριπ, αλλα ας πουνε οι σοφοι τι γνωριζουν, ελπιζω να μην μπερδευονται με τα γκριπ της προπελας.
Για το γκριπ του gs λεωΝομίζω είναι ενιαίο κομμάτι...
Για δώσε λεπτομέρειες...
Οχι στο 1150Τα οποία πωλούνται καινούργια σαν ανταλλακτικό ,περίπου 20 € έκαστο ,κομπλέ με την καλωδίωση.
Το αρνητικό δεν καταλαβαίνω που το βλέπεις...?
ΥΓ: Α ρε ΠεΝφΕ που σας χρειάζεται.
Ξεφτίζουν ακόμα κ με το χάδι.
Στατιστικά καίγεται 1 το χρόνο.
Κόστος ανταλλακτικού: 135 € έκαστο
Για δώσε λινκ...Τα οποία πωλούνται καινούργια σαν ανταλλακτικό ,περίπου 20 € έκαστο ,κομπλέ με την καλωδίωση.
Το αρνητικό δεν καταλαβαίνω που το βλέπεις...?
Ξεκινά με προγραμματισμό και αν είναι ίδια με των gs, σφάζεις προσεκτικά τα λάστιχα επιδιορθώνεις εύκολα τα συρματακια-αντιστασεις και βάζεις καινούργιαΜιας που συζητάμε για θερμαινόμενα grip...
Στο NUDA τα θερμαινόμενα γκριπ δε δουλεύουν στη πρώτη σκαλά. Δουλεύουν και τα δυο αλλά μόνο στη δεύτερη σκάλα με χαμηλή απόδοση, πιθανόν παρόμοια με αυτή που θα έπρεπε να υπάρχει στη πρώτη σκάλα (σε ζεσταίνουν αλλά όχι πολύ). Ίσως να είναι παρόμοια με BMW αλλά δεν το ξέρω με σιγουριά γιατί πολλά από τα πράγματα που έχει πάνω του γράφουν made in Italy. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης τα αγόρασε μεταχειρισμένα και είναι γνήσιο αξεσουάρ της τότε Husqvarna, του είπαν -κάποτε που το έψαχνε- ότι πιθανόν να χρειάζεται κάποιος προγραμματισμός από την ECU, είναι αυτό πιθανό; Έχει γνώμη κανείς;
Πιστεύω πως αν είχαν θέμα τα συρματάκια δε θα δούλευε καθόλου ή θα δούλευε το ένα από τα δυο. Εκτός αν έχει δυο σειρές από σύρματα και έχει καεί/χαλάσει το ένα... αλλά πάλι να συμβαίνει το ίδιο πράγμα και στα δυο γκριπ;Ξεκινά με προγραμματισμό και αν είναι ίδια με των gs, σφάζεις προσεκτικά τα λάστιχα επιδιορθώνεις εύκολα τα συρματακια-αντιστασεις και βάζεις καινούργια
Η πρώτη σκάλα είναι σα να μη λειτουργεί καθόλου. Η δεύτερη σκάλα είναι... σα πρώτη.Το πιο πιθανό είναι να έχεις απώλειες στο μέταλλο του τιμονιού. Σε ξένα φόρα είχα διαβάσει ότι έβαζαν μιά ταινία κάτω από το γκριπ για μόνωση.
Δεν χάνεις κάτι να ρωτήσεις βέβαια, μάλλον σε BMW αντιπρόσωπο ή... motion and style που είναι 2σε1.
Δε ξέρω, το έχω αναρωτηθεί κι εγώ. Θεωρητικά το συγκεκριμένο είναι plug and play. Όταν βρεθεί φιλόξενη στέγη και χρόνος θα "λύσω" να δω τι γίνεται.χαζή ερώτηση αλλά η καλωδίωση είναι σωστά βαλμένη;
Ναι αυτό μοιάζει να είναι λογικό. Σε ευχαριστώ.Από εμπειρία από κάτι Saito, δεν ξέρω αν ισχύει και σε αυτά, λειτουργούν όπως οι σκάλες στα καλοριφέρ Α/C αυτοκινήτων. Δηλαδή δίνουν όλη την τάση στη μεγάλη σκάλα και με αντιστάσεις μειώνουν το ρεύμα στις υπόλοιπες. Αν ισχύει το ίδιο και στο δικό σου, έχει κάψει αυτή την αντίσταση.
Για δώσε λινκ...
Φόρα απο πάνω τους ,τα απο κάτω ,κ γράψτους κι εσύ στα τσιλιμπιρδόνια σουΤο πρόβλημα δεν είναι να δώσουμε κάτι ψιλά να αλλάξουμε ένα γκριπ, αλλα το οτι το αριστερό γκριπ σε εμένα τουλάχιστον, λιώνει από μονο του χωρίς χρήση.....
Εστάλη μαιλ στην εταιρία μέσω καλού φίλου, και μας παρέπεμπαν σε τοπικούς αντιπροσώπους, δλδ μας έγραψαν στα τσιλιμπιρδονια τους...απλά
Για του λόγου το αληθές
[url=https://ibb.co/hW5XmY0][/URL]
Για τα δικά μας έχει η μακαν μόνο τα λάστιχα αν θες .Φόρα απο πάνω τους ,τα απο κάτω ,κ γράψτους κι εσύ στα τσιλιμπιρδόνια σου
Πρόσθετες ενισχύσεις χειρολαβών universal Grip Puppies (σετ)
Οι πρόσθετες ενισχύσεις χειρολαβών Grip Puppies τοποθετούνται πάνω από τις ήδη υπάρχουσες χειρολαβές της μοτοσυκλέτας σας εύκολα και γρήγορα.Χαρακτηριστικά: Μεγαλύτερη άνεση - μείωση κραδασμών Προστατεύουν τις εργοστασιακές χειρολαβές Επιτρέπουν την θερμότητα από θερμαινόμενα χεροwww.motoraid.eu
Με 42€ που κοστιζουν να πανε στον αγυριστο!Αν μπορεί κάποιο καλό παιδί ας χωρίσει τα ποστάκια για τα θερμαινόμενα γκριπ σε νέο ή σε υπάρχον θέμα, είναι κρίμα να "χαθούν" εδώ